Eens proberen of ik een beetje kan portretschilderen. Als het al lukt zal het een beste klus worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt artistieke aspiraties las ik?
Het recept is voor 2 personen, ik gebruik kruimige aardappels en bak die in roomboterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
En wat voor boter? en wat voor erdeppels? en voor hoeveel man is het?
Man3quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb alleen nog nooit aardappels gekookt wel pasta en rijst
Gezouten roomboter dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het recept is voor 2 personen, ik gebruik kruimige aardappels en bak die in roomboter
Ik dacht dat je het zilveren kinderlepeltje van je dochter kwijt was en op deze manier een vervanger probeerde af te troggelenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dfacht dat je het zilveren kinderlepeltje van je dochter kwijt was en op deze manier een vervanger probeerde af te troggelen
Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens proberen of ik een beetje kan portretschilderen. Als het al lukt zal het een beste klus worden.Schilder spullen lagen al jaren niets te doen hier.
Aangestoken door het Voxs virus.
Dat zal wel verse marjolein zijn, van gedroogde heb je veel minder nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik moet echt 1 eetlepel Marjolein hebben
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb alleen nog nooit aardappels gekookt wel pasta en rijst
Nee ik gebruik altijd ongezouten, je kent me toch.quote:
Ongezouten meningen TR's en ban's mjaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Nee ik gebruik altijd ongezouten, je kent me toch.
Dat weet ik zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
Resultaten hier posten graag.
Nope, gedroogde. Ik schud altijd rijkelijk met het potje ook nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel verse marjolein zijn, van gedroogde heb je veel minder nodig.
Je vergeten de ongezouten notes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ongezouten meningen TR's en ban's mja
Oh ik zal eens checken draak wat je geplaatst hebtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeten de ongezouten notes.
BAM!
Flauw.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeten de ongezouten notes.
BAM!
Eerst aardappels koken, dan het water erbijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit gaat wel lukken hoorwater eerst koken en dan die aardappels erin zeker pas
Wel eerst schillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook jij mag het resultaat hier plaatsenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |