Lijst van tourkaarthouders in 2020.quote:As in previous years, the top 64 eligible players on the PDC Order of Merit following the William Hill World Darts Championship will retain a one-year Tour Card, alongside any players who won a Tour Card at the 2019 Qualifying Schools and via the 2019 PDC Unicorn Challenge and Development Tour Orders of Merit.
The remaining number of Tour Cards up to a total of 128 will be on offer at the two Qualifying Schools from January 16-19.
Each day will see the last two players at the UK Qualifying School and the winner of the European Qualifying School secure an automatic Tour Card, with points being allocated to other players based on wins in each full round.
Further Tour Cards will then be awarded based on the respective Q School Orders of Merit, allocated per venue on a pro-rata basis from the numbers of competing players.
Players who do not win a Tour Card will become PDPA Associate Members and can compete on the PDC Unicorn Challenge Tour in 2020, with a sixth Challenge Tour weekend now being added to the circuit on September 19-20 in Wigan.
Players who do not win a PDC Tour Card will become PDPA Associate Members, and will be able to compete in:
* 24 PDC Unicorn Challenge Tour events, across six weekends
* European Tour Associate Member Qualifiers
* Players Championship events, subject to PDC Order of Merit rules where less than 128 Tour Card Holders enter
* Amateur qualifying events for the 2020 UK Open (should they not have qualified through their 2019 Challenge Tour or Development Tour ranking)
Een Greaves, Warren, Hamilton, Kleermaker missen ook nog.twitter:jetze_jan twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 19:29:16@SCR_Tom1899 Will be more, only 5 Belgians as well. And no Koltsov, Justicia, Huybrechts etc. yet. reageer retweet
*3-2 achter maar gooit 14 punten hoger gemiddelde lol.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk tegen winnaar partij JVT, maar die staat achter
Had wel bijna kaart uiteraard.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Niet voldaan aan de verwachtingen.
En exit.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ashton op de rand van uitschakeling
En pakken teveel niet leuke namen een kaart....quote:Op zondag 19 januari 2020 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is erg jammer. Dit jaar deden ook gewoon te veel leuke namen mee.
Gewoon een hele hoop shitzooi eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En pakken teveel niet leuke namen een kaart....
Als je naar de OoM kijkt staan daar grotendeels wel acceptabele namen. Vooral de directe kaarten zijn vrij random gebleken tot dusver.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En pakken teveel niet leuke namen een kaart....
Pretloting of niet, hij gooit als een patatje dus die Tourkaart Komt. Er. Niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:08 schreef wimderon het volgende:
Gaat de pretloting van JvT verder, of hoe ziet die eruit @:Mani89?
Gelukkig wel. Die hoort wel op het PDC circuit thuis denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Kleermaker gaat zijn kaart veilig stellen.
Gaat er uit tegen Dirrek.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:17 schreef Szura het volgende:
Natuurtalent kunnen we ook afschrijven, nu iedereen zo hoog scoort
Ja apart hé.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Wel apart dat we zeiden dat Kleermaker na dag 1 nog een paar potjes moest winnen om zeker te zijn. Iedereen moet nog echt aan de bak om die kaart zeker te stellen.
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat Kist, Kamphuis en Landman er bijvoorbeeld totaal niet aan te pas komen.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Wel apart dat we zeiden dat Kleermaker na dag 1 nog een paar potjes moest winnen om zeker te zijn. Iedereen moet nog echt aan de bak om die kaart zeker te stellen.
Kist en Kamphuis hebben wel dramatisch gepresteerd de laatste 2 jaar.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik
[..]
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat Kist, Kamphuis en Landman er bijvoorbeeld totaal niet aan te pas komen.
Kist kampt al tijden met fysieke ongemakken. Landman heeft er nooit veel van gekund.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik
[..]
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat Kist, Kamphuis en Landman er bijvoorbeeld totaal niet aan te pas komen.
Merda.quote:
Hij wint alsnog.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:20 schreef wimderon het volgende:
Van Trijp is het weg aan het geven tegen tegen één van die vervelend nutteloze R-J broers, ook nog net degene die hoog op de OOM staat.
Ik denk dat Mani wel een goede persiflage kan doen.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:30 schreef wimderon het volgende:
Zou Dolle Dirk denken (ja ok, dit op zich is al een gewaagde uitspraak) dat hij er al is?
Jazeker.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Pino112 het volgende:
Veenstra moet de finale winnen wil ie überhaupt een kans hebben op een kaart zeker?
En Lerchbarger. Waarschijnlijk haalt iemand van de top ook wel directe kaart.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Vriezzer het volgende:
Op de Europese Q-School begint toch wel een duidelijke lijn zichtbaar te worden van wie het gaat redden. Ziet er voor Harms ook al goed uit.
Lijkt ook goed te komen voor hem. Ik ben niet ontevreden over wie er hier hoog staan.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:37 schreef wimderon het volgende:
Zoran zou het wel verdienen. 94, 96, 98 en 104 gemiddeld tot nu toe vandaag.
En wat te denken van Steve 'Bomber' Brown. Die zag ik ook niet aankomenquote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton is uw nieuwe tourkaart houder, dames en heren.
Harms zit er nog in.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra en Harms staan sowieso onrealistisch hoog bij de BDO. Wel mooi dat nu enigszins bewezen is dat ze bij de PDC niks te zoeken hebben. Met wat extra tvtoernooien via de WDF zullen ze snel terugvallen op de rankings
Staat zelfs op tourkaart. En de eerste die hem bedreigt is Zoran. Maar beste kans dat een van de toppers de directe kaart pakt. Harms haalt het 90 % zeker.quote:
Je hebt gelijk. Desalniettemin denk ik dat Harms niks te zoeken heeft bijd e PDCquote:
Harms kan best leuk gooien maar heeft gewoon een kut instelling. Als nr. 1 van de ranking op het WK doodleuk verkondigen dat het je geen drol uitmaakt of je nu wint of verliestquote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra en Harms staan sowieso onrealistisch hoog bij de BDO. Wel mooi dat nu enigszins bewezen is dat ze bij de PDC niks te zoeken hebben. Met wat extra tvtoernooien via de WDF zullen ze snel terugvallen op de rankings
En kopje laten hangen.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Harms kan best leuk gooien maar heeft gewoon een kut instelling. Als nr. 1 van de ranking op het WK doodleuk verkondigen dat het je geen drol uitmaakt of je nu wint of verliest.
Is toch die stinkende Pool?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:46 schreef Vriezzer het volgende:
Krzysztof Kciuk eruit. Nummer 5 in de EU ranking. Wordt spannend, maar heeft toch goede kansen.
Dat was Tyfus Kanik volgens mijquote:Op zondag 19 januari 2020 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch die stinkende Pool?
Die vorig jaar op 1 punt van n tourcard strandde. Altijd lucky hoor ;-)quote:
Ik zag hem net staan op de 143e plek.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gino Vos blijft in de race voor een tourcard, jawel
Ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:55 schreef Grifte het volgende:
Keane Barry door, mooi zo. Hoop dat hij het haalt
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.quote:
En Telnekesquote:Op zondag 19 januari 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.
Ja, of de WDF begint met Webster.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.
En dan zeur je over Veenstra en Harms?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van mij mag dolle domme dwaze dump dirk nu wel verliezen om Mandigers ook n kansje te bieden
Dirk is al safe. En meer Nederlanders - zelfs al hebben ze er niks te zoeken - is meer beter.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan zeur je over Veenstra en Harms?
5-4 verloren.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Kleerkast heeft het lastig met Oenterboegner.
Harms verslaat Ronny wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:02 schreef Szura het volgende:
Lerchbacher virtueel voorbij Harms op de ranking
Ok.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier is Wimderon het niet mee eensch.
En misschien wel nog 1.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat Harms er nog wel 1 moet winnen.
Kan er ook op aankomen wie de directe kaart pakt vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal van Lerchbacher afhangen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie 5-0 verliest, dan eindigt ie onder Edhouse.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:24 schreef wimderon het volgende:
Tonie Newell, toernooigemiddelde van 81, op weg naar een plek via de OoM.
Ik twijfel....quote:Op zondag 19 januari 2020 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Harris en Nilsson staan anders ook veel te kort.
Staat al een punt hoger.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie 5-0 verliest, dan eindigt ie onder Edhouse.
4de keer dat hij een Tourkaart haalt via Q-school. Nog nooit ook maar in de buurt gekomen van de top 64. Lol.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:24 schreef wimderon het volgende:
Tonie Newell, toernooigemiddelde van 81, op weg naar een plek via de OoM.
Ja gek hé?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Met 14 punten ben je in de UK nu al zeker van een kaart.... In de EU gaan er mensen naast zitten met 14 punten.
Is ook gemakkelijker met minder tegenstandquote:Op zondag 19 januari 2020 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat op de EU veel constanter gepresteerd wordt....
Qua gemiddeldes de laatste dagen ook niet meer dan terechtquote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
Vieze zuipschuit is dat man, bah. Ordinair en onverzorgd.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
De EU Q-School is prima wat mij betreft. De UK Q-school valt tegen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Dit is overdreven pessimisme. Je moet echt heel matig zijn om niet pak 'm beet het WK te halen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.
Te veel nivellering bij de UK waardoor heet te veel een loterij wordt.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De EU Q-School is prima wat mij betreft. De UK Q-school valt tegen.
Tabern, Hunt of Borland die een rechtstreekse tourkaart pakt ookquote:
Klopt.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te veel nivellering bij de UK waardoor heet te veel een loterij wordt.
Dit zijn geen leuke grappen ouwe dibbesquote:Op zondag 19 januari 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we al zin in Wes Newton?
Crazy Nights afstoffenquote:Op zondag 19 januari 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we al zin in Wes Newton?
Wat gaat er door je heen als Lerchbacher geen kaart pakt?quote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Dzjim mist een sloot dubbels en verliest met een 103 gemiddeld.
Aan het andere kant van het spectrum hebben we Lewis Pride, zo'n 250 spelers gooien deze dagen een hoger gemiddelde en vandaag nog niet boven de 80 gemiddeld, die opstoomt op de OoM.
Denk het net wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten nog zoveel spelers met 7,6 en 5 in t toernooi in de UK, ik geloof nooit dat Ashton t gaat redden
Die Kenny ook gewoon 104.6 gemiddeldquote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Dzjim mist een sloot dubbels en verliest met een 103 gemiddeld.
Aan het andere kant van het spectrum hebben we Lewis Pride, zo'n 250 spelers gooien deze dagen een hoger gemiddelde en vandaag nog niet boven de 80 gemiddeld, die opstoomt op de OoM.
Dat zou niet heel terecht zijn gezien diens niveau. Net als dat het nergens op slaat dat Barry, Mitchell (en eerder ook Sjim) moeten winnen vandaag, gezien het niveau wat ze tot nu toe haalden.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als Lerchbacher geen kaart pakt?
Denk het ook niet. Zonde, één zege erbij vandaag en ze had het makkelijk gered.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten nog zoveel spelers met 7,6 en 5 in t toernooi in de UK, ik geloof nooit dat Ashton t gaat redden
Ze zouden moeten doen dat je er pas uit ligt na 3 nederlagenquote:Op zondag 19 januari 2020 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou niet heel terecht zijn gezien diens niveau. Net als dat het nergens op slaat dat Barry, Mitchell (en eerder ook Sjim) moeten winnen vandaag, gezien het niveau wat ze tot nu toe haalden.
Weer op 13, we kunnen weer voor heel even rustig ademhalen.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet dat Burnett nou boeiend is.
Newton nu op 12. Zou het dan?
Altijd irritante zwerverquote:Op zondag 19 januari 2020 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
De altijd irritante Ween Jones zit er ook nog in.... met dat klote taxichauffeurverhaaltje telkens
Aan Lerchbacher hebben we ook niks.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:12 schreef Szura het volgende:
Lerchbacher moet dus hopen dat Dirkie of Boer Harms wint
Mja meer dan Herresquote:Op zondag 19 januari 2020 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan Lerchbacher hebben we ook niks.
Mocht van Trijp finale halen dan gaat dat gefixed worden let maar opquote:Op zondag 19 januari 2020 16:12 schreef Szura het volgende:
Lerchbacher moet dus hopen dat Dirkie of Boer Harms wint
Maar die is al klaar.quote:
Volgens mij kan van Trijp zelfs nog op leksaldo voorbij Lerchbacher als hij de finale haalt toch? Moet hij wel flink aan de bak maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mocht van Trijp finale halen dan gaat dat gefixed worden let maar op
1,2,3,4 op de tabellen. CLEAN SWEEP.quote:
Yes.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Als Wes of Dirk de kaart van vandaag schuift ie door naar Zoran?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |