Zwart?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
O lekker ben ik wel weer aan toe aan een lekker bakkie.
Jip.quote:
ALs ik vroeger bij mij oma kwam, dan zette die altijd zo haags bakkiequote:
Dank oe, lekker bakkiequote:
quote:
zeg dat wel.quote:
Jawel gaat stukje beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
zeg dat wel.
Hoest? Voel je al iets beter?
ja zal nog wel ja....lichaam nog druk met herstellen daar vanbinnen. Hopelijk gauw weer vol energiequote:
A Prisha, is het bijna zover, wanneer ga je?quote:
Donderdag. Heel bizar, Zo lang in de planning en nu is t bijna zover.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A Prisha, is het bijna zover, wanneer ga je?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zal nog wel ja....lichaam nog druk met herstellen daar vanbinnen. Hopelijk gauw weer vol energie
Komt wel dichtbij nuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Donderdag. Heel bizar, Zo lang in de planning en nu is t bijna zover.
Heb het net weer geprobeerd, maar helaas het smaakt me niet vanmorgenquote:
O, dat is zeker wal snel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Het idee was er al 20 jaar geleden al denk ik. De daadwerkelijke voorbereidingen anderhalf jaar ongeveer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is zeker wal snel.
Ja, dan in een keer gaat de tijd heel snel he
Hoe lang zijn je voorbereidingen al aan de gang?
Jaaaa, leuk toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo, dis een droom de werkelijkheid gaat worden na 20 jaarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het idee was er al 20 jaar geleden al denk ik. De daadwerkelijke voorbereidingen anderhalf jaar ongeveer.
Morguh,quote:
Hoi Dotteke. Kon je wel naar buiten, of zat dat er niet in deze morgen?quote:
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Kon je wel naar buiten, of zat dat er niet in deze morgen?
Beterschap!
Jakkie, beterschap,quote:
Das beterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel me juist weer wat beter haha
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das beter![]()
Las me kop vol met snot, dus lekker voel je je nog niet.
Nou een beetje beterschap dan
Naja, op die manier heb je toch je beweging gehad. Mijn pa doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Nee, niet buiten geweest. Gisteren ook al niet, die vieze mist.
Wat ik dan wel doe ( ja ik weet het ben gek) dan loop ik een kwartier door het huis. van de kamer naar de keuken van de keuken naar de gang en van de gang weer naar de kamer en dat en kwartier langerg saai en een kwartier voelt dan aan als een uur
O kijk, dan ben ik niet de enige, dacht wel eens mensen gaan me voor gek verklaren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, op die manier heb je toch je beweging gehad. Mijn pa doet precies hetzelfde.
Rij voorzichtigquote:
Neuh, zeker niet de enige. Hoewel het best wel irritant kan zijn binnen, want hij bemoeit zich overal mee en draait dan als een drol in een pispot om je heen als je ergens mee bezig bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dan ben ik niet de enige, dacht wel eens mensen gaan me voor gek verklaren.
Maar mist en vocht is zo ellende voor de longen. Straks in de zomer als het zo sidderend heet is buiten ook en dan die processierups er weer bij. Maar goed we wachten eerst nog ff lekker op een lange vorst periode
Arme degene die dan bezig zijn ha ha haquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet de enige. Hoewel het best wel irritant kan zijn binnen, want hij bemoeit zich overal mee en draait dan als een drol in een pispot om je heen als je ergens mee bezig bent.
De mist maakt binnenkort plaats voor regen en wind.
Ben ook bang van nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En die vorstperiode zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Het is ook niet lekker om in de regen te lopen. Ja, voor hardlopers wellicht. Met mist is het helemaal niets waard. De zon mag zich wel weer even laten zien wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme degene die dan bezig zijn ha ha ha
Ik doe dat niet ik loop echt aan een stuk door blijf niet stil staan. Maar ben dan ook altijd alleen als ik het doe. Muziekje der bij aan, das dan wel weer lekker. Moet me eens van die oortjes aanschaffen en wat muziek op me telefoon zetten voor als ik buiten loop.
Regen op zich niet erg om in te lopen, maar dat vocht................. maar ik blijf voor regen niet binnen.
Goedemorgen, Sode!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Getriggerd door de TT
Goeiemorregeee!
Das wel gezellig koken en bakken. Maar zo pa die zich dan met je bemoeit is minderquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook niet lekker om in de regen te lopen. Ja, voor hardlopers wellicht. Met mist is het helemaal niets waard. De zon mag zich wel weer even laten zien wat mij betreft.
Mijn pa kookte en bakte graag en was er ook goed in. Als je dan bezig bent bij hun in de keuken, kan hij het af en toe niet laten om zich ermee te komen bemoeien.
Morguh Sodequote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Getriggerd door de TT
Goeiemorregeee!
Ik heb net verse gezet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sode
Net op tijd, koffie was bijna op
Was het gezellig vannacht?quote:
Lekker een pot verse koffie doet een mens altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net verse gezet.![]()
Goedemorgen.
Daar woon ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het gezellig vannacht?
Man met bijl klimt na 2,5 uur van dak Arnhemse woning af
Hier bijna alles goed,ik had al een paar dagen last van een tintelende/dove pink.en sinds vannacht doet de andere pink ook vrolijk mee.Volgende week toch maar even naar de dokter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een pot verse koffie doet een mens altijd goed
He FF alles goed Hoe is het met Soul, doe je haar de groetjes?
Altijd welkom.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:28 schreef Lionne1980 het volgende:
goedemorgen.. ik ben nog net geen 40. Mag ik wel meekletsen?
Ik leg ze nu direct klaar met schroevendraaierquote:
Soms moet je mazzel hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sode
Net op tijd, koffie was bijna op
Goed bezig FF, goeiemorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net verse gezet.![]()
Goedemorgen.
Jij ook een fijne dag gewenst.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op mijn bestemming. Fijne dag allemaal.
GM oma,ik ga vandaag even een afspraak maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Ik doe een rondje koffie mee. FF, ik zou daar wel naar laten kijken.
Dank je.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier bijna alles goed,ik had al een paar dagen last van een tintelende/dove pink.en sinds vannacht doet de andere pink ook vrolijk mee.Volgende week toch maar even naar de dokter.
Groetjes terug van Soul.
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:28 schreef Lionne1980 het volgende:
goedemorgen.. ik ben nog net geen 40. Mag ik wel meekletsen?
Zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
O, dat is minder, heb je iets klem zitten een zenuw of zo.
Wacht er maar niet te lang mee.
Goedemorgen.quote:
Heer Haags,bijna weekend?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaja er komt een einde aan de zoom
Nee ik word gewoon sneller in naaien met de hand.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ben je de hele nacht doorgegaan?
Bedankt maar ik heb net op.quote:
Doe dan gelijk even de afwas.quote:
Hey Jacq, alles goed?quote:
Hey Dotteke hier alles goed met jou?quote:
Hier ook alles goed, ben op mijn manier druk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey Dotteke hier alles goed met jou?
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo het omzomen is klaar. Van het weekend nog even de mouwen doen. En dan is hij klaar naar meer dan een jaar
Gaat goed ben op de helftquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook alles goed, ben op mijn manier druk.
Hoe is het met je studie
O, schiet al weer op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat goed ben op de helft
Jee wat een tijd, nou ja hij kan jaren meequote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo het omzomen is klaar. Van het weekend nog even de mouwen doen. En dan is hij klaar naar meer dan een jaar
Primaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dan gelijk even de afwas.
O leuk, naaien, haken of breien?quote:
Hij had denk ik best in 2 maanden tijd oid af gekund , maar ja eindeloos kant op naaien gaat ook wel een beetje vervelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jee wat een tijd, nou ja hij kan jaren mee
Naaien en er komt een bijpassende sjaal bij, gehaakt.quote:
O echt leuk, heb je foto als hij straks klaar is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naaien en er komt een bijpassende sjaal bij, gehaakt.
Ja anders kan die niet in productie 6 per jaar danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had denk ik best in 2 maanden tijd oid af gekund , maar ja eindeloos kant op naaien gaat ook wel een beetje vervelen.
Dit is een uniek stuk, ga ik denk ik zelf niet zo snel meer reproducerenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja anders kan die niet in productie 6 per jaar dan
Ok een unica dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is een uniek stuk, ga ik denk ik zelf niet zo snel meer reproduceren
Ik heb net de kachel maar iets hoger gezet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee helaas niet grauw buiten en koud
Nou in huis is hier wel lekker warmquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net de kachel maar iets hoger gezet.
Ik moet ook naar de kapper maar dat stel ik steeds uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou in huis is hier wel lekker warm![]()
Maar ga zo wel even de deur uit, naar een nieuwe kapper toe..
Waarom? Beter gewoon heen gaan ben er weer een tijdje vanafquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kapper maar dat stel ik steeds uit.
laatste keer kapper was ergens in 1990 of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel handig, als je zelf je haar kan knippen scheren etc
Wow dat is heel lang geledenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste keer kapper was ergens in 1990 of zo
Zit nog steeds een kapper, ging ik vroeger ook wel eens heenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:01 schreef chufi het volgende:
Vroeger als kind ging ik met mn pa naar de kapper op de Brink..
ja mei is nu hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, schiet al weer op.
Nog geen tijd voor een vakantie
Ik zag het .. naast de cafetariaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit nog steeds een kapper, ging ik vroeger ook wel eens heen
Hoezo gelukkig? Zo erg is de Blokker niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:15 schreef chufi het volgende:
Gelukkig is de Blokker hier al opgedoekt ..
Ga zo wel even kijkenquote:
Wat was je aan het schilderen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was aan het schilderen en stofzuigen.
quote:
Een portret. Naja, eerst basislaag aangebracht en dat moet een dag drogen, voor je ermee verder kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat was je aan het schilderen?
Ja ja een echte kunstenaar komt er los in luckyquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Een portret. Naja, eerst basislaag aangebracht en dat moet een dag drogen, voor je ermee verder kan.
Ah ook aan het schilderen geslagen dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Een portret. Naja, eerst basislaag aangebracht en dat moet een dag drogen, voor je ermee verder kan.
mannetje/vrouwtje/onzijdig poppetje?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Die poppetjes voor je naam, vind eigenlijk niet echt meer passen, zal dat niet veranderd kunnen worden?
Zit mijn leven lang al vol met kunsten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja een echte kunstenaar komt er los in lucky
Ja ja maar het ook kunnen ..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit mijn leven lang al vol met kunsten.
Het 1e gedeelte van je zin las ik moeiteloos. Het 2e daarentegen...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ook aan het schilderen geslagen dus
Zit er ook wel eens aan te denken om te gaan schilderen, maar niet echt plek voor maar dan meer simpele zeg maar
Nee hoeft geen onzijdig poppetjes maar misschien roze en blauwe logoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
mannetje/vrouwtje/onzijdig poppetje?
Sorryquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het 1e gedeelte van je zin las ik moeiteloos. Het 2e daarentegen...
blauw vinden de modjes niet fainquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoeft geen onzijdig poppetjes maar misschien roze en blauwe logo
Iedereen kan schilderen. Het ligt aan de kijker of het resultaat de moeite waard is.quote:
Heb je geen plek om nieuwe schilderijen op te hangen, of geen ruimte om het te schilderen?quote:
Plek om te schilderen ze op hangen zou ik sws niet doenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen plek om nieuwe schilderijen op te hangen, of geen ruimte om het te schilderen?
Dan nog snap ik het 'meer simpele' gedeelte niet.
Gewoon op het toilet schilderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Plek om te schilderen ze op hangen zou ik sws niet doen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon op het toilet schilderen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Word er niet heet van namelijk, als dat de bedoeling was/is
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Word er niet heet van namelijk, als dat de bedoeling was/is
Há! Ben zo rein als puur goud.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoef niks recht te breien hoor, ligt gewoon aan jullie vieze gedachtes
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Vlammen zijn nu wel gedoofd thanks Pullup
Kuch!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há! Ben zo rein als puur goud.
ik zet de verwarming wel een graadje hogerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is vast wel iemand te vinden die dit op waarde kan waarderen.
[ afbeelding ]
Het heet 'heet'.
Dat jullie het even weten dus.
Ik zie er een engel inquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit kunstwerk heeft de naam ijs illusie gekregen:
[ afbeelding ]
Dat is ter compensatie van die belachelijke stilte hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Doe je druk zeg, iets teveel verf geroken denk ik
Soms moet je daar van genietenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie van die belachelijke stilte hier.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en als je wat tikt stuurt Chuff je naar een ander subforum
WATquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je daar van genieten![]()
Nu Ghoost er is dan is de rust snel voorbij
Vanmorgen enórm van genoten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je daar van genieten![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je zo, vind je dat normaal ofz conjo
Als ze dit leest, krijg je een TRquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of Till dit goed vind haar foto's plaatsen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze dit leest, krijg je een TR
Prachtig zo. Zit met open mond te staren naar je.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind je het mooi, of kan t wel iets minder?
Zuurstof nodig?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig zo. Zit met open mond te staren naar je.
Leuk! Wist niet dat ze nog theatervoorstellingen deden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Morgenavond naar Waardenberg en De Jong
Pas maar op dat je niet gaan kwijlenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig zo. Zit met open mond te staren naar je.
Geen flauw idee wie het zijn, ga meteen even googelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Morgenavond naar Waardenberg en De Jong
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet gaan kwijlen
Is ook alweer een tijd geleden, een paar jaar geleden hebben ze wel iets met de dames van Toren C gedaan, dat was voor het 100-jarig bestaan van het Luxor, maar deze is weer van hen samen. Binnen mum van tijd uitverkocht ook, ik heb die kaarten al sinds april.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Wist niet dat ze nog theatervoorstellingen deden.
Picobello.bv, De Slager van Schipluiden, enz. enz.quote:
Knettergek duo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook alweer een tijd geleden, een paar jaar geleden hebben ze wel iets met de dames van Toren C gedaan, dat was voor het 100-jarig bestaan van het Luxor, maar deze is weer van hen samen. Binnen mum van tijd uitverkocht ook, ik heb die kaarten al sinds april.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik moet echt 1 eetlepel Marjolein hebben
Doet ie erg goed ja. En die uitgestreken smoel erbij maakt het leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die zijn wel grappig ja, Wilfried de Jong sowieso een goede interviewer ook
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij was bij Zomergasten ook zo goed, en dat sportprogramma altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doet ie erg goed ja. En die uitgestreken smoel erbij maakt het leuk om naar te kijken.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knettergek duo.![]()
Jool Hul was ook een fantastische voorstelling.
Ow je gaat Tiroler gröstl makenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat dat is
Als ex groenteboer zijnde
Eens proberen of ik een beetje kan portretschilderen. Als het al lukt zal het een beste klus worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt artistieke aspiraties las ik?
Het recept is voor 2 personen, ik gebruik kruimige aardappels en bak die in roomboterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
En wat voor boter? en wat voor erdeppels? en voor hoeveel man is het?
Man3quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb alleen nog nooit aardappels gekookt wel pasta en rijst
Gezouten roomboter dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het recept is voor 2 personen, ik gebruik kruimige aardappels en bak die in roomboter
Ik dacht dat je het zilveren kinderlepeltje van je dochter kwijt was en op deze manier een vervanger probeerde af te troggelenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dfacht dat je het zilveren kinderlepeltje van je dochter kwijt was en op deze manier een vervanger probeerde af te troggelen
Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens proberen of ik een beetje kan portretschilderen. Als het al lukt zal het een beste klus worden.Schilder spullen lagen al jaren niets te doen hier.
Aangestoken door het Voxs virus.
Dat zal wel verse marjolein zijn, van gedroogde heb je veel minder nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb alleen nog nooit aardappels gekookt wel pasta en rijst
Nee ik gebruik altijd ongezouten, je kent me toch.quote:
Ongezouten meningen TR's en ban's mjaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Nee ik gebruik altijd ongezouten, je kent me toch.
Dat weet ik zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
Resultaten hier posten graag.
Nope, gedroogde. Ik schud altijd rijkelijk met het potje ook nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel verse marjolein zijn, van gedroogde heb je veel minder nodig.
Je vergeten de ongezouten notes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ongezouten meningen TR's en ban's mja
Oh ik zal eens checken draak wat je geplaatst hebtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeten de ongezouten notes.
BAM!
Flauw.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeten de ongezouten notes.
BAM!
Eerst aardappels koken, dan het water erbijquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit gaat wel lukken hoorwater eerst koken en dan die aardappels erin zeker pas
Wel eerst schillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook jij mag het resultaat hier plaatsenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |