Op jou zit ook niemand te wachten en toch heb je geen permban op FOK!. Met dat in het achterhoofd is het een kleinigheid om vrouwen toe te laten op onderzeeërs.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:25 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Daarom weigert de VS homo's
zit ook niemand op te wachten in de krijgsmacht
Lijkt mij een van de zwaarste beroepen die er bestaat. Je moet maar eens wekenlang met dezelfde personen op een m2 samenwonen en werken. De huidige onderzeeër zal wel beter zijn uitgerust als in het verleden maar lijkt mij alsnog ontzettend zwaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:55 schreef detaris het volgende:
[..]
Na 8 weken op zee heeft niemand het meer naar de zin met elkaar.
Mensen die de meest gekwalificeerde mensen graag in de bemanning hebben, ongeacht of zij toevallig man of vrouw zijn?quote:
Misschien kan dat veranderen als we ze roze spuiten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:41 schreef sp3c het volgende:
vrouwen hebben in de regel ook niet zoveel zin an dat soort functies hoor dus het zal wel niet gelijk storm lopen bij de onderzeebootvloot
De vrouwen of de onderzeeërs?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien kan dat veranderen als we ze roze spuiten.
De subs.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vrouwen of de onderzeeërs?
zijn feiten, een blok vanwege het melden ervan zal mij niet schaden maar eerder versterken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op jou zit ook niemand te wachten en toch heb je geen permban op FOK!. Met dat in het achterhoofd is het een kleinigheid om vrouwen toe te laten op onderzeeërs.
Goed argument, zelfs mee eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die de meest gekwalificeerde mensen graag in de bemanning hebben, ongeacht of zij toevallig man of vrouw zijn?
In verschillende landen is het al gemeengoed dat vrouwen meevaren op onderzeeërs en daar is het geen probleem. En uit de test in Nederland is gebleken dat het hier ook geen probleem is. "zijn feiten", om jouw woorden maar te gebruiken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:00 schreef TomLuny het volgende:
Goed argument, zelfs mee eens
in normale omstandigheden
het gaat hier om uitzonderlijke omstandigheden waar het op ene amorfe hoop van de sexen niet opgaat.
Maar kan best dat de moderne Jantje er anders tegenaan kijkt en mijn kijk erop in een kartonnen doos met veel stof erop op zolder thuishoort.
Jammer dan
En inplaats van scheurbuik hebben we nu klapkut.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
In plaats van de scheepskat heb je vanaf nu de scheepspoes.
En de scheepsbel wordt vervangen door de scheepsdel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En inplaats van scheurbuik hebben we nu klapkut.
Denken dat de matrozen niet neuken als ze een paar maanden onderwater zittenquote:
Hussel nou geen dingen door elkaar svp, die feiten hadden betrekking op een iets ander tussendraadje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In verschillende landen is het al gemeengoed dat vrouwen meevaren op onderzeeërs en daar is het geen probleem. En uit de test in Nederland is gebleken dat het hier ook geen probleem is. "zijn feiten", om jouw woorden maar te gebruiken.
Dus ja, jouw kijk erop hoort wel degelijk ergens waar niemand er meer naar omkijkt.
Amen.quote:
Maar het geldt onder elke omstandigheid. Dit zijn andere omstandigheden dan normaal, en dus wil je de beste mensen op die plek met de beste kwaliteiten voor deze omstandigheden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
zijn feiten, een blok vanwege het melden ervan zal mij niet schaden maar eerder versterken.
[..]
Goed argument, zelfs mee eens
in normale omstandigheden
het gaat hier om uitzonderlijke omstandigheden waar het op ene amorfe hoop gooien van de sexen niet opgaat.
Maar kan best dat de moderne Jantje er anders tegenaan kijkt en dat mijn kijk erop in een kartonnen doos met veel stof erop op zolder thuishoort.
Jammer dan
Omdat ze ook moeten inparkeren af en toequote:Op woensdag 22 januari 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Vul dan een hele boot af met alleen maar vrouwen, waarom zou dat niet kunnen?
Dan valt er niets te neukenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Als er een lampje kapot gaat, moet er een nieuwe in gedraaid worden...quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Tegenwoordig wel ja want de krijgsmacht discrimineert dan wel niet op sex maar wel op leeftijd.quote:
Ik vind dat zoiets als IQ en EQ.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het geldt onder elke omstandigheid. Dit zijn andere omstandigheden dan normaal, en dus wil je de beste mensen op die plek met de beste kwaliteiten voor deze omstandigheden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn.
Meid toch.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja want de krijgsmacht discrimineert dan wel niet op sex maar wel op leeftijd.
vroeger was ik heel geschikt, sterker nog, werd als slaaf naar het koude front gestuurd
[ afbeelding ]
\
niet dat ik nu nog zou bijtekenen, ga liever gewoon dood
trouwens geen vrouw collega meegemaakt destijds en toch brak die muur af
Laat me raden: die mannen 'kunnen zich niet beheersen'?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:36 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil tussen het half geldig verklaren van een getuigenis voor de rechtbank door een vrouw tov een man en het maanden op een eilandje vastzitten van 50 man met 3 vrouw.
"Die vrouwen lokken het uit!"quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat me raden: die mannen 'kunnen zich niet beheersen'?
want niemand zit te wachten op zo'n platvoet indiaanquote:
onderhuids gaat het wel een rol spelenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat me raden: die mannen 'kunnen zich niet beheersen'?
Conservatisme blijft wat het is; of het nu uitgebraakt wordt door een salafist of een alt-rechtse warrior.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Die vrouwen lokken het uit!"
Het LIMOS... Nou, daar werden me toch gevechtstijgers opgeleid... Klumando's...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja want de krijgsmacht discrimineert dan wel niet op sex maar wel op leeftijd.
vroeger was ik heel geschikt, sterker nog, werd als slaaf naar het koude front gestuurd
[ afbeelding ]
\
niet dat ik nu nog zou bijtekenen, ga liever gewoon dood
trouwens geen vrouw collega meegemaakt destijds en toch brak die muur af
was niet vrijwillig ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het LIMOS... Nou, daar werden me toch gevechtstijgers opgeleid... Klumando's...
Onderzeeërs zijn toch geel?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien kan dat veranderen als we ze roze spuiten.
Ik denk dat het psychisch veel zwaarder zal zijn. Je moet wel heel erg labiel zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ze daar fysiek toe in staat zijn prima.
labiliteit lijkt me niet de handigste eigenschap ter wereld als je 2 maanden onder water zit met een man of 50quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik denk dat het psychisch veel zwaarder zal zijn. Je moet wel heel erg labiel zijn lijkt mij.
Afgetraind en KM...quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:43 schreef Fer het volgende:
Weet niet hoor, zo’n afgetrainde griet van begin 20
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |