Ja landklimaat.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt en niet vlak ... maar het waren geen dorpjes op 1700m hoogte hoor... gewoon de hoogvlakte ...
quote:Op zondag 19 januari 2020 00:26 schreef Petzi het volgende:
Wil niet in de koffie, wijn of in het bier spugen, maar mocht men het zich nog enigzins herinneren, ben vorige week geopereerd aan kwaardaardig iets. Scheen geen melanoom maar een basal carcinoom- huppelepup te zijn. Is weg nu, maandag hechtingen eruit en blijft nog lang leven.
Goed nieuws!quote:Op zondag 19 januari 2020 00:26 schreef Petzi het volgende:
Wil niet in de koffie, wijn of in het bier spugen, maar mocht men het zich nog enigzins herinneren, ben vorige week geopereerd aan kwaardaardig iets. Scheen geen melanoom maar een basal carcinoom- huppelepup te zijn. Is weg nu, maandag hechtingen eruit en blijft nog lang leven.
Volgens mij had ie geen kijkersquote:
@Prisha, meteoor boven Puerto Rico!twitter:LouisVtweeter twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:37:52Estoy aquí admirando la vista, tomando fotos como de costumbre y tiro una foto, thank God que fue Live Photo y capture este meteorito ☄️. https://t.co/UREFQVvARQ reageer retweet
Ik vind je een held dat je bijna iedere dag gaat wandelenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee heb een dagje vrij genomen
Geen kijkers?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij had ie geen kijkers
Kan zijn kanaal ff niet vinden omdat youtube mijn account met volgers geblokkeerd heeft
dat zijn er wel een aantal of wat ?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:33 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, meteoor boven Puerto Rico!twitter:LouisVtweeter twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:37:52Estoy aquí admirando la vista, tomando fotos como de costumbre y tiro una foto, thank God que fue Live Photo y capture este meteorito ☄️. https://t.co/UREFQVvARQ reageer retweet
Filmpje in de tweet. Was deze ongeveer zoals die jij gezien hebt en die ik gehoord heb?
Heb de navigatie alleen maar voor het laatste stukkie nodig.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
correct.geslaagd voor aardrijkskunde
Wat gaat er overquote:Op zondag 19 januari 2020 00:34 schreef FANN het volgende:
anders weten jullie niet waar het overgaat
Niets teruglezen FANN nergens voor nodig..quote:Op zondag 19 januari 2020 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind je een held dat je bijna iedere dag gaat wandelen![]()
en nu moet ik nog teruglezen eigenlijk... maar ik moet de afwas nog doen.. één grote
zooi in de keuken... maar jah![]()
Die griek had weer een buimazzel voor mij
Ja ik kan ook wel Italiaans lezenquote:Op zondag 19 januari 2020 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de stream 1 en 2 schalten ze veel ,stream 3 is en uur achter
Mooi.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:26 schreef Petzi het volgende:
Ha dat lijkt erop ja! Alleen ik dacht dat de baan wat vlakker was.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:33 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, meteoor boven Puerto Rico!twitter:LouisVtweeter twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:37:52Estoy aquí admirando la vista, tomando fotos como de costumbre y tiro una foto, thank God que fue Live Photo y capture este meteorito ☄️. https://t.co/UREFQVvARQ reageer retweet
Filmpje in de tweet. Was deze ongeveer zoals die jij gezien hebt en die ik gehoord heb?
quote:Op zondag 19 januari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat ook, maar dat bedoel ik dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |