SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.wtf collega vertelde mij vandaag over deze serieSPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Die 1-1 zie ik overigens nog wel vallen...
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
wtf collega vertelde mij vandaag over deze serie
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Matige anekdoteSPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb me eigenlijk wel vermaakt met die docuVBL SC influencer
Left, right, behind
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Oprecht bedankt. Wilde deze docu gaan kijken maar dat leed is me nu mooi bespaard gebleven!SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord kunnen we al sinds het ontslag van Stam niet meer uitlachen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
Wat een seizoen. Gewoon 2 clubs die keihard kunnen worden uitgelachen door FOK!
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.LeukSPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde die serie ook nog zien, maar nu twijfel ik
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Ik hoop ooit zo'n docu te zien over klaasweetalles tijdens het onderzoek naar Anne Faber.SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
wtfquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige anekdote
En heb me eigenlijk wel vermaakt met die docu
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Spoiler niet gelezen.SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het was een zij, blonde bimbo. Vond het geweldig.quote:
Dat kan met alle gemakquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord kunnen we al sinds het ontslag van Stam niet meer uitlachen.
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Helemaal gelezen.SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Feyenoord is en blijft een parodie. Al was het maar voor dat stadiondossier.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan met alle gemak
Mark "ik ben niet geschikt om algemeen directeur te worden" Koevermans
Ik vind het vooral onbegrijpelijk hoe PSV het voor elkaar heeft gekregen om er in drie en een halve maand tijd nog een grotere teringzooi van te maken dan Feyenoord. Als in, wow.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
Wat een seizoen. Gewoon 2 clubs die keihard kunnen worden uitgelachen door FOK!
Troost die Kelly een salaris van 650k heeft gegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan met alle gemak
Mark "ik ben niet geschikt om algemeen directeur te worden" Koevermans
Zolang de Vrienden van Feyenoord blijven zitten blijft die club een lachertje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@KingRolandquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
IK WIL JAPAN NIET ONTDEKKEN ROT OP MET JE RECLAME.
@KnutdeIJsbeerquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
IK WIL JAPAN NIET ONTDEKKEN ROT OP MET JE RECLAME.
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.Gelezen.SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verhaal zeg. Jij maakt wat mee!
PSV heeft het prima overgenomen inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja godverdomme
Nu post ik hem gewoon hoor, dan leest geen hond hem maar, kan mij het schelen.SPOILER: Speciaal voor CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelezen en ik ben het met je eens.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als er één ding zeker is in het leven: er zal altijd nog een moment/periode komen waarop je Feyenoord zal uitlachenquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wow dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Troost die Kelly een salaris van 650k heeft gegeven.
Genot.
Bedankt!quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Gelezen en ik ben het met je eens.
Dat was vorig jaar al het geval hoor, toen ontsnapten ze alleen vaak nog in de laatste minuut terwijl het spelbeeld daar niet op leek.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onbegrijpelijk hoe PSV het voor elkaar heeft gekregen om er in drie en een halve maand tijd nog een grotere teringzooi van te maken dan Feyenoord. Als in, wow.
Dat is niet de volledige afkortingquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hoe kan PSV zoveel moeite hebben met de NOAD ADVENDO COMBINATIE?
Vrij gelijk met het succes van Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Ik kijk nu al uit naar PSV-thuis. Zouden woeo eindelijk een keer thuis van ze winnen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik niet
Wordt het al een beetje sneu voor ze?
Naaaaah
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrij gelijk met het succes van Ajax.
Eigenlijk vond ik dat verhaal van mij ook niet echt een anekdotequote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook een leuke anekdote
Ik zag deze week die Nikkie bij een of andere talkshow in de VS op een bank zitten
TERING WAT EEN REUS WAREN ER SERIEUS MENSEN DIE NIET DOORHADDEN DAT DIT EEN KEREL IS?
Oke dit is geen anekdote maar eigenlijk gewoon een vraag
Gelachen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook een leuke anekdote
Ik zag deze week die Nikkie bij een of andere talkshow in de VS op een bank zitten
TERING WAT EEN REUS WAREN ER SERIEUS MENSEN DIE NIET DOORHADDEN DAT DIT EEN KEREL IS?
Oke dit is geen anekdote maar eigenlijk gewoon een vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |