Je bent met je mandje vol snel langs de zelfscan gerend?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Jezus christus, leek wel of alles gratis was bij de supermarkt, gekkenhuis!
Maar nu weekend
Voedsel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Als je een gehaktbal kiest en dan spijt krijgt kan je die nog altijd platmeppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
gehaktballen of hamburgers, weet nog niet zeker
Op dinsdag was ik er al klaar mee. En op donderdag ben ik de dagen kwijt en hoop ik dat het vrijdag is.quote:
Herkenbaar. Al heb ik dat meestal pas op maandag morgen dat ik wakker schrik omdat ik denk dat ik door de wekker heen ben geslapen en er dan achter kom dat ik normaliter maandag vrij benquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op dinsdag was ik er al klaar mee. En op donderdag ben ik de dagen kwijt en hoop ik dat het vrijdag is.
Teleurstelling elke keer.
Gewoon je horloge een half uur vooruit zetten en vertrekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
17uur. Maar iedereen is al naar huis.
Dat is ook vervelend wakker worden ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik dat meestal pas op maandag morgen dat ik wakker schrik omdat ik denk dat ik door de wekker heen ben geslapen en er dan achter kom dat ik normaliter maandag vrij ben
Hm, niet echt. Beetje rustig aan doen. Op zondag bij mijn vader langs. En jij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend wakker worden ja.
Volgende week avonddienst. zo geen zin in.
Maar klaar met gezeur over mn werk.
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Toch geen gekakel over je excel sheet?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was al blij dat mijn vergadering extreem voorspoedig verliep
Morgen lunchen met vriendin. Verder niets.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, niet echt. Beetje rustig aan doen. Op zondag bij mijn vader langs. En jij?
Nee, mijn excelletje heeft enorm geholpenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch geen gekakel over je excel sheet?
Tijd voor zelfbevrediging dan maarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even 2 uur vergaderd waar ik echt zin in had, en nu met een heel onbevredigend gevoel op weg naar huis. Weekend. Ja. Het zal wel.
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen lunchen met vriendin. Verder niets.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het huis voor mezelf dit weekend. Vriendin heeft weekenddienst, kinderen zijn bij hun andere ouders.
Alleen nog geen idee wat ik ga doen. Waarschijnlijk werken
Wromniequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doen
Weet niet. Vind de rust niet de laatste tijd. Teveel tijd om na te denken. mehquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doen
Puntje bij paaltje heb ik daar vast geen zin in. Zo leuk is Kleve verder ook niet, maar even wat Duitse dingetjes inslaan is altijd wel grappig.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje heb ik daar vast geen zin in. Zo leuk is Kleve verder ook niet, maar even wat Duitse dingetjes inslaan is altijd wel grappig.b
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet niet. Vind de rust niet de laatste tijd. Teveel tijd om na te denken. meh
Wat is er in Kleve?
Niks waar ik momenteel zin in heb of tijd voor heb. Heen en weer naar Nieuw Zealand vliegen is leuken, maar dat lukt zo even nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je kunt niks leukers verzinnen?
Jij werkt ook best veel toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks waar ik momenteel zin in heb of tijd voor heb. Heen en weer naar Nieuw Zealand vliegen is leuken, maar dat lukt zo even niet
En ik vind mijn werk leuk.
Zwanenburcht is wel leuk om te bezoeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.
Duitsland is sowieso niet leukquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.
Ligt eraan wat je veel vind. Maar op zich heb ik een 37-urige werkweek.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij werkt ook best veel toch?
Oh dacht meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je veel vind. Maar op zich heb ik een 37-urige werkweek.
Ja, currywurst staat wel altijd op het programmaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwanenburcht is wel leuk om te bezoeken.
En naar de CurryQ natuurlijk.
Ouwe casanovaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wilde daar nog een keer schnitzel gaan eten met mij, zei je laatst
Ja oke. Dat is 5 minuten over de grens. Zaterdag doen dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wilde daar nog een keer schnitzel gaan eten met mij, zei je laatst
Was leuker dan verwacht. Ben er vorige zomer geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, currywurst staat wel altijd op het programmaDat kasteel ben ik nog niet geweest. Lijkt me wel tof
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja oke. Dat is 5 minuten over de grens. Zaterdag doen dan?
Ik zeg op zich, soms is het meerquote:
Cool!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat valt wel mee. TaMieke en ik hebben al best vaak gemeet
Shit! Nu zin in schnitzelsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ander keertje. Maar we gaan het wel doen!
Die haalde je toch bij je Italiaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Shit! Nu zin in schnitzels
Maar is goed hoor
Nu niet meer. Pizzaria is van eigenaar veranderd en nu hebben ze de schnitzels van het menu gehaald, de roomsaus verpest en de pizza verneuktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die haalde je toch bij je Italiaan?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de eerste keer was bij jou om de hoek
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het zijn gewoon meets hoor.
Shit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu niet meer. Pizzaria is van eigenaar veranderd en nu hebben ze de schnitzels van het menu gehaald, de roomsaus verpest en de pizza verneukt
Hoe laat mag je de poort uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah zin in weekend gobbelgobbel toing toing toing.
Wat gaat u doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah zin in weekend gobbelgobbel toing toing toing.
Die stond er al op. Maar bestel ik nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit.En shoarma toegevoegd?
We hebben nog gezwaaidquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is bij mij direct achter
Ik jou wel. Jij mij niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen kende je mij nog niet
Stalker alertquote:
Het was niet heel druk neequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er was toch niemand op het strand?
Zomer. ruim 25 gradenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welk jaargetijde was het?
Ehm, juni dacht ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welk jaargetijde was het?
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch?aan de andere kant was het wel druk
Gaat weer lekker met quoten haags!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh das wel apart ja
Ja nee hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat weer lekker met quoten haags!
Zeg dat in het vervolg dan meteen!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat in het vervolg dan meteen!
Ik heb altijd het beste met haags voorquote:
Uhu uhuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beste met haags voor
Alleen maar bromance liefde voor jouquote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beste met haags voor
Toevallig in Turkse handen overgegaan? Je ziet vrij veel pizzeria's met Turkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu niet meer. Pizzaria is van eigenaar veranderd en nu hebben ze de schnitzels van het menu gehaald, de roomsaus verpest en de pizza verneukt
Blijft apart, pizzeria's met Turken en cafetaria's met Chinezenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:51 schreef Karzai het volgende:
Hier ook Turken die de plaatselijke pizzeria bestieren, maar wel een stuk betere pizza's dan die van New York pizza een half straatje verderop
Gewoon een dunne bodem en niet zo vet
Is de Italiaanse maffia niet onttroond door de Mocro variant?quote:
Ik weet het niet, las in de krant dat ze samenwerkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is de Italiaanse maffia niet onttroond door de Mocro variant?
Hij was al van een Turk. Nu alleen een andere Turkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toevallig in Turkse handen overgegaan? Je ziet vrij veel pizzeria's met Turken
Als ie maar lekker eten maakt boeit het toch niet zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij was al van een Turk. Nu alleen een andere Turk
Misschien toch maar eens laten testen op het coronavirus voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb snoep gekocht. Ik hou niet van snoep. Ik ben snoep aan het eten.
Er is iets mis met me.
Ik test me zo wel even op het Karmelietvirus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens laten testen op het coronavirus voor de zekerheid!
Testen kan nooit kwaad!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik test me zo wel even op het Karmelietvirus.
Ik weet nu al dat het positief gaat worden. Test ik me daarna wel voor het Chimayvirus.quote:
Pfrt effe headbangen en lekker het weekend in gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
het badpak van pamela anderson? dat ze droeg in baywatch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy![]()
Mooie aanwinst op eBay tegen het lijf gelopen
Svalbard gruvepenger 99/100?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy![]()
Dat komt al dichterbij ja. Een Arktikugol 1 Roebel 1961. Eerste keer ooit dat ik hem überhaupt ergens aangeboden zie worden. MOET. HEB. NU.quote:
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Haags wordt eens wakker , ga naar huis joh
Unimog?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy![]()
Nee dat gaat er niet meer van komen in dit leven vrees ikquote:
Geen bier halen met een takel op de unimog?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaat er niet meer van komen in dit leven vrees ik
"buy now!"quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt al dichterbij ja. Een Arktikugol 1 Roebel 1961. Eerste keer ooit dat ik hem überhaupt ergens aangeboden zie worden. MOET. HEB. NU.
Ja inderdaad. Er stond nog make offer maar ik had geen zin om dat risico te nemenquote:
Goed bezig! Moet je nog veel om series compleet te krijgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Er stond nog make offer maar ik had geen zin om dat risico te nemen
Oh zeker wel. En hoewel dat natuurlijk wel altijd het doel is, is het totaal niet reëel. Van veel uitgaven zijn er wereldwijd nog maar een paar exemplaren bekend, of zelfs dat niet. Er wordt bijvoorbeeld een schaal voor zeldzaamheid gehanteerd met 10 gradaties. De laagste betekent "wereldwijd 26-40 exemplaren bekend in privéhanden", en boven "uniek" ( = 1 exemplaar bekend in privéhanden) worden er nog 3 gradaties beschreven (je verzint het nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig! Moet je nog veel om series compleet te krijgen?
Hopen dat er iemand een keer van zijn/haar collectie af wil...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zeker wel. En hoewel dat natuurlijk wel altijd het doel is, is het totaal niet reëel. Van veel uitgaven zijn er wereldwijd nog maar een paar exemplaren bekend, of zelfs dat niet. Er wordt bijvoorbeeld een schaal voor zeldzaamheid gehanteerd met 10 gradaties. De laagste betekent "wereldwijd 26-40 exemplaren bekend in privéhanden", en boven "uniek" ( = 1 exemplaar bekend in privéhanden) worden er nog 3 gradaties beschreven (je verzint het niet).
Een erg uitdagend verzamelgebied in elk geval
Ja, ik kom met steeds meer handelaren in contact, maar specifiek verzamelaars van Spitsbergen ken ik eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hopen dat er iemand een keer van zijn/haar collectie af wil...
Je kijkt ook op finn.no neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kom met steeds meer handelaren in contact, maar specifiek verzamelaars van Spitsbergen ken ik eigenlijk helemaal nietDat zou best eens leuk zijn. In Noorwegen moeten er genoeg zitten bijvoorbeeld. Afgelopen weekend nog een paar biljetten tegen astronomische prijzen afgehamerd zien worden
Die site kende ik nog niet, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kijkt ook op finn.no neem ik aan?
Heb je hier bv wat aan?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=168197949
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=148280818
Heb ik ook al. Overpriced trouwens. Moet ook wel voor 200 NOK of tegenwaarde te vinden zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Fogel het volgende:
Of dit misschien zelfs https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159416012 (een testdruk).
Is dat niet heftig overpriced voor wat je krijgt?quote:
Nope, alleen aflevering 1. Komt per week.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, is die hele serie al beschikbaar?
Ja jonguh, ik ken die briefjes toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die site kende ik nog niet, zal eens kijken![]()
Die linkjes betreffen trouwens het laagst-hangend fruit![]()
Ik zit meer naar dit werk te kijken: https://www.skanfil.no/ArtLst?n=10100410011016
He getver. Amazon prime is 1 maand gratis. Maar dan moet ik alsnog twee maanden betalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope, alleen aflevering 1. Komt per week.
Ja hequote:
Je hebt een dikke loonsverhoging nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heMij kennen ze inmiddels, als ik er 2 tegelijk koop wil ik nog weleens 10-15 % korting krijgen. En free shipping. Maar dat is het dan ook wel
Ja die indruk kreeg ik al inderdaad. Nee daar vind je niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik ken die briefjes toch helemaal niet.
finn.no is zeg maar de Noorse marktplaats.
Een verdubbeling of vertrippeling zou helpen jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een dikke loonsverhoging nodig.
Go for it!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verdubbeling of vertrippeling zou helpen ja
Hoera?quote:
Heb een berichtje van die ober uit Shkoder gekregen, keurig in het Engels, denk door iemand anders geschreven.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verdubbeling of vertrippeling zou helpen ja
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb een berichtje van die ober uit Shkoder gekregen, keurig in het Engels, denk door iemand anders geschreven.
Dus kan die foto's mailen.
Ja het is in Haugesund, dus dat wordt behalve een vlucht en een paar nachten hotel ook nog een huurautoquote:
Ik denk dat iemand zelfs whatsapp voor hem heeft geïnstalleerd om me dat berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh leuk!Ja nu gaat ie je echt nooit meer vergeten
Bijzonder veel is er ook niet te doen daar. https://avaldsnes.info/en/vikinggard/ ligt relatief in de buurt en da's leuk om even te bekijken. Maar dat zal vast ook geld kosten gok ik zo (een vrij bekende aluminiumboer betaalde die trip voor mequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is in Haugesund, dus dat wordt behalve een vlucht en een paar nachten hotel ook nog een huurautoIk ben al aan de bedelstaf voordat ik überhaupt een stoel in die zaal heb man
![]()
Nee nou ja, voorlopig geen concrete plannen dus. Wie weet als het geldschip nogeens overkomtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijzonder veel is er ook niet te doen daar. https://avaldsnes.info/en/vikinggard/ ligt relatief in de buurt en da's leuk om even te bekijken. Maar dat zal vast ook geld kosten gok ik zo (een vrij bekende aluminiumboer betaalde die trip voor me).
Kom je/jullie dan ook langs Trondheim?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, voorlopig geen concrete plannen dus. Wie weet als het geldschip nogeens overkomtEerst maar eens naar de noordkaap
Nee. We suizen zelfs compleet over Narvik en de Lofoten heen. Nachttrein naar Kolari, en dan Karasjok - Noordkaap - Alta - Tromsø - Senja en weer naar Kolari. Breedtegraden rijgen voor gevorderden zegmaarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom je/jullie dan ook langs Trondheim?
Ah, jammer. Maar prima route wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. We suizen zelfs compleet over Narvik en de Lofoten heen. Nachttrein naar Kolari, en dan Karasjok - Noordkaap - Alta - Tromsø - Senja en weer naar Kolari. Breedtegraden rijgen voor gevorderden zegmaar![]()
Nee, Kramer als in het type uit Seinfeldquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er weer schaatsen dit weekend ja?
Geen idee waar dit over gaatquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Kramer als in het type uit Seinfeld
Comedy Sitcom uit Amerika jaren 90 ofzoquote:
dat ook wel jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er weer schaatsen dit weekend ja?
Ja, of ze hebben dat virus verspreid om die serie te laten scoren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
wow, Netflix is bij de tijd, gelijk de serie 'Pandemic' opvoeren
Wauw, ik dacht dat IK paranoïde wasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of ze hebben dat virus verspreid om die serie te laten scoren.
Ha, niet weten hoe ver wij marketingmensen gaan om iets te promotenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, ik dacht dat IK paranoïde was![]()
Dat ze het zo standvastig Corona blijven noemen komt vast omdat Heineken het marktaandeel Desperados wil vergroten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ha, niet weten hoe ver wij marketingmensen gaan om iets te promoten
Het is één groot complotquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze het zo standvastig Corona blijven noemen komt vast omdat Heineken het marktaandeel Desperados wil vergroten.
[ afbeelding ]
https://www.rtlz.nl/beurs(...)rus-corana-merk-bierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
zouden er mensen zijn die geen Corona meer willen drinken omdat ze denken dat er een link is?
Net zoals iedereen die Al Nino heet in Amerika bedreigd werd toen het klimaatfenomeen El Niño in het nieuws was bedoel je? Vast wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
zouden er mensen zijn die geen Corona meer willen drinken omdat ze denken dat er een link is?
Vast door een Miriam ofzo, met haar zeven kinderen op haar 24equote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:56 schreef FranticDJ het volgende:
Oh God. Is dat door een Aaahhh gemaakt?
Wat een kutplaatje. Dit is zo'n plaatje dat altijd doorgemaild wordt door alle Gerda's die net een computer hebben. Ophoudenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:48 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het geen vrijdag want moet niet hebben dat er een vogel in mijn koffie schijt
Is dat hetzelfde als een incel?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:56 schreef FranticDJ het volgende:
Oh God. Is dat door een Aaahhh gemaakt?
Kloptquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutplaatje. Dit is zo'n plaatje dat altijd doorgemaild wordt door alle Gerda's die net een computer hebben. Ophouden
Vanaf minuut 2. Dom pratende Flippen. Die eindigen alles met 'Aàààhhhhh' alsof ze het laatste eindje drol eruit persenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een incel?Niet dat ik dan wel weet wat je bedoelt trouwens hoor
Truequote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
Of beginnen.. of stoppen het er tussen..
Of Thai die achter elke zin ‘kaaaaa’ of ‘kráááb’ plakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanaf minuut 2. Dom pratende Flippen. Die eindigen alles met 'Aàààhhhhh' alsof ze het laatste eindje drol eruit persen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Thai die achter elke zin ‘kaaaaa’ of ‘kráááb’ plakken.
En je weet niet of ze pijn hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
Had een keer een Filipijnse patiënt en moest beoordelen of er cognitieve stoornissen waren...
Maar dat is dus echt niet te beoordelen als ze niet voldoende Engels of Nederlands spreken
Picard was goed he?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Thai die achter elke zin ‘kaaaaa’ of ‘kráááb’ plakken.
Awesomequote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eens.
Met uitzicht
[ afbeelding ]
Hahaha iddquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En je weet niet of ze pijn hebben
Goed bezig! Heb je dat net gedaan??quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, lekker weer om een stukje te fietsen zo.
24km, 2 keer dit stukje.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eens.
Met uitzicht
[ afbeelding ]
Kan de lente ruikenquote:
Nu al? Welke temperatuur is het daar eigenlijk?quote:
Wel mooi voor in een onguur vaag etablissement ofzoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
omfg
Hebben. Wtf![]()
https://homestock.nl/shop(...)mp-struisvogel-goud/
Jaaa, echt superquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Picard was goed he?
Heb zin in volgende afleveringen.
Mijn manager appt me steeds dat moet kijken. En in werkoverleggen ook roepenquote:
Gaafquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
omfg
Hebben. Wtf![]()
Niet gewoon thuis?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel mooi voor in een onguur vaag etablissement ofzo
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
omfg
Hebben. Wtf![]()
Nu 7 graden. Wordt vandaag een graad of 15/16. Maar de zon warmt al flink op, dat doet veel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu al? Welke temperatuur is het daar eigenlijk?
Je ziet de struisvogel voor 50 euro?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gaafwel zelf maken. Ornament zie ik voor 50 euro staan. Beetje goudverf, uitboren, lampje erin en klaar is bitterbal
Alleen als je Star Trek-fan bent. Dit is wel de eerste serie in jaren die weer echt aanvoelt als Star Trekquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn manager appt me steeds dat moet kijken. En in werkoverleggen ook roepen![]()
Ik heb veel lelijke meuk in huis maar dit komt er niet in hierquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet gewoon thuis?
Ik vind hem echt geniaal ook al zijn het kutbeesten
Lekker zeg!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nu 7 graden. Wordt vandaag een graad of 15/16. Maar de zon warmt al flink op, dat doet veel.
Ben ik niet maar hij vindt me geen eckte IT-er tot ik ST ga kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je Star Trek-fan bent. Dit is wel de eerste serie in jaren die weer echt aanvoelt als Star Trek
Is toch een fucking droge lampquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nog na te hinneken van die struisvogel
Dan wil ik een sprekende eland aan de muurquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb veel lelijke meuk in huis maar dit komt er niet in hier
Als ik ooit een tweede huis heb, Zweedse stijl, dan wil ik wel een opgezet hert aan de muur ofzo.
Of een zingende vis
Valide punt welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik niet maar hij vindt me geen eckte IT-er tot ik ST ga kijken![]()
![]()
![]()
Ja, meeste plekke. 80 pond maar ook ergens voor 30. Gewoon even ostrich head mount / wall ornament of wat dan ook googelen en even de juiste reseller vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet de struisvogel voor 50 euro?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik een sprekende eland aan de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |