Ja en als het je eigen bruiloft was zou het wel heel raar hebben gestaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Het spijt me zo, het was m'n bedoeling niet![]()
Ik WILDE zaterdag tijdens een bruiloft wel posten maar m'n vingers waren bevroren en iedereen keek me zo raar aan toen ik m'n telefoon pakte
Ja precies, dat 'ie tweede of derde wordt ofzo zou top zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad ook wel ja. De afgelopen maanden was al zo druk met de stedenstrijd en alles rondom de organisatie, dat ik misschien nu lichtelijk 'bekaf' benNormaal gesproken zou het nu allemaal pas weer beginnen met de NSF's enzo.
En inderdaad de drang om te willen winnen is toch wel wat minder nu. Ik zou het heel tof vinden voor Jeangu (sowieso een hoge notering en dat we die curse eens gaan verbreken), maar zoals vorig jaar met Duncan en die hoop voor winst gaat het echt niet worden dit jaar.
Dít is de juiste houding!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
Uiteindelijk overkomt het leven je altijd, en is het aan jezelf om te bepalen wat je ermee doet. SC'en bijvoorbeeld.
Zeker waarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh help, die ga ik moeilijk uit elkaar kunne halen dan denk ikAl zijn regels er ook een beetje om verbroken te worden
Dat was het nog net nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en als het je eigen bruiloft was zou het wel heel raar hebben gestaan.
(Trouwens, wie trouwt er nou in januari!?)
Nog zo'n jaar en je kunt me wegdragen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, dat 'ie tweede of derde wordt ofzo zou top zijn![]()
Winnen ook wel, maar nóg zo'n jaar
![]()
En ik zou het ook stom vinden als we het niet zouden organiseren
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was het nog net nietHoewel ik wel eens van een stel had gelezen waarbij de ambtenaar in plaats van: 'you may now kiss the bride' zei: 'you may now update your Facebookstatus', en dat ze het dan live meteen op Facebook gingen wijzigen
![]()
![]()
![]()
(PS het was niet eens een echte bruiloft, ze zijn al een paar maanden geregistreerd partners, maar nu was de partay!)
Ik denk dat die regels er vroeger ook al waren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee er blijken dus ineens vet veel regels te zijn??
Dat is wel heel treurig, van die Facebookwijzigingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was het nog net nietHoewel ik wel eens van een stel had gelezen waarbij de ambtenaar in plaats van: 'you may now kiss the bride' zei: 'you may now update your Facebookstatus', en dat ze het dan live meteen op Facebook gingen wijzigen
![]()
![]()
![]()
(PS het was niet eens een echte bruiloft, ze zijn al een paar maanden geregistreerd partners, maar nu was de partay!)
Ik snap dan eigenlijk juist weer niet dat mensen het leuk zouden vinden om weer te winnen, ik zie alleen naar nadelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat er dit jaar nog veel meer gebeurd, omdat je nu naar het Songfestival gaat en het in Nederland is?Merk dat mijn interesse daar in ieder geval ook wel heel erg ligt, met de intervalacts enzo
En we hebben al gewonnen, dus ik zou het ZO VET vinden als we nog een keer winnen, vooral voor
Jeangu
, maar op zich is de druk daarin ook wel een beetje van de ketel ofzo?
Ja precies, lijkt mij ook raarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog zo'n jaar en je kunt me wegdragen hoorHet is heerlijk, maar flik vermoeiend!
En nee, dat zou ik ook echt stom vinden. Lijkt me toch gek als je de regerend kampioen bent, en het wordt dan in een ander land gehouden.
Goed puntquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat die regels er vroeger ook al waren.
Wij hebben 10% van dat bedrag gegevenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel heel treurig, van die Facebookwijziging
Hoeveel moet je in Nederland eigenlijk inleggen als 'cadeau' voor een bruiloft? Ik hoor hier wel eens van mensen dat ze 200 Euro of zo doen
Nee, voor mij ook liever over een jaar of vijf weerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap dan eigenlijk juist weer niet dat mensen het leuk zouden vinden om weer te winnen, ik zie alleen naar nadelen.
Bos bloemen en een peper- & zoutstel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel moet je in Nederland eigenlijk inleggen als 'cadeau' voor een bruiloft? Ik hoor hier wel eens van mensen dat ze 200 Euro of zo doen
Oh ik zou het wel aardig vinden als Nederland het voor het eerst sinds Ierland voor een tweede keer achter elkaar weet te winnen. De organisatie en alles is mijn probleem niet, ik care alleen about de gloryquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap dan eigenlijk juist weer niet dat mensen het leuk zouden vinden om weer te winnen, ik zie alleen naar nadelen.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij hebben 10% van dat bedrag gegeven![]()
Maar wij waren geen daggasten, dat vind ik wel schelen
Meestal doe ik 20/25 euroquote:
Dat is wel leuk dan. Nou ben ik sowieso al heel lang niet meer naar de bruiloft van anderen geweest (de laatste was dus die van mezelf 14 jaar geleden, en die daarvoor was geloof in in 1992 of zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Meestal doe ik 20/25 euro
En als er een van mijn vriendinnengroepje trouwt doen we ook een gepersonaliseerd cadeau met de namen en de datum
Ik ben nooit naar een Nederlandse bruiloft geweest, dus geen idee eigenlijk. Moet dat echt altijd dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Ik vind bruiloften wel leukquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan. Nou ben ik sowieso al heel lang niet meer naar de bruiloft van anderen geweest (de laatste was dus die van mezelf 14 jaar geleden, en die daarvoor was geloof in in 1992 of zo)
Ik ben hier heel blij mee trouwens, dat ik nooit naar bruiloften hoef te gaan.
Nou ja ik zou dus sowieso al geen zin hebben om zo veel te betalen als dat ze hier in Spanje dus doen. Maar nee, bruiloften en dat soort verplichtingen zijn niks voor mij. Begrafenissen vind ik eigenlijk ook niet eens echt leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt? Ik vind bruiloften wel leuk![]()
Heb er afgelopen maand nog twee gehad
The pressure!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:47 schreef Meke het volgende:
Maar ik zit denk ik ook wel in de bruilofstshoogtijjaren
Wat zou er überhaupt leuk kunnen zijn aan een begrafenis?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zou dus sowieso al geen zin hebben om zo veel te betalen als dat ze hier in Spanje dus doen. Maar nee, bruiloften en dat soort verplichtingen zijn niks voor mij. Begrafenissen vind ik eigenlijk ook niet eens echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |