Is ook gemakkelijker met minder tegenstandquote:Op zondag 19 januari 2020 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat op de EU veel constanter gepresteerd wordt....
Qua gemiddeldes de laatste dagen ook niet meer dan terechtquote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
Vieze zuipschuit is dat man, bah. Ordinair en onverzorgd.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Cody Harris ook op weg naar
De EU Q-School is prima wat mij betreft. De UK Q-school valt tegen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Prima, een kaart voor Harms. Blij toe. Aanwinst.
Namen als Kleermaker, Harms, De Decker, Sedlacek, Jeff Smith, Krcmar, Heta (en Jason Lowe haha @:mani89 ) maken het een prima Q-School.
Dit is overdreven pessimisme. Je moet echt heel matig zijn om niet pak 'm beet het WK te halen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar die Duitser. En Smith moet gewoon op komen dagen. Heb ook wel te veel echt slechte potten van hem gezien.
Te veel nivellering bij de UK waardoor heet te veel een loterij wordt.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De EU Q-School is prima wat mij betreft. De UK Q-school valt tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |