SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:03 schreef puzziepie het volgende:
En tijdens het snijden van de tomaten in mijn nagel gesneden
Nee nee geen vampier of draculatanden. Anders zou dat een hele afschrikking zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow want dat klonk nogal vampierachtig!
Ah!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee geen vampier of draculatanden. Anders zou dat een hele afschrikking zijn.
Die Charles van Wales-Windsor schijnt dat wel te hebben en ook afstammeling van Dracula te zijn.
Post 23 alweer. binnen 10 minuten.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ga 's werken man. Topics goin too fast bruh.
Nee johquote:
Man man man, hoe kunnen ze je dat aandoen?quote:
Worstquote:Op maandag 20 januari 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over wat voor worst hebben we het?
Lkkr is dat hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Worst
Ik eet zelden worst op brood![]()
Niks mis met een lekkere worst op zijn tijdquote:
Nee dank , ik eet liever verse worstquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dank , ik eet liever verse worst![]()
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Eens. Zo'n vers gegrildequote:Op maandag 20 januari 2020 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere worst op zijn tijd
Ik vind leukquote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dank , ik eet liever verse worst![]()
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Lekker grote bradwurst met currysausquote:Op maandag 20 januari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Zo'n vers gegrildebooohhh
G E N O Tquote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker grote bradwurst met currysaus
Weer?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders.
Jij mij ook , dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent me toch langer dan vandaag
Uitsmijtersquote:
Even opgezocht. Zou wel proberen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
Maar om ff serieus op het onderwerp in te gaan : ik hou wel van fuet worst
Ik zal jou er eens uit smijtenquote:
Heerlijk!!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuet eten we hier ook wel regelmatig; met schimmellaagje, of paprika of tomaat, whatever!
Leverworst maar dan de smalle leverworst van de slagercquote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!!![]()
Ik vind dat er een worsten topic moet komen , kunnen we tips over favo worstsoorten met elkaar uitwisselen
Leverworst eet ik niet , net als leverpasteiquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leverworst maar dan de smalle leverworst van de slagerc
Osseworst?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leverworst eet ik niet , net als leverpastei
Heb ik wel eens gehad, maar dat zou ik ook niet zo snel meer etenquote:
We hebben ook een gehaktballenforum gehad hier!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!!![]()
Ik vind dat er een worsten topic moet komen , kunnen we tips over favo worstsoorten met elkaar uitwisselen
Dat ken ik nog welquote:Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben ook een gehaktballenforum gehad hier!
Met bijbehorende paintjes!Topicreeks: [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Wahahaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht; even weer opdelven!
[ afbeelding ]
Kruidnagel ben ik nooit zo dol op!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
Fuet doet mij denken aan Groningse worst (daar zit veel kruidnagel in) maar zal anders smaken.
[ afbeelding ]
Dat is soms ook best wel lekker trouwensquote:Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
Fuet doet mij denken aan Groningse worst (daar zit veel kruidnagel in) maar zal anders smaken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik ben gepromoveerd tot babystoel.
"De fruitboot, de fruitboot! Pluk het van de tak en draai maar rond!" schalt hier door de speakers, terwijl mini-ToT op mijn schoot naar het daar bij behorende filmpje zit te kijken.
Van harte met het bereiken van deze mijlpaal!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik ben gepromoveerd tot babystoel.
"De fruitboot, de fruitboot! Pluk het van de tak en draai maar rond!" schalt hier door de speakers, terwijl mini-ToT op mijn schoot naar het daar bij behorende filmpje zit te kijken.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte met het bereiken van deze mijlpaal!
I knowquote:
Je kan Mini ToT ook leren typpen, hoef jij alleen te zeggen wat hij moet zeggenquote:
Owjah, vet handig!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan Mini ToT ook leren typpen, hoef jij alleen te zeggen wat hij moet zeggen
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!quote:
Dan ga ik wel heel vroeg weer naar huisquote:
quote:
Nope. Zie mijn reactie op Haags in het vorige topic.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:14 schreef Jippie68 het volgende:
@:dud0r moet zijn eer verdedigen in het DTS
Slim!!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!
Lolquote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het al precies voor me hoe jij je bek open doet en iemand er een boterham in gooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan breid je zijn woordenschat ook mee uit. Win win situatie!
Ja kan kloppenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ik nog niet voor me zie is dat je aan het loeien bent als een zeehond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grootste FOK!ker in wordenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
- TS kan er niet mee omgaan
- De park checken
- Famfare
- Hont
- Kad
- 2x de helft
- ¤450, echt fantastisch!
- De brank in MoerdijkGaat helemaal goed komen met hem!
Je vergeet rontondequote:Op maandag 20 januari 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
- TS kan er niet mee omgaan
- De park checken
- Famfare
- Hont
- Kad
- 2x de helft
- ¤450, echt fantastisch!
- De brank in MoerdijkGaat helemaal goed komen met hem!
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel vroeg weer naar huis
[..]
[..]
Nope. Zie mijn reactie op Haags in het vorige topic.
Ik al zoeken , en ik speel niet eens meequote:Op maandag 20 januari 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]Alsof er geen andere spelers zijn
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond gingquote:
Jouw anus is ook weleens rond ipv een sterquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond ging
OMGquote:Op maandag 20 januari 2020 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ooit een topic in klb toen ik daar nog weleens lurkte. Is wel lang geleden. Die dacht dat het een rontonde was omdat het rond ging
Die kon ik volgende maand wel weer verblijden met m'n aanwezigheidquote:Op maandag 20 januari 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]Alsof er geen andere spelers zijn
Ik ben Haags nietquote:Op maandag 20 januari 2020 13:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jouw anus is ook weleens rond ipv een ster
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...quote:Op maandag 20 januari 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, hoe kunnen ze je dat aandoen?
Kon of kom? Ik mis jequote:Op maandag 20 januari 2020 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kon ik volgende maand wel weer verblijden met m'n aanwezigheid
[..]
Ik ben Haags niet
De dud0r komt volgens mij graagquote:
Kom.quote:
Liefst meerdere keren per dag tot er alleen nog maar lucht uit komtquote:
Morgen gaat m'n gips er af. Kan ik eindelijk weer sporten. Hoop ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...
Hey winnaarquote:Op maandag 20 januari 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen gaat m'n gips er af. Kan ik eindelijk weer sporten. Hoop ik.
Hoi haagsiequote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom.
[..]
Liefst meerdere keren per dag tot er alleen nog maar lucht uit komt
Je bent wel vroeger thuis, maar het levert ook minder op idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon kut ja..sportschool was pas om 1130 open..ja hebben nog wel een cardio zaaltje maja gister al gedaam...middag dienstjes zijn ook gewoon kut minder onregelmatigheid he...
Je mist maar een eind weg.quote:
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb mezelf een worst cadeau gedaan![]()
Wowquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mist maar een eind weg.
[..]
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?
Ik zou dat kunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mist maar een eind weg.
[..]
In 1 keer zo het keeltje in laten glijden?
Ik moet ineens aan Turkse les denken , wat ik via een mobiele app deedquote:
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?quote:
Aaahh dat is het!!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer de post gemiddelde opkrikken na een weekend vakantie?
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Turkse les denken , wat ik via een mobiele app deed![]()
ben alles alweer kwijt
Ik wil graag Turks lerenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.
Sja wat moet ik thuis doenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel vroeger thuis, maar het levert ook minder op idd.
https://www.dumpert.nl/item/7824073_467349e2quote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Duitse les erop staan. Mijn Duits is flink achteruit gegaan. Jammer want ik was er ooit vrij goed in.
Gekomen !!!!!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja wat moet ik thuis doenga ik weer bier drinken
Hoe dat zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil graag Turks leren![]()
Uitspreken hoeft niet eens ,maar ik zou het graag willen kunnen verstaan
Die ken ikquote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7824073_467349e2
AUS! BEI! MIT! NACH! SEIT! VON! ZU!!!![]()
![]()
Ik ken ze nagenoeg allemaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Godver....nooit bezig geweest met wie welke kloon is , en van wie , maar de laatste tijd denk ik sommigen te herkennenBizarw
![]()
Ik lees te veel in ONZ
Mijn schoondochter is Turkse , wilde vanaf dat moment de taal graag kunnen verstaan . Nu ze zwanger is wil ik dat nog meerquote:
Echt? Kan ik zo ff via DM checken of mijn vermoedens kloppen?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken ze nagenoeg allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |