Ik heb 2 aanbiedingen gekregen maar kwa reistijd is dat niet te doen. Volgende week heb ik weer gesprekken.quote:
Vast een weddenschap. Ah jong, dadurfjetonnie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ze eerst een brandoefening hebben gedaan, wel apart dat er even later een echter brand is
De beste koks zijn mannen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zijn vrouwen voor opgericht om te koken dacht ik
Zoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zijn vrouwen voor opgericht om te koken dacht ik
We hebben niet eens ene bhver johquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Krijg jij een aparte brandoefening?
quote:
Ja dat wist ik nog wel, maar ik weet niet meer wat jij vindt.quote:
Dettol is sowieso oplichting.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Koken met dettol lijkt mij niet zo verstandig. Iets met chloorgas
Dat maken wij ze wijs jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowat is dit nou voor opmerking? Veel professionele chefs zijn juist weer mannen. En duiden dan weinig vrouw in hun werkveld.
Dus vrouwen moeten koken en mannen doen het maar als hobby en baan?
Belachelijk. Stel je mening een beetje bij.
Vrouwen hoeven niets behalve voor zichzelf te zorgen
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dan hoef ik me geen zorgen te maken
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowat is dit nou voor opmerking? Veel professionele chefs zijn juist weer mannen. En duiden dan weinig vrouw in hun werkveld.
Dus vrouwen moeten koken en mannen doen het maar als hobby en baan?
Belachelijk. Stel je mening een beetje bij.
Vrouwen hoeven niets behalve voor zichzelf te zorgen
Inspelen op angst.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dettol is sowieso oplichting.
quote:
In Groningen.quote:
Wil je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
In principe zijn het gewoon legale sexslaven
Ik vind het belachelijk dat er altijd zo'n punt van wordt gemaakt om ze net niet helemaal onder water te zetten. Je kan het net zo goed net wel doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nog wel, maar ik weet niet meer wat jij vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |