Zuurstof nodig?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig zo. Zit met open mond te staren naar je.
Leuk! Wist niet dat ze nog theatervoorstellingen deden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Morgenavond naar Waardenberg en De Jong
Pas maar op dat je niet gaan kwijlenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig zo. Zit met open mond te staren naar je.
Geen flauw idee wie het zijn, ga meteen even googelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Morgenavond naar Waardenberg en De Jong
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet gaan kwijlen
Is ook alweer een tijd geleden, een paar jaar geleden hebben ze wel iets met de dames van Toren C gedaan, dat was voor het 100-jarig bestaan van het Luxor, maar deze is weer van hen samen. Binnen mum van tijd uitverkocht ook, ik heb die kaarten al sinds april.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Wist niet dat ze nog theatervoorstellingen deden.
Picobello.bv, De Slager van Schipluiden, enz. enz.quote:
Knettergek duo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook alweer een tijd geleden, een paar jaar geleden hebben ze wel iets met de dames van Toren C gedaan, dat was voor het 100-jarig bestaan van het Luxor, maar deze is weer van hen samen. Binnen mum van tijd uitverkocht ook, ik heb die kaarten al sinds april.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik moet echt 1 eetlepel Marjolein hebben
Doet ie erg goed ja. En die uitgestreken smoel erbij maakt het leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die zijn wel grappig ja, Wilfried de Jong sowieso een goede interviewer ook
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik moet echt 1 eetlepel Marjolein hebben
Ja hij was bij Zomergasten ook zo goed, en dat sportprogramma altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doet ie erg goed ja. En die uitgestreken smoel erbij maakt het leuk om naar te kijken.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knettergek duo.![]()
Jool Hul was ook een fantastische voorstelling.
Ow je gaat Tiroler gröstl makenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat dat is
Als ex groenteboer zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |