Je hebt gelijk. Desalniettemin denk ik dat Harms niks te zoeken heeft bijd e PDCquote:
Harms kan best leuk gooien maar heeft gewoon een kut instelling. Als nr. 1 van de ranking op het WK doodleuk verkondigen dat het je geen drol uitmaakt of je nu wint of verliestquote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra en Harms staan sowieso onrealistisch hoog bij de BDO. Wel mooi dat nu enigszins bewezen is dat ze bij de PDC niks te zoeken hebben. Met wat extra tvtoernooien via de WDF zullen ze snel terugvallen op de rankings
En kopje laten hangen.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Harms kan best leuk gooien maar heeft gewoon een kut instelling. Als nr. 1 van de ranking op het WK doodleuk verkondigen dat het je geen drol uitmaakt of je nu wint of verliest.
Is toch die stinkende Pool?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:46 schreef Vriezzer het volgende:
Krzysztof Kciuk eruit. Nummer 5 in de EU ranking. Wordt spannend, maar heeft toch goede kansen.
Dat was Tyfus Kanik volgens mijquote:Op zondag 19 januari 2020 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch die stinkende Pool?
Die vorig jaar op 1 punt van n tourcard strandde. Altijd lucky hoor ;-)quote:
Ik zag hem net staan op de 143e plek.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gino Vos blijft in de race voor een tourcard, jawel
Ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:55 schreef Grifte het volgende:
Keane Barry door, mooi zo. Hoop dat hij het haalt
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.quote:
En Telnekesquote:Op zondag 19 januari 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.
Ja, of de WDF begint met Webster.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
BDO verliest Hamilton en misschien Newton en krijgt er Mark Webster voor terug.
En dan zeur je over Veenstra en Harms?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van mij mag dolle domme dwaze dump dirk nu wel verliezen om Mandigers ook n kansje te bieden
Dirk is al safe. En meer Nederlanders - zelfs al hebben ze er niks te zoeken - is meer beter.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan zeur je over Veenstra en Harms?
5-4 verloren.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Kleerkast heeft het lastig met Oenterboegner.
Harms verslaat Ronny wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:02 schreef Szura het volgende:
Lerchbacher virtueel voorbij Harms op de ranking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |