En ik maar denken dat ik volledig nuchter benquote:
quote:
Welcome to Vidbirquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ze Engels zingt
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ze heeft me er wel in drie minuten van overtuigd dat het eten van dierlijke producten blijkbaar onmisbaar is voor iig je geestelijke gezondheid.
quote:
quote:
quote:
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 18:35:47#Eurovision #Ukraine Serhiy says Andriy clearly is drinker, so how would he react on a song promoting only mineral water. Andriy says yes he is drinker, but he say Serhiy doing the same just prior the show. reageer retweet
Hoezo?quote:
Jaaa, zij wa smijn favoriet dat jaar. Heb haar dnek ik het vaakst geluisterd van alle deelnemers samen met Severina (van Moja ¦tiklaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond haar nummer destijds echt geweldig, Oekraïense Shakira.
Moja Stiklaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Jaaa, zij wa smijn favoriet dat jaar. Heb haar dnek ik het vaakst geluisterd van alle deelnemers samen met Severina (van Moja ¦tikla). Ze staat in m'n meest beluisterde Spotify nummers van 2019.
Met andere nummers.
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Aaaah memories. Die goede ouwe tijd
Kan jij Oekraïens of volg je iets op Twitter ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef koffieleuk het volgende:
Verka vindt haar act niet opvallend genoeg, de andere vergelijkt haar met Billie Eilish.
Niet opvallend genoeg? Het zit nog geen half graadje onder zijn eigen alufolie kerstster.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef koffieleuk het volgende:
Verka vindt haar act niet opvallend genoeg, de andere vergelijkt haar met Billie Eilish.
Die tweedequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan jij Oekraïens of volg je iets op Twitter ofzo?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
Mocht er iemand nog een scherm naast kunnen hebben, dit twitteraccount vertaalt bijna alles wat er gezegd wordt.
https://twitter.com/ESCKAZ
Nee, niet van de twee liedjes, wel het Vidbirmuziekje zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie nu ook continu herhaling van de twee liedjes?
Ik zag de hele tijd een herhaling van het intro, maar zag wel mensen op twitter die dat inderdaad ook haddenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Kijk je trouwens via Youtube? Of is er nog een andere stream?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Oh dat had ik even gemistquote:
Ja, dat zoemt nu nog steeds na in mijn hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, niet van de twee liedjes, wel het Vidbirmuziekje zelf.
YouTube, en dan doorcasten naar mijn tv want dit soort dingen moeten op een zo groot mogelijk scherm gezien worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kijk je trouwens via Youtube? Of is er nog een andere stream?
Ik heb het geluid maar ff uitgezetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zoemt nu nog steeds na in mijn hoofd
Presentator is nu weer gaan pratenquote:
TV is bij mij helaas bezet, misschien kan ik dat later nog doen. Goed idee!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
YouTube, en dan doorcasten naar mijn tv want dit soort dingen moeten op een zo groot mogelijk scherm gezien worden.
quote:
Wilde ik net zeggenquote:
quote:
Is haar kapsel niet zoals zo'n chilly verpakking?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef grazz het volgende:
Wat vinden jullie beter dames? Katja Chilly of Chilly gel?
Beter dan 9 van de 10 Australia Decides nummers.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
Saai is het in ieder geval zeker niet!
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 19:05:07#Eurovision #Ukraine Backing dancer Ranko comes from Peru, Amazon river region to represent his nation and voice for protection of forests. He was calling for spirit which should clear all negative energy. reageer retweet
Zéker!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:09 schreef grazz het volgende:
En het moet gezegd worden, ik heb niks met lied 3, maar het feit dat er ruimte is voor dit soort muziek binnen zo'n voorronde vind ik wel eenwaard.
Tina is wel positief. Verka heeft wel respect voor dit genre, maar vind het niks voor ESF. Die andere vindt het meer een gevoel dan een lied, en denkt dat het hit-or-miss is in Rotterdam.quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:14 schreef Cirilico het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Verka is die met het petje toch?
Die komt hierna.quote:
Dat is deze!quote:
Das een ongemakkelijke vraag wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Das een ongemakkelijke vraag wel.
Duncan approvesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
In vergelijking met Australië is dit zoveel meer music first
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |