quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook jij mag het resultaat hier plaatsen
Ze schillen makkelijker ongekooktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou in schil koken smaken ze beter denk ik
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo Pullup heb je mijn foto's nooit gezien hier zeker van mn eten![]()
Kreeg gelijk een whatsapp van Michelin
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of je de banden nog eens ging betalen.
Vorige keer heb je een foto van een ongekookt ei geplaatst zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo Pullup heb je mijn foto's nooit gezien hier zeker van mn eten![]()
Kreeg gelijk een whatsapp van Michelin
Hou maar op ik moet banden voor de keuring denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of je de banden nog eens ging betalen.
Hollandse gehaktschotelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige keer heb je een foto van een ongekookt ei geplaatst zeker
Als je met 4 personen eet wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Hmm 2 personen dan moet ik alles x 2 doen
Alleenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je met 4 personen eet wel ja.
Rekenwonder!
Dat zijn dure grappen ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hou maar op ik moet banden voor de keuring denk ik
Oh dat klinkt dan weer goedquote:
Ja en profiel is nog goed maar ze zijn aan het scheuren van ouderdomquote:
En dan bel je de pizzaboer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Aardappels schillen, dan doe ze in de pan doe je er water in zodat alle zetmeel er af gaat.. Dan gooi je het water weg en doe je er weer water in de pan, beetje zout en dan zet het op het vuur
Met rijst ik kan perfect rijst en pasta koken alquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat klinkt dan weer goedMaar dat is dan waarschijnlijk ook met aardappels
Hoe heb je die dan gaar gekregen?
Snel vol WD40 spuiten die handel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en profiel is nog goed maar ze zijn aan het scheuren van ouderdom
Nou als je geen aardappels kan koken, dan is er iets goed misquote:
Zo best ingewikkeld nogquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Aardappels schillen, dan doe ze in de pan doe je er water in zodat alle zetmeel er af gaat.. Dan gooi je het water weg en doe je er weer water in de pan, beetje zout en dan zet het op het vuur
Ik heb de tondeuse van mn kapster ook gesmeerd met WDquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snel vol WD40 spuiten die handel.
Dat is ook minimaal 1 stap meer dan volgens mijn methodequote:
Ja dat water verversen voor zetmeel zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook minimaal 1 stap meer dan volgens mijn methode
Dat kost hier weinig moeite, alleen kook ik ze thuis nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je geen aardappels kan koken, dan is er iets goed mis
Wat is jou methode dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook minimaal 1 stap meer dan volgens mijn methode
Dat meurt als de ziekte.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de tondeuse van mn kapster ook gesmeerd met WD
Helemaal niet hoor tsssquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Loverbell moet op de lijn letten natuurlijk
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat water verversen voor zetmeel zeker?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef TillyB het volgende:
Vooral de aardappelen volledig onder water zetten, toch @:Lucky2Bastard?
Ah dat kan ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kost hier weinig moeite, alleen kook ik ze thuis nooit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef pullup het volgende:
Aaardappels schillen, tegelijkertijd water aan de kook brengen, als kookt aardappels er in mikken met beetje zout, +- 15 min later even prikken en indien zacht = klaar
Het zetmeel kook je er toch wel uit daardoor krijg je het schuim op het water. Het zetmeel er eerst uitweken doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik kan wel zetmeel ik kan toch niet dik worden
Kind is gek of wah?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zetmeel kook je er toch wel uit daardoor krijg je het schuim op het water. Het zetmeel er eerst uitweken doe ik ook niet.
Zoveel water in de pan is helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder water de aardappels toch? oh ja daar was Till over de zeik van een keer
En zorgen dat de stukken min of meer even groot zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder water de aardappels toch? oh ja daar was Till over de zeik van een keer
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In kleine blokjes snijden. Hoe kleiner ze zijn, des te sneller garen ze.
Dat zal in het geval van GB we meer zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En zorgen dat de stukken min of meer even groot zijn
quote:
Pas in schijfjes snijden nadat de aardappels gekookt zijn hè.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dees recept ze moeten in schijfjes
Mijn dochter word daar ziek van ik neem alles in grootquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal in het geval van GB we meer zijn
Oh, dat recept. Ja, dan schijfjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dees recept ze moeten in schijfjes
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas in schijfjes snijden nadat de aardappels gekookt zijn hè.
Doe niet stoer, je weet niet eens hoe je aardappels moet kokenquote:
Alleen eieren kook ik met een wekker voor de rest gebruik ik de wekker nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef pullup het volgende:
Aaardappels schillen, tegelijkertijd water aan de kook brengen, als kookt aardappels er in mikken met beetje zout, +- 15 min later even prikken en indien zacht = klaar
Nog nooit gedaan ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe niet stoer, je weet niet eens hoe je aardappels moet koken
Hoe is het met solliciteren?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen eieren kook ik met een wekker voor de rest gebruik ik de wekker nooit.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen eieren kook ik met een wekker voor de rest gebruik ik de wekker nooit.
Ja, van woede.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zijn vrouwen voor opgericht om te koken dacht ik
Afgerichtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel water in de pan is helemaal niet nodig.
Hier 7,5 minuten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIk wil mijn gekookte eieren ook graag precies op de juiste gaarheid
Ik hoor er ook nog 2 binnen te krijgen, gaat vrees ik niet meer gebeuren voor het weekeindequote:
quote:
In een winkel,maar op een webshop waren ze in de aanbieding.quote:
Lekker achterover leunen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef TillyB het volgende:
[..]jij hebt Dees al als woordvoerder deze keer
Asics is een fijn merkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een winkel,maar op een webshop waren ze in de aanbieding.
Krijg jij een aparte brandoefening?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest altijd weer alle sensatie missen. Er was brand vanochtend op mijn afdeling. Jammer genoeg waren ze er snel bij dus moet er gewoon doorgewerkt worden.
Daarvoor hadden ze net brandoefening gehad.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een winkel,maar op een webshop waren ze in de aanbieding.
Nou maar goed dat ze eerst een brandoefening hebben gedaan, wel apart dat er even later een echter brand isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest altijd weer alle sensatie missen. Er was brand vanochtend op mijn afdeling. Jammer genoeg waren ze er snel bij dus moet er gewoon doorgewerkt worden.
Daarvoor hadden ze net brandoefening gehad.
Ik heb 2 aanbiedingen gekregen maar kwa reistijd is dat niet te doen. Volgende week heb ik weer gesprekken.quote:
Vast een weddenschap. Ah jong, dadurfjetonnie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ze eerst een brandoefening hebben gedaan, wel apart dat er even later een echter brand is
De beste koks zijn mannen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Zoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben niet eens ene bhver johquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Krijg jij een aparte brandoefening?
quote:
Ja dat wist ik nog wel, maar ik weet niet meer wat jij vindt.quote:
Dettol is sowieso oplichting.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Koken met dettol lijkt mij niet zo verstandig. Iets met chloorgas
Dat maken wij ze wijs jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowat is dit nou voor opmerking? Veel professionele chefs zijn juist weer mannen. En duiden dan weinig vrouw in hun werkveld.
Dus vrouwen moeten koken en mannen doen het maar als hobby en baan?
Belachelijk. Stel je mening een beetje bij.
Vrouwen hoeven niets behalve voor zichzelf te zorgen
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dan hoef ik me geen zorgen te maken
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowat is dit nou voor opmerking? Veel professionele chefs zijn juist weer mannen. En duiden dan weinig vrouw in hun werkveld.
Dus vrouwen moeten koken en mannen doen het maar als hobby en baan?
Belachelijk. Stel je mening een beetje bij.
Vrouwen hoeven niets behalve voor zichzelf te zorgen
Inspelen op angst.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dettol is sowieso oplichting.
quote:
In Groningen.quote:
Wil je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
In principe zijn het gewoon legale sexslaven
Ik vind het belachelijk dat er altijd zo'n punt van wordt gemaakt om ze net niet helemaal onder water te zetten. Je kan het net zo goed net wel doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nog wel, maar ik weet niet meer wat jij vindt.
WIL JE RUZIE OFZOquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga ze expres niet onder water zetten nu
Puur waterverspilling en het duurt langer voor het kookt. Scheelt dus ook nog gas én tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er altijd zo'n punt van wordt gemaakt om ze net niet helemaal onder water te zetten. Je kan het net zo goed net wel doen.
Dat is niet helemaal waar, vrouwen hebben belangrijke wetenschappelijke ontwikkelingen gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga ze expres niet onder water zetten nu
Erm de keukenschort?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, vrouwen hebben belangrijke wetenschappelijke ontwikkelingen gedaan.
Thanks.quote:
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele panquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Puur waterverspilling en het duurt langer voor het kookt. Scheelt dus ook nog gas én tijd.
Hoezoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je fit? nou ja in alle verrotness dan
Ik doe rijst ook in een plons water hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele pan
Zijn er een heleboel op jaarbasis.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele pan
Juist verzuipen die krengenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe rijst ook in een plons water hoor
Hoe lang duurt die serie eigenlijk en zit er wel een einde aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Gawd ik dan, dacht een YT stream gevonden te hebben, gaat 1 of ander kind de hele aflevering zitten reviewen
Heb zo het vermoeden dat dit meteen de laatste keer wordt met die grostis of hoehetendiedingenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn er een heleboel op jaarbasis.
6 wekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die serie eigenlijk en zit er wel een einde aan?
Ja maar vanavond weer natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die hebben we toch gisteravond zitten kijken? Met die babybuffers?
Zo is datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit mauwen over aardappelen of kinderen bij @:TillyB als je je pensioengerechtigde leeftijd nog wil halen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
Dat je niet een soort Utopia met tokkies gaat krijgen...oh wacht
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
De boeren gaan ook weer demonstreren.
Oh zoo nou ik heb nog wel een dutje nodig maar dat moet wel lukken voor die tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vanavond weer natuurlijk
Nou en een beste ook ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh zoo nou ik heb nog wel een dutje nodig maar dat moet wel lukken voor die tijd
Man3 En weer dat zelfde FDF kutgroepjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja 5 februari weer die zeik boeren
Ja maar de kosten om het aan de kook te brengen......quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gelul zeg een kuub water is 22 cent
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 En weer dat zelfde FDF kutgroepje
Ja echt goed mega talent wel, live ook zo goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel aparte muziek vind ik,maar heeft wel wat
Toevallig zeg, dat idee speelde hier ook door het hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb zo het vermoeden dat dit meteen de laatste keer wordt met die grostis of hoehetendiedingen
Hun muziek vind is sws wel mooiquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hun muziek vind is sws wel mooi
Ik zit in Spanje danquote:
Nee gewoon de normale, nee morgen groostolz, vandaag kippendijen uit de bonusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ernstige vercrackings? En dan ga je uitgerekend vandaag die grostels maken?
Doe maar duur, Tinus!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gelul zeg een kuub water is 22 cent
Lekkahhhquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee gewoon de normale, nee morgen groostolz, vandaag kippendijen uit de bonus
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje danga het wel lezen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
Was het nog maar de middeleeuwen toen kon je nog die boeren met een fijne karwats er onder knuppelen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
Was het nog maar de middeleeuwen toen kon je nog die boeren met een fijne karwats er onder knuppelen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
Ik stoom mn aardappels altijd .. klein laagje water is genoeg
Is dat voor de flitspalen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze krijgen gelukkig kentekens duurt wel weer tot 2023 voordat het verplicht is
En vierendelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef TillyB het volgende:
Hoe heten die grobbekuiken aardappeldingen dan?
Met deze gaat dat primaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Een karwats is een soort zweep,valt weinig mee te knuppelen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Met deze gaat dat prima
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon gebakken aardappelen met spek
[..]
[..]
Dat Bol.com dat verkoopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Met deze gaat dat prima
[ afbeelding ]
Dat is ook geen karwats.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Met deze gaat dat prima
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:33 schreef TillyB het volgende:
Echte marjolein is een plant uit de lipbloemenfamilie. De soort staat ook wel bekend als majoraan of worstkruid.
worstkruid uit de lipbloemenfamilie
Is dat dat ding wat je gisteren liet zien?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die nieuwe E-Smoker met zijn grip is gelijk een boksbeugel
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat dat ding wat je gisteren liet zien?
Dacht een schaalmodel 1 op 10 van de laatste Musk raker of zo.
Staat hier in de tuin! Het is ook oreganoquote:
Nou koop maar een boom danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef TillyB het volgende:
Vroeger werd gedacht dat een klein bosje marjolein in je slaapkamer je aantrekkelijker maakt voor je eigen man.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Staat hier in de tuin! Het is ook oregano
Ik lees net dat het van de muntfamilie is zoals salie en basilicum.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar al die wijven in de achtertuin hier. Snapte al niet waarom ze steeds over de schutting klommen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef TillyB het volgende:
Vroeger werd gedacht dat een klein bosje marjolein in je slaapkamer je aantrekkelijker maakt voor je eigen man.
en dat marjolein in badwater helpt om droefheid en verdriet te verminderen.quote:
Heb je Joop parfum?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaar al die wijven in de achtertuin hier. Snapte al niet waarom ze steeds over de schutting klommen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Nouquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
en dat marjolein in badwater helpt om droefheid en verdriet te verminderen.
Awwww
Die komen op de snickerdoodles afquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaar al die wijven in de achtertuin hier. Snapte al niet waarom ze steeds over de schutting klommen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weer he? vandaag meneer wat ruikt u lekker
Misschien last van haar gebit?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is wel vaker een tijdje weg.
Boze Nikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh we hebben een nieuwe spits ook een 20 jarige slowaak
Ach gossiequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh we hebben een nieuwe spits ook een 20 jarige slowaak
Hij is geknipt en als het goed is geschoren ook? @FreshFruitquote:
quote:
Klopt hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is geknipt en als het goed is geschoren ook? @:Freshfruit
Ik vond hem de beste. En dan met Data erbij. Die is er nu ook weer bijquote:
Kirk versierde alle ruimtechickiesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond hem de beste. En dan met Data erbij. Die is er nu ook weer bij
James T. Kirk ftwquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond hem de beste. En dan met Data erbij. Die is er nu ook weer bij
hij was dan ook erg stoerquote:
Neen, ze hadden hem ook moeten nemenquote:
Ik was nog te jong om de eerste serie mee te maken. Toen ik het in de herhaling kwam was die wel heel erg gedateerd.quote:
Ah ok ik ben abuis danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen, ze hadden hem ook moeten nemen
Dat vond ik ook een leuke serie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Battlestar Galactica vond ik vroeger gaaf. Maar die werd te duur om te maken dus ze zijn met de productie gestopt.
Ik kan me er wat bij voorstellen maar die Picard is vergeleken met Kirk natuurlijk een beetje de friet onder de captainsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was nog te jong om de eerste serie mee te maken. Toen ik het in de herhaling kwam was die wel heel erg gedateerd.
Dat was ook leukquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Battlestar Galactica vond ik vroeger gaaf. Maar die werd te duur om te maken dus ze zijn met de productie gestopt.
weet je hoe geweldig dat beammeupscottycommunicatorthingy wel niet was? en die kekke schuifdeurtjes, iedereen wist toch wel dat het allemaal nep was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was nog te jong om de eerste serie mee te maken. Toen ik het in de herhaling kwam was die wel heel erg gedateerd.
tsjoef dat is gewoon een pornofilm bijnaquote:
Nou ze waren wat high maar veel was er ook niet te zien van Janequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsjoef dat is gewoon een pornofilm bijna
Klopt, ik kraak het ook zeker niet af.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet je hoe geweldig dat beammeupscottycommunicatorthingy wel niet was? en die kekke schuifdeurtjes, iedereen wist toch wel dat het allemaal nep was.
oke...er werd wel veel aan je verbeelding overgelatenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ze waren wat high maar veel was er ook niet te zien van Jane
Zeker, elke serie had op zijn eigen manier wel iets.quote:
YSL ontwierp de kleding en decors volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke...er werd wel veel aan je verbeelding overgelaten
Star trek is gewoon hartstikke leuk. Maar aan Archer kon ik niet wennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, elke serie had op zijn eigen manier wel iets.
Klopt welquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, elke serie had op zijn eigen manier wel iets.
Dank!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
@:Lucky2Bastard
Die Dolinemix is heel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:37 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, what the hell?wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Het is 2020 Rekkie wordt wakker er bestaan foto filters en make-uppppppppppp, waarom ben je nog shook?quote:
Maar wie denkt dat er uitzien als een gesmolten alien aantrekkelijk is? En voor zelfs voor 2020 is het extreem.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is 2020 Rekkie wordt wakker er bestaan foto filters en make-uppppppppppp, waarom ben je nog shook?
Bedankt voor het bederven van mijn eetlust.quote:
tsjaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie denkt dat er uitzien als een gesmolten alien aantrekkelijk is? En voor zelfs voor 2020 is het extreem.
Sorry hunquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedankt voor het bederven van mijn eetlust.
Scheelt aardappels kokenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedankt voor het bederven van mijn eetlust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |