De halve finales zijn zo slecht verdeeld. Van deze wil ik er vier doorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:55 schreef koffieleuk het volgende:
Het is 50% jury, 50% televote. De eerste 3 gaan naar de finale.
Hier de volgorde:
[О] – "Tam, kudy ya ydu"
Jerry Heil – "Vegan"
Katya Chilly – "Pich"
Krutь – "99"
Go-A – "Solovey"
Cloudless – "Drown Me Down"
Gio – "Feeling So Lost"
Assol – "Save It"
Dat laat je wel zien jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:06 schreef Cirilico het volgende:
Nog altijd verliefd op Tina Karol. <3
Ik zal hier echt nooit aan kunnen wennen, dat ik zo’n gelukssteek voel als ik ineens “Rotterdam” in een buitenlands accent uitgesproken hoor worden.quote:
Vond haar nummer destijds echt geweldig, Oekraïense Shakira.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:06 schreef Cirilico het volgende:
Nog altijd verliefd op Tina Karol. <3
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal hier echt nooit aan kunnen wennen, dat ik zo’n gelukssteek voel als ik ineens “Rotterdam” in een buitenlands accent uitgesproken hoor worden.
In Oekraïne zijn ze ondertussen jaloers op Italië!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
Deze keer geen uncomfortable questionsHeb wel zin in een rel
Echt hequote:
quote:
Ja maar nu komt een ondervraging van een uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht. Ze hebben maar 8 deelnemers en we krijgen binnen 20 minuten de eerste al?![]()
Die Oekraïners moeten maar eens even bij de Italianen in de leer gaan hoe een avondvullende show te maken.
Ja he? Dit kun je toch geen show noemen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht. Ze hebben maar 8 deelnemers en we krijgen binnen 20 minuten de eerste al?![]()
Die Oekraïners moeten maar eens even bij de Italianen in de leer gaan hoe een avondvullende show te maken.
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar nu komt een ondervraging van een uur.
Ik vind het wel vrolijk en gezellig, de instrumentale tussenstukjes vind ik ook leuk, maar het gaat niet echt ergens heen heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef grazz het volgende:
Leuk refrein wel, maar verder saai en het is me te experimenteel om echt leuk te vinden
Mocht ze het worden, dan gaat ze wel wat moeten uitleggen in Rotterdamquote:
Ik verwacht wel een minder sappige ondervraging dan vorig jaar...quote:
"Hoi, iek ben hoer uit Oekraïne." is idd niet hoe ze moet beginnen als ze iemand de weg wil vragen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mocht ze het worden, dan gaat ze wel wat moeten uitleggen in Rotterdam
[ó] gelukkig*quote:
Niet naar Rotterdam iigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrolijk en gezellig, de instrumentale tussenstukjes vind ik ook leuk, maar het gaat niet echt ergens heen heb ik het gevoel.
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Hoi, iek ben hoer uit Oekraïne." is idd niet hoe ze moet beginnen als ze iemand de weg wil vragen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |