abonnement Unibet Coolblue
pi_191173242
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 januari 2020 @ 12:50:08 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191173246
Fipo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191173256
Sepo?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191173264
Maar af en toe even helemaal niets moeten is wel lekker ja, mijn weekenden zitten eigenlijk ook veel te vol. :') Meeste dingen zijn tof, maar het kost wel weer allemaal energie, zeg maar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 januari 2020 @ 12:52:10 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191173268
Weer een krakend fris nieuw deel!

Vanavond een krakend fris bed. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191173277
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Weer een krakend fris nieuw deel!

Vanavond een krakend fris bed. O+
Oh heerlijk! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191173281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Weer een krakend fris nieuw deel!

Vanavond een krakend fris bed. O+
Heerlijk is dat O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar af en toe even helemaal niets moeten is wel lekker ja, mijn weekenden zitten eigenlijk ook veel te vol. :') Meeste dingen zijn tof, maar het kost wel weer allemaal energie, zeg maar. :+
Snap ik... maar ach, je leeft maar 1x toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191173304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Weer een krakend fris nieuw deel!

Vanavond een krakend fris bed. O+
Altijd lekker *O*
pi_191173330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heerlijk is dat O+
[..]

Snap ik... maar ach, je leeft maar 1x toch ;)
Zeker zo, er komt alleen zo weinig van m'n borduren nu. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191173393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zeker zo, er komt alleen zo weinig van m'n borduren nu. _O-
Dat is wel een nadeel ja :)

Ik probeer altijd minimaal 3 planloze dagen in een week te hebben, maar ik faal er vaak in :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191175231
@Sarabi

Much profi :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:01:39 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191175271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Sarabi

Much profi :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is precies de bedoeling van deze foto? 🤔
The love you take is equal to the love you make.
pi_191175290
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is precies de bedoeling van deze foto? 🤔
Stamt uit het vorige topic. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:06:18 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191175343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Stamt uit het vorige topic. ;)
Ik zou ‘m vooral profi willen schoonmaken. *)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:09:14 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191175382
Ik heb in ieder geval weer een naaiklus gedaan. Vond een nieuw tweepersoons dekbedhoes tussen het beddengoed van mijn moeder. Ik denk dat ze het ooit per vergissing kocht. Wij hebben er ook niks aan want we hebben een ultrabreed dekbed. Dus nu vermaakt tot een eenpersoons.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191175442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou ‘m vooral profi willen schoonmaken. *)
Poetsen staat onderaan mijn prioriteitenlijst. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191175464
Maar dit is dus de dubbele console-opstelling. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191177028
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in ieder geval weer een naaiklus gedaan. Vond een nieuw tweepersoons dekbedhoes tussen het beddengoed van mijn moeder. Ik denk dat ze het ooit per vergissing kocht. Wij hebben er ook niks aan want we hebben een ultrabreed dekbed. Dus nu vermaakt tot een eenpersoons.
Slim! En handig dat je dat kan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191177035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Poetsen staat onderaan mijn prioriteitenlijst. _O-
Hahahaha ach het is maar stof
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191177927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Sarabi

Much profi :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah leuk :) en handig
pi_191177936
Nou dat was IFFR dag 1, nu weer onderweg naar huis
  vrijdag 24 januari 2020 @ 18:14:21 #22
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191178042
Vanmiddag prijsuitreiking van de vuurwerkopruimactie met de wethouder...nu pas thuis......Ik ben kapot.....
pi_191178985
Ik heb deze net besteld... moet helemaal twee weken wachten voordat hij er is... maar als hij er is begin ik er direct mee en heeft het voorrang op alle projecten

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179024
(ah! Het duurt even voordat hij komt... Valentijns cadeau voor mezelf ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb deze net besteld... moet helemaal twee weken wachten voordat hij er is... maar als hij er is begin ik er direct mee en heeft het voorrang op alle projecten

[ afbeelding ]
Gaaf!

Ik twijfel nog over een Valentijnscadeau. Eigenlijk zouden we niets doen, maar heb nu best een goed idee en het is iets voor ons samen.
pi_191179522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaaf!

Ik twijfel nog over een Valentijnscadeau. Eigenlijk zouden we niets doen, maar heb nu best een goed idee en het is iets voor ons samen.
Ik ben een beetje hyper van blijheid ;) en ik doe normaal ook nooit aan Valentijn, maar ach... leuk excuus

Ooooh waarom zou je het dan niet doen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179545
Omdat we eigenlijk minder geld ging uit geven dit jaar O-)
pi_191179556
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:03 schreef Sarabi het volgende:
Omdat we eigenlijk minder geld ging uit geven dit jaar O-)
Ow... ja... dat ken ik...

(omdat ik een hele week eten onder de twintig euro heb gekocht, mocht ik de restant van het geld hieraan uitgeven :@)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179594
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow... ja... dat ken ik...

(omdat ik een hele week eten onder de twintig euro heb gekocht, mocht ik de restant van het geld hieraan uitgeven :@)
Knap :)
Wel beetje lekker kunnen eten?
pi_191179642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Knap :)
Wel beetje lekker kunnen eten?
Ja hoor, drie keer curry (vind ik heel lekker en 3 verschillende), een dag spinazie, dagje sperzieboontjes en twee keer wraps :) (en natuurlijk zaken als brood etc).

Ik heb extreem de neiging om mezelf te verantwoorden (want oeioeioei ik zou maar eens zonder goede reden lief zijn voor mezelf ;)), maar laat ik het houden op dat het in mijn budget past
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179795
Met alle blijdschap en verrastheid heb ik hem van Madam April gekregen... Nu is het een extra speciaal iets

(en mocht je dit meelezen MA, je bent een engel, thnx :* *O* )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191179843
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja hoor, drie keer curry (vind ik heel lekker en 3 verschillende), een dag spinazie, dagje sperzieboontjes en twee keer wraps :) (en natuurlijk zaken als brood etc).

Ik heb extreem de neiging om mezelf te verantwoorden (want oeioeioei ik zou maar eens zonder goede reden lief zijn voor mezelf ;)), maar laat ik het houden op dat het in mijn budget past
Curry en wraps zijn mijn go to gerechten aan het eind van de maand :D lekker goedkoop te maken

En komt MA ook gezellig hier mee posten?
pi_191179968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Curry en wraps zijn mijn go to gerechten aan het eind van de maand :D lekker goedkoop te maken

En komt MA ook gezellig hier mee posten?
Dat laatste weet ik niet, maar het is raar om te zeggen dat ik iets koop als het ineens een cadeau is, dus ik moest het er even bij vermelden

Aan het eind van de maand wordt het hier zuurkool, want wraps en curry zijn mijn dure recepten om eerlijk te zijn... *bloos* :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191181288
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik niet, maar het is raar om te zeggen dat ik iets koop als het ineens een cadeau is, dus ik moest het er even bij vermelden

Aan het eind van de maand wordt het hier zuurkool, want wraps en curry zijn mijn dure recepten om eerlijk te zijn... *bloos* :@
Ow echt? Nouja misschien heb ik een ander referentiekader.
pi_191181330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 21:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow echt? Nouja misschien heb ik een ander referentiekader.
Jep :) maar zoals mijn beste vriendin zegt, ik kan heel lekker koken, voor heel weinig geld.
En ik leef van een wajong he, ik ben niet arm (absoluut niet), maar ik geef liever geld aan mijn hobby's uit dan aan eten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191185879
Goedemorgen

Vannacht niet geslapen. Dus even niet naar koor (verkeersveiligheid), daar baal ik van, maar goed... dit wordt een heel kalm dagje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191186033
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Vannacht niet geslapen. Dus even niet naar koor (verkeersveiligheid), daar baal ik van, maar goed... dit wordt een heel kalm dagje
Vanavond slaapmedicatie?
pi_191186196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 10:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vanavond slaapmedicatie?
Jep en vroeg naar bed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191191862
Balen, CotS. Dadelijk maar op tijd naar bed.

Ik heb deze hele week slecht geslapen. Vandaag was de uitvaart waar ik best tegenop zag. Het was echt zo emotioneel. Vanavond weinig zin om op de bank te zitten en naar doelloze tv te kijken, dus nog even met mijn zus aan de bar zitten en praten O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191191988
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 18:55 schreef LeSage het volgende:
Balen, CotS. Dadelijk maar op tijd naar bed.

Ik heb deze hele week slecht geslapen. Vandaag was de uitvaart waar ik best tegenop zag. Het was echt zo emotioneel. Vanavond weinig zin om op de bank te zitten en naar doelloze tv te kijken, dus nog even met mijn zus aan de bar zitten en praten O+
Sterkte lieverd :* Knuffel *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191197581
Knuffel LeSage

Wij zijn net thuis na een geweldige avond in Rotterdam
pi_191199116
@Sarabi fijn dat je een leuke avond hebt gehad :*

Hier eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen, was erg lekker ;) Nu even rustig wakker worden. Vanmiddag even het huisje schoonmaken en verder niks bijzonders op de planning... even mijn agenda verder maken (ik heb altijd een kaal notitieboekje waar die inzit, en maak ongeveer drie maanden vooruit telkens maanden) en andere boekjes bijwerken en dat soort klusjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191213827
Goedemorgen mensen :)

Vandaag even een dagje op de apotheek wachten. Goed excuus om mijn tasje af te haken. En verder zin in lekker veel lezen, dus dat ga ik lekker doen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191215482
Goedemorgen (nog net) :W
pi_191215527
Mogguh. :W

Bizar vast geslapen vannacht, ik begin nu pas een beetje wakker te worden (volgens mijn Fitbit was m'n slaapkwaliteit "Excellent", ook voor het eerst). Nergens goed voor, een paar uur bewegen in de buitenlucht. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191215556
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. :W

Bizar vast geslapen vannacht, ik begin nu pas een beetje wakker te worden (volgens mijn Fitbit was m'n slaapkwaliteit "Excellent", ook voor het eerst). Nergens goed voor, een paar uur bewegen in de buitenlucht. _O-
Excellent? Wat voor score is dat dan wel niet, boven de 90? :D
Nog nooit gezien.

Maar was het wandelen fijn?
pi_191215651
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 11:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Excellent? Wat voor score is dat dan wel niet, boven de 90? :D
Nog nooit gezien.

Maar was het wandelen fijn?
90 ja. :Y

Wandelen was super! Toen we eenmaal van het strand af waren (wind tegen daar, dat was wel fris), werd het eigenlijk supermooi weer, dus dat was prettig. En het is sowieso een mooie omgeving daar en lekker uitdagend om te lopen, dus tof. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191216685
Krijgen jullie niet de kriebels van een horloge dat zich overal mee bemoeid? Ik heb ooit een horloge gehad die zei als ik moest bewegen, wakker worden en mijn slaap bijhield. Ik werd gek van dat ding
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191216777
Maar statistiekjes O+
Heb wel de pushmeldingen uit staan.
pi_191216881
De mijne geeft alleen een melding als ik m'n stappendoel gehaald heb, verder staat alles uit. :)

En statistiekjes inderdaad. O+ En ik gebruik 'm vaak als muziekspeler tijdens het sporten in plaats van m'n telefoon, scheelt slepen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191216923
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Maar statistiekjes O+
Heb wel de pushmeldingen uit staan.
Ja... oke... ik ben lijstjesverslaafd, dat snap ik wel :P Alleen wel lijstjes in mijn controle ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191216937
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
De mijne geeft alleen een melding als ik m'n stappendoel gehaald heb, verder staat alles uit. :)

En statistiekjes inderdaad. O+ En ik gebruik 'm vaak als muziekspeler tijdens het sporten in plaats van m'n telefoon, scheelt slepen. :P
Oke! Jullie winnen ;) Snap ik allemaal

(ahem... slaap enzo houd ik bij in mijn bullet journal, net als andere dingen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191216977
Gelukkig was het geen wedstrijd. :D

De grootste winst voor mij zit 'm in de realisatie van hoeveel ik stilzit, met m'n werk en m'n hobby's is dat serieus veel namelijk. _O- Wel bewust gekozen voor een apparaat zonder eigen GPS, want daarmee voel ik me wel een beetje achtervolgd. :+ Wellicht trakteer ik mezelf nog op een hardloophorloge speciaal voor het trainen, want afstandsdoelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191217115
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig was het geen wedstrijd. :D

De grootste winst voor mij zit 'm in de realisatie van hoeveel ik stilzit, met m'n werk en m'n hobby's is dat serieus veel namelijk. _O- Wel bewust gekozen voor een apparaat zonder eigen GPS, want daarmee voel ik me wel een beetje achtervolgd. :+ Wellicht trakteer ik mezelf nog op een hardloophorloge speciaal voor het trainen, want afstandsdoelen.
Hahahaha idd ;) hier is er iemand allergisch voor wedstrijden (als kind al)...

Dat achtervolg gevoel ken ik wel idd... en ik snap het zitten. Hier ook iemand die dat teveel doet.
Een hardloophorloge klinkt wel handig idd

(hier iemand die te weinig buiten komt. Alleen wandelen is hier niet echt fijn. Veel te druk... Ik ga er doelen over opstellen wanneer ik verhuisd ben en rustiger woon. Op dit moment hebben andere zelfzorgdoelen prioriteit (een mens kan niet alles gelijk)).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191229838
Gisteren eindelijk weer eens geborduurd. *O* En aankomend weekend een standaard ophalen, kan ik dat eerst uitproberen voor ik er een aanschaf. (Het lijkt me wel wat om m'n rug een beetje te ontlasten)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191230495
Zo... misschien studeer ik niet meer... boeken bij de uni halen is altijd leuk (abo op gekregen van min moeder, net heen geweest samen. Dat wordt heerlijk lezen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191230506
De UB heeft een goeie voorraad ja. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191230549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
De UB heeft een goeie voorraad ja. O+
Ja! En je hebt er drie in Groningen, dus genoeg te lezen (sorry voor mijn nerdheid, maar ik wil eens mijn brein op een andere manier uitdagen). Ik heb een boek gehaald over dieren (waarom we van sommige houden, sommige eten en sommige haten) en een boek over hoe tijd werkt in de geschiedenis, religies en culturen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191230627
Flink wat tijd in doorgebracht ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191230649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Flink wat tijd in doorgebracht ja. :Y
Toen ik nog studeerde was het haast een tweede thuis ja :') Heerlijke plek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191230823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens geborduurd. *O* En aankomend weekend een standaard ophalen, kan ik dat eerst uitproberen voor ik er een aanschaf. (Het lijkt me wel wat om m'n rug een beetje te ontlasten)
Ben benieuwd of je het wat vindt :)

Ik mag pas weer borduren als de CAL af is....Maar daar begin ik steeds niet aan :+
pi_191230831
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! En je hebt er drie in Groningen, dus genoeg te lezen (sorry voor mijn nerdheid, maar ik wil eens mijn brein op een andere manier uitdagen). Ik heb een boek gehaald over dieren (waarom we van sommige houden, sommige eten en sommige haten) en een boek over hoe tijd werkt in de geschiedenis, religies en culturen :)
Geen sorry zeggen o|O

Gaaf dat je dat soort boeken leest
pi_191231450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je het wat vindt :)

Ik mag pas weer borduren als de CAL af is....Maar daar begin ik steeds niet aan :+
Ik ook! Gelukkig bedacht ik me gisteren ineens dat m'n zus er een heeft staan en die mag ik een poosje lenen. Want de prijs van het ding dat ik op het oog heb is niet súperhoog (¤120 ofzo, incl. verzendkosten), maar het is wel wat veel om eventjes te doen, zeg maar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191231461
CAL toch minder leuk dan gehoopt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191231464
Goedemiddag :W

Lekker stukje door de hagel gefietst :(

Lezen is ook echt heerlijk, CotS! Ik ben bezig in Anna Karenina. Heel fijn boek.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191231482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
CAL toch minder leuk dan gehoopt?
Hij is leuk, maar wel moeilijk.

Maar zo ben ik altijd wel. Dan haak ik weer een week lang elke dag 4u en dan weer een maand lang niet.
Ik zou eigenlijk gewoon elke dag er even voor moeten gaan zitten. Dan komen ook meer projecten af :D
Ben ook al 1,5j bezig met een diamond painting.
pi_191231498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij is leuk, maar wel moeilijk.

Maar zo ben ik altijd wel. Dan haak ik weer een week lang elke dag 4u en dan weer een maand lang niet.
Ik zou eigenlijk gewoon elke dag er even voor moeten gaan zitten. Dan komen ook meer projecten af :D
Ben ook al 1,5j bezig met een diamond painting.
Oh ja, dat klinkt bekend. _O- Helemaal met dingen die net wat meer tijd kosten om te pakken, dat blijft gewoon liggen ofzo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191233393
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen sorry zeggen o|O

Gaaf dat je dat soort boeken leest
Je hebt gelijk

Ja :) ik lees 's avonds en 's middags gewoon fictie en in de ochtend informatief. Ik ben vooral blij dat ik weer mentaal de ruimte ervoor heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:15:17 #70
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191236479
Veel pijn weer....Dus straks na mijn oefeningen met veel kussens op de bank gamen...volgens mij heb ik een beetje teveel geleveld in Octopath want de vijanden sla ik wel héél gemakkelijk neer.

Verder met het verhaal dus!
pi_191236756
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:15 schreef Patapon het volgende:
Veel pijn weer....Dus straks na mijn oefeningen met veel kussens op de bank gamen...volgens mij heb ik een beetje teveel geleveld in Octopath want de vijanden sla ik wel héél gemakkelijk neer.

Verder met het verhaal dus!
Doe mij een beetje van dat levelen, ik moet vier poppetjes bijwerken nu, want een van mijn favo's is nutteloos bij mijn huidige stukje verhaal. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:00:20 #72
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191237041
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Doe mij een beetje van dat levelen, ik moet vier poppetjes bijwerken nu, want een van mijn favo's is nutteloos bij mijn huidige stukje verhaal. _O-
Heb je nog geen dubbele jobs?

Mijn favo is Cyrus als scholar en apothecary,
Terion als thief en merchant,
Oberon als warrior en hunter en Ophelia als cleric en dancer.

Allemaal in level 40 nu. Oberon wissel ik in als er een andere bij moet vo oor het verhaal.
pi_191237398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:00 schreef Patapon het volgende:

[..]

Heb je nog geen dubbele jobs?

Mijn favo is Cyrus als scholar en apothecary,
Terion als thief en merchant,
Oberon als warrior en hunter en Ophelia als cleric en dancer.

Allemaal in level 40 nu. Oberon wissel ik in als er een andere bij moet vo oor het verhaal.
Nope, ik ben nu met alle poppetjes aan hun derde chapter toe/mee bezig. Favo poppetjes zijn Ophilia, Cyrus (maar de baas die ik nu heb breaked alleen met fysieke aanvallen, dus Cyrus is beperkt nuttig ;( ) en H'aanit. Momenteel veel Alfyn en Olberic in mijn team.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:33:34 #74
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191237507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nope, ik ben nu met alle poppetjes aan hun derde chapter toe/mee bezig. Favo poppetjes zijn Ophilia, Cyrus (maar de baas die ik nu heb breaked alleen met fysieke aanvallen, dus Cyrus is beperkt nuttig ;( ) en H'aanit. Momenteel veel Alfyn en Olberic in mijn team.
Oh, ik pas bij chapter 2!
Ik ben toen ik ze compleet had meteen voor de dubbele jobs gegaan. Ik heb wel een plattegrond voor je waar je ze kunt vinden. Is niet moeilijk en je hoeft geen gevechten te doen.
pi_191237772
Hahahah, jullie gesprek is echt Grieks voor mij :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191237781
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:55 schreef LeSage het volgende:
Hahahah, jullie gesprek is echt Grieks voor mij :D
Hahaha ik was ook al aan het denken in code-taal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:01:21 #77
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191238424
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:33 schreef Patapon het volgende:

[..]

Oh, ik pas bij chapter 2!
Ik ben toen ik ze compleet had meteen voor de dubbele jobs gegaan. Ik heb wel een plattegrond voor je waar je ze kunt vinden. Is niet moeilijk en je hoeft geen gevechten te doen.
Dan snap ik wel dat je er door vliegt nu! De dingen die ik nu doe, zijn voor rond level 40 (en voor drie poppetjes klopt dat ook *kuch*).

Ik vrees wel een beetje voor Tressa d'r verhaal weer oppikken, ik kan maar weinig met dat geval. _O- En goeie van die jobs! Even opzoeken zo, ik was eigenlijk alweer vergeten dat dat erin zat. :+

Spelletjespraat. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191238457
En dan meteen mijn probleem, pak ik borduursel of pak ik spelletje. :') Eerstkomende mogelijkheid voor beiden is vrijdag waarschijnlijk pas. Morgen bordspelletjes, overmorgen sporten. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191238516
Lekker toch IJsdraakje?

Hier een veel te volle agenda, druk aan het schrappen en vrije tijd in plannen. Beetje 24/7 moe en overprikkeld... waardoor ik tot niks kom. Alleen haken aan mijn tasje, lezen en puzzelen. Hopelijk vanaf morgen weer een beetje meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 28 januari 2020 @ 21:28:08 #81
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191239675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan meteen mijn probleem, pak ik borduursel of pak ik spelletje. :') Eerstkomende mogelijkheid voor beiden is vrijdag waarschijnlijk pas. Morgen bordspelletjes, overmorgen sporten. _O-
Deze is erg handig.
https://www.ign.com/wikis/octopath-traveler/Job_Shrine_Locations
pi_191241515
quote:
Thx!

Het is meteen makkelijker. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191243593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:01 schreef Patapon het volgende:
Gaat over een game _O-
:D leuk om terug te lezen

Goedemorgen :W vandaag ga ik echt weer even haken (of gamen als ik jullie zo lees.....)
  woensdag 29 januari 2020 @ 08:33:00 #84
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191244401
Gaap :O Midden in de nacht er uit met een zieke hond. Ze moet echt stoppen met zwanenflats eten. }:|
Dus toen manlief naar werk ging ben ik op de bank een tukkie gaan doen. Blij dat ik op woensdag thuiswerk. :D
pi_191245560
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:33 schreef Patapon het volgende:
Gaap :O Midden in de nacht er uit met een zieke hond. Ze moet echt stoppen met zwanenflats eten. }:|
Dus toen manlief naar werk ging ben ik op de bank een tukkie gaan doen. Blij dat ik op woensdag thuiswerk. :D
Succes vandaag :)
pi_191247020
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:33 schreef Patapon het volgende:
Gaap :O Midden in de nacht er uit met een zieke hond. Ze moet echt stoppen met zwanenflats eten. }:|
Dus toen manlief naar werk ging ben ik op de bank een tukkie gaan doen. Blij dat ik op woensdag thuiswerk. :D
Is het nog een beetje vol te houden? :P

Irritant joh, van de hond. Veel zwanen in de buurt? De hond van een bekende was dol op ganzenflatsen en er waggelde een groep rond, precies langs de uitlaatstrook. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:01:51 #87
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191247079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is het nog een beetje vol te houden? :P

Irritant joh, van de hond. Veel zwanen in de buurt? De hond van een bekende was dol op ganzenflatsen en er waggelde een groep rond, precies langs de uitlaatstrook. :')
Hond ligt al de hele dag te snurken.
Er zit een zwanengezin in de vijver waar we haar uitlaten. Het ligt daar vol met zwanenflats. Best grote drollen die ze schijten. In het donker zie je dat niet altijd en Suki is supersnel met haar gehap.
:r
pi_191247214
Tekenles gehad wat super was en mijn Harry Potter-haakpakket is binnen *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:25:26 #89
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191247433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tekenles gehad wat super was en mijn Harry Potter-haakpakket is binnen *O*
Ik heb hem ook besteld :@

Ik had nog een bol.com bon van mijn verjaardag liggen, die ik eigenlijk had bewaard voor nuttige dingen (als de stofzuiger stuk gaat ofzo), maar fuck it, het was voor mijn verjaardag en ik zit midden in een rottijd: hijnis onderweg :7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191247450
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb hem ook besteld :@

Ik had nog een bol.com bon van mijn verjaardag liggen, die ik eigenlijk had bewaard voor nuttige dingen (als de stofzuiger stuk gaat ofzo), maar fuck it, het was voor mijn verjaardag en ik zit midden in een rottijd: hijnis onderweg :7
Dikke knuffel
Soms jezelf verwennen heel erg nuttig :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191247616
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb hem ook besteld :@

Ik had nog een bol.com bon van mijn verjaardag liggen, die ik eigenlijk had bewaard voor nuttige dingen (als de stofzuiger stuk gaat ofzo), maar fuck it, het was voor mijn verjaardag en ik zit midden in een rottijd: hijnis onderweg :7
Soms moet dat inderdaad. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:01 schreef Patapon het volgende:

[..]

Hond ligt al de hele dag te snurken.
Er zit een zwanengezin in de vijver waar we haar uitlaten. Het ligt daar vol met zwanenflats. Best grote drollen die ze schijten. In het donker zie je dat niet altijd en Suki is supersnel met haar gehap.
:r
Ah, lekker dan. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:39:33 #93
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191247630
Dank jullie O+

En eyyyy draak! Jij hier *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191247964
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef Muck het volgende:
Dank jullie O+

En eyyyy draak! Jij hier *O*
Ja joh, ik huppel een beetje heen en weer tussen SC's. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:56:42 #95
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191248843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja joh, ik huppel een beetje heen en weer tussen SC's. *O*
Dat doe ik nooooooit O-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191249044
Stelletje SC sletten :D ;)
pi_191249124
:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 januari 2020 @ 16:41:07 #98
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191250736
Nou en of :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191250945
Wel veilig SC-sletten he?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191251107
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
pi_191251388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
Gefeli! Veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 januari 2020 @ 18:43:58 #103
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191252317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
Nice! *O* *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191252428
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Nice! *O* *O*
Na Dry January was dit wel welkom :') :D
pi_191252525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
Gefeliciteerd *O*
pi_191252621
Kennen jullie dat, dat je heel graag iets af wil hebben, maar dat het veel trager gaat dan gedacht? Ik ben een tasje aan het haken en ik heb al meerdere avonden gedacht dat die wel klaar komt. Niet dus... ach :) het is leuk om te doen en hierna weer andere gave projecten op de lijst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 30 januari 2020 @ 00:11:41 #107
370431 drakin
vurig typje
pi_191257898
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef Muck het volgende:
Dank jullie O+

En eyyyy draak! Jij hier *O*
Riep iemand me?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191257916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel veilig SC-sletten he?
Ik slet veilig of ik slet niet. 8-)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
Nice!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191258894
Goedemorgen allemaal :)

Vandaag heb ik een leuke dag voor de boeg. Even langs de ervaringsdeskundige en dan heb ik weekend. Ik heb besloten dat ik mag bakken vandaag en lekker lezen en lekker knutselen, wat wil een mens nog meer :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191259715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal :)

Vandaag heb ik een leuke dag voor de boeg. Even langs de ervaringsdeskundige en dan heb ik weekend. Ik heb besloten dat ik mag bakken vandaag en lekker lezen en lekker knutselen, wat wil een mens nog meer :)
Weet je al wat je gaat bakken? :9

Leuke spelletjes gespeeld gisteren, lijkt erop dat ik een vastig groepje gevonden heb die met hetzelfde probleem als ik: heel veel spellen, maar weinig mensen om ze goed mee te spelen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191259847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Weet je al wat je gaat bakken? :9

Leuke spelletjes gespeeld gisteren, lijkt erop dat ik een vastig groepje gevonden heb die met hetzelfde probleem als ik: heel veel spellen, maar weinig mensen om ze goed mee te spelen. *O*
Een brownie met hazelnoten erin :9

Leuk dat je zo'n groep gevonden hebt! Dat is heel belangrijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191259898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat, dat je heel graag iets af wil hebben, maar dat het veel trager gaat dan gedacht? Ik ben een tasje aan het haken en ik heb al meerdere avonden gedacht dat die wel klaar komt. Niet dus... ach :) het is leuk om te doen en hierna weer andere gave projecten op de lijst
Ja, ik denk al drie dagen dat ik een breiwerkje af zal krijgen, maar het blijkt toch meer werk dan ik dacht. Vandaag dan!

Wat voor tas haak je?

En ook goedemorgen allemaal. De SC waar ik eerder kwam is stervende, daarom kom ik hier meelezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191259918
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, ik denk al drie dagen dat ik een breiwerkje af zal krijgen, maar het blijkt toch meer werk dan ik dacht. Vandaag dan!

Wat voor tas haak je?

En ook goedemorgen allemaal. De SC waar ik eerder kwam is stervende, daarom kom ik hier meelezen.
Ja dat dus! Hopelijk lukt het je vandaag :) En gezellig dat je hier komt :*

Het is een potlodenmandje geworden. Omdat hij a. niet mooi werd (voor het eerst tapestry) en b. te klein is om praktisch te zijn. Maar zo zie ik hem wel meer, ook leuk. En nu bezig met een knuffeltje en als die af is eindelijk met de HP-set bezig

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191260012
Leuk opgelost zo. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 januari 2020 @ 09:40:21 #115
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191260057
Vandaag ook weer thuiswerken want mijn rug is killing me....Gelukkig is het een rustige periode.

Vanmiddag nog even langs de apotheek om de thuisapotheek aan te vullen en dan lekker lang weekend!

*O*


Nu nog hopen dat de hond niet meer schijt.....
  donderdag 30 januari 2020 @ 09:40:56 #116
228751 Patapon
pata pata pata pon
  donderdag 30 januari 2020 @ 09:41:25 #117
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191260165
Welkom Sumppi vertel wat meer over jezelf *O*
pi_191260212
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, ik denk al drie dagen dat ik een breiwerkje af zal krijgen, maar het blijkt toch meer werk dan ik dacht. Vandaag dan!

Wat voor tas haak je?

En ook goedemorgen allemaal. De SC waar ik eerder kwam is stervende, daarom kom ik hier meelezen.
Welkom!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:40 schreef Patapon het volgende:
Vandaag ook weer thuiswerken want mijn rug is killing me....Gelukkig is het een rustige periode.

Vanmiddag nog even langs de apotheek om de thuisapotheek aan te vullen en dan lekker lang weekend!

*O*

Nu nog hopen dat de hond niet meer schijt.....
Lang weekend, heerlijk. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191260606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja dat dus! Hopelijk lukt het je vandaag :) En gezellig dat je hier komt :*

Het is een potlodenmandje geworden. Omdat hij a. niet mooi werd (voor het eerst tapestry) en b. te klein is om praktisch te zijn. Maar zo zie ik hem wel meer, ook leuk. En nu bezig met een knuffeltje en als die af is eindelijk met de HP-set bezig

[ afbeelding ]
Grappig effect geeft tapestry haken. Leuk potlodenmandje, handig opgelost! En genoeg te doen dus, die HP set is ook leuk!

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Sumppi vertel wat meer over jezelf *O*
Ja, ik zal me fatsoenlijk voorstellen. Sumppi, bijna 37 jaar, getrouwd, drie kinderen, doe vrijwilligerswerk in mijn studierichting (begeleiding van kinderen met leerproblemen).

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te breien en te lezen. Haken kan ik ook, maar dat doe ik niet zo vaak. De naaimachine gebruik ik alleen voor simpele dingen, maar daar zou ik graag meer mee willen doen. Verder vind ik het leuk om te fietsen, zwemmen, volleyballen, rolschaatsen, kamperen in het wild, te koken/ bakken met mijn oudste dochter en musea te bezoeken.

Zoiets? En jullie?

Patron, hopelijk verpest je rug je lange weekend niet al te zeer. Edit: Liever helemaal niet natuurlijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191260909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Grappig effect geeft tapestry haken. Leuk potlodenmandje, handig opgelost! En genoeg te doen dus, die HP set is ook leuk!
[..]

Ja, ik zal me fatsoenlijk voorstellen. Sumppi, bijna 37 jaar, getrouwd, drie kinderen, doe vrijwilligerswerk in mijn studierichting (begeleiding van kinderen met leerproblemen).

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te breien en te lezen. Haken kan ik ook, maar dat doe ik niet zo vaak. De naaimachine gebruik ik alleen voor simpele dingen, maar daar zou ik graag meer mee willen doen. Verder vind ik het leuk om te fietsen, zwemmen, volleyballen, rolschaatsen, kamperen in het wild, te koken/ bakken met mijn oudste dochter en musea te bezoeken.

Zoiets? En jullie?

Patron, hopelijk verpest je rug je lange weekend niet al te zeer. Edit: Liever helemaal niet natuurlijk.
Dank je wel :*

Zoiets is helemaal goed! Lekker actief leven heb jij! En ook allemaal heel erg gaaf! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191260932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk opgelost zo. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:40 schreef Patapon het volgende:
Leuk geworden CotS!
Dank!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:40 schreef Patapon het volgende:
Vandaag ook weer thuiswerken want mijn rug is killing me....Gelukkig is het een rustige periode.

Vanmiddag nog even langs de apotheek om de thuisapotheek aan te vullen en dan lekker lang weekend!

*O*

Nu nog hopen dat de hond niet meer schijt.....
Vervelend van je rug :{ hopelijk trekt dat een beetje bij in het weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191261270
Ik zit doordeweeks op het werk (en tussen de klusjes door zit ik hier. O-) ), in m'n vrije tijd doe ik graag spelletjes (bord en digitaal), ik doe net alsof ik hardloper ben en als ik een creatieve bui heb, borduur ik meestal. Zo af en toe doe ik vrijwilligerswerk bij een poppodium, m'n vriend (waar ik mee samenwoon) heeft ook wat aandacht nodig en dan is de week meestal wel weer op. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 januari 2020 @ 11:58:01 #124
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191261813
Ik ben 47 en werk meestal 4 dagen ...Ik coördineer de werkzaamheden van de gemeente bij evenementen dus ook veel onderweg en vaak in het weekend aan het werk.

Mijn hobby's zijn: borduren, kaartjes maken/knutselen, gamen, lezen en wandelen.

Door mijn chronische rugpijn ben ik het laatste jaar iets minder actief. Na het werk lig ik vaak plat.
pi_191262082
Ik ben 31 jaar, moeder van een peuter en een (kakelverse) kleuter.
Ik werk 3 dagen in een lunchroom, daar doe ik keuken, afwas en bediening.

Op de momenten dat mijn kinders me met rust laten ( :') ) brei ik graag. Ook zit ik achter de naaimachine om een carnavalsoutfit te maken (Brabander :D ).
Naast deze handwerkactiviteiten lees ik veel en maak ik heul graag muziek, voornamelijk in mijn slagwerkgroep. Fijne daaraan is dat vrijwel al mijn vrienden ook muziek maken en ik ze zo dus heel veel kan zien O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk best leuk om eens een voorstelrondje te lezen zo :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191264506
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef LeSage het volgende:
Eigenlijk best leuk om eens een voorstelrondje te lezen zo :D
Idd!! Ik doe ook mee :)

Ik ben 41, getrouwd, 2 kinderen (jongen van 9 en meisje van 6) Ik werk 4 dagen in de week bij de bekendste lampjesfabriek van Nederland (en woon ook in de lichtstad ;) ) bij de standaardisatie afdeling in een leuke IT-achtige functie.

Wat fröbelen betreft doe ik vooral borduren O+ maar ik kan me ook úren vermaken met een diamond painting, schilderen op nummer, Jan van Haasteren legpuzzels of een kleurboek O+ Maar het liefst toch 's avonds op de bank met m'n borduurspulletjes en Netflix eigenlijk. Nog een paar uurtjes en dan mag ik weer ;)

Verder hou ik van wandelen, fietsen en yoga, en vind ik dat 24 uur in een dag écht veel te weinig is!! :X
pi_191264522
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :*

Zoiets is helemaal goed! Lekker actief leven heb jij! En ook allemaal heel erg gaaf! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het op een rijtje staat lijkt het wel actief, maar de frequentie is laag bij veel in het rijtje. Ik verveel me in elk geval nooit en zo te lezen jij ook niet. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Patapon het volgende:
Ik ben 47 en werk meestal 4 dagen ...Ik coördineer de werkzaamheden van de gemeente bij evenementen dus ook veel onderweg en vaak in het weekend aan het werk.

Mijn hobby's zijn: borduren, kaartjes maken/knutselen, gamen, lezen en wandelen.

Door mijn chronische rugpijn ben ik het laatste jaar iets minder actief. Na het werk lig ik vaak plat.
Ai, wat naar dat het chronisch is. Dat beperkt je in je doen en laten.

Welke games speel je? En borduren doe ik ook graag (wel kleine werkjes).

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit doordeweeks op het werk (en tussen de klusjes door zit ik hier. O-) ), in m'n vrije tijd doe ik graag spelletjes (bord en digitaal), ik doe net alsof ik hardloper ben en als ik een creatieve bui heb, borduur ik meestal. Zo af en toe doe ik vrijwilligerswerk bij een poppodium, m'n vriend (waar ik mee samenwoon) heeft ook wat aandacht nodig en dan is de week meestal wel weer op. :+
Ja, jammer dat de tijd zo snel voorbij lijkt te gaan. Welke (bord)spellen speel je graag?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef LeSage het volgende:
Ik ben 31 jaar, moeder van een peuter en een (kakelverse) kleuter.
Ik werk 3 dagen in een lunchroom, daar doe ik keuken, afwas en bediening.

Op de momenten dat mijn kinders me met rust laten ( :') ) brei ik graag. Ook zit ik achter de naaimachine om een carnavalsoutfit te maken (Brabander :D ).
Naast deze handwerkactiviteiten lees ik veel en maak ik heul graag muziek, voornamelijk in mijn slagwerkgroep. Fijne daaraan is dat vrijwel al mijn vrienden ook muziek maken en ik ze zo dus heel veel kan zien O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk best leuk om eens een voorstelrondje te lezen zo :D
Wat voor kostuum maak je? Ik ben import Brabander en nog altijd niet gewend aan carnaval. :D De kinderen vieren het wel op school, natuurlijk. Hoe vindt je vierjarige het op school? Muziek ga ik later luisteren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191264590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:55 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Idd!! Ik doe ook mee :)

Ik ben 41, getrouwd, 2 kinderen (jongen van 9 en meisje van 6) Ik werk 4 dagen in de week bij de bekendste lampjesfabriek van Nederland (en woon ook in de lichtstad ;) ) bij de standaardisatie afdeling in een leuke IT-achtige functie.

Wat fröbelen betreft doe ik vooral borduren O+ maar ik kan me ook úren vermaken met een diamond painting, schilderen op nummer, Jan van Haasteren legpuzzels of een kleurboek O+ Maar het liefst toch 's avonds op de bank met m'n borduurspulletjes en Netflix eigenlijk. Nog een paar uurtjes en dan mag ik weer ;)

Verder hou ik van wandelen, fietsen en yoga, en vind ik dat 24 uur in een dag écht veel te weinig is!! :X
Maar jou ken ik al! Vanuit OUD en via facebook zelfs (al kijk ik daar alleen nog als ik een patroon zoek). Yoga doe ik ook, maar alleen omdat de fysio het heeft aangeraden (ontstekingen bij mijn ribben en yoga helpt).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191265078
@Sumppi liefst iets waar een beetje tactiek bij komt kijken, hoe minder afhankelijk van kans, hoe beter! Gisteren bijvoorbeeld Chartered gespeeld, erg leuk. :Y

En wat meer partygames, zoals Cards Against Humanity enzo. Leuk als je vooral wilt lachen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191265117
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Maar jou ken ik al! Vanuit OUD en via facebook zelfs (al kijk ik daar alleen nog als ik een patroon zoek). Yoga doe ik ook, maar alleen omdat de fysio het heeft aangeraden (ontstekingen bij mijn ribben en yoga helpt).
:o :? Maar dan zou ik jou ook moeten kennen... namechange gehad? Of laat mijn geheugen me nou in de steek?
  donderdag 30 januari 2020 @ 15:52:08 #131
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191265237
@Sumppi ja al mijn hele leven rugpijn maar sinds december 2018 nog erger. Blijkt dat ik een gescheurde tussenwervel en meerdere scheurtjes in mijn Si gewricht en heiligbeen heb. Nu bijna een jaar fysiotherapie.

Ik speel voornamelijk RPG en RTS. Op de Switch, PlayStation 4 en soms op de laptop.
pi_191265853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Cards Against Humanity
Ken beide spelen niet, maarre...Cards Agains Humanity

a party game for horrible people :o

Wij spelen hier soms exploding kittens >:)

Shandaly, klopt, mijn oude account is Soempie, maar misschien zegt dat je ook niks. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:40:41 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191265925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ken beide spelen niet, maarre...Cards Agains Humanity

a party game for horrible people :o

Wij spelen hier soms exploding kittens >:)

Shandaly, klopt, mijn oude account is Soempie, maar misschien zegt dat je ook niks. :D
Soempie. :o

Met je user icon erbij weet ik het zeker. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191265930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:52 schreef Patapon het volgende:
@:Sumppi ja al mijn hele leven rugpijn maar sinds december 2018 nog erger. Blijkt dat ik een gescheurde tussenwervel en meerdere scheurtjes in mijn Si gewricht en heiligbeen heb. Nu bijna een jaar fysiotherapie.

Ik speel voornamelijk RPG en RTS. Op de Switch, PlayStation 4 en soms op de laptop.
Kan dat ook genezen met behulp van fysiotherapie en je rustig houden?

Moet ik dan denken aan bijvoorbeeld Fallout en Skyrim?
RTS zie ik wel voorbij komen hier, maar dat kijkt minder goed mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191265970
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Soempie. :o

Met je user icon erbij weet ik het zeker. :+
Lienekien *O*

Wel wat anders dan mijn UI van nu.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:47:29 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191266013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Lienekien *O*

Wel wat anders dan mijn UI van nu.
*O*

Wel maf hoe zo’n icon icm een naam ineens 100% geeft. Ik vind het vaak ook verwarrend als users vaak van user icon veranderen. Van usernaam is nog erger, natuurlijk.

Well, well. Fancy meeting you here.

Jij ging ws. meer richting OUD toen er kinderen kwamen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:47:57 #137
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191266016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Kan dat ook genezen met behulp van fysiotherapie en je rustig houden?

Moet ik dan denken aan bijvoorbeeld Fallout en Skyrim?
RTS zie ik wel voorbij komen hier, maar dat kijkt minder goed mee.
Het gaat meer om spierversteviging maar het gaat niet meer over. Ik zal dus altijd pijn houden en eerder dan normaal artrose krijgen.

Ik speel final fantasy en andere J-RPG. En natuurlijk Zelda! Nu bezig met Octopath traveler.

RTS zoals Age of Empires en Civilization en Fire Emblem.
pi_191266485
Ik heb ook last gehad van mijn SI-gewricht en een hernia. Toen pijnbestrijding gehad en dat deed goddank zijn werk goed _O_

Ik maak een jurkje met gilet en jasje. Daarbij brei ik een sjaal, handschoenen en beenwarmers.
In progress:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191266636
Ik was zo diep weg bij mijn dutje dat ik echt even dacht, toen ik op de wekker keek, dat het morgen was ipv vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191266689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:27 schreef LeSage het volgende:
Ik heb ook last gehad van mijn SI-gewricht en een hernia. Toen pijnbestrijding gehad en dat deed goddank zijn werk goed _O_

Ik maak een jurkje met gilet en jasje. Daarbij brei ik een sjaal, handschoenen en beenwarmers.
In progress:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig deed pijnbestrijding zijn werk!

En mooi allemaal O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191266849
Oh idd best leuk eens zo'n voorstelrondje :)
Ik ben net 33, woon alleen, heb geen kinderen of huisdieren, op een vlieg en zilvervisjes na :+
Ben 100% afgekeurd vanwege een complexe ptss en ik heb diabetes type1. Ik doe wel een paar uur in de maand vrijwilligerswerk, maar verder bestaat mijn week vooral heel veel uit therapie, trainingen, herstel/zelfhulpgroepen etc.

Qua creativiteit is er de laatste maanden weinig terecht gekomen, maar ik hou van knutselen en priegelwerk zoals diamond painting, strijkkralen en kleuren.
Ik heb gister bij het herstelcentrum waar ik meerdere keren per week komt eindelijk weer eens een kleurplaat gemaakt, uit een kleurboek die ik zelf thuis ook heb, maar daar lukt het dus niet :+ Vandaag moest ik een collage maken, dus lekker aan het knippen en plakken geweest. Eerste stapjes zijn weer gezet dus ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191266961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ken beide spelen niet, maarre...Cards Agains Humanity

a party game for horrible people :o

Wij spelen hier soms exploding kittens >:)

Shandaly, klopt, mijn oude account is Soempie, maar misschien zegt dat je ook niks. :D
Die heb ik ook. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191267029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was zo diep weg bij mijn dutje dat ik echt even dacht, toen ik op de wekker keek, dat het morgen was ipv vandaag
Dat had ik gisterenavond. Toen viel ik om half 10 op slaap op de bank. Werd om half 12 weer wakker en toen kon ik me helemaal niet plaatsen in mijn omgeving en de tijd... pfff...
Aan de andere kant: een heel diep dutje is wel top!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191267424
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:18 schreef LeSage het volgende:

[..]

Dat had ik gisterenavond. Toen viel ik om half 10 op slaap op de bank. Werd om half 12 weer wakker en toen kon ik me helemaal niet plaatsen in mijn omgeving en de tijd... pfff...
Aan de andere kant: een heel diep dutje is wel top!
Vreemd is dat he! Ja ik had het echt ook even nodig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:06:54 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191267551
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh idd best leuk eens zo'n voorstelrondje :)
Ik ben net 33, woon alleen, heb geen kinderen of huisdieren, op een vlieg en zilvervisjes na :+
Ben 100% afgekeurd vanwege een complexe ptss en ik heb diabetes type1. Ik doe wel een paar uur in de maand vrijwilligerswerk, maar verder bestaat mijn week vooral heel veel uit therapie, trainingen, herstel/zelfhulpgroepen etc.

Qua creativiteit is er de laatste maanden weinig terecht gekomen, maar ik hou van knutselen en priegelwerk zoals diamond painting, strijkkralen en kleuren.
Ik heb gister bij het herstelcentrum waar ik meerdere keren per week komt eindelijk weer eens een kleurplaat gemaakt, uit een kleurboek die ik zelf thuis ook heb, maar daar lukt het dus niet :+ Vandaag moest ik een collage maken, dus lekker aan het knippen en plakken geweest. Eerste stapjes zijn weer gezet dus ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191267662
Zal ik dan maar aansluiten met het voorstelrondje? :)

Ik word over enkele maanden 30, heb een kind van 2, getrouwd en samenwonend met nog eens 3 katten. Ik werk 3 dagen voor een accountantskantoor en de overige dagen ben ik druk met kind, vent en huis. Van creativiteit komt dus al een poosje weinig, maar ik houd erg van breien en borduren. Daarnaast ben ik gek op spelletjes, bord, kaart, pc of switch maakt me weinig uit. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191267726
Het voorstelrondje vind ik heel erg leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:21:23 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191267728
Voorstelrondje?

Bijna 51. Dat klinkt oud, dat is het niet, wacht maar tot je zelf die leeftijd bereikt. :+

Geen kinderen, wel een echtgenoot en een kat. Zoals sommigen hier al weten nemen mantelzorgtaken voor mijn nog alleenwonende maar helaas dementerende moeder mij de laatste tijd nogal in beslag. Niet leuk. Het is hard werken om daarin de lichtpuntjes te blijven zien.

Ben de afgelopen jaren weer meer gaan breien en haken en heb het naaien serieuzer opgepakt.

Ik heb niks met computerspellen. Een Wii vonden we eventjes leuk, maar die ging in goed overleg weer de deur uit.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:23:47 #149
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191267763
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Voorstelrondje?

Bijna 51. Dat klinkt oud, dat is het niet, wacht maar tot je zelf die leeftijd bereikt. :+

Ik ben er bijna :D
pi_191267772
@Lienekien ondanks dat ik weet dat je ouder bent dan ik ervaar ik jou altijd als hooguit 35, in positieve zin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191267836
Ik denk altijd dat jullie allemaal even oud zijn als ik. Blijft bijzonder dat dat niet zo is. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191267918
Dan ook maar even voorstellen :)

Bijna 32 jaar. Huisvrouw, buikdanseres (soms lerares) en bierbrouwer.
Getrouwd en 2 katten O+

Verder hou ik van haken, kleuren, borduren en diamond painting. Gamen op de Switch en bordspellen is ook altijd leuk om te doen :)

Oja en ik lees ergens tussen de 20 en 25 boeken per jaar.
pi_191267932
@Hestia

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191267992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:27 schreef LeSage het volgende:
Ik heb ook last gehad van mijn SI-gewricht en een hernia. Toen pijnbestrijding gehad en dat deed goddank zijn werk goed _O_

Ik maak een jurkje met gilet en jasje. Daarbij brei ik een sjaal, handschoenen en beenwarmers.
In progress:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er al goed uit :D

Hier een echte Brabander maar vier geen carnaval (meer).
pi_191268060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:35 schreef Sarabi het volgende:
@:Hestia

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel *O*
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:44:12 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191268062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:23 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik ben er bijna :D
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Lienekien ondanks dat ik weet dat je ouder bent dan ik ervaar ik jou altijd als hooguit 35, in positieve zin
We zitten hier vanwege de CRE-overlap en heel veel CRE-dingen zijn niet meer zo leeftijdsgebonden. Dus dat verbindt. :)

Andere dingen, die jullie wel leuk vinden en ik minder, zijn imo niet echt per se een kwestie van leeftijd.

Toch ontkom je er niet aan dat er een soort ‘kloof’ ontstaat. Muziek waar mijn ‘tantezeggers’ enthousiast over zijn, zegt me bijv. niets., maar dat is ook omdat ik radio haat qua muziek. (Ok, Billie Eilish ken ik nu een beetje.) En als ik ze hoor praten over een of andere Vlogger dan denk ik ook ‘waar gaat dit over?’ En dat vinden ze dan hilarisch. Ze stonden dan wel weer te kijken toen ik aankwam met de term ‘gefriendzoned’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191268110
Mijn moeder (die wel iets ouders is dan jij). Kent meer Billie Eilish dan ik :') ik luister geen radio dus dat helpt niet
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:50:23 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191268136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:48 schreef Sarabi het volgende:
Mijn moeder (die wel iets ouders is dan jij). Kent meer Billie Eilish dan ik :') ik luister geen radio dus dat helpt niet
Ja, zie je wel. Als je zelf nooit de radio aan hebt (en goddank ook niet ergens werkt waar je er verplicht naar zou moeten luisteren) dan blijf je volgens mij wel een beetje bij wat je al kent.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191268280
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:D
[..]

We zitten hier vanwege de CRE-overlap en heel veel CRE-dingen zijn niet meer zo leeftijdsgebonden. Dus dat verbindt. :)

Andere dingen, die jullie wel leuk vinden en ik minder, zijn imo niet echt per se een kwestie van leeftijd.

Toch ontkom je er niet aan dat er een soort ‘kloof’ ontstaat. Muziek waar mijn ‘tantezeggers’ enthousiast over zijn, zegt me bijv. niets., maar dat is ook omdat ik radio haat qua muziek. (Ok, Billie Eilish ken ik nu een beetje.) En als ik ze hoor praten over een of andere Vlogger dan denk ik ook ‘waar gaat dit over?’ En dat vinden ze dan hilarisch. Ze stonden dan wel weer te kijken toen ik aankwam met de term ‘gefriendzoned’.
Misschien zit ik aan jouw kant van die kloof, want dat heb ik ook allemaal :@ En mensen vergelijken me altijd met hun oma's en moeders _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191268859
Goed bezig Hestia, heel veel sterkte. O+

En och, leeftijd. Raar iets, het is eerst een tijdje Heel Belangrijk en dan is het opeens iets wat zo weinig interessant is, dat je zó tien jaar verder bent. :+ Zelf nog een paar weken 32 overigens, volgens mij had ik die nog niet vermeld net. :P

Populaire dingen gingen al tijden enorm langs me heen, radio luisterde ik vroeger al niet en ik had internet al vroeg in de smiezen voor muziek. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191272103
Ik ben in mijn hoofd nog altijd 18. En niet volwassen en dingen niet op een rijtje enzo. Ook met 2 kinderen.
Maar dan hoor ik ooit mijn 18-jarige weekendcollega’s praten en besef ik dat er toch een generatiekloof ontstaat :')

Ik luister ook nooit radio (behalve on-vrijwillig als vriend het aanzet), op het werk hebben we een afspeellijst met vanalles of ik zet spotify aan in de afwas en in de kroeg waar ik kom luisteren we andere muziek ;) ik ken ook nooit nieuwe artiesten. Of ik denk dat ik iets nieuws heb ontdekt en dan blijkt dat al weken populair.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191273714
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:03 schreef LeSage het volgende:
Ik ben in mijn hoofd nog altijd 18. En niet volwassen en dingen niet op een rijtje enzo. Ook met 2 kinderen.
Maar dan hoor ik ooit mijn 18-jarige weekendcollega’s praten en besef ik dat er toch een generatiekloof ontstaat :')

Ik luister ook nooit radio (behalve on-vrijwillig als vriend het aanzet), op het werk hebben we een afspeellijst met vanalles of ik zet spotify aan in de afwas en in de kroeg waar ik kom luisteren we andere muziek ;) ik ken ook nooit nieuwe artiesten. Of ik denk dat ik iets nieuws heb ontdekt en dan blijkt dat al weken populair.
Hier precies dat gevoel! Vroeger kon ik erg opkijken naar mensen van dertig jaar en ouder. Zij zouden verstandig en volwassen zijn. Ondertussen loop ik richting veertig en ik heb dat gevoel nog altijd niet zelf. Nu gaan we een echt grote mensen huis kopen en we hebben drie kinderen, maar ik heb nog altijd het idee dat we maar wat doen. Nu heb ik ook wel gezien dat mensen van 50 jaar en ouder (degenen naar wie ik opkeek) heel rare sprongen kunnen maken en zijn ze eindelijk van hun voetstuk gevallen.

En FOK! houdt je bij Lien! Als ik hier niet mee zou lezen zou ik niets weten over incels en tinderdates. En mijn kinderen zorgen er nu voor dat ik gekke dansjes uit spellen meedoe en we op Dance Monkey door de kamer stuiteren. Zelf luister ik naar podcasts en Radio 4. :') Toch lijkt het echt niet lang gelden dat ik nog studeerde en voel ik me ook niet erg anders/ ouder.

Goedemorgen in elk geval. Zo naar Yoga. Ik hoop elke week dat het niet doorgaat, maar dat gebeurt nooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191273933
Dankjulliewel @IJsdraakje en @Sumppi :*

Goedemorgen ook :W
Hier 4 uurtjes geslapen van half 3 tot half 7, maar goed, moet weer even een normaal ritme zien te vinden ook. In gedachten heb ik mn hobbykamer al wel helemaal opgeruimd en gereorganiseerd. Nouja vooral in mn hoofd de halve Action leeggekocht aan opbergspullen :+

Qua leeftijd voel ik me ook echt geen 33 hoor. Vroeger dacht ik ook dat ik dan volwassen zou zijn en huisje-boompje-beestje zou hebben. Maar het leven had andere dingen voor me in petto. Nouja, het is wat het is probeer ik nu maar te denken. En ik ben gelukkig wel een trotse tante *;

Vanochtend eerst vrijwilligerswerk en dan naar het herstelcentrum voor gezamenlijke lunch en daarna individueel gesprek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Sumppi, veel succes met de yoga, als je eenmaal geweest bent is het vast fijn! ^O^
Sporten, ook zoiets wat ik weer es moet gaan doen. Mn ongeluk is nu 6 weken geleden, dus volgende week maar es kijken hoe dat met mn arm gaat dan.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:19:52 #164
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191274961
Vrij! Nu op de bank met de Switch en vanmiddag naar boven in de hobbykamer aan mijn round robin boekje beginnen, want die moet maandag op de post.

Eind februari gaan we mijn hobbykamer verbouwen. Ik krijg dan eindelijk meer werkblad.
En heel veel kastjes, dus kan ik nog meer spulletjes kwijt( en kopen). *O*
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:24:33 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191275006
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:19 schreef Patapon het volgende:
Vrij! Nu op de bank met de Switch en vanmiddag naar boven in de hobbykamer aan mijn round robin boekje beginnen, want die moet maandag op de post.

Eind februari gaan we mijn hobbykamer verbouwen. Ik krijg dan eindelijk meer werkblad.
En heel veel kastjes, dus kan ik nog meer spulletjes kwijt( en kopen). *O*
Lekker! *O* En heerlijk vooruitzicht. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191275101
Goedemorgen! Hier is er ook iemand uit bed gekropen, beetje te laat erin gekropen (wat kruip ik veel) omdat ik zo lekker bezig was.

Beetje te lang geslapen, dus mijn planning loopt wat in de war... maar ach... 't is wat het is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191277931
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

*O*

Wel maf hoe zo’n icon icm een naam ineens 100% geeft. Ik vind het vaak ook verwarrend als users vaak van user icon veranderen. Van usernaam is nog erger, natuurlijk.

Well, well. Fancy meeting you here.

Jij ging ws. meer richting OUD toen er kinderen kwamen?
Ja, eerst meer richting OUD. Daarna werd het simpelweg te druk voor onder andere FOK! Na een poos alleen af en toe te lezen wilde ik toch weer kunnen reageren, maar dan wat anoniemer dan vroeger.

Joh, wat naar van je moeder. Ze woont nog zelfstandig? Het is pittig en tegelijk heb je vast weinig keus en moet het toch gebeuren. Heb je zelf genoeg ondersteuning?

Sarabi, ik moest wel grinniken om de combinatie buikdanseres en bierbrouwer. Vind ik best stoer. Beide beroepen kom je niet vaak tegen. Hoe ben je er zo bij gekomen?

Patapon, hier wordt sinds een aantal weken weer Age of Empires gespeeld door m'n man en zoon. Zondag ga ik bij de zoon van een goede vriendin gamen. Dat wilde hij graag voor zijn verjaardag met me doen. Dan spelen we terraria (zijn verzoek) waar ik maar weinig van begrijp.

Wat fijn om je eigen hobbykamer te hebben. Hier ben ik nog op zoek naar goede manieren om al het knutselspul van de kinderen op te bergen, zodat ze het ook makkelijk zelf kunnen pakken. En ik moet ook wat bedenken voor mijn eigen handwerk- en tekenspullen. Als er iemand tips heeft?

LeSage, wat leuk dat je het helemaal zelf maakt! Ga je ook kostuums maken voor je kinderen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 31 januari 2020 @ 13:31:25 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191278469
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, eerst meer richting OUD. Daarna werd het simpelweg te druk voor onder andere FOK! Na een poos alleen af en toe te lezen wilde ik toch weer kunnen reageren, maar dan wat anoniemer dan vroeger.

Joh, wat naar van je moeder. Ze woont nog zelfstandig? Het is pittig en tegelijk heb je vast weinig keus en moet het toch gebeuren. Heb je zelf genoeg ondersteuning?

Er is al bijna maximaal thuiszorg, huisarts is goed op de hoogte en komt geregeld, ze heeft schoonmaakhulp, een vriendin die de boodschappen doet. De rest doe ik (deel van het huishouden, veel dingen regelen, contactpersoon zijn, met artsen e.d. bellen, mee naar of aanwezig zijn bij doktersbezoeken). Ook ben ik de eerste contactpersoon voor calamiteiten. Ik blus soms de raarste brandjes. Ik merk dat ik vooral de verantwoordelijkheid zwaar vind, nu ook omdat het punt gaat komen dat ze waarschijnlijk niet meer thuis kan blijven.

Het is lastig om die verantwoordelijkheid te delen, om ‘m af en toe ook wat minder als last te ervaren. In principe is mijn broer er ook, maar dat gaat toch niet helemaal gelijk op, zeg maar. En dat is niet omdat hij niet zou willen. Zijn vrouw, mijn schoonzus, is sinds kort wel weer actiever betrokken. (En mijn man doet ook wat hij kan en dat is vooral om mij overeind te houden.) Dus: heb ik genoeg ondersteuning? Ja en nee.

Dementie is een raar ding. Ik heb het bij mijn oma gezien van een redelijke afstand, nu maak ik het van dichtbij mee. Je kan prima met haar praten, maar ze onthoudt bijna niks meer. In handelingen blijft wat routine is nog best lang goed gaan, maar ook dat zie ik gewoon afkalven. Zelf beseft ze het niet echt, wat in feite een zegen is, behalve als het gesprek erop komt dat ze misschien haar huis uit moet op termijn. Want dat wil ze écht niet. :{

Om Frits van Egters uit ‘De Avonden’ maar eens te citeren (eigenlijk Gerard Reve, dus): ‘Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.’

Trouwens, leuk om te lezen hoe het nu met je gaat! O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Lienekien op 31-01-2020 13:42:49 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_191278717
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is al bijna maximaal thuiszorg, huisarts is goed op de hoogte en komt geregeld, ze heeft schoonmaakhulp, een vriendin die de boodschappen doet. De rest doe ik (deel van het huishouden, veel dingen regelen, contactpersoon zijn, met artsen e.d. bellen, mee naar of aanwezig zijn bij doktersbezoeken). Ook ben ik de eerste contactpersoon voor calamiteiten. Ik blus soms de raarste brandjes. Ik merk dat ik vooral de verantwoordelijkheid zwaar vind, nu ook omdat het punt gaat komen dat ze waarschijnlijk niet meer thuis kan blijven.

Het is lastig om die verantwoordelijkheid te delen, om ‘m af en toe ook wat minder als last te ervaren. In principe is mijn broer er ook, maar dat gaat toch niet helemaal gelijk op, zeg maar. En dat is niet omdat hij niet zou willen. Zijn vrouw, mijn schoonzus, is sinds kort wel weer actiever betrokken. (En mijn man doet ook wat hij kan en dat is vooral om mij overeind te houden.) Dus: heb ik genoeg ondersteuning? Ja en nee.

Dementie is een raar ding. Ik heb het bij mijn oma gezien van een redelijke afstand, nu maak ik het van dichtbij mee. Je kan prima met haar praten, maar ze onthoudt bijna niks meer. In handelingen blijft wat routine is nog best lang goed gaan, maar ook dat zie ik gewoon afkalven. Zelf beseft ze het niet echt, wat in feite een zegen is, behalve als het gesprek erop komt dat ze misschien haar huis uit moet op termijn. Want dat wil ze écht niet. :{

Om Frits van Egters uit ‘De Avonden’ maar eens te citeren (eigenlijk Gerard Reve, dus): ‘Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.’

Trouwens, leuk om te lezen hoe het nu met je gaat! O+
Even een heel dikke knuffel voor jou meid :* Echt heel veel sterkte en kracht toegewenst *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 31 januari 2020 @ 13:52:30 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191278729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even een heel dikke knuffel voor jou meid :* Echt heel veel sterkte en kracht toegewenst *;
:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191279361
Nieuw wasrek gekocht en ik krijg hem gewoon niet in elkaar gezet....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191280500
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]


Sarabi, ik moest wel grinniken om de combinatie buikdanseres en bierbrouwer. Vind ik best stoer. Beide beroepen kom je niet vaak tegen. Hoe ben je er zo bij gekomen?

Ja...dat is een goede vraag :D
12jaar geleden ooit begonnen met dansen omdat ik ook zulke mooie kostuums wou.
En in het bierbrouwen zijn mijn man en ik ingerold. Is ook meer hobby :) maar vorig jaar wel Nederlands Kampioen mee geworden *O*
pi_191280530
Goedemiddag trouwens :W
Vanmorgen weer bij een vriendin en haar dochtertje langs geweest.
pi_191280581
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is al bijna maximaal thuiszorg, huisarts is goed op de hoogte en komt geregeld, ze heeft schoonmaakhulp, een vriendin die de boodschappen doet. De rest doe ik (deel van het huishouden, veel dingen regelen, contactpersoon zijn, met artsen e.d. bellen, mee naar of aanwezig zijn bij doktersbezoeken). Ook ben ik de eerste contactpersoon voor calamiteiten. Ik blus soms de raarste brandjes. Ik merk dat ik vooral de verantwoordelijkheid zwaar vind, nu ook omdat het punt gaat komen dat ze waarschijnlijk niet meer thuis kan blijven.

Het is lastig om die verantwoordelijkheid te delen, om ‘m af en toe ook wat minder als last te ervaren. In principe is mijn broer er ook, maar dat gaat toch niet helemaal gelijk op, zeg maar. En dat is niet omdat hij niet zou willen. Zijn vrouw, mijn schoonzus, is sinds kort wel weer actiever betrokken. (En mijn man doet ook wat hij kan en dat is vooral om mij overeind te houden.) Dus: heb ik genoeg ondersteuning? Ja en nee.

Dementie is een raar ding. Ik heb het bij mijn oma gezien van een redelijke afstand, nu maak ik het van dichtbij mee. Je kan prima met haar praten, maar ze onthoudt bijna niks meer. In handelingen blijft wat routine is nog best lang goed gaan, maar ook dat zie ik gewoon afkalven. Zelf beseft ze het niet echt, wat in feite een zegen is, behalve als het gesprek erop komt dat ze misschien haar huis uit moet op termijn. Want dat wil ze écht niet. :{

Om Frits van Egters uit ‘De Avonden’ maar eens te citeren (eigenlijk Gerard Reve, dus): ‘Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.’

Trouwens, leuk om te lezen hoe het nu met je gaat! O+
Gelukkig heb je de zorg goed geregeld, zo te lezen. Neemt niet weg dat het heel intensief is als spin in het web, die alles moet overzien en coördineren. Dat is ook moeilijk te delen natuurlijk. Hoop dat je genoeg steun hebt van je man. Pas op jezelf.

Mijn moeder had ook dementie, maar toen dat bleek zat ze al in een verzorgingshuis. Mijn oma hetzelfde, maar zij woonde nog op zichzelf (tot in een ver stadium, onbegrijpelijk). Het nog thuis wonen maakte het veel ingrijpender voor de mensen om haar heen, wat ondersteuning en zorg betreft. Net als bij jou nu. Lastig dat ze heel stellig is in dat ze nu echt nog niet wil verhuizen. Van dochter ga je dan naar een heel lastige rol, lijkt me.

Gerard Reve. Je doet me altijd denken aan een lerares Nederlands. Zelfde stad en ze citeerde ook regelmatig Reve. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191280633
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja...dat is een goede vraag :D
12jaar geleden ooit begonnen met dansen omdat ik ook zulke mooie kostuums wou.
En in het bierbrouwen zijn mijn man en ik ingerold. Is ook meer hobby :) maar vorig jaar wel Nederlands Kampioen mee geworden *O*
Gefeliciteerd! Dan zijn jullie geen amateurs. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw wasrek gekocht en ik krijg hem gewoon niet in elkaar gezet....
Ben je er nog mee aan het worstelen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191280666
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 15:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dan zijn jullie geen amateurs. :D
[..]

Ben je er nog mee aan het worstelen?
Ik ben drie uur bezig geweest ermee, straks komt er iemand langs om me te helpen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191280721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben drie uur bezig geweest ermee, straks komt er iemand langs om me te helpen
Gelukkig. En dan nooit meer uit elkaar halen/ inklappen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:03:37 #178
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191280731
I.p.v. aan mijn round robin boekje beginnen te werken heb ik een valentijnskaartje gemaakt.

Dit weekend mijn boekje dan maar doen.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:10:34 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191280854
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Gelukkig heb je de zorg goed geregeld, zo te lezen. Neemt niet weg dat het heel intensief is als spin in het web, die alles moet overzien en coördineren. Dat is ook moeilijk te delen natuurlijk. Hoop dat je genoeg steun hebt van je man. Pas op jezelf.

Mijn moeder had ook dementie, maar toen dat bleek zat ze al in een verzorgingshuis. Mijn oma hetzelfde, maar zij woonde nog op zichzelf (tot in een ver stadium, onbegrijpelijk). Het nog thuis wonen maakte het veel ingrijpender voor de mensen om haar heen, wat ondersteuning en zorg betreft. Net als bij jou nu. Lastig dat ze heel stellig is in dat ze nu echt nog niet wil verhuizen. Van dochter ga je dan naar een heel lastige rol, lijkt me.

Gerard Reve. Je doet me altijd denken aan een lerares Nederlands. Zelfde stad en ze citeerde ook regelmatig Reve. :D
Hoe kwam het dat jouw moeder al in een verzorgingshuis zat? Jij/jullie zullen dan ook wel de nodige dingen hebben meegemaakt. :{

Het is inderdaad een lastige rol. Ik ben me daar momenteel ernstig op aan het beraden. Het gaat erop aankomen hoe het straks zover gaat komen. Ik hoop erg op een scenario dat ze zelf ook snapt dat het onvermijdelijk is.

Ik heb je lerares Nederlands dan vanmiddag gechanneld, want Reve citeren is nou niet echts iets wat ik vaak doe. _O-
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:11:25 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191280867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:03 schreef Patapon het volgende:
I.p.v. aan mijn round robin boekje beginnen te werken heb ik een valentijnskaartje gemaakt.

Dit weekend mijn boekje dan maar doen.
Verstuur je dan ook alle kaartjes die je zelf maakt? Volgens mij maak je er nogal wat. :D
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:18:31 #181
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191280983
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Verstuur je dan ook alle kaartjes die je zelf maakt? Volgens mij maak je er nogal wat. :D
Ja, ik verstuur alle kaartjes die ik maak.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:19:51 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191281004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:18 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ja, ik verstuur alle kaartjes die ik maak.
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:21:15 #183
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191281023

Gekregen van de mama. Mijn geluksbrenger.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191281050
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kwam het dat jouw moeder al in een verzorgingshuis zat? Jij/jullie zullen dan ook wel de nodige dingen hebben meegemaakt. :{

Het is inderdaad een lastige rol. Ik ben me daar momenteel ernstig op aan het beraden. Het gaat erop aankomen hoe het straks zover gaat komen. Ik hoop erg op een scenario dat ze zelf ook snapt dat het onvermijdelijk is.

Ik heb je lerares Nederlands dan vanmiddag gechanneld, want Reve citeren is nou niet echts iets wat ik vaak doe. _O-
:D Het woord 'ook' had ik weg moeten laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191281068
Wat een leuk uiltje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:25:15 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191281096
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D Het woord 'ook' had ik weg moeten laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:30:45 #187
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191281187
Ik denk dat ik ongeveer 100 kaartjes per jaar maak. Waarvan 50 kerstkaarten.


(Net 3 kaarten gepost in het topic kaartjes maken)
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:30:52 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191281192
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:
Wat een leuk uiltje.
Dank je :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191281209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D Het woord 'ook' had ik weg moeten laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ongelooflijk heftig... hele dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191281449
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:{
Nu wil ik me verontschuldigen. Weet je, het is gewoon niet anders. En met wat veerkracht en een fijn netwerk loopt alles ook weer goed verder. Ik mis haar wel steeds vaker/ meer, maar daar voel ik nu vooral liefde bij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191281499
Om wat positiever af te sluiten. Wij hebben net gehoord dat we zeer waarschijnlijk van Brabant naar Drenthe gaan verhuizen. Alleen de financiering moet nog rond komen, maar de adviseur heeft vandaag een berekening gemaakt en hij zegt dat het goed gaat komen.

En mijn dochter zit haar eerste borduurwerk te maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 31 januari 2020 @ 17:10:21 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191281713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nu wil ik me verontschuldigen. Weet je, het is gewoon niet anders. En met wat veerkracht en een fijn netwerk loopt alles ook weer goed verder. Ik mis haar wel steeds vaker/ meer, maar daar voel ik nu vooral liefde bij.
Verontschuldigen lijkt me niet nodig.

Het is soms moeilijk om de juiste woorden te vinden, merk ik zelf. Bedankt voor je belangstelling en je reacties. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191282074
Knuffel voor iedereen.
Dementie komt wel echt vaak voor -O- mijn oma heeft vorig jaar ook de diagnose gekregen
pi_191282085
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:48 schreef Sumppi het volgende:
Om wat positiever af te sluiten. Wij hebben net gehoord dat we zeer waarschijnlijk van Brabant naar Drenthe gaan verhuizen. Alleen de financiering moet nog rond komen, maar de adviseur heeft vandaag een berekening gemaakt en hij zegt dat het goed gaat komen.

En mijn dochter zit haar eerste borduurwerk te maken.
Dat is de andere kant van NL :o
Maar fijn dat het kan *O*
pi_191282993
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:48 schreef Sumppi het volgende:
Om wat positiever af te sluiten. Wij hebben net gehoord dat we zeer waarschijnlijk van Brabant naar Drenthe gaan verhuizen. Alleen de financiering moet nog rond komen, maar de adviseur heeft vandaag een berekening gemaakt en hij zegt dat het goed gaat komen.

En mijn dochter zit haar eerste borduurwerk te maken.
Je gaat de goede kant op dus ! ;) (grapje)

Wat leuk dat je dochter aan het borduren is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191283086
Het mysterieuze wasrek staat nog niet in elkaar :') even mijn trots opzij geschoven en de hulptroepen ingeschakeld. Ik ben benieuwd wanneer hij staat

en nu maar even iets doen wat ik wel kan... haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191290699
Goedemorgen allemaal, nieuwe dag nieuwe kansen

Ik heb in mijn slaap gigantisch mijn nek en schouder verrekt... maar voor de rest positief
Even bedenken hoe ik mijn dagplan "perfect" ga neerzetten in een boekje en voor de rest zie ik wel wat ik ga doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191290749
Goedemorgen😊. Allemaal fijne dag vandaag.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 08:58:30 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191290943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:24 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Goedemorgen😊. Allemaal fijne dag vandaag.
^O^

Jij ook!
The love you take is equal to the love you make.
pi_191291023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:24 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Goedemorgen😊. Allemaal fijne dag vandaag.
Goedemorgen *O* jij ook!
pi_191291069
Hebben jullie nog wilde plannen voor dit weekend?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191291084
Vandaag lekker een dag en avond alleen thuis O+ denk veel Sabrina kijken en haken.

Morgen even naar het bierfestival met onze gewonnen kaartjes en later nog zelf bierbrouwen.
pi_191291180
Goedemorgen :W

Hier geen wilde plannen. Beetje schoonmaken en opruimen, artikel uitwerken, ff nog paar dingetjes halen bij de Action en verder relaxen en darten kijken waarvan seizoen weer is begonnen *O*

Veel plezier @Sarabi vandaag alleen met "kneuteren" en morgen op het festival en met brouwen. Wel slim van ze om dat festival meteen te doen de dag nadat dry january is afgelopen :+ :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 09:36:21 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191291210
Ik ben maandag jarig, heb net mijn verjaardagsboeket gekregen van mijn man. O+

Straks bij mijn moeder met nog wat familie beetje vieren.

Maandag vieren we het met zijn tweeën. *;
The love you take is equal to the love you make.
pi_191291229
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben maandag jarig, heb net mijn verjaardagsboeket gekregen van mijn man. O+

Straks bij mijn moeder met nog wat familie beetje vieren.

Maandag vieren we het met zijn tweeën. *;
Wat lief! Alvast gefeliciteerd en veel plezier met vieren!
En nog even een dikke knuffel voor die situatie met je moeder :*
  zaterdag 1 februari 2020 @ 09:46:39 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191291297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wat lief! Alvast gefeliciteerd en veel plezier met vieren!
En nog even een dikke knuffel voor die situatie met je moeder :*
:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191291305
Alvast gefeliciteerd Lien

En Hestia dat klinkt ook als een goede dag. Ik ga ook wel wat sport op tv kijken vandaag, Australian Open en WK veldrijden.
pi_191291309
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben maandag jarig, heb net mijn verjaardagsboeket gekregen van mijn man. O+

Straks bij mijn moeder met nog wat familie beetje vieren.

Maandag vieren we het met zijn tweeën. *;
Gefeliciteerd vast :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191291900
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel slim van ze om dat festival meteen te doen de dag nadat dry january is afgelopen :+ :D
Ja inderdaad :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 11:22:42 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_191292342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen voor dit weekend?
Kijken of mijn siliconenlijm het nog doet, ik moet een eenhoornhoorn vastplakken.

Verder naar de oude ambachtsschool waar creatieve ondernemers samen een open dag hebben en vanavond naar zoon om wie is de mol te zien
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191292486
Wij kijken Wie is de Mol vanavond met vertraging dus geen spoilers aub :+
  zaterdag 1 februari 2020 @ 11:31:21 #212
370431 drakin
vurig typje
pi_191292496
Ik spoiler niet hóór
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 1 februari 2020 @ 12:24:14 #213
370431 drakin
vurig typje
pi_191293219
Kan de lijm niet vinden, ik ga toch maar een lijmpistool aanschaffen.

Misschien werkt dat ook wel.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191293625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Wij kijken Wie is de Mol vanavond met vertraging dus geen spoilers aub :+
Oh ja... hier ook zo een :P Zo'n zin aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191294126
Ik kijk WIDM ook morgen pas terug.
De vloer van de hobbykamer is weer zichtbaar en bij de Action heb ik alle paarse multomappen die ze deze week hadden gekaapt :+
En nog wat opbergbakjes gekocht en met die ladekastjes van pas kan het grote reorganiseren beginnen nu ^O^
Als ik klaar ben (gaat niet vandaag allemaal lukken hoor ;) ) zal ik de voor en na foto's wel posten *O*
  zaterdag 1 februari 2020 @ 13:36:23 #216
370431 drakin
vurig typje
pi_191294183
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik kijk WIDM ook morgen pas terug.
De vloer van de hobbykamer is weer zichtbaar en bij de Action heb ik alle paarse multomappen die ze deze week hadden gekaapt :+
En nog wat opbergbakjes gekocht en met die ladekastjes van pas kan het grote reorganiseren beginnen nu ^O^
Als ik klaar ben (gaat niet vandaag allemaal lukken hoor ;) ) zal ik de voor en na foto's wel posten *O*
Inmiddels heb ik een lijmpistool gekocht, klein dingetje van de action.

Even kijken of ik er nog wel tijd voor heb straks, en zoeken wat voor leuke dingen je met een pistool kan doen! *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191294754
Fijne verjaardag, Lienekien!

Hier verjaardagsfeestje van de verse kleuter *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191294803
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef LeSage het volgende:
Fijne verjaardag, Lienekien!

Hier verjaardagsfeestje van de verse kleuter *O*
Gefeliciteerd met de verse kleuter!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:31:10 #219
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191294970
Gefeliciteerd voor de jarigen!
pi_191295348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik kijk WIDM ook morgen pas terug.
De vloer van de hobbykamer is weer zichtbaar en bij de Action heb ik alle paarse multomappen die ze deze week hadden gekaapt :+
En nog wat opbergbakjes gekocht en met die ladekastjes van pas kan het grote reorganiseren beginnen nu ^O^
Als ik klaar ben (gaat niet vandaag allemaal lukken hoor ;) ) zal ik de voor en na foto's wel posten *O*
Ja leuk *O*

Gefeliciteerd met de kleuter Sage
  zaterdag 1 februari 2020 @ 15:21:07 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191295663
Dank iedereen en felicitaties terug! :) O+

Mijn broer heeft zo’n dna-onderzoek laten doen. Verrassende uitkomst. ‘We’ zijn vooral Engels/Iers/Welsh en Scandinavisch. _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_191296026
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef Lienekien het volgende:
Dank iedereen en felicitaties terug! :) O+

Mijn broer heeft zo’n dna-onderzoek laten doen. Verrassende uitkomst. ‘We’ zijn vooral Engels/Iers/Welsh en Scandinavisch. _O-
Nederland zit er iig lekker tussenin ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191297921
Gefeliciteerd (alvast) Lienekien en LeSage! Hebben jullie een leuke dag gehad?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191298006
Lienekien de Viking. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191298011
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:47 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien de Viking. :D
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191298028
Er was een vikingroute langs Engeland en Ierland.



[ Bericht 59% gewijzigd door Sumppi op 01-02-2020 18:59:47 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191298287
Nu ben ik benieuwd naar het verhaal erachter. Een woeste Viking, die een Ierse veroverde of iets dergelijks. Maar daarvoor heb je niets aan zo'n test. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191298297
Interessant allemaal :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 20:06:07 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191298944
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:50 schreef Sumppi het volgende:
Er was een vikingroute langs Engeland en Ierland.

[ afbeelding ]
Ja, precies. Zo zaten wij ook al te denken. :)

Qua stamboom komen we ergens in de 17e eeuw in Frankrijk uit, maar het gevonden percentage daarvoor is klein. Dus vermoedelijk is de tak die vanuit Frankrijk richting Nederland vluchtte ooit via Scandinavië/Ierland/Engeland in Frankrijk beland.

Ik ben inmiddels wel zo nieuwsgierig dat ik zelf ook een ga laten doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191299801
*O* WIDM *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191302026
Interessant wel, Lienekien. Ben benieuwd of jouw test dan nog wat anders laat zien.

Lang geleden dat ik WIDM keek. Is het een goed seizoen?

Hier hadden we een vriend te eten en hebben we een avondje Catan gespeeld. Toevallig begon hij over Cards Agains Humanity. :D Heb hem net thuis gebracht en ga zo lekker slapen. Morgenvroeg werken en daarna een verjaardag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 2 februari 2020 @ 00:09:11 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_191302479
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:23 schreef Sumppi het volgende:
Interessant wel, Lienekien. Ben benieuwd of jouw test dan nog wat anders laat zien.

Lang geleden dat ik WIDM keek. Is het een goed seizoen?

Hier hadden we een vriend te eten en hebben we een avondje Catan gespeeld. Toevallig begon hij over Cards Agains Humanity. :D Heb hem net thuis gebracht en ga zo lekker slapen. Morgenvroeg werken en daarna een verjaardag.
Ja, maar verder mag ik niks erover zeggen hier, behalve dat het in China is en het erg mooi is die omgeving!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 2 februari 2020 @ 00:11:23 #233
370431 drakin
vurig typje
pi_191302511
Weten jullie van de lange rij vol kucchende mensen in de action vanmorgen nog?

Stomme is, verkeerde pistool gekocht, moest ik nog terug ook
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191303764
Daar ga je dan...

Mijn man hoest al een week. Hopelijk morgen zonder gehoest met het vliegtuig. Straks zetten ze hem nog in quarantaine.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sumppi op 02-02-2020 07:06:38 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191305738
Hoihoi allemaal :) (goedemiddag maar vast, want dat laatste stukje ochtend is niks)

Hier een luie zondag denk ik :) Niet echt ergens zin in, maar goed :) Gewoon lekker bezig gaan. Ik wil sowieso weer eens borduren en kleedknopen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191308094
Goedemiddag :W
Interessant om te weten lijkt me @Lienekien!
Balen van je lijmpistool @drakin en dat je weer terug moest.
Beterschap voor je man @Sumppi en hopelijk mag hij het vliegtuig gewoon in ja.

Hiet iets meer opstartproblemen dan gisteren, was er om 10.45 uur uit en eerst maar WIDM terug gekeken. Maar inmiddels op gang gekomen en gedoucht, de afwas gedaan en de slaapkamer schoongemaakt ^O^
Nu ff een artikel schrijven en 2 blogs nakijken en dan nog ff lekker een uurtje kleuren. Vanaf kwart voor 5 voor de tv voor Ajax-PSV en darten *O*
Prima verdeling zo weer, ben alleen niet buiten geweest dan. Maar voor 1 dagje is dat niet erg, is er toch geen weer voor. En vanaf morgen gewoon weer elke dag een afspraak buiten de deur.
pi_191309054
:W

Vanmiddag even bij het bierfestival geweesr en nu WK veldrijden kijken.
pi_191309130
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:08 schreef Sarabi het volgende:
:W

Vanmiddag even bij het bierfestival geweesr en nu WK veldrijden kijken.
Veel plezier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191309237
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 07:01 schreef Sumppi het volgende:
Daar ga je dan...

Mijn man hoest al een week. Hopelijk morgen zonder gehoest met het vliegtuig. Straks zetten ze hem nog in quarantaine.
Beterschap voor hem! Hopelijk mag ie vliegen.


Hier zit ook een man zielig/ziekig te wezen op de bank.
pi_191310980
In een burenruzie beland geloof ik... Het is zelden dat ik boos op iemand word, maar dat is hem gelukt *grom*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 2 februari 2020 @ 17:10:42 #241
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191311228
Ik ben bijna thuis na een heerlijk weekend met mijn vriend en onze vrienden O+
Ik heb gedanst, gezongen, misschien iets teveel gedronken en heerlijk bijgekletst. Als ik zo thuis ben even lekker met de poezels op schoot WIDM terugkijken :7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191311267
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik ben bijna thuis na een heerlijk weekend met mijn vriend en onze vrienden O+
Ik heb gedanst, gezongen, misschien iets teveel gedronken en heerlijk bijgekletst. Als ik zo thuis ben even lekker met de poezels op schoot WIDM terugkijken :7
Klinkt goed O+
@Sarabi ook beterschap voor jouw man!
  zondag 2 februari 2020 @ 17:12:52 #243
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191311275
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
In een burenruzie beland geloof ik... Het is zelden dat ik boos op iemand word, maar dat is hem gelukt *grom*
Ah nee :(
Burenruzie kan zo ontzettend vervelend zijn. Je woont toch naast/boven/onder elkaar en als er dan irritaties zijn, is dat niet fijn :N
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191311338
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef Muck het volgende:

[..]

Ah nee :(
Burenruzie kan zo ontzettend vervelend zijn. Je woont toch naast/boven/onder elkaar en als er dan irritaties zijn, is dat niet fijn :N
Nee idd... maar goed, loopt wel los
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191311353
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik ben bijna thuis na een heerlijk weekend met mijn vriend en onze vrienden O+
Ik heb gedanst, gezongen, misschien iets teveel gedronken en heerlijk bijgekletst. Als ik zo thuis ben even lekker met de poezels op schoot WIDM terugkijken :7
Klinkt heele erg goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 2 februari 2020 @ 17:50:51 #246
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191312220
Ik schiet voortaan op 18m bij het boogschieten *O*

Ziek in bed. Verdikkeme.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191312281
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik schiet voortaan op 18m bij het boogschieten *O*

Ziek in bed. Verdikkeme.
Tof van het boogschieten en heel erg veel beterschap
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191312291
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik schiet voortaan op 18m bij het boogschieten *O*

Ziek in bed. Verdikkeme.
Cool *O*
En ook beterschap voor jou!
pi_191312575
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik ben bijna thuis na een heerlijk weekend met mijn vriend en onze vrienden O+
Ik heb gedanst, gezongen, misschien iets teveel gedronken en heerlijk bijgekletst. Als ik zo thuis ben even lekker met de poezels op schoot WIDM terugkijken :7
Klinkt als een van de betere weekenden O+
pi_191315035
Lekker aan het lezen op de bank O+
Zometeen Heel Holland Bakt kijken en dan is het weekend alweer afgelopen.
pi_191315274
Wat lees je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191315309
The Well of Ascension (Mistborn 2) van Brandon Sanderson
pi_191315459
Ik ken het niet, maar het klinkt als fantasy.

Hier kijk ik soms The Great British Bake Off, maar alleen omdat ik Noel Fielding en Sandi Toksvig leuk vind. O+

[ Bericht 71% gewijzigd door Sumppi op 02-02-2020 20:35:48 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191315652
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2020 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik ken het niet, maar het klinkt als fantasy.

Hier kijk ik soms The Great British Bake Off, maar alleen omdat ik Noel Fielding en Sandi Toksvig leuk vind. O+
Jaaa vooral Noel is echt grappig. Ik kijk darten, dus HHB morgen terugkijken. Loop met al mn programma's een dag later haha.
pi_191316302
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2020 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik ken het niet, maar het klinkt als fantasy.

Hier kijk ik soms The Great British Bake Off, maar alleen omdat ik Noel Fielding en Sandi Toksvig leuk vind. O+
Fantasy inderdaad :Y

GBBO is ook erg leuk, jammer dat Sandi stopt.
pi_191316602
Dat wist ik niet. Nouja, er is altijd nog QI met Sandi.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191316823
Oh ja.. HHB vergeten... morgen even terug kijken :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191317441
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
The Well of Ascension (Mistborn 2) van Brandon Sanderson
Fijne serie. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191318821
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:33 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Fijne serie. :Y
Tot nu toe bevalt het erg goed :Y
pi_191321627
Goedemorgen :)

Beetje een korte nacht gehad, maar ik verwacht een goede dag. Vanavond lekker aan mijn bujo werken met een vriendin. Verder heb ik een nieuwe manier van plannen, wel richting, maar niet zo strak, voor wat meer succesgevoel. Nu lekker kleedknopen en het grootste deel van Lottie uit Amigurumi Hartendiefjes. Lekker bezig dus!

Wat zijn jullie plannen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 februari 2020 @ 06:38:10 #261
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191321647
Goeiemorgen :O
Ik ben alweer bijna op het werk, maar moet echt moeite doen om wakker te worden, haha.
Ik ga vanavond eens een Greys marathon houden en lekker breien :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191321833
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Beetje een korte nacht gehad, maar ik verwacht een goede dag. Vanavond lekker aan mijn bujo werken met een vriendin. Verder heb ik een nieuwe manier van plannen, wel richting, maar niet zo strak, voor wat meer succesgevoel. Nu lekker kleedknopen en het grootste deel van Lottie uit Amigurumi Hartendiefjes. Lekker bezig dus!

Wat zijn jullie plannen?
Leuk dat je dat met een vriendin doet.

Net als Muck ga ik vanavond voor de tv hangen en breien. Lijkt me heel fijn na een druk weekend.
Maar zo eerst een lange boswandeling maken met een vriendin en daarna aan het werk.

Wat brei je Muck?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191321881
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:38 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen :O
Ik ben alweer bijna op het werk, maar moet echt moeite doen om wakker te worden, haha.
Ik ga vanavond eens een Greys marathon houden en lekker breien :)
Oeh dat klinkt goed!
Veel plezier en werkse :*

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk dat je dat met een vriendin doet.

Net als Muck ga ik vanavond voor de tv hangen en breien. Lijkt me heel fijn na een druk weekend.
Maar zo eerst een lange boswandeling maken met een vriendin en daarna aan het werk.

Wat brei je Muck?
Ja dat is echt heel gezellig. We komen eens per week samen om dat te doen :)

Veel plezier met wandelen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 februari 2020 @ 08:13:31 #264
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191322234
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk dat je dat met een vriendin doet.

Net als Muck ga ik vanavond voor de tv hangen en breien. Lijkt me heel fijn na een druk weekend.
Maar zo eerst een lange boswandeling maken met een vriendin en daarna aan het werk.

Wat brei je Muck?
Nou, ik heb iets ontzettend sufs...
Ik had bedacht dat ik dit jaar echt, écht een paar sokken wil breien, dus ik haalde mijn sokkenwol tevoorschijn ennnnn daar zat één keurige afgeronde sok bij :o
Alleen geen patroon, aantekening of wat dan ook :')

Even uitzoeken wat het dan voor sok is en nummer 2 breien of uithalen en 2 nieuwe maken :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh dat klinkt goed!
Veel plezier en werkse :*
[..]

Thanks! :*

Ik ben weer 'opnieuw' begonnen vanaf seizoen 13, om er weer even in te komen, voordat ik aan het nieuwe seizoen begin. Heerlijk O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 3 februari 2020 @ 09:06:31 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191322692
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:13 schreef Muck het volgende:

[..]

Nou, ik heb iets ontzettend sufs...
Ik had bedacht dat ik dit jaar echt, écht een paar sokken wil breien, dus ik haalde mijn sokkenwol tevoorschijn ennnnn daar zat één keurige afgeronde sok bij :o
Alleen geen patroon, aantekening of wat dan ook :')

Even uitzoeken wat het dan voor sok is en nummer 2 breien of uithalen en 2 nieuwe maken :')
[..]

Thanks! :*

Ik ben weer 'opnieuw' begonnen vanaf seizoen 13, om er weer even in te komen, voordat ik aan het nieuwe seizoen begin. Heerlijk O+
Klinkt handig, van die sok. :D

Hier vandaag vooral veel "bezig". Nu werk, vanmiddag even snel boodschappen doen en daarna door naar tandarts, daarna snel eten en naar sporten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 3 februari 2020 @ 10:25:14 #266
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191323703
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt handig, van die sok. :D

Hier vandaag vooral veel "bezig". Nu werk, vanmiddag even snel boodschappen doen en daarna door naar tandarts, daarna snel eten en naar sporten. :')
Ik was stomverbaasd toen hij uit het zakje rolde _O-

Het lijkt overigens deze te zijn: https://www.ravelry.com/p(...)d-chain-toe-up-socks
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 3 februari 2020 @ 10:48:52 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191323954
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik was stomverbaasd toen hij uit het zakje rolde _O-

Het lijkt overigens deze te zijn: https://www.ravelry.com/p(...)d-chain-toe-up-socks
:D

Leuke sok wel. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191324172
Goedemorgen :W

Zometeen lunchen bij mijn moeder en verder een beetje voor mijn man zorgen die zich nog niet lekker voelt.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:35:42 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191324538
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben maandag jarig, heb net mijn verjaardagsboeket gekregen van mijn man. O+

Straks bij mijn moeder met nog wat familie beetje vieren.

Maandag vieren we het met zijn tweeën. *;
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:36:39 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191324560
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Fijne verjaardag!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 3 februari 2020 @ 11:46:53 #271
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191324715
Hieperdepiep hoera! Hartelijk gefeliciteerd Lienekien *O*
pi_191324819
Fijne verjaardag Lien *O*
pi_191325036
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd meid. Hopelijk krijg je een rustig en gelukkig jaar :* *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191325208
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:13 schreef Muck het volgende:

[..]

Nou, ik heb iets ontzettend sufs...
Ik had bedacht dat ik dit jaar echt, écht een paar sokken wil breien, dus ik haalde mijn sokkenwol tevoorschijn ennnnn daar zat één keurige afgeronde sok bij :o
Alleen geen patroon, aantekening of wat dan ook :')

Even uitzoeken wat het dan voor sok is en nummer 2 breien of uithalen en 2 nieuwe maken :')
[..]

Thanks! :*

Ik ben weer 'opnieuw' begonnen vanaf seizoen 13, om er weer even in te komen, voordat ik aan het nieuwe seizoen begin. Heerlijk O+
Ik vind je geheime sok geniaal. Toen ik kind was hadden we een computerspelletje (Kasper en het gele sokjesspook oid) en daar doet het me een beetje aan denken ;)

Het is zo'n heerlijk serie *O* Helemaal verslaafd aan (ziekenhuisseries)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 februari 2020 @ 12:46:35 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191325563
*O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191325762
Hiep Hiep! Nu echt van harte gefeliciteerd Lienekien! *O* Ga je vandaag wat speciaals doen?

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:13 schreef Muck het volgende:

[..]

Nou, ik heb iets ontzettend sufs...
Ik had bedacht dat ik dit jaar echt, écht een paar sokken wil breien, dus ik haalde mijn sokkenwol tevoorschijn ennnnn daar zat één keurige afgeronde sok bij :o
Alleen geen patroon, aantekening of wat dan ook :')

Even uitzoeken wat het dan voor sok is en nummer 2 breien of uithalen en 2 nieuwe maken :')

Verrassing! :D Hier heb ik bij projecten wel regelmatig dat ik geen idee meer heb met welke naalden ik bezig was. Of waar in het patroon ik nu verder zou moeten. Dus wat dat betreft zeker herkenbaar. Daarom nu maar een lijstje gemaakt, zodat ik het altijd terug kan zoeken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:00:55 #277
382129 crew  Donna
pi_191325777
Gefeliciteerd Lienekien!
  maandag 3 februari 2020 @ 15:10:48 #278
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191327633
Gefeliciflapstaart Lienekien.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191329845
Bijna klaar met mijn nieuwe gehaakte muts.
Ik kon het oude patroon niet meer vinden dus nu op oog mijn oude muts proberen na te maken.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:38:13 #280
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191329935
Tandarts bezoeken gaat nooit mijn hobby worden. :')

Maar na wat geprik en gepland onderhoud naar buiten gegooid met een "tot over een half jaar", dus kon slechter. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191330316
Gefeliciteerd @Lienekien *O*
Ik heb vanochtend 15 jaar aan administratie uitgezocht met mn budgetcoach en een enorme berg weggegooid. Sommige mensen openen hun post niet, ik bewaar juist alles angstvallig en heel geordend. Maar declaraties van 15 jaar terug enzo kunnen wel weg he o|O
Nu past alles gewoon in 1 map.

Vanmiddag lekker geluncht bij het herstelcentrum en daarna creatief bezig geweest en een herstelquote gemaakt.

Er is hier zo'n topic voor "kleine knutsels", maar op de telefoon kan ik die niet terugvinden. Wil iemand hem even voor me zoeken en omhoog schoppen? Thnx! :s)
  maandag 3 februari 2020 @ 18:11:28 #282
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191330364
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 18:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Gefeliciteerd @:Lienekien *O*
Ik heb vanochtend 15 jaar aan administratie uitgezocht met mn budgetcoach en een enorme berg weggegooid. Sommige mensen openen hun post niet, ik bewaar juist alles angstvallig en heel geordend. Maar declaraties van 15 jaar terug enzo kunnen wel weg he o|O
Nu past alles gewoon in 1 map.

Vanmiddag lekker geluncht bij het herstelcentrum en daarna creatief bezig geweest en een herstelquote gemaakt.

Er is hier zo'n topic voor "kleine knutsels", maar op de telefoon kan ik die niet terugvinden. Wil iemand hem even voor me zoeken en omhoog schoppen? Thnx! :s)
Bedoel je deze?
CRE / Show hier je kleine creaties! #5 zelfgemaakte creatieve uitspattingen

Lekker opgeruimd! :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191330385
quote:
Ja die bedoel ik, dankjewel! :*
En ja idd, stuk overzichtelijker zo ^O^
  maandag 3 februari 2020 @ 18:19:41 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191330481
Dank allen!

We hebben vanmiddag ‘Little Women’ gezien en daarna taart gegeten. Een keer weer uit eten doen we als we daar spontaan zin in krijgen. Vandaag niet zoveel zin, dus we laten iets bezorgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191332065
Dat klinkt toch heel goed Lien!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191332166
Dat klinkt als een heel fijne verjaardagsmiddag. En lekker toch, bestellen. ^O^

En ik wist niet dat het boek verfilmd werd. Ik ga ook maar eens een bioscoopbezoek inplannen.

Hestia, Ik ben precies zo met de administratie. :D Pas een papiercontainer vol oude papieren aan de weg kunnen zetten. Daarbij ook al mijn aantekeningen statistiek en zelfs nog mappen vol van de middelbare school. :@
Goed bezig in elk geval!

Sarabi, foto van de muts?

IJsdraakje, netjes gepoetst dus. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191332664
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Tandarts bezoeken gaat nooit mijn hobby worden. :')

Maar na wat geprik en gepland onderhoud naar buiten gegooid met een "tot over een half jaar", dus kon slechter. *O*
Fijn *O*

@Lien wat vond je van Little Women?
pi_191332682
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef Sumppi het volgende:


Sarabi, foto van de muts?

Als ie donderdag af is, zal ik een foto maken.
  maandag 3 februari 2020 @ 21:24:42 #289
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191334363
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 18:19 schreef Lienekien het volgende:
Dank allen!

We hebben vanmiddag ‘Little Women’ gezien en daarna taart gegeten. Een keer weer uit eten doen we als we daar spontaan zin in krijgen. Vandaag niet zoveel zin, dus we laten iets bezorgen.
Klinkt als een lekker dagje zo!

Zo, nog even douchen en dan mag ik nog wat bankhangen. Genoeg productiefs gedaan vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191334517
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt als een lekker dagje zo!

Zo, nog even douchen en dan mag ik nog wat bankhangen. Genoeg productiefs gedaan vandaag. :+
Zeg dat wel, lange dag voor jou
pi_191334588
Lekker rust hier :) heel veel crea gedaan. Lekker aan mijn bujo gewerkt met een vriendin. Tevreden mens. Nu lekker haken met een serie. Hoofd uit en ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191338586
Goedemorgen allemaal!

Beetje te kort geslapen (komende nacht weer even een slaappilletje, want ik ga woensdag met een vriend naar het museum en die is nogal ver weg). Vandaag lekker rustig aan doen, energie verzamelen en gewoon lekker luieren.

Even rustig mijn bujo bijwerken (als ik dat samen met mijn bujo-maatje doe maak ik domme fouten omdat ik teveel afgeleid ben en dat zijn herinneringen aan enorme lachbuien (waardoor ik niet oplet), dus alleen maar mooi), beetje haken, beetje breien, beetje borduren :) En ik denk heel erg veel lezen :) echt een bui naar

En jullie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 februari 2020 @ 05:54:03 #293
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191338837
Goedemorgen,

Werken en vanavond gamen
  dinsdag 4 februari 2020 @ 08:59:01 #294
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191340069
Eindelijk wat aan mijn Round Robin boekje gewerkt.

pi_191340262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef Patapon het volgende:
Eindelijk wat aan mijn Round Robin boekje gewerkt.

[ afbeelding ]
Cute!

Goedemorgen! Overdag nog niet echt plannen en vanavond weer trainen.
pi_191340492
Goeiemorgen! Alhoewel... Goeie... :N
Hier vandaag een gewone werkdag, met een nogal chagerijnige ochtendspits met de kinderen. Die plensregen icm rugpijn en niet meewerkende kinderen is niet bevordelijk voor m'n humeur :@

Geen fröbeltijd vandaag helaas :(
pi_191340595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:29 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen! Alhoewel... Goeie... :N
Hier vandaag een gewone werkdag, met een nogal chagerijnige ochtendspits met de kinderen. Die plensregen icm rugpijn en niet meewerkende kinderen is niet bevordelijk voor m'n humeur :@

Geen fröbeltijd vandaag helaas :(
-O-
Hopelijk wordt de rest van de dag toch iets vrolijker
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:23:17 #298
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191341153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef Patapon het volgende:
Eindelijk wat aan mijn Round Robin boekje gewerkt.

[ afbeelding ]
O+

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeg dat wel, lange dag voor jou
Och, af en toe gebeurt dat. Ik heb meer tegenzin in morgen, want dan moet ik een uur eerder beginnen. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:29 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen! Alhoewel... Goeie... :N
Hier vandaag een gewone werkdag, met een nogal chagerijnige ochtendspits met de kinderen. Die plensregen icm rugpijn en niet meewerkende kinderen is niet bevordelijk voor m'n humeur :@

Geen fröbeltijd vandaag helaas :(
Aww. ;( Rest van de dag ook vol?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191341182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww. ;( Rest van de dag ook vol?
Jep... wel toffe dingen ook (yoga vanavond O+), maar helaas geen tijd om aan mijn borduurverslaving toe te geven
pi_191341363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef Patapon het volgende:
Eindelijk wat aan mijn Round Robin boekje gewerkt.

[ afbeelding ]
Leuk. Is het een boekje dat hier in CRE rond wordt gestuurd? Een aantal jaar geleden werd dat in OUD gedaan.

ChildoftheStars, welk museum ga je heen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:40:08 #301
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191341400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk. Is het een boekje dat hier in CRE rond wordt gestuurd? Een aantal jaar geleden werd dat in OUD gedaan.

ChildoftheStars, welk museum ga je heen?
Nee, dit heb ik georganiseerd in mijn FB groep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')