SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Gane on vriendjes
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
moet je opschietenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Tututut, ik heb ook een Golf en ik ben een keurige dame
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]De uitzondering bevestigt de regel
Elke dag in een Aussie jonguhquote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Loop jij overdag ook in trainingsbroeken rond?
lachgas is bij lange na nog niet verbodenquote:
bedankt hansquote:
Maar wiet op zak toch wel?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lachgas is bij lange na nog niet verboden
kleine hoeveelheden worden gedoogd.quote:
Ik weet niet of jij hem volgt op Instagram maar de winegums en de dropjes gaan er altijd wel snel doorheenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een God he![]()
Hij is wel een paar kilo aangekomen
paar?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een God he![]()
80 euro per nacht. geen geldquote:Op zondag 19 januari 2020 21:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Je kunt er onbeperkt zuipen voor een paar 10tjes. Tokkie palace
Als je van bejaarden, tokkies en slecht lauw eten houdt.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een God he![]()
oke oke oke ik ga al niet meerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je van bejaarden, tokkies en slecht lauw eten houdt.
Kind is wel bijdehand jaquote:Op zondag 19 januari 2020 21:31 schreef praadje het volgende:
Wat een wijsneusje. Rechercheur in de dop. "ik heb wel vaker de politie gebeld dus ik weet een beetje hoe het werkt"
En kinderen die zelf al zeggen dat ze hoogbegaafd zijnquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
En kinderen die zelf al zeggen dat ze hoogbegaafd zijn
Toen deed ik belletje trekken.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:42 schreef WcPot het volgende:
Toen ik 9 was durfde ik de politie helemaal nog niet te bellen
En met een universele afstandbediening bij mensen de tv op een andere zender proberen te zettenquote:
het is wel opnieuw ingesproken hé, geen echte stemmen.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kind van 9 spreekt best wel netjes Nederlands.
Of dan denk je van zal wel niks zijn dag mevrouw fijne dag verder. Hoor je later dat Kevin de mevrouw heeft vermoordquote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef StephanL het volgende:
Ooit een vacature gezien voor 112 centrale, maar mij lijkt het niks. Lijkt mij best moeilijk. Je moet wel de juiste type voor zijn.
Ik moet wel zeggen dat het acteerwerk voor die opnames erg overtuigend is. Waarom kan dat hier wel, maar in Nederlandse series en speelfilms niet?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef fespo het volgende:
[..]
het is wel opnieuw ingesproken hé, geen echte stemmen.
Klopt, maar het zal wel enigszins op het origineel lijken. Dit meisje klinkt iig niet echt als een 9-jarige.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef fespo het volgende:
[..]
het is wel opnieuw ingesproken hé, geen echte stemmen.
Ja dit en overtuigend zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of dan denk je van zal wel niks zijn dag mevrouw fijne dag verder. Hoor je later dat Kevin de mevrouw heeft vermoord
Collega van Alberto klust wat bijquote:Op zondag 19 januari 2020 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal wel enigszins op het origineel lijken. Dit meisje klinkt iig niet echt als een 9-jarige.
Yep, je hebt hier wel specifieke skills voor nodig.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef StephanL het volgende:
Ooit een vacature gezien voor 112 centrale, maar mij lijkt het niks. Lijkt mij best moeilijk. Je moet wel de juiste type voor zijn.
grote kans dat dit een veel ouder iemand is en het daarom zo "hoogbegaafd" lijkt.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal wel enigszins op het origineel lijken. Dit meisje klinkt iig niet echt als een 9-jarige.
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
En met een universele afstandbediening bij mensen de tv op een andere zender proberen te zetten
Dat deed ik met mijn horlogequote:Op zondag 19 januari 2020 21:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
En met een universele afstandbediening bij mensen de tv op een andere zender proberen te zetten
Waarom zou ie shaggy draaien?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:02 schreef praadje het volgende:
Ik zie hem al rustig op die gast zitten, shaggy draaien en ondertussen de politie bellen.
quote:
Jij bent ook bijdehand. Gelukkig ben je geen kind anders zou ik een hekel aan je hebbenquote:
Ja ik ook zo. Slaap lekker ook allemaalquote:Op zondag 19 januari 2020 22:27 schreef praadje het volgende:
Dat was het voor vanavond schatjes. Straks nog op 2 iets over dakloze jongeren maar dat kijk ik morgen wel terug.
Slaap lekker lieverds![]()
![]()
Succes deze week. Voor je het weet is het weer weekendquote:Op maandag 20 januari 2020 05:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Morgen.
De lange week gaat weer beginnen, maandagen
Dankjewel jonge, normaal ben ik niet iemand die naar het weekend toe leeft, maar heb vandaag gewoon wat last van blue monday denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Succes deze week. Voor je het weet is het weer weekend
Hoooiquote:
Blue monday overleefd Praad?quote:
Bijhandjeeequote:
Yes. Het is begonnen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:29 schreef WcPot het volgende:
Straks de slechtste chauffeur van Nederland op RTL5
Wel als je weinig inzicht hebtquote:Op maandag 20 januari 2020 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes. Het is begonnen.
Is dat door die poortjes rijden nou zo moeilijk?
quote:
quote:
Een late goedenavond schatjes. Was even druk vanavond maar een fijne dag gehad. Jullie leven gelukkig ook nog allemaalquote:
Jawel hoor het gaat allemaal iets sneller op het werk nu. Dus deze week iig optijd thuis.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
@:kree hey vriend, kom jij je dagen nog een beetje door?
Fijn te horen dat het goed gaat lieve Kree. De rest ook allemaal een beetje op orde?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel hoor het gaat allemaal iets sneller op het werk nu. Dus deze week iig optijd thuis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefste Potje(en 4 op een rij)
praadjequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond liefste schatjes![]()
Ik ga over een half uur de nieuwe serie weer bekijken op Net5 Manifestquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:54 schreef praadje het volgende:
[..]Vanavond In overtreding en Voor de rechter
Oh ja, dat is jouw serie hey? Staat die ook op Netflix?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga over een half uur de nieuwe serie weer bekijken op Net5 Manifest
Geen idee dat zou wel mooi zijn. Ik heb er zelf nog niet naar gezocht op Netflixquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is jouw serie hey? Staat die ook op Netflix?
Ik neem soms een maandje Netflix als ik tijd over heb en voor de zomer krijg ik nog een grote buikoperatie dus daar ben ik dan even zoet mee en dan neem ik weer een maandje of twee Netflix. Maar het aanbod van Belgie verschilt met Nederland dus moet ik even kijken. Maar heb al een lijstje gemaakt wat ik dan wil kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geen idee dat zou wel mooi zijn. Ik heb er zelf nog niet naar gezocht op Netflix
https://www.netflix.com/nl/title/80206360quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik neem soms een maandje Netflix als ik tijd over heb en voor de zomer krijg ik nog een grote buikoperatie dus daar ben ik dan even zoet mee en dan neem ik weer een maandje of twee Netflix. Maar het aanbod van Belgie verschilt met Nederland dus moet ik even kijken. Maar heb al een lijstje gemaakt wat ik dan wil kijken.
Goeie tip, hou ik wel van. Heb hem erbij gezetquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/nl/title/80206360
Deze serie is ook mooi
SBS krijgt de wind van voren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
SBS 6 haalt zwaar geflopte Scheetjes-soap uit schema
https://www.mediacourant.(...)jes-soap-uit-schema/
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHEETED.
@:monkyyy
@:coco.
@:de_kraam
Gordon en Patty, dat wordt een topshow allen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHEETED.
Gordon, jeetje wat is die verandert. Ten goede. Wat doet hij het goed met die 100 jarigenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gordon en Patty, dat wordt een topshow allen.
De carpaccio, tomatensoep en chocoladeproeverij zit weer achter de kiezen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHEETED.
@Wereldgozerquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De carpaccio, tomatensoep en chocoladeproeverij zit weer achter de kiezen.
2 voorgerechten? Raar tijdstipquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De carpaccio, tomatensoep en chocoladeproeverij zit weer achter de kiezen.
Dat zei de ober ook al. Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 voorgerechten? Raar tijdstip
@:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zei de ober ook al. Dat maak ik zelf wel uit
Oh heuuuurlukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amber Brantsen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Wie is toch die (voor mij) nieuwe knappe nieuwslezeres bij de NOS? Nog zo'n lekker streng stemmetje ook nog
Ja diequote:
Amber ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja dieZe stond niet op de NOS site zelf.
Amber's zijn bijna altijd lekkere wijven.quote:
Avond jongeman.quote:
Ik dacht je Welmoed Sijtsma bedoelde, die was gisteren een van het duo bij op1.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Wie is toch die (voor mij) nieuwe knappe nieuwslezeres bij de NOS? Nog zo'n lekker streng stemmetje ook nog
Ja klopt maar inmiddels alweer thuisquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Morgen liefste Potje![]()
Iets zegt me dat je moest gaan werken. Fijne dag
Weekendquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt maar inmiddels alweer thuis![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weekend![]()
Of moet je morgen weer werken?
Dat is niet meerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan 200% centjes binnen harken.![]()
Nu even een lekker rustig avondje niks doenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefste.![]()
Lekker gewerkt dus. Nu avondje bankhangen?
Gelijk heb je. Morgen mag je weer las ik. Dus een avondje niets doen is dan wel zo lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu even een lekker rustig avondje niks doen
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefste.![]()
Lekker gewerkt dus. Nu avondje bankhangen?
Avondquote:
Goed, even een weekendje niks, volgende week weer logeren in utrecht en oefenen met band.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond lieve Kreetje![]()
Hoe is het leven bij jou?
Lekker man, afgelopen week dus niet bijna geëlektrocuteerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, even een weekendje niks, volgende week weer logeren in utrecht en oefenen met band.
Maar vindt t wel even best dat ik nu dit weekend niks heb. Moet nog even boodschappen doen want zondag is alles dicht hier natuurlijk.
Verder ga ik vooral zo weinig mogelijk doen
Gelijk heb je. Bevalt het werk nog steeds?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, even een weekendje niks, volgende week weer logeren in utrecht en oefenen met band.
Maar vindt t wel even best dat ik nu dit weekend niks heb. Moet nog even boodschappen doen want zondag is alles dicht hier natuurlijk.
Verder ga ik vooral zo weinig mogelijk doen
Ik niet alleen m’n punttang, mooi hapje uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man, afgelopen week dus niet bijna geëlektrocuteerd.
Ja hoor, was wel ff zwaar vooral donderdag, beetje verkeerd was dat ingeschat enzo wel van te voren ook qua tijd. Maar uiteindelijk alles gelukt. Was wel 21:30 thuis maar was vrijdag vrij dus vooruit maar weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Bevalt het werk nog steeds?
Dus toch een beetje vuurwerkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet alleen m’n punttang, mooi hapje uit.
Gehehe
Wel weer hoop installatie handigheidjes geleerd die me weer wat tijd gaan besparen. We gaan zien hoe het volgende week gaat. Heb wel beetje de toezegging gehad dat ze me wel willen aanhouden na de proeftijd dus dat is positief.
Het werktempo moet iets omhoog, maar dat gaat wel lukken. Het gaat elke keer sneller. Krijg je als je niet eerst mee kan lopen en die handigheidjes niet gelijk weet maar ze zelf moet uitvinden
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet alleen m’n punttang, mooi hapje uit.
Gehehe
Wel weer hoop installatie handigheidjes geleerd die me weer wat tijd gaan besparen. We gaan zien hoe het volgende week gaat. Heb wel beetje de toezegging gehad dat ze me wel willen aanhouden na de proeftijd dus dat is positief.
Het werktempo moet iets omhoog, maar dat gaat wel lukken. Het gaat elke keer sneller. Krijg je als je niet eerst mee kan lopen en die handigheidjes niet gelijk weet maar ze zelf moet uitvinden
Klinkt goed Kreetje. Zeker dat je waarschijnlijk door je proeftijd heen komt. En ach, die handigheidjes. Al doende leert men en jij werd ook gelijk in het diepe gegooid. Je hebt er niets aan maar ben stiekem wel een beetje trots op je. Lekker bezig je leven op de rit aan het zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor, was wel ff zwaar vooral donderdag, beetje verkeerd was dat ingeschat enzo wel van te voren ook qua tijd. Maar uiteindelijk alles gelukt. Was wel 21:30 thuis maar was vrijdag vrij dus vooruit maar weer.
Ja heb er goeie hoop op. Maar denk dat het voorlopig wellicht een jaarcontract gaat worden (met uitzicht op vast). Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dus toch een beetje vuurwerk![]()
Super dat je (bijna) door de proeftijd bent.Hopelijk daarna zicht op een vast contract.
Dankje je bent een schatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed Kreetje. Zeker dat je waarschijnlijk door je proeftijd heen komt. En ach, die handigheidjes. Al doende leert men en jij werd ook gelijk in het diepe gegooid. Je hebt er niets aan maar ben stiekem wel een beetje trots op je. Lekker bezig je leven op de rit aan het zetten![]()
Ik ga ook de grote Amber show kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Nou nog even kassa kijken en dan naar de supermarkt. Wat kijken jullie?
Zaterdagavond is altijd RTL5 avond bij mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Nou nog even kassa kijken en dan naar de supermarkt. Wat kijken jullie?
Denk dat ik ook die kant op ga ja, verder zie ik niet heel veel boeiends.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Zaterdagavond is altijd RTL5 avond bij mij.
En is dat ver van waar je nu woont?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben nog steeds ingeschreven bij een huisartsenpraktijk in een stad waar ik 15 jaar geleden woonde.
Ongeveer een uur rijden...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:42 schreef praadje het volgende:
[..]
En is dat ver van waar je nu woont?
Hopelijk kom je niet vaak bij de huisarts dan is er niks mis meequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongeveer een uur rijden...
Misschien is het toch wel verstandig iets in mijn woonplaats te zoeken.
Heb de beste man afgelopen 15 jaar slechts 1 keer gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet vaak bij de huisarts dan is er niks mis mee
Eerst even voorstellen wie je ook alweer was.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb de beste man afgelopen 15 jaar slechts 1 keer gezien.
Dat is wel slimmer want een huisarts is niet verplicht om die afstand te overbruggen als er iets aan de hand is. Tenminste, toen ik nog in Nederland werkte was dat zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongeveer een uur rijden...
Misschien is het toch wel verstandig iets in mijn woonplaats te zoeken.
Ja klopt sorry sweetiequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja klopt sorry sweetieweinig tijd en druk met andere dingen dus dan schiet FOK er bij in
![]()
maaaaar, i'm still alive![]()
Avond allemaal![]()
Ik denk als je geen huisarts hebt je zeker wel terecht kan bij de huisartsenpost!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben nog steeds ingeschreven bij een huisartsenpraktijk in een stad waar ik 15 jaar geleden woonde.
Heel apart ja, vind onblokkerige reclames op de NPO sowieso vreemd..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:37 schreef Bocaj het volgende:
Kassa terug kijken...
![]()
Hey, waarom kan mijn ad-blokker die NPO reclames niet tegenhouden? (Cat and mouse issue!)
Wordt gek van die GasLicht reclames....
Wat zijn dat? 'Onblokkerige' reclames...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heel apart ja, vind onblokkerige reclames op de NPO sowieso vreemd..
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja klopt sorry sweetieweinig tijd en druk met andere dingen dus dan schiet FOK er bij in
![]()
maaaaar, i'm still alive![]()
Avond allemaal![]()
Hmms beter idee. (En is ook beetje omdat ik in bandjes speel met de diverse geluid spullen. Goede speakers kopen die gewoon een speaker zijn, want dat blijft altijd werken. En daar apparte slimme randapparatuur op aansluiten enzo. Met versterker ertussen enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:52 schreef Bocaj het volgende:
Dat Sonos item is toch vergelijkbaar met die smart-tv waar apps ook verouderen...
Maar ik verwacht dat Sonos de boel wel draaiende houdt... Als het nu goed klinkt...
Jaaaaaaaaaaa goeeeeeeeeeienavond schatjesquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa goeeeeeeeeeienavond schatjes![]()
![]()
quote:
[..]
![]()
Avond jongeluiquote:
[..]
![]()
quote:
Avond lieverds, schatjes en allerliefste.quote:
Fanatieke stagiairquote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Een baby blurren...alsof dat zin heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |