Jij ook gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte Jojo, wat leuk dat we op dezelfde dag jarig zijn.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je nodig voor miljushka (ofzo) van wie is de mol.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dankje...
En
Jij ooo gefeliciteerd Maxi.
Zo danquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk tenminste geen twee kapsalons naar binnen jij vies, vet, walgelijk zwijn.
Ook gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Thanks boys. Ik ben net als Hans, je moet niet over mijn leeftijd beginnen.
Lekker wijf wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had je nodig voor miljushka (ofzo) van wie is de mol.
Meteen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje: Tjacka --> shitlist
picsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook. Maar heel verwarrend, want ze is viesdik.
Oke wat moet ik doenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af.
Laat dat maar aan mij over.quote:
Jij ook gefeliciteerd makker!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over.
Spijtig dat IEDEREEN zijn felicitaties uitbrengt maar de 2 figuren die pretenderen je grootste FOK! vrienden te zijn niet thuis geven.
De afwezigheid van zowel @:GGMM als @:scrummie2.1 is bijzonder pijnlijk te noemen.
Waarom feliciteer je maxi-mus nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd Jojoortje!
Je bent blijkbaar op dezelfde dag jarig als maxi-mus
Zie het gefeliciteerd topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig dat IEDEREEN zijn felicitaties uitbrengt maar de 2 figuren die pretenderen je grootste FOK! vrienden te zijn niet thuis geven.
De afwezigheid van zowel @:GGMM als @:scrummie2.1 is bijzonder pijnlijk te noemen.
Wat ben je toch ook een ongelofelijke debiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit donderdag (in het publiek) bij op1quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Maxim Hartman fittie vs Ruud gullit bij jinek nu genot
Maximgod voert zijn act op en Ruud kan er slecht mee omgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vond het geen fantastic game?
Ik ga op je letten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit donderdag (in het publiek) bij op1
Hij stapelt flater op flater vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Onlogisch gaat wederom keihard af. Wat een loser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |