SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:03 schreef puzziepie het volgende:
En tijdens het snijden van de tomaten in mijn nagel gesneden
Nee nee geen vampier of draculatanden. Anders zou dat een hele afschrikking zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow want dat klonk nogal vampierachtig!
Ah!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee geen vampier of draculatanden. Anders zou dat een hele afschrikking zijn.
Die Charles van Wales-Windsor schijnt dat wel te hebben en ook afstammeling van Dracula te zijn.
Post 23 alweer. binnen 10 minuten.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ga 's werken man. Topics goin too fast bruh.
Nee johquote:
Man man man, hoe kunnen ze je dat aandoen?quote:
Worstquote:Op maandag 20 januari 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over wat voor worst hebben we het?
Lkkr is dat hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Worst
Ik eet zelden worst op brood![]()
Niks mis met een lekkere worst op zijn tijdquote:
Nee dank , ik eet liever verse worstquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dank , ik eet liever verse worst![]()
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Eens. Zo'n vers gegrildequote:Op maandag 20 januari 2020 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere worst op zijn tijd
Ik vind leukquote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dank , ik eet liever verse worst![]()
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Lekker grote bradwurst met currysausquote:Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Zo'n vers gegrildebooohhh
G E N O Tquote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker grote bradwurst met currysaus
Weer?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders.
Jij mij ook , dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent me toch langer dan vandaag
Uitsmijtersquote:
Even opgezocht. Zou wel proberen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
Maar om ff serieus op het onderwerp in te gaan : ik hou wel van fuet worst
Ik zal jou er eens uit smijtenquote:
Heerlijk!!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuet eten we hier ook wel regelmatig; met schimmellaagje, of paprika of tomaat, whatever!
Leverworst maar dan de smalle leverworst van de slagercquote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!!![]()
Ik vind dat er een worsten topic moet komen , kunnen we tips over favo worstsoorten met elkaar uitwisselen
Leverworst eet ik niet , net als leverpasteiquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leverworst maar dan de smalle leverworst van de slagerc
Osseworst?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leverworst eet ik niet , net als leverpastei
Heb ik wel eens gehad, maar dat zou ik ook niet zo snel meer etenquote:
We hebben ook een gehaktballenforum gehad hier!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!!![]()
Ik vind dat er een worsten topic moet komen , kunnen we tips over favo worstsoorten met elkaar uitwisselen
Dat ken ik nog welquote:Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben ook een gehaktballenforum gehad hier!
Met bijbehorende paintjes!Topicreeks: [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Wahahaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht; even weer opdelven!
[ afbeelding ]
Kruidnagel ben ik nooit zo dol op!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
Fuet doet mij denken aan Groningse worst (daar zit veel kruidnagel in) maar zal anders smaken.
[ afbeelding ]
Dat is soms ook best wel lekker trouwensquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
Fuet doet mij denken aan Groningse worst (daar zit veel kruidnagel in) maar zal anders smaken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik ben gepromoveerd tot babystoel.
"De fruitboot, de fruitboot! Pluk het van de tak en draai maar rond!" schalt hier door de speakers, terwijl mini-ToT op mijn schoot naar het daar bij behorende filmpje zit te kijken.
Van harte met het bereiken van deze mijlpaal!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik ben gepromoveerd tot babystoel.
"De fruitboot, de fruitboot! Pluk het van de tak en draai maar rond!" schalt hier door de speakers, terwijl mini-ToT op mijn schoot naar het daar bij behorende filmpje zit te kijken.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte met het bereiken van deze mijlpaal!
I knowquote:
Je kan Mini ToT ook leren typpen, hoef jij alleen te zeggen wat hij moet zeggenquote:
Owjah, vet handig!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan Mini ToT ook leren typpen, hoef jij alleen te zeggen wat hij moet zeggen
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!quote:
Dan ga ik wel heel vroeg weer naar huisquote:
quote:
Nope. Zie mijn reactie op Haags in het vorige topic.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef Jippie68 het volgende:
@:dud0r moet zijn eer verdedigen in het DTS
Slim!!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!
Lolquote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het al precies voor me hoe jij je bek open doet en iemand er een boterham in gooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!
Ja kan kloppenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ik nog niet voor me zie is dat je aan het loeien bent als een zeehond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grootste FOK!ker in wordenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
- TS kan er niet mee omgaan
- De park checken
- Famfare
- Hont
- Kad
- 2x de helft
- ¤450, echt fantastisch!
- De brank in MoerdijkGaat helemaal goed komen met hem!
Je vergeet rontondequote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
- TS kan er niet mee omgaan
- De park checken
- Famfare
- Hont
- Kad
- 2x de helft
- ¤450, echt fantastisch!
- De brank in MoerdijkGaat helemaal goed komen met hem!
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel vroeg weer naar huis
[..]
[..]
Nope. Zie mijn reactie op Haags in het vorige topic.
Ik al zoeken , en ik speel niet eens meequote:Op maandag 20 januari 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]Alsof er geen andere spelers zijn
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond gingquote:
Jouw anus is ook weleens rond ipv een sterquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond ging
OMGquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond ging
Die kon ik volgende maand wel weer verblijden met m'n aanwezigheidquote:Op maandag 20 januari 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]Alsof er geen andere spelers zijn
Ik ben Haags nietquote:Op maandag 20 januari 2020 13:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jouw anus is ook weleens rond ipv een ster
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...quote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, hoe kunnen ze je dat aandoen?
Kon of kom? Ik mis jequote:Op maandag 20 januari 2020 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kon ik volgende maand wel weer verblijden met m'n aanwezigheid
[..]
Ik ben Haags niet
De dud0r komt volgens mij graagquote:
Kom.quote:
Liefst meerdere keren per dag tot er alleen nog maar lucht uit komtquote:
Morgen gaat m'n gips er af. Kan ik eindelijk weer sporten. Hoop ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...
Hey winnaarquote:Op maandag 20 januari 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen gaat m'n gips er af. Kan ik eindelijk weer sporten. Hoop ik.
Hoi haagsiequote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom.
[..]
Liefst meerdere keren per dag tot er alleen nog maar lucht uit komt
Je bent wel vroeger thuis, maar het levert ook minder op idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...
Je mist maar een eind weg.quote:
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb mezelf een worst cadeau gedaan![]()
Wowquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mist maar een eind weg.
[..]
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?
Ik zou dat kunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mist maar een eind weg.
[..]
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?
Ik moet ineens aan Turkse les denken , wat ik via een mobiele app deedquote:
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?quote:
Aaahh dat is het!!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Turkse les denken , wat ik via een mobiele app deed![]()
ben alles alweer kwijt
Ik wil graag Turks lerenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.
Sja wat moet ik thuis doenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel vroeger thuis, maar het levert ook minder op idd.
https://www.dumpert.nl/item/7824073_467349e2quote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.
Gekomen !!!!!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja wat moet ik thuis doenga ik weer bier drinken
Hoe dat zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil graag Turks leren![]()
Uitspreken hoeft niet eens ,maar ik zou het graag willen kunnen verstaan
Die ken ikquote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7824073_467349e2
AUS! BEI! MIT! NACH! SEIT! VON! ZU!!!![]()
![]()
Ik ken ze nagenoeg allemaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Godver....nooit bezig geweest met wie welke kloon is , en van wie , maar de laatste tijd denk ik sommigen te herkennenBizarw
![]()
Ik lees te veel in ONZ
Mijn schoondochter is Turkse , wilde vanaf dat moment de taal graag kunnen verstaan . Nu ze zwanger is wil ik dat nog meerquote:
Echt? Kan ik zo ff via DM checken of mijn vermoedens kloppen?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken ze nagenoeg allemaal.
Stijfje gekregenquote:
Ik ken nog wel een Oostenrijker die je kan helpenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want je denkt dat die baby ook in het Turks wauwelt?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn schoondochter is Turkse , wilde vanaf dat moment de taal graag kunnen verstaan . Nu ze zwanger is wil ik dat nog meer
Ik mag toch hopen dat de baby net als Nederlands ook de Turkse taal mee gaat krijgen jaquote:Op maandag 20 januari 2020 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stijfje gekregen
[..]
Ik ken nog wel een Oostenrijker die je kan helpen
[..]
Want je denkt dat die baby ook in het Turks wauwelt?
Uhm w8 ffquote:Op maandag 20 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt? Kan ik zo ff via DM checken of mijn vermoedens kloppen?![]()
Eigenlijk interesseert me het helemaal niet , maar sinds een paar dagen vallen ineens wat kwartjes![]()
![]()
Ik kwam nooit in veel in ONZ
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stijfje gekregen
[..]
Ik ken nog wel een Oostenrijker die je kan helpen
[..]
Want je denkt dat die baby ook in het Turks wauwelt?
Mee gaat krijgen en wauwelen zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de baby net als Nederlands ook de Turkse taal mee gaat krijgen ja
Ik ook. Ik ga naar huisquote:
Jij had het over wauwelen , ik wil de taal gewoon kunnen verstaanquote:Op maandag 20 januari 2020 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mee gaat krijgen en wauwelen zijn twee verschillende dingen
Een mountainlion?quote:
HOLD THE LINEquote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]Die schijnen nogal eens op jacht te gaan!
Dan stuurt hij maar een DM of hij in dezelfde trein zitquote:Op maandag 20 januari 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat niet hier neer kwakken
Mag niet hequote:Op maandag 20 januari 2020 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan stuurt hij maar een DM of hij in dezelfde trein zit
Waarom niet?quote:
Ik heb ook genoeg vermoedensquote:Op maandag 20 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt? Kan ik zo ff via DM checken of mijn vermoedens kloppen?![]()
Eigenlijk interesseert me het helemaal niet , maar sinds een paar dagen vallen ineens wat kwartjes![]()
![]()
Ik kwam nooit in veel in ONZ
Treu, maar zo goed wil ik sommige users niet kennen die ik vermoed van kloon gebruik.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je bepaalde users goed kent haal je de kloon er zo uit.
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij mogen ook niet appen achter het stuur
Jawel joh, dan gaan lekker allemaal halve liters klappen daarquote:Op maandag 20 januari 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat niet hier neer kwakken
in de stilte coupequote:Op maandag 20 januari 2020 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel joh, dan gaan lekker allemaal halve liters klappen daar
Je ui is kwaadaardig gewordenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel joh, dan gaan lekker allemaal halve liters klappen daar
Iedereen!quote:
Omdat je dat nou eenmaal bentquote:
Klopt wel.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen!
[..]
Omdat je dat nou eenmaal bent
Heh, jouw vrouw heeft haar eigen chauffeur of wat?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
Dacht ik de komende nacht eindelijk weer eens goed te kunnen slapen, moet ik goftedomme weer om 5 uur opstaan omdat iemand zoals altijd weer eens "ziek" is als hij moet rijden, dus moet ik mevrouw ToT weer naar het werk toe brengen.
Ja hij brengt der ff bij mij langsquote:Op maandag 20 januari 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heh, jouw vrouw heeft haar eigen chauffeur of wat?
3 stuks!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heh, jouw vrouw heeft haar eigen chauffeur of wat?
En ze kan niet zelf op haar werk komen of zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
3 stuks!
Eentje werkt morgen niet, eentje is zoals letterlijk altijd SPONTAAN ziek nu hij zou moeten rijden, en dan blijf ik dus over.(Ik hoor nu net dat die ziekte ook precies tijdens het telefoontje toesloeg waarin hem gevraagd werd of hij kon rijden!
)
Nope, geen openbaar vervoer op dat tijdstip.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ze kan niet zelf op haar werk komen of zo?
Ah en geen rijbewijs..quote:Op maandag 20 januari 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, geen openbaar vervoer op dat tijdstip.
Vrouwen zonder begeleiding naar buiten laten lopenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ze kan niet zelf op haar werk komen of zo?
Daar heb ik anders geen last van, hier is er altijd wel iemand die mij kan rijden en anders doe ik dat zelf (wat ik vaker doe, vindt het leuker om achter het stuur te zitten dan gebracht te worden).quote:Op maandag 20 januari 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
3 stuks!
Eentje werkt morgen niet, eentje is zoals letterlijk altijd SPONTAAN ziek nu hij zou moeten rijden, en dan blijf ik dus over.(Ik hoor nu net dat die ziekte ook precies tijdens het telefoontje toesloeg waarin hem gevraagd werd of hij kon rijden!
)
Nou ja mag je toch wel wat van verwachtenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrouwen zonder begeleiding naar buiten laten lopen
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrouwen zonder begeleiding naar buiten laten lopen
Haha!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dan? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..
Oké cool.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Het huis van haar familie in de Filipijnen verder af bouwen bijvoorbeeld, en hen financieel onderhouden.
En we gaan dit voorjaar naar Parijs. (Wil zij heel graag, mij kan die hele stad me aan de anus oxideren, maar het is leuk voor haar!)
Sjaquote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet het maar willen.
Ik las printersquote:Op maandag 20 januari 2020 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sjazat ook liever aan de halve pinters en bqq maja
Ja nu ben ik al thuisquote:
Mag je niet steengrillen in je koendoektoe hok?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sjazat ook liever aan de halve pinters en bqq maja
Ik ken het nog van 8 jaar geleden of zo, 1 grote bouwput. Zal nu wel anders zijn ja.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal eens niet met dat tropenroosrer van jou.
Nogal jaquote:Op maandag 20 januari 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken het nog van 8 jaar geleden of zo, 1 grote bouwput. Zal nu wel anders zijn ja.
Dat ziet er wel gelikt uit ja. (Net als je zusjequote:Op maandag 20 januari 2020 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nogal ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gelikt uit ja. (Net als je zusje)
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan iemand haags ff inlichten dat Geerd zijn account gekaapt heeft?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft nietquote:Op maandag 20 januari 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan iemand haags ff inlichten dat Geerd zijn account gekaapt heeft?
Niet weten dat HEMA godvader van de zusje grappen hier isquote:Op maandag 20 januari 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan iemand haags ff inlichten dat Geerd zijn account gekaapt heeft?
Dat is wel zo ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet weten dat HEMA godvader van de zusje grappen hier is
Tja naast jouw moeder hoeft hij natuurlijk niet eens te beginnen aan grappen over die van hem, want die valt dan gewoon in het niets, erbij vergeleken!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet weten dat HEMA godvader van de zusje grappen hier is
Dat staat ook op je zusjequote:
Same. Echt te duur.quote:
Is de Hema duur ja?quote:Op maandag 20 januari 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Echt te duur.
Zo nu en dna ga ik er ff naar toe als ik snel ff wat foto's afgedrukt wil hebben. De kwaliteit verschilt wel ontzettend per keer!
Vergeleken met Action, Zeeman, Big Bazaar en andere goedkope zaken waar je dezelfde meuk kunt kopen wel, ja!quote:
Ahaquote:Op maandag 20 januari 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met Action, Zeeman, Big Bazaar en andere goedkope zaken waar je dezelfde meuk kunt kopen wel, ja!
Het valt me pas eigenlijk opquote:
De moeder van Hema schuift er dagelijks zo'n 40/45 naar binnenquote:Op maandag 20 januari 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt.
#jaloersquote:Op maandag 20 januari 2020 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De moeder van Hema schuift er dagelijks zo'n 40/45 naar binnen
Klopt , maar bij een aantal twijfel ik nog , al denk ik dat ik het wel goed heb wssquote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je bepaalde users goed kent haal je de kloon er zo uit.
Vooral in KLB is er vrijwel altijd een klonenkermis gaande. Daar is het gewoon niet meer grappig.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het valt me pas eigenlijk op![]()
![]()
Van een aantal danMaar wie weet heb ik het ook wel helemaal verkeerd .
Vermakelijk is het iig wel![]()
Als je voor mij komt werken kun je er zelfs voor betaald krijgen om op dagelijkse basis meer dan honderd naar binnen schuiven voor een salars van ¤4,50 per 100. Echt fantastisch!quote:
90% kans ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , maar bij een aantal twijfel ik nog , al denk ik dat ik het wel goed heb wss
Mij te weinig.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je voor mij komt werken kun je er zelfs voor betaald krijgen om op dagelijkse basis meer dan honderd naar binnen schuiven voor een salars van ¤4,50 per 100. Echt fantastisch!
Ach, danny vond het wel een acceptabel salaris tijdens zijn uitwoon periode.quote:
Nee het is echt heel ernstig daarquote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral in KLB is er vrijwel altijd een klonenkermis gaande. Daar is het gewoon niet meer grappig.
Xdquote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, danny vond het wel een acceptabel salaris tijdens zijn uitwoon periode.
Lijkt wel de normaalste zaak van de wereld daar. Maar KLB is wel het afvoerputje van FOK!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het is echt heel ernstig daar
Haha jaquote:Op maandag 20 januari 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt wel de normaalste zaak van de wereld daar. Maar KLB is wel het afvoerputje van FOK!
Weet je dat zeker?quote:
Mattiequote:Op maandag 20 januari 2020 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit je net goed en wel te fappen belt eindelijk die bel afspraak. Ja ik was thuis
Nog druk bezig dat topic op te schonen?quote:
Neequote:
Oh tuurlijk alleen haagsie weer hoorquote:
Heb je verder gefaptquote:Op maandag 20 januari 2020 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit je net goed en wel te fappen belt eindelijk die bel afspraak. Ja ik was thuis
Ik heb wat geveegd en laat hem lekker dichtquote:Op maandag 20 januari 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog druk bezig dat topic op te schonen?Of heb je 'm gewoon op slot geflikkerd en kom je hier lekker chillen?
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wat geveegd en laat hem lekker dicht
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar goed; moslims eten dus geen vlees omdat je er van zou gaan stinken!
De profeet had dus nog nooit van deodorant gehoord!
Ahquote:Op maandag 20 januari 2020 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Oh tuurlijk alleen haagsie weer hoor
[..]
Heb je verder gefapt
Dikzakquote:
Nee, maar onderhand wel zwaar boven mijn wedstrijd gewichtquote:Op maandag 20 januari 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, je zit momenteel op je geboortegewicht?
Je fietst natuurlijk minder nu of niet?quote:
Ja, ben deze week pas weer aan mijn nieuwe trainingsblokken begonnen. Sinds eind november is mijn trainingschema beetje hard ingekakt en met de feestdagen gewoon veel te veel gegeten.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je fietst natuurlijk minder nu of niet?
Dus geen tour de France dit jaar voor jequote:Op maandag 20 januari 2020 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ben deze week pas weer aan mijn nieuwe trainingsblokken begonnen. Sinds eind november is mijn trainingschema beetje hard ingekakt en met de feestdagen gewoon veel te veel gegeten.
Ligt eraan of Tubo Tommie geen darm problematiek krijgt dit jaarquote:Op maandag 20 januari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus geen tour de France dit jaar voor je
Dan zorgen we toch dat hij dat krijgtquote:Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan of Tubo Tommie geen darm problematiek krijgt dit jaar
Bij voorbaat dankquote:Op maandag 20 januari 2020 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zorgen we toch dat hij dat krijgt
Ik niet, ik heb zin om te gamen, maar weet niet in welke game ik zin heb.quote:
Ik ga kijken of ik geitensimulator platinum kan halenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb zin om te gamen, maar weet niet in welke game ik zin heb.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik geitensimulator platinum kan halen
Ik keb serieus iemand die van beroep trucker is en vaker als hij vrij is 3/4 euro truck simulator speelt. Compleet met stuurtje en allesquote:Op maandag 20 januari 2020 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik geitensimulator platinum kan halen
A2 racerquote:Op maandag 20 januari 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb zin om te gamen, maar weet niet in welke game ik zin heb.
Dat was vroeger wel echt een tof spel!quote:
Haha ja met die blokjes graphicsquote:Op maandag 20 januari 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel echt een tof spel!
Ik heb net voor kerst nog een paar met mijn neefje de oud ps1 van zolder gehaald en fifa 99 gespeeld. Mijn god wat waren dat kut graphicsquote:Op maandag 20 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja met die blokjes graphics
Haha ja maar dat was wel oprecht een toffe FIFAquote:Op maandag 20 januari 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net voor kerst nog een paar met mijn neefje de oud ps1 van zolder gehaald en fifa 99 gespeeld. Mijn god wat waren dat kut graphics
Inderdaad, dat was mijn eerste en nog steeds mooiste herinneringen aan.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja maar dat was wel oprecht een toffe FIFA
Herkenbaarquote:Op maandag 20 januari 2020 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was mijn eerste en nog steeds mooiste herinneringen aan.
Die intro muziek blijft episch. Altijd als ik dat liedje hoor krijg ik warme gevoelens
Owja, dat kon daar nog. Goede ouwe tijd was dat.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Je kon zelfs zaalvoetbal spelen
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, dat kon daar nog. Goede ouwe tijd was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |