Daar hebben we toen wel @Fopje en @HeaN82 aan overgehouden!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:32 schreef Treinhoer het volgende:
Goed topic. 10 jaar een goede mod. Gelukkig was dat al voorzien achter de schermen door iemand, maar werd het een rel omdat niemand het zag zoals Monopoly dat zag.
Nog een keer feest. Ik ga de slingers alvast kopenquote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar hebben we toen wel @:Fopje en @:HeaN82 aan overgehouden!![]()
En mijn mod-jubileum is in juni pas, dan ben ik 6 jaar mod
Echt wie ben jij eigenlijk, deze UI is niet mijn partnerquote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nog een keer feest. Ik ga de slingers alvast kopen
Nee maar was ff makkelijker voor het nageslacht omdat ik anders al 4 jaar typ dat hij m'n verloofde isquote:Op maandag 20 januari 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echtgenoot? Is de trouwerij eindelijk geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciflapstaart!Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf je felicitatietopic openen
xoneindigJongeh niemand weet verder tegenwoordig toch nog dat ik besta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:39 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAA
Gefeliciteerd sjoelginkaasfonduemattie!quote:
Fuck the EBU.![]()
Nicequote:Op maandag 20 januari 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee maar was ff makkelijker voor het nageslacht omdat ik anders al 4 jaar typ dat hij m'n verloofde isDeze zomer
Krijgen wij als vaste trouwe fanbase misschien een presentje nu je hier 10 jaar zit?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
pics van m'n navel voor iedereenquote:Op maandag 20 januari 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Krijgen wij als vaste trouwe fanbase misschien een presentje nu je hier 10 jaar zit?
Fuck the EBU.![]()
Nice, ten minste forum beheerders en mods die het hier allemaal wat kan schelen.
Waarom o waarom is dit niet mogelijk in Be?Tijdelijke ban op forum.politics.be![]()
Welkom op FOK!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef Mehbooba het volgende:
Nice, ten minste forum beheerders en mods die het hier allemaal wat kan schelen.
Waarom o waarom is dit niet mogelijk in Be?
Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerd Moira de bemoeibuurvrouw.![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door ijs_beer op 20-01-2020 21:40:22 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Dank je, weet niet of het bij mij ook 10 jaar zal duren.quote:
Jij trouwens ook wel gefeliciteerd!Tijdelijke ban op forum.politics.be![]()
Gefeliciteerd mop!quote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef Moira het volgende:
Zeg @:yvonne FOK! leeft al haar halve leven samen met mij, vind je dat niet mooi?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Gefeliciteerd
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ach als je de smaak te pakken hebt blijf je plakken en dan blijf je nooit lang meer wegquote:Op maandag 20 januari 2020 21:07 schreef Mehbooba het volgende:
[..]
Dank je, weet niet of het bij mij ook 10 jaar zal duren.
Jij trouwens ook wel gefeliciteerd!Zo veel te doen hier
Fuck the EBU.![]()
Ha die Moira, van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Dat je nog veel vaak topics en reacties mag geven op FOK!. Het gaat je goed!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:25 schreef Moira het volgende:
Feliciteer mij hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag iedereen en z'n moeder bedankenHeb er een echtgenoot en heel wat vrienden aan overgehouden
![]()
Jij ook gefeliciteerd met mijquote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Moira, van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Dat je nog veel vaak topics en reacties mag geven op FOK!. Het gaat je goed!
Fuck the EBU.![]()
Is dit de nachtbagger?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
Heerlijk, weer eens een eigen aandachtshoerentopic in ONZEen pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: