WIL JE RUZIE OFZOquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga ze expres niet onder water zetten nu
Puur waterverspilling en het duurt langer voor het kookt. Scheelt dus ook nog gas én tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er altijd zo'n punt van wordt gemaakt om ze net niet helemaal onder water te zetten. Je kan het net zo goed net wel doen.
Dat is niet helemaal waar, vrouwen hebben belangrijke wetenschappelijke ontwikkelingen gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga ze expres niet onder water zetten nu
Erm de keukenschort?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, vrouwen hebben belangrijke wetenschappelijke ontwikkelingen gedaan.
Thanks.quote:
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele panquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Puur waterverspilling en het duurt langer voor het kookt. Scheelt dus ook nog gas én tijd.
Hoezoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je fit? nou ja in alle verrotness dan
Ik doe rijst ook in een plons water hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele pan
Zijn er een heleboel op jaarbasis.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou poehpoeh die paar lepels water op een hele pan
Juist verzuipen die krengenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe rijst ook in een plons water hoor
Hoe lang duurt die serie eigenlijk en zit er wel een einde aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Gawd ik dan, dacht een YT stream gevonden te hebben, gaat 1 of ander kind de hele aflevering zitten reviewen
Heb zo het vermoeden dat dit meteen de laatste keer wordt met die grostis of hoehetendiedingenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn er een heleboel op jaarbasis.
6 wekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die serie eigenlijk en zit er wel een einde aan?
Ja maar vanavond weer natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die hebben we toch gisteravond zitten kijken? Met die babybuffers?
Zo is datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit mauwen over aardappelen of kinderen bij @:TillyB als je je pensioengerechtigde leeftijd nog wil halen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
Dat je niet een soort Utopia met tokkies gaat krijgen...oh wacht
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
De boeren gaan ook weer demonstreren.
Oh zoo nou ik heb nog wel een dutje nodig maar dat moet wel lukken voor die tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vanavond weer natuurlijk
Nou en een beste ook ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh zoo nou ik heb nog wel een dutje nodig maar dat moet wel lukken voor die tijd
Man3 En weer dat zelfde FDF kutgroepjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja 5 februari weer die zeik boeren
Ja maar de kosten om het aan de kook te brengen......quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gelul zeg een kuub water is 22 cent
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 En weer dat zelfde FDF kutgroepje
Ja echt goed mega talent wel, live ook zo goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel aparte muziek vind ik,maar heeft wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |