Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:18 schreef Aure het volgende:
Ik vond 1 en 2 van Dracula wel heel tof. 3 inderdaad minder goed uitgewerkt.
Nu weer verder met You
Oh ja, ik ben ook ergens opgehouden met blacklist.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.
Ik kijk nu seizoen zes van the blacklist maar ik weet niet waarom want het is bijzonder slecht.
Ja precies, daarom kijk ik tussendoor andere dingen. Maar moet toch weten hoe het seizoen eindigtquote:Op zondag 19 januari 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond you echt zo'n serie die je blijft kijken ondanks dat het niet mega goed is. Je wil toch weten hoe het verder gaat.
Ik kijk nu seizoen zes van the blacklist maar ik weet niet waarom want het is bijzonder slecht.
Herkenbaarquote:Op zondag 19 januari 2020 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Nog geen moer uitgevoerd behalve kranten lezen, ontbijten en koffie drinken.
Wel gezien dat ik even iets aan de keuken moet doen. Zon schijnt naar binnen en het is brrrr
Mosterdsoep.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is soepdag. F. heeft restje van de pastinaaksoep. Maar welke soep maak/eet ik? Ik overweeg uiensoep.
Bij twijfel niet doen. En eigenlijk niet twijfelen, gewoon niet doenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Ingepakt..![]()
Huis enigszins aan de kant (Ik heb geen zin om te gaan stofzuigen)
Ik twijfel nog over de kattenbak
Kwam jouw man vandaag of morgen terug of hoe zat het? Want anders is een week weg met vieze bak wel zielig voor de cats en/of sitsquote:Op zondag 19 januari 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Ingepakt..![]()
Huis enigszins aan de kant (Ik heb geen zin om te gaan stofzuigen)
Ik twijfel nog over de kattenbak
Oh dank voor de tip! Heerlijk zijn diequote:Op zondag 19 januari 2020 08:52 schreef minilot het volgende:
Yo! Zo bijlezen. Eerst persen.
[ afbeelding ]
Op afstand het beste aan januari, bloedsinaasappels
Hier past de winter (eigenlijk de herfstkant maar we leggen de dunne er nooit op in de winter, tenzij -20) ook maar nét. Wel goed laden anders wordt er idd ook geschreeuwdquote:Op zondag 19 januari 2020 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dekbed past niet in de wasmachine
Of ja, past nét maar toen begon de machine te klagen
Ik heb gepropt, gestouwd, geaaid, lieflijk toegesproken, gemopperd maarquote:Op zondag 19 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier past de winter (eigenlijk de herfstkant maar we leggen de dunne er nooit op in de winter, tenzij -20) ook maar nét. Wel goed laden anders wordt er idd ook geschreeuwd
Wat kijkt ze graag?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik had ontbijt, ruimde wat op en liep met Dora. Straks ergens grote ronde doen en weekmenu in elkaar draaien. Nog steeds koud.
Dora kijkt TV.
Das niet best...quote:Op zondag 19 januari 2020 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tjek het Netflix-topic. Op een enkeling na is niemand enthousiast
J ook. En heeft ruzie met de stopcontacten. Niet te genieten johquote:Op zondag 19 januari 2020 12:52 schreef fietsie het volgende:
Goede "morgen". Vet spierpijn. Top.
Nu nog meer koffie.
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb hier alles van zn plek getrokken en de vloer gedaan. Als de kitten bijv onder de bank ging kwam ze er grijs uit
Ramen van binnen gezeemd want er kwam zo hangmatje binnen voor het raam (goed excuus ook). Dus alles is beneden weer mooi schoon. Voor ze straks door het huis mag hollen wil ik dat boven ook allemaal doen
Zon en kittens, altijd goede graadmeters voor schoonmaakfaalsquote:Op zondag 19 januari 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb hier alles van zn plek getrokken en de vloer gedaan. Als de kitten bijv onder de bank ging kwam ze er grijs uit
Ramen van binnen gezeemd want er kwam zo hangmatje binnen voor het raam (goed excuus ook). Dus alles is beneden weer mooi schoon. Voor ze straks door het huis mag hollen wil ik dat boven ook allemaal doen
Als je een stevige versie koopt en het echt goed vacuüm kunt trekken dan zouden ook diva’s erin moeten kunnen rusten.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijn
Ze hebben hier ieder 3 ligplekken (plus de onbedoelde waar ze meer gebruik van maken). Ik vind het goed zo voor ze, want 90% kans dat ze het negerenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je een stevige versie koopt en het echt goed vacuüm kunt trekken dan zouden ook diva’s erin moeten kunnen rusten.
Ik had er ook eentje. Tot dat een pisplek werd
Stopcontactenruzie? Da's nooit leuk.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J ook. En heeft ruzie met de stopcontacten. Niet te genieten johIk heb geen spierpijn maar ik heb als vliegende keep ook niet het werk verzet dat jullie deden.
Ja ik dacht kan ze lekker naar de vogeltjes buiten kijkenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n hangmat is zo leuk, iedere ochtend wanneer ik naar kantoor fiets zie ik onderweg een kat in zo’n ding liggen. Maar ik denk dat de diva’s te zwaar zijn
Ja ik vond het niet eens ergquote:Op zondag 19 januari 2020 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zon en kittens, altijd goede graadmeters voor schoonmaakfaals
Tussen van die lijntjes in eenquote:Op zondag 19 januari 2020 12:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kookte lunch en diner voor morgen en maakte samen met kind huiswerk. Ik heb keurig geschreven in schrijfletters![]()
Fijnquote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef belde net. We hebben 45 minuten bijgekletst en gaan binnenkort live afspreken. Het is 13 jaar geleden dat we voor het laatst contact hadden.
Wat leuk. Heeft hij ook nog contact met andere neven en nichten? Ik sta er iedere keer weer van te kijken hoeveel herkenning er is als ik ze zie. Wij hebben meestal 1 per 2 jaar een neven en nichten reünie, daar komen soms mensen die je 20-30 jaar niet gezien hebt, en het is altijd enorm gezellig, die jaren vallen meteen weg.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef belde net. We hebben 45 minuten bijgekletst en gaan binnenkort live afspreken. Het is 13 jaar geleden dat we voor het laatst contact hadden.
Postnatale nesteldrangquote:
Natuurdocu'squote:
We hebben al een nestkasje aan de grote boom in de tuin hangen voor koolmezen (staat er ook op en ze kunnen lezenquote:Beste mijnheer / mevrouw,
U krijgt van de gemeente een nestkastje.
U kunt het kastje vanaf maandag 20 januari ophalen bij Gemeentewerf Overveen (8:30 en 12:30 uur maandag t/m vrijdag) op vertoon van deze email.
In de bijlage vindt u een instructie voor het ophangen en het onderhoud van de nestkast.
We raden u aan om het nestkastje zo snel mogelijk op te hangen. Door de zachte winter zijn de mezen nu al bezig met nestvoorbereiding en verdelen van territoria.
Wat tof! Dat herinnert me er aan dat we de nestkastjes voor de roodborstjes op moeten hangen voor ze weer besluiten om nesten te bouwen in broeken en naast haspels.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Blues het volgende:
Zo leuk, na een reactie op de fbpagina van de gemeente krijg ik dit terug:
[..]
We hebben al een nestkasje hangen voor koolmezen (staat er ook op en ze kunnen lezen![]()
) daar is het al druk met aanvliegen.
Dit nieuwe kastje moeten we dus 30m daar vandaan hangen.
Ach robine en gezinquote:Op zondag 19 januari 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat tof! Dat herinnert me er aan dat we de nestkastjes voor de roodborstjes op moeten hangen voor ze weer besluiten om nesten te bouwen in broeken en naast haspels.
Wat gezellig hè, die vogeltjesquote:Op zondag 19 januari 2020 14:33 schreef Blues het volgende:
Zo leuk, na een reactie op de fbpagina van de gemeente krijg ik dit terug:
[..]
We hebben al een nestkasje hangen voor koolmezen (staat er ook op en ze kunnen lezen![]()
) daar is het al druk met aanvliegen.
Dit nieuwe kastje moeten we dus 30m daar vandaan hangen.
Ja, leuk.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat gezellig hè, die vogeltjes
Hier is het tegenover mijn keukenraam ook alweer druk. Heb al roodborstjes gezien, het nijlganzenpaartje komt ook weer buurten, de kippen beneden lopen ook alweer vrolijk te kakelen (geen idee bij wie ze horen maar die lopen hier dus los), kievitjes al gespot en dan hebben we natuurlijk het reigerpaartje
Afwassen doe ik het liefste ‘s ochtends ook. Heb ik wat om naar te kijken.
Ik dan van de week:quote:Op zondag 19 januari 2020 14:42 schreef Blues het volgende:
Leuk.
Ik zag paar weken geleden alweer jonge nijlganspulletjes bij de vijver bij mijn werk.. vond het wel raar midden in de winter
Er waren er 4 of 5 en ik zag afgelopen week nog maar 1 jonkie (flink gegroeid dat wel).
Joe @ uiensoep. Hier vanavond ook uiensoep, maar dan uit de vriezer en gemaakt door de slagerquote:Op zondag 19 januari 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is soepdag. F. heeft restje van de pastinaaksoep. Maar welke soep maak/eet ik? Ik overweeg uiensoep.
Wow! Ik ga gauw verder lezen om te zien of er nog verdere uitleg komtquote:Op zondag 19 januari 2020 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Ik ga gauw verder lezen om te zien of er nog verdere uitleg komt
Dankquote:Op zondag 19 januari 2020 14:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Aure op de laatste pagina’s staat wat users van Ares vonden
F&S / [Netflix NL #151] Netflix genot
The obvious! Waarom zo lang geen contact gehad en wat was nu de aanleiding voor wél contact?quote:
Zo lang geen contact is omdat onze moeders ruzie hadden. We hebben nooit echt een band opgebouwd omdat onze moeders regelmatig ruzie hadden. Ik bedacht vorig jaar dat ik het niet zo tof vond dat ik vanwege al mijn moeders conflicten alleen maar 1 tante heb die ik als familie beschouw. Ik heb beide neven een kaartje gestuurd met kerst met mijn telefoonnummer en de vraag of ze eens af wilden spreken.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:30 schreef minilot het volgende:
[..]
The obvious! Waarom zo lang geen contact gehad en wat was nu de aanleiding voor wél contact?
We gaan naar 1917 en ja, wij eten meestal op vaste tijden.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:36 schreef minilot het volgende:
Wat ga je zien, @:Golfer?En hebben jullie zo'n vaste etenstijd dan?
Wat stoer dat je dat gedaan hebt. En wat leuk dat er positief op gereageerd isquote:Op zondag 19 januari 2020 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo lang geen contact is omdat onze moeders ruzie hadden. We hebben nooit echt een band opgebouwd omdat onze moeders regelmatig ruzie hadden. Ik bedacht vorig jaar dat ik het niet zo tof vond dat ik vanwege al mijn moeders conflicten alleen maar 1 tante heb die ik als familie beschouw. Ik heb beide neven een kaartje gestuurd met kerst met mijn telefoonnummer en de vraag of ze eens af wilden spreken.
Hij zit op een school waar ze zelf hun tijd mogen indelen. Hij vindt eigenlijk al het werk leuker dan schrijven, dat vindt hij saai, dus schuift hij voor zich uit. En hij heeft een beperkte aandachtsspanne dus tijdens saaie taken snel afgeleid, dus hij loopt er vaak mee achter. Ze mogen aan het eind van de zelf beslissen of ze werk mee naar huis nemen. Naast snel afgeleid is hij ook plichtsgetrouw, dus het schrijfwerk komt vaak mee. Dan schrijven we twee keer een half uurtje. Kan geen kwaad voor hem, een beetje leren zich in te zetten en ik vind het wel knus, samen aan tafel. Ik schrijf voor de vorm in een eigen schrift meequote:Op zondag 19 januari 2020 12:41 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda ( is dat eigenlijk je favo drankje?)...je kind is nog jong en (jij) hij heeft 2 dagen huiswerk in het weekend?
Een van de heel weinige zondagen dat ik naar de jumbo was: feestje: P leeg, winkel vrijwel leeg en ontbijt boodschappen gehaald.
In de winkel het recept gegoocheld voor de eerder genoemde paprika mousse van Ottolenghi: ook meegenomen.
https://ottolenghi.co.uk/recipes/muhammara
In een interview zei ottolenghi ooit eens dat hij ook wel een pot gerookte paprika gebruikte. Ik denk dan, gemak dient de mensquote:Op zondag 19 januari 2020 15:47 schreef AnneX het volgende:
Ja, inderdaad eten op vaste tijd ‘s avonds.
D.w.z. Om 6 uur gaan koken en aansluitend rond 18:45/19:00 uur eten.
Overdag heb ik geen vaste tijden voor de havermout en de lunch.
‘s Avonds móet ik echt wel rond die tijd aan tafel anders beroerd van de honger, zegt de buik.
Affijn: ottolenghi paprika dip staat in de koelkast.
Molasse kon vervangen door balsamico volgens recept 2.
N.B. de velletjes van de gerookte paprika verwijderen is bijna als een plastic velletje eraf trekken😳
En doen jullie dat? paprika buiten de koelkast bewaren? stond op de verpakking.
Dat doe ik alleen met tomaten en eieren.
# voortaan
Ja, daar hoorde ik vandaag over, ben ik benieuwd naar!quote:Op zondag 19 januari 2020 15:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Boekje aangeschaft. Nu al fan.
Ja, dat las ik in recept #2.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In een interview zei ottolenghi ooit eens dat hij ook wel een pot gerookte paprika gebruikte. Ik denk dan, gemak dient de mens
Vooral de scootmobielroutequote:Op zondag 19 januari 2020 15:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt spannend. Nog niets gehoord nee. Ik heb ook helemaal niet naar hem gevraagd net. Onze ouders, zijn kinderen, onze bedrijven zijn uitgebreid besproken maar zijn broer zijn we vergeten.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:09 schreef minilot het volgende:
Tof dat je die kaartjes gestuurd hebt, Lucky! Van andere neef ook nog iets gehoord?
Yup kruistocht spijkerbroeken geluktquote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda..creatief opgelost![]()
@:Blues...leuk van de gemeente! En is de spijkerbroeksessie gelukt?
# Kruistocht.
@:Fiets: ook al leuk en fijn dat je kon helpen bij het hek![]()
En @ L-S:tof dat de neef positief reageerde en contact opnam.
En
Nou, dat was het wel. Verder met de krant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 16:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues: hóe ver men kan gaan met “hoofdelijk omslaan” ...vooruitlopend op
de Italiaanse meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg dit. Ik zie die mensen (de wijndrinkers) al voor me, met zure gezichten “hoop dat hij zich verslikt”. Gezellige etentjes zullen dat zijn
We have far more in common than that which devides us..
Nou, als iemand bij een etentje consequent flink duurdere drankjes (zeg: anderhalf tot twee keer duurder, of twee keer zoveel consumpties dan de rest) bestelt dan zou ik het netjes vinden als hij/zij daar rekening mee houdt bij de afrekening.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Erg dit. Ik zie die mensen (de wijndrinkers) al voor me, met zure gezichten “hoop dat hij zich verslikt”. Gezellige etentjes zullen dat zijn
quote:Op zondag 19 januari 2020 16:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues: hóe ver men kan gaan met “hoofdelijk omslaan” ...vooruitlopend op
de Italiaanse meet.
Ach ik betaal standaard teveel aan drank bij een gedeelde rekening. 1 a 2 glazen fris en misschien een kop koffie. Alcohol is duurder en wordt vaak meer van gedronken. Ik maak dat dan wel weer goed in de hoeveelheid eten die ik naar binnen werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ach ja...dan compenseer je dat weer.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Ach ik betaal standaard teveel aan drank bij een gedeelde rekening. 1 a 2 glazen fris en misschien een kop koffie. Alcohol is duurder en wordt vaak meer van gedronken. Ik maak dat dan wel weer goed in de hoeveelheid eten die ik naar binnen werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Myraela: mooie matte kleur groen/grijs op de muur.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik niet! Want hoe ik ook mijn best deed, ik kreeg altijd een slecht cijfer. En ik deed echt heel erg mijn best. Achteraf bleek ik mijn pen totaal verkeerd vast te houden, maar dat heeft geen juf of meester ooit opgemerkt. Nu krijg ik dat er niet meer uit en heb ik binnen no time kramp in mijn hand bij schrijven (had ik als kind ook al bij lange stukken schrijven).quote:Op zondag 19 januari 2020 13:15 schreef Blues het volgende:
Tussen van die lijntjes in eenschrift
? Ik hield heel erg van mooi schrijven op school.
Ik doe geen enkele groente of fruit in koelkastquote:Op zondag 19 januari 2020 15:47 schreef AnneX het volgende:
En doen jullie dat? paprika buiten de koelkast bewaren? stond op de verpakking.
Dat doe ik alleen met tomaten en eieren.
Een pand in Hoogeveen staat er ook zéér terecht inquote:Op zondag 19 januari 2020 15:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh!quote:Op zondag 19 januari 2020 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een pand in Hoogeveen staat er ook zéér terecht inIk verwonder me al jaren over de ultieme lelijkheid.
[ afbeelding ]
Staat al een tijdje leeg dus, midden in winkelcentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |