Huh?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiedag. Eens kijken of vandaag de de post hier weer blijven staan.
Zo dan, wie waren het deze keer?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:41 schreef STING het volgende:
[..]
Niets bijzonders, was een klein beetje gerel en geveeg gisteren
TR gedaan voor userbash en bans bespreken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:42 schreef gianni61 het volgende:
gerel? hier?
ik dat dat mch een ban had..
Misschien iets crewbashachtigs van HWquote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks. Ik heb geen idee wat er weg is
O dat. Jezus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien iets crewbashachtigs van HW
je doet maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:52 schreef Chia het volgende:
[..]
TR gedaan voor userbash en bans bespreken.Alsof iedereen hier een heilige is, behalve MCH.
Ik heb blijkbaar allemaal shit gemistquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij had wel een kleurtje, maar geen blauw dacht ik
[..]
ik ook, maar dat gebeurt regelmatig, omdat ik meestal s avonds niet op fok zitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar allemaal shit gemist
was ie niet roze ofzo? of paars? Nu weer zwart zie ik in oude postsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ja, iets in die richting, maar geen idee welke functie daar precies bij hoordequote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ie niet roze ofzo? of paars? Nu weer zwart zie ik in oude posts
nee en is ook niet meer terug te zoeken nuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, iets in die richting, maar geen idee welke functie daar precies bij hoorde
@Chia weet dat vast nog welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee en is ook niet meer terug te zoeken nu
Ik zit inderdaad nooit 's avonds op fok. Potdommequote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat gebeurt regelmatig, omdat ik meestal s avonds niet op fok zit
Koen!quote:
P&R zei hij.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit heeft vrij lang bij m'n vergeten topics gehoordquote:
Noh, hoe kun je ons nou vergetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, dit heeft vrij lang bij m'n vergeten topics gehoord
Alles OK?
Ik was min of meer heel Fok een tijd vrijwel vergeten, zat meer eldersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noh, hoe kun je ons nou vergeten![]()
Jazeker! Beetje hoofdpijn, maar niets dat paracetamol of een goede nacht slapen niet kan fixenMet jou?
Ahquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was min of meer heel Fok een tijd vrijwel vergeten, zat meer elders
En best lekker hier, donkere periode al voorbij, langzaam richting de lente
vrij mistig ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AhWaar zat je?
LenteVind het nog best donker anders
Voornamelijk op Discordquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AhWaar zat je?
LenteVind het nog best donker anders
Gerel? Dat heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:41 schreef STING het volgende:
[..]
Niets bijzonders, was een klein beetje gerel en geveeg gisteren
Ja, bahquote:
Discord ken ik nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voornamelijk op Discord. En qua werk erg druk
Het gaat nog langzaam maar het ergste is voorbij
Discord is een chatsysteem dat veel in de gamewereld gebruikt wordtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, bah
[..]
Discord ken ik nietIs dat ook een forum?
Ja, het gaat in ieder geval langzaam de goede kant op, dat wel
Een mobiel roddelkanaal waar heel veel (ex)fokkers zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, bah
[..]
Discord ken ik nietIs dat ook een forum?
Ja, het gaat in ieder geval langzaam de goede kant op, dat wel
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discord is een chatsysteem dat veel in de gamewereld gebruikt wordt
Ah, okequote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mobiel roddelkanaal waar heel veel (ex)fokkers zitten.
Ik op mijn voorruitquote:
Hier bevroor de mist dus weer tijdens het fietsenquote:
IJspegels aan je wimpersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier bevroor de mist dus weer tijdens het fietsen.
Oh wauwquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier bevroor de mist dus weer tijdens het fietsen.
Mwah niet altijd roddels hoor ;Pquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mobiel roddelkanaal waar heel veel (ex)fokkers zitten.
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben dus sinds een week of 3 aan het sporten, netjes gisteravond meteen uit het werk naar de sportschool gegaan. Maar man man man, wat een types zitten er soms tussen zeg
.
Kan tochquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was nog niet eens echt binnen of ik was al gebeld op kantoor.
Tuurlijk kan het, maar is niet praktisch.quote:
Oh dat irriteert me ook altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weet je wat leuker is. Door zowel je vriend als je vader gebeld worden op kantoor omdat je je appjes even niet beantwoordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Dat laatste inderdaad. Ik wil eerst even op het gemakje kunnen opstarten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat irriteert me ook altijdik ben voor half 9 binnen, maar als er dan meteen iemand aan de lijn hangt heb ik er nooit zin in
Daarom zet ik mezelf altijd pas vanaf ongeveer half 10 op bereikbaar. Voor die tijd ben ik dus niet bereikbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Ik wil eerst even op het gemakje kunnen opstarten.
Dat is welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat leuker is. Door zowel je vriend als je vader gebeld worden op kantoor omdat je je appjes even niet beantwoordt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat leuker is. Door zowel je vriend als je vader gebeld worden op kantoor omdat je je appjes even niet beantwoordt.
Ik doe mee aan een test, waarbij dat ook zo is.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom zet ik mezelf altijd pas vanaf ongeveer half 10 op bereikbaar. Voor die tijd ben ik dus niet bereikbaarMaar misschien hebben jullie niet zo'n systeem.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe mee aan een test, waarbij dat ook zo is.Dus ik ben ook pas bereikbaar op het moment dat ik de app op beschikbaar zet.
Bij mij wordt het dan doorgeschakeld naar de receptie en die sturen mij dan een terugbelnotitie. Terugbellen wanneer het uitkomt? Komt dat überhaupt uit dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk is datEn als men mij dan voor die tijd probeert te bereiken, krijg ik een terugbelnotitie, bel ik terug zodra mij dat uitkomt
Whehe, soms stel ik het wel langer uit dan nodig inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij wordt het dan doorgeschakeld naar de receptie en die sturen mij dan een terugbelnotitie. Terugbellen wanneer het uitkomt? Komt dat überhaupt uit dan?
Ik heb geen werktelefoonquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:54 schreef Chia het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend stuurt dan gewoon eerst een appje naar mijn werktelefoon.
Ja ik had me die dag verslapen en moest me haasten dus had überhaupt nog niet geappt. Dus ik snap t wel, maar vond t wel heel irritant.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is welwaardig. Daar heb ik geen last van, want men weet dat ik in principe geen appjes lees tijdens kantoortijd.
Ik had blijkbaar 16 mails gekregen sinds ik er gisteravond mee was gekapt. Maar waarom die dan niet op m'n telefoon binnen zijn gekomen, is me een raadsel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik krijg sowieso geen mails binnen op mijn telefoon. Wel zo prettig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar 16 mails gekregen sinds ik er gisteravond mee was gekapt. Maar waarom die dan niet op m'n telefoon binnen zijn gekomen, is me een raadsel.
flexibele werktijden toch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik had me die dag verslapen en moest me haasten dus had überhaupt nog niet geappt. Dus ik snap t wel, maar vond t wel heel irritant.
* kijkt naar klokquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag, vind ik
Helaas, straks nog overleg en vanmiddag nog een controle. Dus ik kan niet weg. Maar ik heb al wel weer een aantal brieven de deur uit, mijn mails beantwoord en verder niet zoveel te doen aangezien ik al veel van mijn taken aan het overdragen benquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* kijkt naar klokJa, mooie tijd om naar huis te gaan.
Ik ben aan het slapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier ook nog een overleg, daarnaast een lunch en nog een uitleg over nieuwe manier van indienen van calls. En tussendoor moet ik nog wat aanleveren aan de klant die me al had gebeld vandaag.
Lijkt me erger dan een burn-out.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan het slapen.
Ik hoorde laatst de term bore-out. Volgens mij heb ik er een.
altijd vervelend, afwachten hoeveel geld je moet gaan dokkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:32 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag over de auto gebeld wordt.
Ik niks!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag, vind ik
Is qua symptomen hetzelfde blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me erger dan een burn-out.
Nou, ik wil m graag snel terug, ik moet nu alles op de fiets doen en dat is hier niet leukquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd vervelend, afwachten hoeveel geld je moet gaan dokken
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is qua symptomen hetzelfde blijkbaar.
Nou doe je net alsof je in de middle-of-nowhere woont/werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil m graag snel terug, ik moet nu alles op de fiets doen en dat is hier niet leuk.
De een wordt veroorzaakt door verveling, de andere door te hoge werkdrukquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OhMaar hoe weet je dan welke van de twee je hebt?
Nou, als je 45 minuten moet fietsen voor de dichtstbijzijnde supermarkt, dan klopt dat wel hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof je in de middle-of-nowhere woont/werkt.
Dat is best ver fietsen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De een wordt veroorzaakt door verveling, de andere door te hoge werkdruk.
[..]
Nou, als je 45 minuten moet fietsen voor de dichtstbijzijnde supermarkt, dan klopt dat wel he.
En de weg naar m'n werk is bijna niet verlicht, vind dat best eng.
en met boodschappen kan dat best zwaar wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is best ver fietsen inderdaad.
Met boodschappen fietsen valt sowieso wel tegen, vind ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met boodschappen kan dat best zwaar worden
De heenweg is niet zo erg neequote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met boodschappen kan dat best zwaar worden
ik kan het sowieso niet, ik heb geen enkele fiets met bagagedrager. en zo'n tas aan het stuur is niet te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met boodschappen fietsen valt sowieso wel tegen, vind ik.
Ik heb een transportfiets. Daar zou t wel mee kunnen. Maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het sowieso niet, ik heb geen enkele fiets met bagagedrager. en zo'n tas aan het stuur is niet te doen.
Een tas aan het stuur vind ik ook levensgevaarlijk. Ik heb op mijn fiets tassen, waar de boodschappen in kunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het sowieso niet, ik heb geen enkele fiets met bagagedrager. en zo'n tas aan het stuur is niet te doen.
Liefst wel iets er voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heb zojuist de strijd met mijn blaas verloren en ben eruit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |