Welkom op FOK!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef Mehbooba het volgende:
Nice, ten minste forum beheerders en mods die het hier allemaal wat kan schelen.
Waarom o waarom is dit niet mogelijk in Be?
Dank je, weet niet of het bij mij ook 10 jaar zal duren.quote:
Gefeliciteerd mop!quote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef Moira het volgende:
Zeg @:yvonne FOK! leeft al haar halve leven samen met mij, vind je dat niet mooi?
Ach als je de smaak te pakken hebt blijf je plakken en dan blijf je nooit lang meer wegquote:Op maandag 20 januari 2020 21:07 schreef Mehbooba het volgende:
[..]
Dank je, weet niet of het bij mij ook 10 jaar zal duren.
Jij trouwens ook wel gefeliciteerd!
Ha die Moira, van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Dat je nog veel vaak topics en reacties mag geven op FOK!. Het gaat je goed!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:25 schreef Moira het volgende:
Feliciteer mij hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag iedereen en z'n moeder bedankenHeb er een echtgenoot en heel wat vrienden aan overgehouden
Jij ook gefeliciteerd met mijquote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Moira, van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Dat je nog veel vaak topics en reacties mag geven op FOK!. Het gaat je goed!
Is dit de nachtbagger?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
Heerlijk, weer eens een eigen aandachtshoerentopic in ONZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |