Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:18 schreef Aure het volgende:
Ik vond 1 en 2 van Dracula wel heel tof. 3 inderdaad minder goed uitgewerkt.
Nu weer verder met You
Oh ja, ik ben ook ergens opgehouden met blacklist.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.
Ik kijk nu seizoen zes van the blacklist maar ik weet niet waarom want het is bijzonder slecht.
Ja precies, daarom kijk ik tussendoor andere dingen. Maar moet toch weten hoe het seizoen eindigtquote:Op zondag 19 januari 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.
Ik kijk nu seizoen zes van the blacklist maar ik weet niet waarom want het is bijzonder slecht.
Herkenbaarquote:Op zondag 19 januari 2020 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Nog geen moer uitgevoerd behalve kranten lezen, ontbijten en koffie drinken.
Wel gezien dat ik even iets aan de keuken moet doen. Zon schijnt naar binnen en het is brrrr
Mosterdsoep.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is soepdag. F. heeft restje van de pastinaaksoep. Maar welke soep maak/eet ik? Ik overweeg uiensoep.
Bij twijfel niet doen. En eigenlijk niet twijfelen, gewoon niet doenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Ingepakt..![]()
Huis enigszins aan de kant (Ik heb geen zin om te gaan stofzuigen)
Ik twijfel nog over de kattenbak
Kwam jouw man vandaag of morgen terug of hoe zat het? Want anders is een week weg met vieze bak wel zielig voor de cats en/of sitsquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Ingepakt..![]()
Huis enigszins aan de kant (Ik heb geen zin om te gaan stofzuigen)
Ik twijfel nog over de kattenbak
Oh dank voor de tip! Heerlijk zijn diequote:Op zondag 19 januari 2020 08:52 schreef minilot het volgende:
Yo! Zo bijlezen. Eerst persen.
[ afbeelding ]
Op afstand het beste aan januari, bloedsinaasappels
Hier past de winter (eigenlijk de herfstkant maar we leggen de dunne er nooit op in de winter, tenzij -20) ook maar nét. Wel goed laden anders wordt er idd ook geschreeuwdquote:Op zondag 19 januari 2020 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dekbed past niet in de wasmachine
Of ja, past nét maar toen begon de machine te klagen
Ik heb gepropt, gestouwd, geaaid, lieflijk toegesproken, gemopperd maarquote:Op zondag 19 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier past de winter (eigenlijk de herfstkant maar we leggen de dunne er nooit op in de winter, tenzij -20) ook maar nét. Wel goed laden anders wordt er idd ook geschreeuwd
Wat kijkt ze graag?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik had ontbijt, ruimde wat op en liep met Dora. Straks ergens grote ronde doen en weekmenu in elkaar draaien. Nog steeds koud.
Dora kijkt TV.
Das niet best...quote:Op zondag 19 januari 2020 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tjek het Netflix-topic. Op een enkeling na is niemand enthousiast
J ook. En heeft ruzie met de stopcontacten. Niet te genieten johquote:Op zondag 19 januari 2020 12:52 schreef fietsie het volgende:
Goede "morgen". Vet spierpijn. Top.
Nu nog meer koffie.
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb hier alles van zn plek getrokken en de vloer gedaan. Als de kitten bijv onder de bank ging kwam ze er grijs uit
Ramen van binnen gezeemd want er kwam zo hangmatje binnen voor het raam (goed excuus ook). Dus alles is beneden weer mooi schoon. Voor ze straks door het huis mag hollen wil ik dat boven ook allemaal doen
Zon en kittens, altijd goede graadmeters voor schoonmaakfaalsquote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb hier alles van zn plek getrokken en de vloer gedaan. Als de kitten bijv onder de bank ging kwam ze er grijs uit
Ramen van binnen gezeemd want er kwam zo hangmatje binnen voor het raam (goed excuus ook). Dus alles is beneden weer mooi schoon. Voor ze straks door het huis mag hollen wil ik dat boven ook allemaal doen
Als je een stevige versie koopt en het echt goed vacuüm kunt trekken dan zouden ook diva’s erin moeten kunnen rusten.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijn
Ze hebben hier ieder 3 ligplekken (plus de onbedoelde waar ze meer gebruik van maken). Ik vind het goed zo voor ze, want 90% kans dat ze het negerenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je een stevige versie koopt en het echt goed vacuüm kunt trekken dan zouden ook diva’s erin moeten kunnen rusten.
Ik had er ook eentje. Tot dat een pisplek werd
Stopcontactenruzie? Da's nooit leuk.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J ook. En heeft ruzie met de stopcontacten. Niet te genieten johIk heb geen spierpijn maar ik heb als vliegende keep ook niet het werk verzet dat jullie deden.
Ja ik dacht kan ze lekker naar de vogeltjes buiten kijkenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijn
Ja ik vond het niet eens ergquote:Op zondag 19 januari 2020 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zon en kittens, altijd goede graadmeters voor schoonmaakfaals
Tussen van die lijntjes in eenquote:Op zondag 19 januari 2020 12:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kookte lunch en diner voor morgen en maakte samen met kind huiswerk. Ik heb keurig geschreven in schrijfletters![]()
Fijnquote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef belde net. We hebben 45 minuten bijgekletst en gaan binnenkort live afspreken. Het is 13 jaar geleden dat we voor het laatst contact hadden.
Wat leuk. Heeft hij ook nog contact met andere neven en nichten? Ik sta er iedere keer weer van te kijken hoeveel herkenning er is als ik ze zie. Wij hebben meestal 1 per 2 jaar een neven en nichten reünie, daar komen soms mensen die je 20-30 jaar niet gezien hebt, en het is altijd enorm gezellig, die jaren vallen meteen weg.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef belde net. We hebben 45 minuten bijgekletst en gaan binnenkort live afspreken. Het is 13 jaar geleden dat we voor het laatst contact hadden.
Postnatale nesteldrangquote:
Natuurdocu'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |