quote:
Dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Kon je wel naar buiten, of zat dat er niet in deze morgen?
Beterschap!
Jakkie, beterschap,quote:
Das beterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel me juist weer wat beter haha
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das beter![]()
Las me kop vol met snot, dus lekker voel je je nog niet.
Nou een beetje beterschap dan
Naja, op die manier heb je toch je beweging gehad. Mijn pa doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Nee, niet buiten geweest. Gisteren ook al niet, die vieze mist.
Wat ik dan wel doe ( ja ik weet het ben gek) dan loop ik een kwartier door het huis. van de kamer naar de keuken van de keuken naar de gang en van de gang weer naar de kamer en dat en kwartier langerg saai en een kwartier voelt dan aan als een uur
O kijk, dan ben ik niet de enige, dacht wel eens mensen gaan me voor gek verklaren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, op die manier heb je toch je beweging gehad. Mijn pa doet precies hetzelfde.
Rij voorzichtigquote:
Neuh, zeker niet de enige. Hoewel het best wel irritant kan zijn binnen, want hij bemoeit zich overal mee en draait dan als een drol in een pispot om je heen als je ergens mee bezig bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dan ben ik niet de enige, dacht wel eens mensen gaan me voor gek verklaren.
Maar mist en vocht is zo ellende voor de longen. Straks in de zomer als het zo sidderend heet is buiten ook en dan die processierups er weer bij. Maar goed we wachten eerst nog ff lekker op een lange vorst periode
Arme degene die dan bezig zijn ha ha haquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet de enige. Hoewel het best wel irritant kan zijn binnen, want hij bemoeit zich overal mee en draait dan als een drol in een pispot om je heen als je ergens mee bezig bent.
De mist maakt binnenkort plaats voor regen en wind.
Ben ook bang van nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En die vorstperiode zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Het is ook niet lekker om in de regen te lopen. Ja, voor hardlopers wellicht. Met mist is het helemaal niets waard. De zon mag zich wel weer even laten zien wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme degene die dan bezig zijn ha ha ha
Ik doe dat niet ik loop echt aan een stuk door blijf niet stil staan. Maar ben dan ook altijd alleen als ik het doe. Muziekje der bij aan, das dan wel weer lekker. Moet me eens van die oortjes aanschaffen en wat muziek op me telefoon zetten voor als ik buiten loop.
Regen op zich niet erg om in te lopen, maar dat vocht................. maar ik blijf voor regen niet binnen.
Goedemorgen, Sode!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Getriggerd door de TT
Goeiemorregeee!
Das wel gezellig koken en bakken. Maar zo pa die zich dan met je bemoeit is minderquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook niet lekker om in de regen te lopen. Ja, voor hardlopers wellicht. Met mist is het helemaal niets waard. De zon mag zich wel weer even laten zien wat mij betreft.
Mijn pa kookte en bakte graag en was er ook goed in. Als je dan bezig bent bij hun in de keuken, kan hij het af en toe niet laten om zich ermee te komen bemoeien.
Morguh Sodequote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Getriggerd door de TT
Goeiemorregeee!
Ik heb net verse gezet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sode
Net op tijd, koffie was bijna op
Was het gezellig vannacht?quote:
Lekker een pot verse koffie doet een mens altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net verse gezet.![]()
Goedemorgen.
Daar woon ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het gezellig vannacht?
Man met bijl klimt na 2,5 uur van dak Arnhemse woning af
Hier bijna alles goed,ik had al een paar dagen last van een tintelende/dove pink.en sinds vannacht doet de andere pink ook vrolijk mee.Volgende week toch maar even naar de dokter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een pot verse koffie doet een mens altijd goed
He FF alles goed Hoe is het met Soul, doe je haar de groetjes?
Altijd welkom.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:28 schreef Lionne1980 het volgende:
goedemorgen.. ik ben nog net geen 40. Mag ik wel meekletsen?
Ik leg ze nu direct klaar met schroevendraaierquote:
Soms moet je mazzel hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sode
Net op tijd, koffie was bijna op
Goed bezig FF, goeiemorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net verse gezet.![]()
Goedemorgen.
Jij ook een fijne dag gewenst.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op mijn bestemming. Fijne dag allemaal.
GM oma,ik ga vandaag even een afspraak maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Ik doe een rondje koffie mee. FF, ik zou daar wel naar laten kijken.
Dank je.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier bijna alles goed,ik had al een paar dagen last van een tintelende/dove pink.en sinds vannacht doet de andere pink ook vrolijk mee.Volgende week toch maar even naar de dokter.
Groetjes terug van Soul.
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:28 schreef Lionne1980 het volgende:
goedemorgen.. ik ben nog net geen 40. Mag ik wel meekletsen?
Zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
O, dat is minder, heb je iets klem zitten een zenuw of zo.
Wacht er maar niet te lang mee.
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |