Ja, wie schrijft er Debsterr dan ook met 2 R'en!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze vergeten bij mij altijd de laatste letter. Dus dan laat ik bij hen meestal ook een letter weg als ik terug mail.
Same.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks dat mijn naam een c bevat, wordt het wel altijd goed uitgesproken.
door die 2de r spreek ik het in mijn hoofd wel automatisch uit als Debstùùrrrrquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wie schrijft er Debsterr dan ook met 2 R'en!
Samzzzzzzzzzquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:38 schreef Samzz het volgende:
Mijn naam is onmogelijk fout uit te spreken.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik 'm sloot.
Die van mij ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:38 schreef Samzz het volgende:
Sherry-lips.quote:
Matcht wel bij mijn Rotterdamse roots.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door die 2de r spreek ik het in mijn hoofd wel automatisch uit als Debstùùrrrr
Ik ken de schrijfwijze zonder h niet eens geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Die van mij wordt qua uitspraak op twee manieren uitgesproken. Met een lange 'a' voor de schrijfwijze zonder h, met een korte 'a' voor de schrijfwijze met h. Ik vind het verschrikkelijk als mijn naam met een lange 'a' wordt uitgesproken
Komt veelal in het westen van het land voor, waar ze 'm ook standaard met lange 'a' uitsprekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de schrijfwijze zonder h niet eens geloof ik.
Ik begin nu nieuwsgierig te worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt veelal in het westen van het land voor, waar ze 'm ook standaard met lange 'a' uitsprekenEn internationaal komt het ook net wat vaker voor zonder h.
Chlamydia.quote:
Maar in het buitenland spreken ze de a wel kort uit toch?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt veelal in het westen van het land voor, waar ze 'm ook standaard met lange 'a' uitsprekenEn internationaal komt het ook net wat vaker voor zonder h.
voor vrouwen ook best wel (Geraldine)quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief naampje. Voor een 60-jarige Tukker.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin nu nieuwsgierig te worden.
Deed ik het goed?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef Debsterr het volgende:
Gerrie presenteerde ons personeelsfeest vorig jaar.
Oh ik zou dat ook uitspreken als Djessy, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef rival het volgende:
Mijn nichtje heet Jessy. Ik spreek dat uit als "djessy". Dan roept mijn neef altijd, ze heet Jessy.
Ik zou Jessie zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef rival het volgende:
Mijn nichtje heet Jessy. Ik spreek dat uit als "djessy". Dan roept mijn neef altijd, ze heet Jessy.
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik zou dat ook uitspreken als Djessy, ja.
Ja, kloptquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar in het buitenland spreken ze de a wel kort uit toch?
Nou, als dat ALTIJD zo is, dan verdien jij ook wel een bitchslap tegen je kop.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef rival het volgende:
Julie spreek ik dan weer uit als Sjuuliequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook
net als Julie/julia/juultje
Ik meer met een Z.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Julie spreek ik dan weer uit als Sjuulie.
Maar jij bent half Vlaams ondertussen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een broertje genaamd James heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef rival het volgende:
ik vind het dan ook heel raar dat die youtuber Juultje heet. en niet Zjuultjequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Iig niet als Djulie.quote:
Ja daar komt t wel echt door. Een jaar gewerkt met een Sjuliequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent half Vlaams ondertussen.
Ik ben ook nieuwsgierig naar jouw naamquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin nu nieuwsgierig te worden.
Het is niet Djames, het is Jamesquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een broertje genaamd James heeft.
Ik zou een naamswijziging aanvragen als ik Juultje zou heten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het dan ook heel raar dat die youtuber Juultje heet. en niet Zjuultje
Cha-mesquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet Djames, het is James.
Ik ken ook iemand die Eefje heet. Die is inmiddels volwassen en wil ook liever gewoon met 'Eef' aangesproken wordenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een naamswijziging aanvragen als ik Juultje zou heten.
Ja, dat snap ik wel. Dat soort namen zijn leuk als je klein bent.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die Eefje heet. Die is inmiddels volwassen en wil ook liever gewoon met 'Eef' aangesproken worden
Jeems!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet Djames, het is James.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |