Jij ook gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte Jojo, wat leuk dat we op dezelfde dag jarig zijn.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je nodig voor miljushka (ofzo) van wie is de mol.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dankje...
En
Jij ooo gefeliciteerd Maxi.
Zo danquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk tenminste geen twee kapsalons naar binnen jij vies, vet, walgelijk zwijn.
Ook gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Thanks boys. Ik ben net als Hans, je moet niet over mijn leeftijd beginnen.
Lekker wijf wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had je nodig voor miljushka (ofzo) van wie is de mol.
Meteen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje: Tjacka --> shitlist
picsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook. Maar heel verwarrend, want ze is viesdik.
Oke wat moet ik doenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af.
Laat dat maar aan mij over.quote:
Jij ook gefeliciteerd makker!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over.
Spijtig dat IEDEREEN zijn felicitaties uitbrengt maar de 2 figuren die pretenderen je grootste FOK! vrienden te zijn niet thuis geven.
De afwezigheid van zowel @:GGMM als @:scrummie2.1 is bijzonder pijnlijk te noemen.
Waarom feliciteer je maxi-mus nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd Jojoortje!
Je bent blijkbaar op dezelfde dag jarig als maxi-mus
Zie het gefeliciteerd topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig dat IEDEREEN zijn felicitaties uitbrengt maar de 2 figuren die pretenderen je grootste FOK! vrienden te zijn niet thuis geven.
De afwezigheid van zowel @:GGMM als @:scrummie2.1 is bijzonder pijnlijk te noemen.
Wat ben je toch ook een ongelofelijke debiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit donderdag (in het publiek) bij op1quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Maxim Hartman fittie vs Ruud gullit bij jinek nu genot
Maximgod voert zijn act op en Ruud kan er slecht mee omgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vond het geen fantastic game?
Ik ga op je letten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit donderdag (in het publiek) bij op1
Hij stapelt flater op flater vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Onlogisch gaat wederom keihard af. Wat een loser.
Waar?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximgod voert zijn act op en Ruud kan er slecht mee omgaan.
Is toch prima?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik hier niet ontvangen. Ik kijk morgen Jimek wel terug.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu naar rtl4. Het gaat maar door.
Ruud laat zich zo enorm kennen. Maxim zit hem duidelijk te jennen maar hij hapt sneller dan Kraay jr bij Genee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik hier niet ontvangen. Ik kijk morgen Jimek wel terug.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Thanks boys. Ik ben net als Hans, je moet niet over mijn leeftijd beginnen.
Ik vind haar echt heel lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
28 januari pasquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha moet je morgen weer terug naar Sittard hahaha
Ah niet zo gevolgd. Wel typisch knjb weer. Dit zag je echt al een tijdje aankomenquote:
Ik las het net toevallig. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah niet zo gevolgd. Wel typisch knjb weer. Dit zag je echt al een tijdje aankomen
Ook wel zin in ja. Ik denk niet dat we Unavar in de basis gaan zien morgen vriend. Ik hoop dat het een beetje oké weer gaat worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik las het net toevallig. Lekker boeiend.
Morgen Ajaxgoden. Spakenburg even laten zien waar ze staan
@Poepz0rquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Lange_Lanstwitter:toeterjan twitterde op woensdag 22-01-2020 om 09:21:44Mijn toeter is mijn allergrootste vriend daar word ik heel erg gelukkig van 📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 #FCEutr #TOTOKNVBBeker @RikElfrink @FCEindhoven https://t.co/LsgH6jJfKG reageer retweet
Zo koekoekquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
WGR / Werknemer autopech doorbetalen
Deze TS wordt keihard aangepakt.
Flauwquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo, welk lawaai brengt je hier op dit uur van de dag?
quote:
Jezusquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Werd gewoon wakker en besloot er maar uit te komen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus
Kijk je wel uit? Straks ga je nog werk zoeken ofzo
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus
Gereageerdquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus
Respectquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Werd gewoon wakker en besloot er maar uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |