Eej FANN! Welk topic?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was druk aan het googelen voor een ander topiceerst even koffie pakken....
Dan mis je al mijn posts!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is niks voor jou...![]()
Is er nog iets gebeurd? ik kan écht niet 10 topics teruglezen
oké... want je weet het niet tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan mis je al mijn posts!![]()
Nèh, je mist er niet veel aan.![]()
Dat is waar. De enige ontwikkeling is volgens mij de komende meeting op 29 feb. a.s. in Den Haag.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:45 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... want je weet het niet tegenwoordig
Ja da's een beetje ver... maar hoe dan ook... geen zin inquote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar. De enige ontwikkeling is volgens mij de komende meeting op 29 feb. a.s. in Den Haag.
Ja maar, maar.... maar.... lopen is toch goed voor je!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja da's een beetje ver... maar hoe dan ook... geen zin in![]()
Ik zie jullie verslag wel
Naar Den Haag?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar, maar.... maar.... lopen is toch goed voor je!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar Den Haag?ja zou best goed zijn.... kunnen jullie gelijk mijn AS daar uitstrooien
Ik geef mijn lichaam aan de weterschap trouwensquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 300 topics zouden haske leuk worden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geef mijn lichaam aan de weterschap trouwens![]()
kunnen ze eens kieken hoe raar ik in elkaar zit
Mew.... valt wel mee..... iedereen heeft bijna wel iets hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 07:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel wat voor je kiezen gekregen in je leven, ja. Kolere zeg.
ja ja... maar goed...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kiespijn zuigt, maar dat kan je toch niet vergelijken, gekkie.
datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Dotteke!
Alweer aan de wandel geweest?
dat zeg ik!quote:
Ze beweren alles te hebben bij deze website.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... maar goed...
ik zat te googelen naar kwastjes.... ik moet nodig nieuwe kwastjes hebben... maan online hebben ze niet die nummers die ik nodig heb....dus dan moet ik naar die winkel... hopelijk hebben
ze heb daar wel.... je hebt altijd nummers, dus kleine kwastjes begint bij nummer 000
of 0/3 dus even beter kijken in die winkel, is ingewikkeld![]()
en ik moet starks even kijken welke kleuren verf ik nog nodig heb... maar anyway.. voor wat ik
nu met de maken ben heb ik nog wel verf.. maar die kwastjes waren helemaal ruk... vannacht
kon ik niet verder.... dus ik moet wel
Nu wandelen? Ik doe nog een rondje zzzzzzquote:
Trusten.quote:
Oh... die ken ik nog niet! even kieken... Thanks!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze beweren alles te hebben bij deze website.
En anders weet @Voxs vast wel een adres voor je.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... die ken ik nog niet! even kieken... Thanks!
Jij weet dingen..quote:
Ja.Ik zet de verlichting uit. Lampies zat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zoals hoe laat het is en dat het nu licht begint te worden.
Nee deze is wel goed.. maar als het kan ga ik vandaag toch wel even naar Pipoosquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En anders weet @:Voxs vast wel een adres voor je.
Zelf maken. Knip wat haren bij Die Griek af joh.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee deze is wel goed.. maar als het kan ga ik vandaag toch wel even naar Pipoos
dan kan ik ook even kijken da's wel goedkoper... maar als het niet kan bestel ik
alvast deze...
https://www.tekenenschild(...)brushes/#description
bij pipoos hebben ze toch meer keuze... ik zie wel.. als ik nu bestel heb ik het pas maandag
ofzo.... kan ik niet verder
welke haren?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf maken. Knip wat haren bij Die Griek af joh.
Zulke heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee deze is wel goed.. maar als het kan ga ik vandaag toch wel even naar Pipoos
dan kan ik ook even kijken da's wel goedkoper... maar als het niet kan bestel ik
alvast deze...
https://www.tekenenschild(...)brushes/#description
bij pipoos hebben ze toch meer keuze... ik zie wel.. als ik nu bestel heb ik het pas maandag
ofzo.... kan ik niet verder
quote:
Nee heb een dagje vrij genomenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Dotteke!
Alweer aan de wandel geweest?
Heb je ook wel eens verdiend Dot.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee heb een dagje vrij genomen
Morguh Nottuna, dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens verdiend Dot.
Goeeedemorgen.
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nottuna, dat dacht ik dus ook
Net ontwaakt?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En goedemorgen, net ontwaakte dames en heren!
quote:
Mot ik nog ff malen. Net de laatste espresso kunnen zetten en toen was het weer eens op.quote:
Dat is bijna reden tot paniek.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mot ik nog ff malen. Net de laatste espresso kunnen zetten en toen was het weer eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |