quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Het is niet begonnen en het is al een heerlijke chaos hier.
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Ik heb de #1 maar vast toegevoegd aan de topictitel, maak jij er vast een reeks van? Want geheid dat we het niet redden met 1 topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de #1 maar vast toegevoegd aan de topictitel, maak jij er vast een reeks van? Want geheid dat we het niet redden met 1 topic.
Keiharde maatregelen alquote:
Ik zou daar direct #001 van maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de #1 maar vast toegevoegd aan de topictitel, maak jij er vast een reeks van? Want geheid dat we het niet redden met 1 topic.
Het is je gegundquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Het is je gegundga lekker genieten samen met de anderen hier!
Pot 5 ook echt zo’n overgebleven groepjequote:
Het zou op zich ook prima passen, we krijgen de laatste jaren ladingen punten uit Letland en Litouwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pot 5 ook echt zo’n overgebleven groepje(waar wij normaal ook in zitten)
Die pot zit al redelijk vol natuurlijk, net als de Sovjetgroep makkelijk opvult. Bij gebrek aan beter krijg je al snel iets als NL-BE en de Baltische Staten, Ierland, en eventueel de Alpenlanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:37 schreef FruitofUtopia het volgende:
Als wij mee hadden geloot, zouden we eigenlijk in pot 2 moeten zitten. Dat zijn toch wel onze vriendjes op het esf, samen met België uiteraard.
Nee hoor niet gek. Ik ben ook benieuwd hoe ze gaan doen onze Nederlandse trio😀👍.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje plaatsvervangend nerveus voor ze, is dat gek?
twitter:dir_veiligrdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 16:02:55Morgen de sleuteloverdracht voor het @2020Rotterdam, vandaag de vlag in top op het Stadhuis @rotterdam https://t.co/EvEZ4d3x4p reageer retweet
Ahh je bent er morgen bij? Wat leukquote:Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ZO benieuwd hoe het is om er bij te zijn morgen!
Jaquote:
That's all?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:28 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:dir_veiligrdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 16:02:55Morgen de sleuteloverdracht voor het @:2020Rotterdam, vandaag de vlag in top op het Stadhuis @:rotterdam https://t.co/EvEZ4d3x4p reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |