Myst?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb vroeger wel Myst gespeeld . En Tekken en Mortal Combat. Dat deed ik toen ook zomaar best wel goed. Geen idee hoe het werkte of wat ik nou precies deedMaar vond die laatste 2 games wel ontzettend tof
Jaren 90 game gedoe
![]()
Mijn zoon speelde Doom, World of Warcraft en Diablo
Ik was al ff in de warquote:Op maandag 20 januari 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Myst?Qua sfeer vond ik dat spel wel erg interessant, maar ik kon er echt niet doorheen komen!
Nu in het juiste topic!
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was al ff in de war![]()
![]()
Nu pas door
quote:
tldr.....quote:Op maandag 20 januari 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
Op het WK '98 kreeg Arthur Numan van scheidsrechter Arturo Bricio Carter twee keer een gele kaart en dus een rode kaart.
De bal kwam toen bij Ariel Ortega die poogde langs Jaap Stam te gaan maar zich te makkelijk liet vallen. Hierdoor kwam Arturo Brizio Carter aanzetten met een gele én een rode kaart want Ortega gaf toen een kopstoot (met z'n 1m70) tegen Edwin van der Sar (met zijn 1m97). Nederland won uiteindelijk door een doelpunt van Dennis Bergkamp na een lange pass van Frank de Boer.
De rest is geschiedenis...
Heb je een nieuwe lover of heb je die al langer?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n vriendje.....maar da's doordeweeks niet zo praktisch helaas.....aftellen naar het weekend
Half jaar ongeveer nuquote:Op maandag 20 januari 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe lover of heb je die al langer?
Ow, helemaal niet meegekregenquote:
Jaaa de leukste! Uit verveling (ziektewet) Tinder geprobeerd en eerste date meteen raakquote:Op maandag 20 januari 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, helemaal niet meegekregen![]()
Maar tof!![]()
Leuke vent?
Oh, is ie weer voor de baas aan het werk ver bij jou vandaan...man man manquote:Op maandag 20 januari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n vriendje.....maar da's doordeweeks niet zo praktisch helaas.....aftellen naar het weekend
Nou zo heel ver niet.....hij komt ook weleens doordeweeks naar hier al blijft hij dan niet slapen helaas......quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, is ie weer voor de baas aan het werk ver bij jou vandaan...man man man![]()
Maar je hebt in ieder geval wel iets om naar uit te kijken!
Aha, ja. Wees er zuinig op Cinda. Niet iedereen is gezegend met dat soort geluk!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou zo heel ver niet.....hij komt ook weleens doordeweeks naar hier al blijft hij dan niet slapen helaas......
Komt goed!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ja. Wees er zuinig op Cinda. Niet iedereen is gezegend met dat soort geluk!
Leuk dat het meteen zo klikte bij de eerstequote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaa de leukste! Uit verveling (ziektewet) Tinder geprobeerd en eerste date meteen raak
Beetje geluk hebben denk ik ookquote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:Tinder heeft voor mij niet echt gewerkt voor echte relatie achtige dates, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik in een andere leeftijdsgroep val
![]()
Jammer. Probeer de FOK! date topic.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk dat het meteen zo klikte bij de eerste![]()
Tinder heeft voor mij niet echt gewerkt voor echte relatie achtige dates, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik in een andere leeftijdsgroep val![]()
Goed om te horen dat bij jullie het zo goed kunnen vinden samen!
@puzziepiequote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tinder heeft voor mij niet echt gewerkt voor echte relatie achtige dates, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik in een andere leeftijdsgroep val![]()
Dat is dan weer een andere leefdtijdsgroepquote:
Ow!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere leefdtijdsgroep
Doen maar midden tot eind 20.quote:
Ah!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doen maar midden tot eind 20.
En daarbij ben ik tegenwoordig alweer 2 jaar bezet.
Ik woon alweer 1 en 3/4 jaar samen. Damn tijd gaat snel.quote:
Tof tof!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon alweer 1 en 3/4 jaar samen. Damn tijd gaat snel.
Heb jij flipppie en sked nog gezien hier in ONZ?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Ja de tijd kan ineens echt rap gaan, ja!
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij flipppie en sked nog gezien hier in ONZ?
Daten buiten je eigen leeftijd?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehmzz..wat heb ik hier mee te maken dan?
Je kan er toch prima naast datenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doen maar midden tot eind 20.
En daarbij ben ik tegenwoordig alweer 2 jaar bezet.
Sked kwam nog wel eens in ONZ sc, maar ook al paar maanden niet meer. Volgens mij ook vaste tdf mod.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]Flippie al heel lang niet meer.
En Sked?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 04:47 schreef sp3c het volgende:
soooow koekoek!
ik doelde meer op de kou maar ok dat ook
Nou werkze dan maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 04:54 schreef sp3c het volgende:
lekker hoor
beetje haast nu maar daar doe ik niet aan
Mogguh maatquote:
Yesquote:Op maandag 20 januari 2020 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Oh tuurlijk alleen haagsie weer hoor
[..]
Heb je verder gefapt
Pimpquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit te denken aan een carrièreswitch, maar nog geen idee wat.
Why?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso iets anders de dienst waar ik nu voor werk.
Veel gedoe, onjuistheden en onprettige werksfeer. En nog diverse redenen die ik maar even niet noem.quote:
Ah das kutquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Veel gedoe, onjuistheden en onprettige werksfeer. En nog diverse redenen die ik maar even niet noem.
Ik had het pas een week en wilde het alweer verwijderen tot ik zijn berichtje kreeg.....en een dag later zaten we de hele avond op Whatsapp en week later gedate, pakte goed uitquote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat schrijf je dan onder mijn post.....
Jouw post is geen bagger.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat schrijf je dan onder mijn post.....
Eerst naar het ziekenhuisquote:
Nee dat is goed. Gips mag er af. En hopelijk eraf blijvenquote:
Veel plezier en hopelijk mag het eraf blijven!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is goed. Gips mag er af. En hopelijk eraf blijven
Dat hoop ik ook. Dan kan ik morgenavond weer trainen 😬quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel plezier en hopelijk mag het eraf blijven!
Hoeveel weken heb je in het gips gezeten?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Dan kan ik morgenavond weer trainen 😬
3,5quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel weken heb je in het gips gezeten?
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is goed. Gips mag er af. En hopelijk eraf blijven
Het is meestal niet een plek waar je voor je plezier heen gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:39 schreef InverHouse het volgende:
Meestal kom ik voor mindere situaties in een ziekenhuis.
Idd. En je kan er van alles oplopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is meestal niet een plek waar je voor je plezier heen gaat
Is nog lang als je zolang niet kan sporten. Ik zou al gek worden bij de gedachte.quote:
Heb wel iets kracht training kunnen doen maar ook niet veel. Eerste anderhalve week was helemaal kut. Toen kon ik helemaal niks met die hand.daarna ander gips gekregen waardoor ik iets meer kon doen. Kon ik tenminste weer beetje gamen en magic spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is nog lang als je zolang niet kan sporten. Ik zou al gek worden bij de gedachte.
*krachttrainingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb wel iets kracht training kunnen doen maar ook niet veel. Eerste anderhalve week was helemaal kut. Toen kon ik helemaal niks met die hand.daarna ander gips gekregen waardoor ik iets meer kon doen. Kon ik tenminste weer beetje gamen en magic spelen
Je moeder op de scootmobielquote:
Mietjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb wel iets kracht training kunnen doen maar ook niet veel. Eerste anderhalve week was helemaal kut. Toen kon ik helemaal niks met die hand.daarna ander gips gekregen waardoor ik iets meer kon doen. Kon ik tenminste weer beetje gamen en magic spelen
Die tellen we hier zelfquote:
quote:
quote:
quote:
Rustaaaaaaagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, begint het post krikken hier ook al.
Ga even lekker naar dts of MEN om dat te doen.
Doe jij maar even rustaaaaag, anders ben ik genoodzaakt een TR te zetten.quote:
Doe!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe jij maar even rustaaaaag, anders ben ik genoodzaakt een TR te zetten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, begint het post krikken hier ook al.
Ga even lekker naar dts of MEN om dat te doen.
Hij had geen last van zijn tandjes, maar ik moest vanmorgen om 5 uur opstaan om mevrouw ToT naar het werk te brengen, en mini-ToT moest natuurlijk ook mee. Was niet tof!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe gaat met Terminator ToT en zijn tandjes ? Heeft ie nog veel last ?
Weer janken e.d. ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had geen last van zijn tandjes, maar ik moest vanmorgen om 5 uur opstaan om mevrouw ToT naar het werk te brengen, en mini-ToT moest natuurlijk ook mee. Was niet tof!
Net even een kort tukkie gedaan, allebei.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
Nou gips is er af. Bot is verschoven. Maandag operatie om het recht te zetten
Lijkt me soms wel erg vermoeiend hoor dat gejankquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
Maar ja idd; mini-ToT moest wel janken, en wilde net ook echt niet weer slapen. Uiteindelijk wel ff gelukt.
Da's mooi klote.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
Ja mooi kut. En ik moet nog even rustig aan doen dus trainen kan ook nog nietquote:
Dat janken was vandaag echt niet het ergste. Om 5 uur opstaan om mijn vrouw en haar collega weg te brengen was veel erger.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt me soms wel erg vermoeiend hoor dat gejankHoe ga je daarmee om ?
[..]
Da's mooi klote.
Dat lijkt me wel het meest vervelende van het hebben van een kind. Al lijkt het me nog steeds awesome om aan kinderen te beginnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
Maar sowieso huilt mini-ToT best weinig en laat hij zich makkelijk troosten. Alleen 's nachts is het natuurlijk gewoon kut.
Mooi, kan ik meteen aanschuiven als ik thuis benquote:
Dit ^quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het meest vervelende van het hebben van een kind. Al lijkt het me nog steeds awesome om aan kinderen te beginnen.
Het produceren ervan is het leukste!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het meest vervelende van het hebben van een kind. Al lijkt het me nog steeds awesome om aan kinderen te beginnen.
Doe nog maar een bakje danquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, kan ik meteen aanschuiven als ik thuis ben
Ik heb maar 1 bak gehad en heb nu gewoon ff geen behoefte aan nog eentje.quote:
Daarom blijf ik hier nog maar even in de oefenfase zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het produceren ervan is het leukste!
Hehehe neuh, het is sowieso echt super!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom blijf ik hier nog maar even in de oefenfase zitten
Zo ken ik je niet.quote:
Neuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wat doe je eigenlijk buiten [KLB]?
Opzij gaat niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies. Ken je plaats, of doe een stap op zij.
Geilquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-mijn-man~a2e1a118/
Man man man![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Help mijn man maakt zusje
Ik zie een potentieeltje kijkcijferkanon op RLT 4
John neukt zelf iedereen de moederquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]Met John Williams die in de bres springt!
"Mijn team helpt wel met dat zusje te maken!"
Ik vind hem sowieso al een enorme moederneuker!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
John neukt zelf iedereen de moeder
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso al een enorme moederneuker!
Omdat hij enorm veel moeders heeft geneukt?quote:
Weet ik niet. Was er niet bij.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij enorm veel moeders heeft geneukt?
Zoals met de vorige aflevering; die Indonesische man zit er volkomen doorheen; veel te lange werkdagen, 6 dagen per week. Hij heeft toch al wel de badkamer af gekregen en een nieuwe keuken geïnstalleerd in die relatief korte tijd.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]Met John Williams die in de bres springt!
"Mijn team helpt wel met dat zusje te maken!"
Lol.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals met de vorige aflevering; die Indonesische man zit er volkomen doorheen; veel te lange werkdagen, 6 dagen per week. Hij heeft toch al wel de badkamer af gekregen en een nieuwe keuken geïnstalleerd in die relatief korte tijd.
John toont eerst medeleven en INEENS slaat hij om en zegt dat hij alleen maar smoesjes en uitvluchten hoort!
Het moet wel een beetje leuk en begrijpbaar progamma blijven voor alle feministische vrouwen. Hij mag niet teveel empathie tonen richting het mannelijke ras!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals met de vorige aflevering; die Indonesische man zit er volkomen doorheen; veel te lange werkdagen, 6 dagen per week. Hij heeft toch al wel de badkamer af gekregen en een nieuwe keuken geïnstalleerd in die relatief korte tijd.
John toont eerst medeleven en INEENS slaat hij om en zegt dat hij alleen maar smoesjes en uitvluchten hoort!
Nee stel je voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje leuk en begrijpbaar progamma blijven voor alle feministische vrouwen. Hij mag niet teveel empathie tonen richting het mannelijke ras!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje leuk en begrijpbaar progamma blijven voor alle feministische vrouwen. Hij mag niet teveel empathie tonen richting het mannelijke ras!
Eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind dat soort programma's sowieso te cringe waardig om te bekijken
Op zich vinden mijn vrouw en ik het wel leuk. We kijken ook naar Frank Visser enzo, en ze leert er ook wel wat Nederlands van.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind dat soort programma's sowieso te cringe waardig om te bekijken
Oww dat is mooi klotequote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
My point in casequote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
Maar zo af en toe valt hij ook de radeloze vrouw in kwestie aan.
"Dit is net zo erg jouw schuld! Jij hebt hem niet genoeg achter de broek aan gezeten!", terwijl ze het over haar autistische man hebben die absoluut geen spanningen kan verdragen.
De rijdende rechter vind ik soms nog wel leuk om terug te kijken op youtube. Lekker tokkies helemaal zien uitflippen om een overhangende takquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich vinden mijn vrouw en ik het wel leuk. We kijken ook naar Frank Visser enzo, en ze leert er ook wel wat Nederlands van.Als Frank Visser partij lijkt te kiezen voor iemand, begint zij soms al van: "Echter..."
Is dat het niveau?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rijdende rechter vind ik soms nog wel leuk om terug te kijken op youtube. Lekker tokkies helemaal zien uitflippen om een overhangende tak
Wehequote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, kan ik meteen aanschuiven als ik thuis ben
Het valt het wel zo ongeveer samen.quote:
Dan mis ik dus niks.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het valt het wel zo ongeveer samen.
Ik had vanmorgen koffie gezet , maar was tussendoor van alles aan het doen , helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bak gehad en heb nu gewoon ff geen behoefte aan nog eentje.
Wel een blik Monster naar binnen gegooid!
En nu ff aan een bakpao-ontbijtje beginnen!
Je vergeet mijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen koffie gezet , maar was tussendoor van alles aan het doen , helemaal vergeten
WTFquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Help mijn man maakt zusje
Ik zie een potentieeltje kijkcijferkanon op RLT 4
Hou je van ijskoffie ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan loop je maar door zodat ie wel warm is
Ik heb ook koffie !!! Dichtbij weerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben mij ook vergeten![]()
Vandaar nu koffie
Geniet ervanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben mij ook vergeten![]()
Vandaar nu koffie
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
MjaHij staat alweer half koud te worden
![]()
Zonde koffie is duurquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Kappen waarmee?quote:
Ik moet ineens denken aan Jiskefet , iets met juffrouw Janniequote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja echt he ?!
[..]
Nee. Doorlopen dus
Garpje Puz
Weg gooien en een biertje pakken; gaat sneller dan weer nieuwe warme koffie te zetten die je toch weer koud laat worden!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
quote:
Goeden tipquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Weg gooien en een biertje pakken; gaat sneller dan weer nieuwe warme koffie te zetten die je toch weer koud laat worden!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goeden tip![]()
Ik had niet veel gezet gelukkig
Ik heb deze altijd...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]Vroeger had ik altijd DE koffie , maar daar begin ik niet meer aan
Morgen vrij..dus morgen weer pilsen idd !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Weg gooien en een biertje pakken; gaat sneller dan weer nieuwe warme koffie te zetten die je toch weer koud laat worden!
Man man man, onmenselijk dit dat!quote:
Soms heb ik zo'n bui dat ik de koffie niet weg krijg, of in dit geval helemaal vergeet. Ik heb ook helemaal geen zin in koffie , maar weinig geslapen vannacht, dus ik moet nu welquote:
Ik heb dus die Grand Maestro Celeste koffie. Bevalt erg, erg goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd...
Jumbo Snelfiltermaling Aroma Traditioneel Voordeel voor U 2 x 500g
691
2 x 500 g
(6,91/kilo)
Ik zit hier ff aan de ginseng thee. Ook geen zin in koffie, ook te weinig geslapen. Misschien dat dit wat helpt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n bui dat ik de koffie niet weg krijg, of in dit geval helemaal vergeet. Ik heb ook helemaal geen zin in koffie , maar weinig geslapen vannacht, dus ik moet nu wel![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, onmenselijk dit dat!
Moet ik eerst gaan googelen grapjasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd...
Jumbo Snelfiltermaling Aroma Traditioneel Voordeel voor U 2 x 500g
691
2 x 500 g
(6,91/kilo)
Mij te duur..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dus die Grand Maestro Celeste koffie. Bevalt erg, erg goed!
Ik zit er over te denken om voor de afwisseling een keer wat anders te proberen, maar why change a winning team?
Als water is voor kikkers is thee voor ...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ff aan de ginseng thee. Ook geen zin in koffie, ook te weinig geslapen. Misschien dat dit wat helpt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als water is voor kikkers is thee voor ...
Ik zou eigenlijk weer gember thee moeten drinken. schijnt heul gezond te zijn ,maar tering wat een smerige bendequote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ff aan de ginseng thee. Ook geen zin in koffie, ook te weinig geslapen. Misschien dat dit wat helpt.
Ik drink dat vrij vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk weer gember thee moeten drinken. schijnt heul gezond te zijn ,maar tering wat een smerige bende
Ik heb dat ook vaker dat ik koffie zet, 2/3 slokken ervan neem, dan iets begin te doen en na een kwartier denk: 'owja, ik had nog koffie'quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n bui dat ik de koffie niet weg krijg, of in dit geval helemaal vergeet. Ik heb ook helemaal geen zin in koffie , maar weinig geslapen vannacht, dus ik moet nu wel![]()
Dan gewoon doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie nu dat de pads in de aanbieding zijn!
Gember theequote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk weer gember thee moeten drinken. schijnt heul gezond te zijn ,maar tering wat een smerige bende
Ligt eraan hoeveel koffie je drinkt op een dag, maar 24 lijkt me idd meteen wat overdreven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 12 zakken ga. 24 is meteen weer zo lomp!
Als je zo'n pak pads per dag drinkt is 24 best te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel koffie je drinkt op een dag, maar 24 lijkt me idd meteen wat overdreven.
Dan zou ik er meteen 61 bestellen, dan heb je meteen genoeg voor 2 maanden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je zo'n pak pads per dag drinkt is 24 best te doen
2 - 3 bakkies per dag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel koffie je drinkt op een dag, maar 24 lijkt me idd meteen wat overdreven.
Gember thee is op zich ook best wel te doen. Moet de thee wel heet zijn , lauw is helemaal niet te doen. Mijn moeder maakt vaak thee met zo'n stuk gember er in .quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink dat vrij vaak.Beetje suiker of honing er bij en het smaakt wat mij betreft goed!
Eventueel wat citroen er bij.
Er is ook gember/citroen thee in de supermarkt te vinden; die is ook heel prima!Doe ik soms nog wel wat extra gember bij omdat ik gewend ben geraakt aan een sterkere smaak.
Dat had ik vanmorgenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaker dat ik koffie zet, 2/3 slokken ervan neem, dan iets begin te doen en na een kwartier denk: 'owja, ik had nog koffie'
Ow, dat valt nog reuze mee. Ik zit hier al makkelijk op 2/3 koppen voor het 12 uur isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
2 - 3 bakkies per dag.
Toen OP=OP over de kop ging, heb ik wel meteen alle pads opgekocht die ze daar hadden liggen, en ik ben nu met de laatste zak bezig!
Ik snij de gember altijd in plakjes; ik neem aan dat er dan meer van het sap uit kan trekken dan als je er meteen zo'n klomp in flikkert.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gember thee is op zich ook best wel te doen. Moet de thee wel heet zijn , lauw is helemaal niet te doen. Mijn moeder maakt vaak thee met zo'n stuk gember er in .
Suiker in koffie vind ik helemaal een dramaen thee zonder suiker vind ik vaak al te zoet
![]()
wat een oude zeikerd ben ik eigenlijk ook![]()
Same here, maar na twaalven drink ik geen koffie omdat ik dan 's nachts nog meer lig te woelen dan normaal!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog reuze mee. Ik zit hier al makkelijk op 2/3 koppen voor het 12 uur is
Ik doe het wel eens want gezond en zulks ..en dan krijg ik weer zo'n stuk gember mee van haar . dan moet ik welquote:
Uiteraard in plakjesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snij de gember altijd in plakjes; ik neem aan dat er dan meer van het sap uit kan trekken dan als je er meteen zo'n klomp in flikkert.
Wat goed van je. Ik drink op werk altijd eerst een bakje chocolademelk met hazelnootsiroop en daarna drink ik de hele dag gemberthee. Thuis drink ik altijd veel te weinigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens want gezond en zulks ..en dan krijg ik weer zo'n stuk gember mee van haar . dan moet ik wel![]()
Maar het is best te doen eigenlijk
Daar heb ik minder last van, al drink ik geen koffie meer na het avond eten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar na twaalven drink ik geen koffie omdat ik dan 's nachts nog meer lig te woelen dan normaal!
Tja AD(H)D en Asperger hier he!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van, al drink ik geen koffie meer na het avond eten.
AD/HD helpt niet erg mee om een goede nachtrust te krijgen icm cafeïnequote:
Hazelnootsiroop ? Nooit van gehoord denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat goed van je. Ik drink op werk altijd eerst een bakje chocolademelk met hazelnootsiroop en daarna drink ik de hele dag gemberthee. Thuis drink ik altijd veel te weinig
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hazelnootsiroop ? Nooit van gehoord denk ik![]()
Eigenlijk moet ik ook minstens 1 kop gemberthee per dag drinken
Maar jij drinkt het dus ook echt omdat je het lekker vindt?
Zat dat niet ook in latte macchiato of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hazelnootsiroop ? Nooit van gehoord denk ik![]()
Eigenlijk moet ik ook minstens 1 kop gemberthee per dag drinken
Maar jij drinkt het dus ook echt omdat je het lekker vindt?
Wil ik ookquote:
Oh dat ken ik idd helemaal nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)nin-hazelnoot-siroop
Hoewel ik nu gebrande hazelnootsiroop heb. En niet deze. Maar monin heeft heul veul smaken. Heb ook nog mango staan.
Geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat dat niet ook in latte macchiato of zo?
Daarom doe ik ook maar één beker per dag daarvan. Anders wordt het heel veel suikerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik idd helemaal niet![]()
![]()
Ik ben een ongelofelijke zoetekauw , maar siroop in chocolademelk lijkt me dubbel zoet
Ja dat zal best hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook maar één beker per dag daarvan. Anders wordt het heel veel suiker
Ja zin om motor te rijden !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Het lijkt wel lente als ik naar buiten kijk . lekker zonnetje
Ja dat kan ik me voorstellenquote:
Hier is-ie inmiddels verdwenen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff naar wat tieten kijken, krijg je vanzelf weer zin!
Werken.quote:
Parmantige tettekes glurenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff naar wat tieten kijken, krijg je vanzelf weer zin!
Owquote:
Het voelt niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Gewoon lekker je baas voorrot schelden, uitkering aanvragen en lekker de hele dag thuis in je pyjama gaan zitten FOK!kenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werken.Concentratie van een FOK!ker
[..]
Parmantige tettekes gluren
In het zonnetje is het nog best lekker, maar daarbuiten is het nog verrekte koudquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee !! daar kwam ik net op het balkon ook achter
Al in de kondt gepiest.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker je baas voorrot schelden, uitkering aanvragen en lekker de hele dag thuis in je pyjama gaan zitten FOK!ken
Ja daar kwam ik net dus achterquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het zonnetje is het nog best lekker, maar daarbuiten is het nog verrekte koud
Half nakend op het balkon gaan staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee !! daar kwam ik net op het balkon ook achter
Bijnaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Half nakend op het balkon gaan staan?
Een Nederlander, een Belg en een Duitser kochten samen 5 dezelfde loten; 2 voor de Nederlander, 2 voor de mof en 1 voor de belg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker je baas voorrot schelden, uitkering aanvragen en lekker de hele dag thuis in je pyjama gaan zitten FOK!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |