Je bent met je mandje vol snel langs de zelfscan gerend?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Jezus christus, leek wel of alles gratis was bij de supermarkt, gekkenhuis!
Maar nu weekend
Voedsel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Als je een gehaktbal kiest en dan spijt krijgt kan je die nog altijd platmeppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
gehaktballen of hamburgers, weet nog niet zeker
Op dinsdag was ik er al klaar mee. En op donderdag ben ik de dagen kwijt en hoop ik dat het vrijdag is.quote:
Herkenbaar. Al heb ik dat meestal pas op maandag morgen dat ik wakker schrik omdat ik denk dat ik door de wekker heen ben geslapen en er dan achter kom dat ik normaliter maandag vrij benquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op dinsdag was ik er al klaar mee. En op donderdag ben ik de dagen kwijt en hoop ik dat het vrijdag is.
Teleurstelling elke keer.
Gewoon je horloge een half uur vooruit zetten en vertrekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
17uur. Maar iedereen is al naar huis.
Dat is ook vervelend wakker worden ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik dat meestal pas op maandag morgen dat ik wakker schrik omdat ik denk dat ik door de wekker heen ben geslapen en er dan achter kom dat ik normaliter maandag vrij ben
Hm, niet echt. Beetje rustig aan doen. Op zondag bij mijn vader langs. En jij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend wakker worden ja.
Volgende week avonddienst. zo geen zin in.
Maar klaar met gezeur over mn werk.
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Toch geen gekakel over je excel sheet?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was al blij dat mijn vergadering extreem voorspoedig verliep
Morgen lunchen met vriendin. Verder niets.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, niet echt. Beetje rustig aan doen. Op zondag bij mijn vader langs. En jij?
Nee, mijn excelletje heeft enorm geholpenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch geen gekakel over je excel sheet?
Tijd voor zelfbevrediging dan maarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even 2 uur vergaderd waar ik echt zin in had, en nu met een heel onbevredigend gevoel op weg naar huis. Weekend. Ja. Het zal wel.
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen lunchen met vriendin. Verder niets.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het huis voor mezelf dit weekend. Vriendin heeft weekenddienst, kinderen zijn bij hun andere ouders.
Alleen nog geen idee wat ik ga doen. Waarschijnlijk werken
Wromniequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doen
Weet niet. Vind de rust niet de laatste tijd. Teveel tijd om na te denken. mehquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker toch? In de auto net borrelde het idee op om morgen even naar Kleve te rijden, maar ik vermoed dat ik dat niet ga doen
Puntje bij paaltje heb ik daar vast geen zin in. Zo leuk is Kleve verder ook niet, maar even wat Duitse dingetjes inslaan is altijd wel grappig.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje heb ik daar vast geen zin in. Zo leuk is Kleve verder ook niet, maar even wat Duitse dingetjes inslaan is altijd wel grappig.b
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet niet. Vind de rust niet de laatste tijd. Teveel tijd om na te denken. meh
Wat is er in Kleve?
Niks waar ik momenteel zin in heb of tijd voor heb. Heen en weer naar Nieuw Zealand vliegen is leuken, maar dat lukt zo even nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je kunt niks leukers verzinnen?
Jij werkt ook best veel toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks waar ik momenteel zin in heb of tijd voor heb. Heen en weer naar Nieuw Zealand vliegen is leuken, maar dat lukt zo even niet
En ik vind mijn werk leuk.
Zwanenburcht is wel leuk om te bezoeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.
Duitsland is sowieso niet leukquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja niet zoveel dus. Als het weer iets warmer en groener word, boek ik wel weer een wandelweekendje in Germania.
Ligt eraan wat je veel vind. Maar op zich heb ik een 37-urige werkweek.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij werkt ook best veel toch?
Oh dacht meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je veel vind. Maar op zich heb ik een 37-urige werkweek.
Ja, currywurst staat wel altijd op het programmaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwanenburcht is wel leuk om te bezoeken.
En naar de CurryQ natuurlijk.
Ouwe casanovaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wilde daar nog een keer schnitzel gaan eten met mij, zei je laatst
Ja oke. Dat is 5 minuten over de grens. Zaterdag doen dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wilde daar nog een keer schnitzel gaan eten met mij, zei je laatst
Was leuker dan verwacht. Ben er vorige zomer geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, currywurst staat wel altijd op het programmaDat kasteel ben ik nog niet geweest. Lijkt me wel tof
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja oke. Dat is 5 minuten over de grens. Zaterdag doen dan?
Ik zeg op zich, soms is het meerquote:
Cool!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat valt wel mee. TaMieke en ik hebben al best vaak gemeet
Shit! Nu zin in schnitzelsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ander keertje. Maar we gaan het wel doen!
Die haalde je toch bij je Italiaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Shit! Nu zin in schnitzels
Maar is goed hoor
Nu niet meer. Pizzaria is van eigenaar veranderd en nu hebben ze de schnitzels van het menu gehaald, de roomsaus verpest en de pizza verneuktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die haalde je toch bij je Italiaan?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de eerste keer was bij jou om de hoek
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]het zijn gewoon meets hoor.
Shit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu niet meer. Pizzaria is van eigenaar veranderd en nu hebben ze de schnitzels van het menu gehaald, de roomsaus verpest en de pizza verneukt
Hoe laat mag je de poort uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah zin in weekend gobbelgobbel toing toing toing.
Wat gaat u doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah zin in weekend gobbelgobbel toing toing toing.
Die stond er al op. Maar bestel ik nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit.En shoarma toegevoegd?
We hebben nog gezwaaidquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is bij mij direct achter
Ik jou wel. Jij mij niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen kende je mij nog niet
Stalker alertquote:
Het was niet heel druk neequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er was toch niemand op het strand?
Zomer. ruim 25 gradenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welk jaargetijde was het?
Ehm, juni dacht ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welk jaargetijde was het?
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch?aan de andere kant was het wel druk
Gaat weer lekker met quoten haags!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh das wel apart ja
Ja nee hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat weer lekker met quoten haags!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |