Zelfs als je een pure ramptoerist bent weet ik niet of jammer het woord is wat je zou willen gebruiken, zó slecht is het tot nu toe.quote:
Ja, hij wist blijkbaar niet dat je ook gewoon in een keyboard kan blazen, zoals de huidige idioot.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb hem even aangezet. Ik zie een idioot met een keyboard, en in tegenstelling tot bij de Jostiband is de stekker er niet uitgetrokken.
Inderdaad, in je keyboard blazen is het helemaal anno 2020quote:Op maandag 27 januari 2020 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hij wist blijkbaar niet dat je ook gewoon in een keyboard kan blazen, zoals de huidige idioot.
Dan haak ik straks toch maar even aanquote:Op maandag 27 januari 2020 10:37 schreef koffieleuk het volgende:
Tot nu toe is het puur leedvermaak eigenlijk
Ik wacht met smart op zo'n innovatie in de klassieke muziek, maar het zou wel eens lastig kunnen worden iemand te vinden met de longinhoud om een concertpiano in te blazen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, in je keyboard blazen is het helemaal anno 2020
quote:Op maandag 27 januari 2020 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee schat, het is niet OK. Hoe vaak je het ook tegen jezelf "zingt".
Als Duncan dat erbij had gedaan, had hij met 300 punten verschil gewonnen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zo'n innovatie in de klassieke muziek, maar het zou wel eens lastig kunnen worden iemand te vinden met de longinhoud om een concertpiano in te blazen.
Zeker weten, ook keihard de publieksstem gepakt. Zo iets valt niet tegenop te joiken natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Duncan dat erbij had gedaan, had hij met 300 punten verschil gewonnen.
Zeker de beste tot nu toequote:Op maandag 27 januari 2020 10:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik noteer dat nummer 10 best een leuke dame is.
Ze waren zo indrukwekkend dat hier de stream even wegviel.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:50 schreef Fred_B het volgende:
DIe dansmoves van de achtergrondzangeressen zijn wel indrukwekkend.
Maar wel te stoer om hun nummertje te dragen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:55 schreef Fred_B het volgende:
Kane meets VOF De Kunst nu. Het eindresultaat is geen succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |