Is ook gemakkelijker met minder tegenstandquote:Op zondag 19 januari 2020 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat op de EU veel constanter gepresteerd wordt....
Qua gemiddeldes de laatste dagen ook niet meer dan terechtquote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
Vieze zuipschuit is dat man, bah. Ordinair en onverzorgd.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
De EU Q-School is prima wat mij betreft. De UK Q-school valt tegen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Dit is overdreven pessimisme. Je moet echt heel matig zijn om niet pak 'm beet het WK te halen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |