Ik denk dat Mani wel een goede persiflage kan doen.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:30 schreef wimderon het volgende:
Zou Dolle Dirk denken (ja ok, dit op zich is al een gewaagde uitspraak) dat hij er al is?
Jazeker.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Pino112 het volgende:
Veenstra moet de finale winnen wil ie überhaupt een kans hebben op een kaart zeker?
En Lerchbarger. Waarschijnlijk haalt iemand van de top ook wel directe kaart.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Vriezzer het volgende:
Op de Europese Q-School begint toch wel een duidelijke lijn zichtbaar te worden van wie het gaat redden. Ziet er voor Harms ook al goed uit.
Lijkt ook goed te komen voor hem. Ik ben niet ontevreden over wie er hier hoog staan.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:37 schreef wimderon het volgende:
Zoran zou het wel verdienen. 94, 96, 98 en 104 gemiddeld tot nu toe vandaag.
En wat te denken van Steve 'Bomber' Brown. Die zag ik ook niet aankomenquote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton is uw nieuwe tourkaart houder, dames en heren.
Harms zit er nog in.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra en Harms staan sowieso onrealistisch hoog bij de BDO. Wel mooi dat nu enigszins bewezen is dat ze bij de PDC niks te zoeken hebben. Met wat extra tvtoernooien via de WDF zullen ze snel terugvallen op de rankings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |