Het is nummer 28, mocht je het toch nog willen wetenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel te stoer om hun nummertje te dragen.
Ben ik het mee eensquote:Op maandag 27 januari 2020 10:57 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind eigenlijk dat donderdag alleen kaarten mogen gaan naar degenen die deze stream vandaag helemaal afkijken
Ik ben fan van die oma backing, die was nog wel goed.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:58 schreef Fred_B het volgende:
Wat een totaal niet matchend gezelschap is dit nou weer.
Oh hij mocht 5 seconden spelenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:59 schreef Fred_B het volgende:
Die doedelzakman vind ik tot nu toe het beste bij dit lied. Maar die heeft alleen met zijn hoofd staan schudden.
Geen idee, maar die ene man zag net iemand in een keyboard blazen en dacht "daar kan ik overheen" terwijl hij wat soeplepels uit een la pakte.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:58 schreef Fred_B het volgende:
Wat een totaal niet matchend gezelschap is dit nou weer.
Als deze het haalt, komt er in het landentopic sowieso een opmerking dat hij er voor Jan Doedel stond.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is niet hoe je een doedelzak vast hoort te houden. En een doedelzak hoort er ook niet uit te zien als een willekeurig kussentje van een bank in de green room met wat pijpen er aan
Ja, dat was dus deze.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je de tekst "always remember" niet herinneren en van een blaadje op moeten zingen.
Dat is het niveau waar we naar zitten te kijken.![]()
![]()
Goeie studio geweest, denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:01 schreef koffieleuk het volgende:
Even opletten nu, deze die nu komt was wel goed in de studio!
Zekerquote:Op maandag 27 januari 2020 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie studio geweest, denk ik.
Die kan hij vast in zijn doedelzak stekenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als deze het haalt, komt er in het landentopic sowieso een opmerking dat hij er voor Jan Doedel stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |