Enjoyquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Zo! En nu heb ik wel een jointje verdiend
Uhuhuquote:
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
UhuhuSoms heb ik wel van die lach momenten ja
![]()
Vooral als ik stoned ben en ergens op FOK in bepaalde topics zit te lezen![]()
Paf ze!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Zo! En nu heb ik wel een jointje verdiend
Eetkicks heb ik af en toe door die druppels die ik neem.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicks
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicks
Eerst maar een zien te draaienquote:
Wat snack je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Eetkicks heb ik af en toe door die druppels die ik neem.
Nu heb ik ook weer zin om wat te snacken!
Zoetigheid ook idd als ik het in huis heb!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wat snack je dan?
Ik eet graag snoep maar ben vaak wel zo vertandig om het niet in huis te halen. Yoghurt met fruit doet het ook altijd goed
Ja meestal moet je ijsjes in vriezen he wel makkelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben al jaren verslaafd aan invries ijsjes
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja meestal moet je ijsjes in vriezen he wel makkelijk
Ja hequote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Zo zijn die kleine keffers best wel schattig
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he
Heb er anders ook niet zoveel mee.
Behalve met een pot nutella pindakaas erbij zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben meer een kattenmens
Ja ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben meer een kattenmens
Huhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Behalve met een pot nutella pindakaas erbij zeker
Awww ja!! Binnenkort komt mijn logeerkitten weer voor een aantal weken bij mijquote:
Ah lieffffffquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww ja!! Binnenkort komt mijn logeerkitten weer voor een aantal weken bij mij![]()
Verheug me er nu al op
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah lieffffff![]()
Ik mis de hont bij mijn ouders thuis wel nu bij ik er niet meer in de buurt woon.
Wij hadden altijd zo een grote knuffelbeest..bouvier met nog wat rassen..als ik dan thuis kwam van cafe 16-18 jaar uurtje of 5-6 sliep ik standaard bij de hontquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopen, ik heb ook wel logeerhonten gehad omdat ik het wandelen zo leuk vond
![]()
Ik ben sowieso wel gek met dieren
Onder de dekens?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij hadden altijd zo een grote knuffelbeest..bouvier met nog wat rassen..als ik dan thuis kwam van cafe 16-18 jaar uurtje of 5-6 sliep ik standaard bij de hont![]()
tot die het te warm kreeg en wegliep
Ik ben meer van honten omdat ik ermee ben opgegroeid. Mijn moeder heeft 2 honden gehad toen ik daar woonde, mijn grootouders die in hetzelfde dorp woonde hadden honten, dus vandaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopen, ik heb ook wel logeerhonten gehad omdat ik het wandelen zo leuk vond
![]()
Ik ben sowieso wel gek met dieren
Ik ben ook met honten opgegroeid , wij hadden vroeger een Deense dog en een poedelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van honten omdat ik ermee ben opgegroeid. Mijn moeder heeft 2 honden gehad toen ik daar woonde, mijn grootouders die in hetzelfde dorp woonde hadden honten, dus vandaar.
We hebben thuis een herder gehad en ik heb uren met dat beest gespeeld langs een rivier waar allemaal weien en bosjes langs liepen![]()
Katten zijn ook wel leuk, maar leuker om op je schoot te hebben en mee te knuffelen, maar daar heb begrepen ik tegenwoordig muis voor.
Poedels kunnen anders ook behoorlijk katten/diva gedrag vertonen als ze het op hun heupen krijfenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook met honten opgegroeid , wij hadden vroeger een Deense dog en een poedelDaarna nooit meer honden gehad.
Pas toen wij als kind verhuisden naar een boerderij begonnen we met katten![]()
Een hond is leuk , maar een kat is een acteur , en jij bent in dienst van de kat , en precies dat vind ik tof aan katten
Een buurvrouw van mij had een Rottweiler, joekel van een beest , was ook zo'n verwend 'prinsesje' Wat een reus van een beest was datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Poedels kunnen anders ook behoorlijk katten/diva gedrag vertonen als ze het op hun heupen krijfen![]()
Mijn moeder heeft een grote poedel en dat is ook wel een prinsesje met vlagen
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een buurvrouw van mij had een Rottweiler, joekel van een beest , was ook zo'n verwend 'prinsesje' Wat een reus van een beest was dat![]()
![]()
Ook met diva gedrag
Echt welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.
Wel schatten van beesten als ze je eenmaal kende.
Als kind ooit een keer meegemaakt dat er eentje woest blaffend en grommend op ons teckeltje af kwam stormen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.
Wel schatten van beesten als ze je eenmaal kende.
Paar keer gehad dat hij in de tuin bezig was als ik thuis kwam en als ik dan hoi zei kwam de oudste altijd even kijken. Die gooide zijn kont tegen je aan als je hem begon te aaien. Schat van een dier, maar wel meteen 40kg dat tegen je aan leuntquote:
Wel schattig dat je jullie teckeltje probeerde te beschermen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind ooit een keer meegemaakt dat er eentje woest blaffend en grommend op ons teckeltje af kwam stormen.
Om ons beestje te beschermen heb ik die rottweiler echt helemaal de tering zitten schelden waarop hij afdroop.
Wist ik toen veel wat voor merk het was en waar die bekend om stonden!
Zijn naam was "Uncle Flip van het Spaaiserhof" (stamboom, konden we verdomd weinig aan doenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel schattig dat je jullie teckeltje probeerde te beschermen!
Ze zeggen toch ook dat je wel binnen kan komen als de eigenaar er niet is maar dat zo'n beest je niet meer weg laat gaan (zoiets)quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar keer gehad dat hij in de tuin bezig was als ik thuis kwam en als ik dan hoi zei kwam de oudste altijd even kijken. Die gooide zijn kont tegen je aan als je hem begon te aaien. Schat van een dier, maar wel meteen 40kg dat tegen je aan leunt
quote:
Teckels zijn ook zo heerlijk eigenwijsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Zijn oma stond op de cover van een boekje waarin o.a. stond: "Teckels kunnen niet zwemmen. Probeer je hen dat toch te laten doen, dan zinken ze met een grote glimlach op de mond naar de bodem."
Arme Connastance van het Spaaiserhof!
Connastance was zijn oma die afgebeeld stond op een boekje waarin stond dat teckels niet kunnen zwemmen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teckels zijn ook zo heerlijk eigenwijs![]()
Dat laatste snap ik niet helemaal geloof ik
Ik wist heul niet dat teckels niet kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Connastance was zijn oma die afgebeeld stond op een boekje waarin stond dat teckels niet kunnen zwemmen!Ik trek zo mijn conclusies over wat er met haar gebeurd is!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat teckels niet kunnen zwemmen![]()
Bizarw
Ja ? maar dat ze daarom niet kunnen zwemmen wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]Wel eens gezien hoe kort die pootjes zijn?
Wij hebben het in ieder geval nooit uitgeprobeerd en ik ga er van uit dat het met Connastance ook wel goed is afgelopen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ? maar dat ze daarom niet kunnen zwemmen wist ik dan weer niet![]()
Iedere hont kan zwemmen .....dacht ik
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben het in ieder geval nooit uitgeprobeerd en ik ga er van uit dat het met Connastance ook wel goed is afgelopen!
Het gevalletje dat we liefkozend "the midget" noemen vanwege zijn lengte, zit nu juf Roos te kijken!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gevalletje dat we liefkozend "the midget" noemen vanwege zijn lengte, zit nu juf Roos te kijken!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
"Moeder zei: Ik ga niet mee! Ik blijf lekker in die oude boerensloot..."
Ken ik nietquote:
Ah okayquote:
Ik snap het ja. Maar hou de deur op een kier. Je wilt niet als een Beatrix eindigen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Maar ik heb voorlopig ff genoeg aan/met mezelf uit te zoeken.
Laatste waar ik nu op zit te wachten is een vent
Ik hou momenteel helemaal niets op een kierquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap het ja. Maar hou de deur op een kier. Je wilt niet als een Beatrix eindigen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou momenteel helemaal niets op een kier
Verdomme.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Maar ik heb voorlopig ff genoeg aan/met mezelf uit te zoeken.
Laatste waar ik nu op zit te wachten is een vent
Alles watquote:Op zondag 19 januari 2020 00:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog? Of begint alles nu?
Ik begin gewoon wanneer ik wil , zitten geen tijden aan vastquote:
Wat een vrijheid! Maar inderdaad!quote:Op zondag 19 januari 2020 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begin gewoon wanneer ik wil , zitten geen tijden aan vast![]()
Wat is er mis met dit tijdstip? Het is weekend ..zoiets
Proostquote:
En een beetje gamenquote:
Dat doe ik dan weer nietquote:
Ik zie hetquote:Op zondag 19 januari 2020 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nietMaar ik zit wel weer lekker muziek te luisteren en te spammen in MUZ
![]()
Ik heb gewoon een goede smaakquote:Op zondag 19 januari 2020 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het
Ik ken die nummers niet echt
Maakt ook niet uit toch. Als jij er maar van genietquote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede smaak![]()
Al zijn er genoeg mensen die het niet met mij eens zijn
Notorious BIG en dat soort muziek luister ik ook vaakquote:Op zondag 19 januari 2020 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch. Als jij er maar van geniet
Ja die oudere rapquote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Notorious BIG en dat soort muziek luister ik ook vaak
Leuk!quote:
Ik heb ook van die 'buien'quote:Op zondag 19 januari 2020 01:44 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk!
Zwarte koffie die je poste is ook gaaf. Luister ook wel graag nederhop.. Alleen vanavond niet
Koos Alberts fan?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook van die 'buien'![]()
Die gaan ook werkelijk alle kanten op
Hou op zeg!!quote:
Ik wel.. Somsquote:Op zondag 19 januari 2020 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op zeg!!![]()
Naar dat soort bagger luister ik niet
Nouja ook wel vrolijke muziekquote:
Ja niet allesquote:
En Koos dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja niet alles
Maar just say hello van rene froger bijvoorbeeld
Zijn het je ogen 😍quote:
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:
quote:
Oh Koos jaquote:Op zondag 19 januari 2020 02:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een compleet ander nummerook leuk hoor
Het zou me wel overvallen nu nogquote:
Ja die heb ik nu opstaanquote:Op zondag 19 januari 2020 02:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh Koos ja![]()
![]()
Ik was het alweer vergeten![]()
![]()
Oh ik weet er een van Koos![]()
![]()
![]()
Tering wat een tyfus nummer![]()
NEEEEEE!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dit is wel heeeel errug ernstig!!!![]()
Het integreren in ONZ gaat me best goed af hé ?quote:
OMG !!! ik durrufnie te klikkenquote:
Ohja merolquote:Op zondag 19 januari 2020 02:25 schreef puzziepie het volgende:
OMG!!!!!!Wat een ellende![]()
Ik ben meer van Merol![]()
![]()
Een hele brave voor hier![]()
Ik houw durvanquote:Op zondag 19 januari 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja merol![]()
moet er wel om lachen vaak.
Grrrrrrrr morgen godverdomme naar verjaardag van nicht moeten. Op fucking zondagquote:
Hiquote:Op zondag 19 januari 2020 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrr morgen godverdomme naar verjaardag van nicht moeten. Op fucking zondag![]()
Is dat iets van onder de rivieren of zo? Dat alle familiedingen op een zondag moeten? Want ik ga dus echt al heel mijn leven naar familiefeesten op goddamn zondag! WAT IS ER MIS MET EEN FEEST OP ZATERDAG VIEREN?!?!@?!
Hallo puzzels!quote:
Ik vier bij voorbaat nietsquote:Op zondag 19 januari 2020 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hallo puzzels!![]()
Viert jouw familie ook al hun feestjes op zondag?
Hjb en bef me..ja zou helemaal uitlikken alsof een bouvier een bak kwark opeetquote:Op zondag 19 januari 2020 02:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik houw durvan![]()
Met Maxim![]()
![]()
![]()
Ik heb in een deuk gelegen![]()
Oh en Merol houdt van\dezelfde waterijsjes als ik!!![]()
Het moest zo zijn
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hjb en bef me..ja zou helemaal uitlikken alsof een bouvier een bak kwark opeet![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hjb en bef me..ja zou helemaal uitlikken alsof een bouvier een bak kwark opeet![]()
![]()
![]()
Ja goffer, het mens wordt 50, kan je moeilijk wegblijven als je uitgenodigd bent.quote:
Haha ja wel waar. Snap dat ook niet. Niet dat ik ooit ga.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrr morgen godverdomme naar verjaardag van nicht moeten. Op fucking zondag![]()
Is dat iets van onder de rivieren of zo? Dat alle familiedingen op een zondag moeten? Want ik ga dus echt al heel mijn leven naar familiefeesten op goddamn zondag! WAT IS ER MIS MET EEN FEEST OP ZATERDAG VIEREN?!?!@?!
Mja lastigquote:Op zondag 19 januari 2020 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja goffer, het mens wordt 50, kan je moeilijk wegblijven als je uitgenodigd bent.
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:37 schreef engine het volgende:
[..]
Had die zin aan wat Poolse collega's geleerd
Mja, is wel een verplichting deze. Maar het is echt altijd zo geweest dat familieshit op zondag was. Snapte ik als kind al niet, als stappende puber kreeg ik er pas echt een hekel aan en als 40+-panter heb ik er nog steeds een tyfushekel aan. Zondag is om op je luie reet te liggen met het voetbal aan, of met wat biermaten nog ff het weekend af te sluiten. Niet om übersociaal te gaan liggen doen met mensen die je normaal nooit ziet.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:38 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja wel waar. Snap dat ook niet. Niet dat ik ooit ga.
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:38 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja wel waar. Snap dat ook niet. Niet dat ik ooit ga.
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, ik hoef iig niet te rijden morgen dus ik kan het altijd nog op een zuipen zetten. Dan is het meestal wel uit te houden.
Een beschaafd zuipen dan. Want de hele familie is er natuurlijk en je wilt ook weer niet bekend staan als die ene neef die niet meer recht kon lopen op het feestje van nicht Anne.quote:
Slappe lachquote:Op zondag 19 januari 2020 02:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beschaafd zuipen dan. Want de hele familie is er natuurlijk en je wilt ook weer niet bekend staan als die ene neef die niet meer recht kon lopen op het feestje van nicht Anne.
Nou, dan beelddenk maar mooi een brave panter die zodra hij binnenkomt na de verplichte handjes schudden snel 2 bier achterover tikt, dan met de derde in zijn hand even bij ouders en zus blijft hangen, om met bier 4 even naar buiten te lopen om te dampen (want roken doen we niet meer anno 2020 natuurlijk), eventjes bier 5 ophaalt, praat met de mensen die hij echt niet kan ontwijken en vervolgens met bier 6 eventjes door de tuin gaat lopen, naar binnen gaat voor het lopend buffet (niet voordat we bier 7 even opgepikt hebben bij de bar), tijdens het lopend buffet nog eventjes wat lacht en praat met familie die 'm niks boeit eigenlijk om vervolgens een mooie hoop te gaan maken op de plee en daarna nog even bier 8 en 9 aan de bar naar binnen te werken terwijl driekwart van de gasten al opgezouten is.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Slappe lach![]()
Sorry ben een beelddenker![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, is wel een verplichting deze. Maar het is echt altijd zo geweest dat familieshit op zondag was. Snapte ik als kind al niet, als stappende puber kreeg ik er pas echt een hekel aan en als 40+-panter heb ik er nog steeds een tyfushekel aan. Zondag is om op je luie reet te liggen met het voetbal aan, of met wat biermaten nog ff het weekend af te sluiten. Niet om übersociaal te gaan liggen doen met mensen die je normaal nooit ziet.
Oepsquote:Op zondag 19 januari 2020 02:56 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Is het niet te laat voor dagbagger?
Ja, zo werkte dat toen ik 20 was. Nu wil ik gewoon dat iedereen op zondag z'n smoel houdt en me met rust laat.quote:
En dan thuis bier 10, 11 en 12quote:Op zondag 19 januari 2020 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan beelddenk maar mooi een brave panter die zodra hij binnenkomt na de verplichte handjes schudden snel 2 bier achterover tikt, dan met de derde in zijn hand even bij ouders en zus blijft hangen, om met bier 4 even naar buiten te lopen om te dampen (want roken doen we niet meer anno 2020 natuurlijk), eventjes bier 5 ophaalt, praat met de mensen die hij echt niet kan ontwijken en vervolgens met bier 6 eventjes door de tuin gaat lopen, naar binnen gaat voor het lopend buffet (niet voordat we bier 7 even opgepikt hebben bij de bar), tijdens het lopend buffet nog eventjes wat lacht en praat met familie die 'm niks boeit eigenlijk om vervolgens een mooie hoop te gaan maken op de plee en daarna nog even bier 8 en 9 aan de bar naar binnen te werken terwijl driekwart van de gasten al opgezouten is.
Geweldig verhaalquote:Op zondag 19 januari 2020 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan beelddenk maar mooi een brave panter die zodra hij binnenkomt na de verplichte handjes schudden snel 2 bier achterover tikt, dan met de derde in zijn hand even bij ouders en zus blijft hangen, om met bier 4 even naar buiten te lopen om te dampen (want roken doen we niet meer anno 2020 natuurlijk), eventjes bier 5 ophaalt, praat met de mensen die hij echt niet kan ontwijken en vervolgens met bier 6 eventjes door de tuin gaat lopen, naar binnen gaat voor het lopend buffet (niet voordat we bier 7 even opgepikt hebben bij de bar), tijdens het lopend buffet nog eventjes wat lacht en praat met familie die 'm niks boeit eigenlijk om vervolgens een mooie hoop te gaan maken op de plee en daarna nog even bier 8 en 9 aan de bar naar binnen te werken terwijl driekwart van de gasten al opgezouten is.
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo werkte dat toen ik 20 was. Nu wil ik gewoon dat iedereen op zondag z'n smoel houdt en me met rust laat.
Oh ..moet ik nu weg?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:56 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Is het niet te laat voor dagbagger?
Nee ik ben nieuw hier , weet net wat dagbaggeren ongeveer een beetje inhoudtquote:
Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 03:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw hier , weet net wat dagbaggeren ongeveer een beetje inhoudt![]()
Nachtbaggeren is wel weer iets heeeel anders
Oh god nee, dan wordt het echt meteen naar bedquote:
Ach, als het een beetje meezit en meer van mijn familieleden ongeveer hetzelfde plan hebben is het misschien nog best gezellig.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geweldig verhaal![]()
![]()
![]()
Niet leuk allemaal voor jou natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh god nee, dan wordt het echt meteen naar bed
[..]
Ach, als het een beetje meezit en meer van mijn familieleden ongeveer hetzelfde plan hebben is het misschien nog best gezellig.
🤪🤭🤭quote:Op zondag 19 januari 2020 03:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw hier , weet net wat dagbaggeren ongeveer een beetje inhoudt![]()
Nachtbaggeren is wel weer iets heeeel anders
Ik hoop dat mijn oudste neef en zijn vrouw komen, die spugen er ook niet in en hebben altijd wel een goed verhaalquote:Op zondag 19 januari 2020 03:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat is iig een positieve insteek
Die spugen waar niet in?quote:Op zondag 19 januari 2020 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn oudste neef en zijn vrouw komen, die spugen er ook niet in en hebben altijd wel een goed verhaal
Ken je die uitdrukking niet?quote:
Ah!!quote:Op zondag 19 januari 2020 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet?![]()
Dat je het graag lust, in dit geval alcoholhoudende drank dus
quote:Op zondag 19 januari 2020 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet?![]()
Dat je het graag lust, in dit geval alcoholhoudende drank dus
Over het algemeen wordt er hier ook dus gewoon drank mee bedoelt.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!!Nee die uitdrukking kende ik niet op die manier
Vind 'm altijd wel mooi eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 03:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken de uitdrukking maar gebruik em nooit. Klinkt lelijk
Wehe lolquote:Op zondag 19 januari 2020 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt er hier ook dus gewoon drank mee bedoelt.![]()
"Pietje drinkt wel echt veel hè?"
-"Nogal, kijk, ik spuug er ook niet in, wij allemaal niet maar Piet staat er volgens mij mee op...."
Piet geniet van het levenquote:Op zondag 19 januari 2020 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt er hier ook dus gewoon drank mee bedoelt.![]()
"Pietje drinkt wel echt veel hè?"
-"Nogal, kijk, ik spuug er ook niet in, wij allemaal niet maar Piet staat er volgens mij mee op...."
Ik zeg altijd:"Die geniet van z'n lever."quote:
Ik zal m'n calorieën eens over je gezicht laten exploderenquote:
Scherp😛quote:Op zondag 19 januari 2020 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt het over vrijheid , ik over vrije tijd
Of je gaat pagga spuiten of je gaat dralla draaien😂😅🤣quote:Op zondag 19 januari 2020 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ff de vleesvulkaan laten uitbarsten
Hahaha optie twee had ook gekund. Maar doelde op 1quote:Op zondag 19 januari 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Of je gaat pagga spuiten of je gaat dralla draaien😂😅🤣
quote:Op zondag 19 januari 2020 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ff de vleesvulkaan laten uitbarsten
Wie had je in je gedachte toen de uitbarsting plaatsvond😛quote:Op zondag 19 januari 2020 09:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha optie twee had ook gekund. Maar doelde op 1
De foef van een hook upquote:Op zondag 19 januari 2020 09:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie had je in je gedachte toen de uitbarsting plaatsvond😛
Weer een klotenacht gehad hier; mini-ToT heeft weer de hele tijd liggen huilen, en ook net toen mevrouw ToT zijn luier aan het vervangen was, was het weer een hele hoop gekrijs.quote:
Ah, even een Bauertje doen?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
![]()
Straks ff mijn lunch ontbijt ophalen bij de Chinees.
Met je vlees vulkaan?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
![]()
Straks ff mijn lunch ontbijt ophalen bij de Chinees.
Awwquote:Op zondag 19 januari 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een klotenacht gehad hier; mini-ToT heeft weer de hele tijd liggen huilen, en ook net toen mevrouw ToT zijn luier aan het vervangen was, was het weer een hele hoop gekrijs.
Ha ! Ik ga voor de varkenshaas met pittige kokossaus en groenten. Mega lekker !quote:
quote:
Klinkt beter!quote:Op zondag 19 januari 2020 10:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ha ! Ik ga voor de varkenshaas met pittige kokossaus en groenten. Mega lekker !
Ik las daar net iets overquote:Op zondag 19 januari 2020 10:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ! Ik ga voor de varkenshaas met pittige kokossaus en groenten. Mega lekker !
[..]
Komt vast door haar naamquote:Op zondag 19 januari 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Juf Roos is fascinerend genoeg om hem z'n verdrietjes te laten vergeten!
Dames die Roos heten zijn per definitie leuke damesquote:Op zondag 19 januari 2020 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die naam heeft ze niet voor niets.@:haags_kwartiertje
@roos94quote:Op zondag 19 januari 2020 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dames die Roos heten zijn per definitie leuke dames![]()
Die heeft iets met kuttenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft iets met kutten
Kan ook heel erg leuk zijn trouwens
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 januari 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Een iets andere stijl dus dan Juf Roos!
Ik weetquote:Op zondag 19 januari 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, kut is niet kut.Kut is best fijn!
Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk!quote:Op zondag 19 januari 2020 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Maar een kut blijft nog steeds een kut
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk!
Same here, ik zit hier aan m'n tweede bakkie.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik moet geloof ik nog ff wakker worden![]()
Meer koffie
Aaahwww zo schattig als ze meezingenquote:Op zondag 19 januari 2020 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, ik zit hier aan m'n tweede bakkie.Verrek, mini-ToT zit iets mee te zingen met Juf Roos!
Toen met "Ik zag twee beren broodjes smeren" ze begon te zingen van "Hi! Hi! Hi!", zong Mini-ToT "Ha! Ha! Ha!". Iets te vroeg natuurlijk want dat hoorde er achteraan te komen, maar het was wel precies in de maat!![]()
![]()
![]()
16 maanden nu!quote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaahwww zo schattig als ze meezingen![]()
Kleine kinderen zijn leuk ..![]()
Hoe oud is Mini midget ToT?
Je zou denken dat lopen vermoeiend isquote:Op zondag 19 januari 2020 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
16 maanden nu!
En sinds een dag of 3 is hij echt enorm veel gaan lopen!
Stomtoevallig is dat ook precies hoe lang hij nu elke fakking nacht de hele nacht ligt te blèren!
Ik weet niet meer wanneer het bij hem begonnen is, maar de onderste hoektandjes zijn nu aan het doorkomen, en dat is flink pijnlijk!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zou denken dat lopen vermoeiend is![]()
Ik ben ff uit het baby/kinder gedoe , wanneer krijgen ze ook alweer tandjes?
Dat bedoel ik , grote kans dat hij daarom misschien zo huilde ?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer het bij hem begonnen is, maar de onderste hoektandjes zijn nu aan het doorkomen, en dat is flink pijnlijk!
Denk ik wel, ja!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , grote kans dat hij daarom misschien zo huilde ?
Ik ben ook bezig met mijn volgende bak koffiequote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik zo een 3e bakkie ga halen....
Zo zieligquote:Op zondag 19 januari 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik wel, ja!
Soms grijpt hij ineens naar zijn kaak, en KRIJSEN dan!
Doe dat maar ff danquote:Op zondag 19 januari 2020 11:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga ook koffie zettenTrek in een bakkie
Ik ontbijt zeldenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Dag Puzzie, heb je al lekker ontbeten en al?
+1 @ koffie-ontbijtje.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ontbijt zelden![]()
Begin meteen met koffie gieten![]()
Kan ik mooi de medicijnen mee wegspoelen
Ik zit nu ook aan mijn 3equote:Op zondag 19 januari 2020 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bak nummer 3 gaat zo richting m'n slokdarm.
Haha, helaas zijn het bij mij Senseo-bakkies, maar wel van heel goede koffie.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit nu ook aan mijn 3e![]()
Ik heb ook geen kleine kopjes ofzow ...
quote:Op zondag 19 januari 2020 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ontbijt zelden![]()
Begin meteen met koffie gieten![]()
Kan ik mooi de medicijnen mee wegspoelen
Ik vind senseo helemaal niksquote:Op zondag 19 januari 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, helaas zijn het bij mij Senseo-bakkies, maar wel van heel goede koffie.
Ruikt je eerste stront na het drinken van die kopjes koffie niet naar koffiequote:Op zondag 19 januari 2020 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bak nummer 3 gaat zo richting m'n slokdarm.
Oehhh dus vandaag heb je een verrassingsontbijt gehad?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Hier wel een simpel ontbijt, brood met kaas en op zondagen een verrassing. En altijd een kop thee. Koffie krijg ik er echt niet doorheen helaas.
quote:
Maispuntje met vega worst erop en een kop thee (meestal op zondagen eet ik ei als ontbijt. Soms gepocheerd, soms met zalm, soms met kaas, spiegelei, roerei, gebakken ei etc).quote:Op zondag 19 januari 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhh dus vandaag heb je een verrassingsontbijt gehad?![]()
Nee, wel m'n pis.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ruikt je eerste stront na het drinken van die kopjes koffie niet naar koffie
Oei kiek es anquote:Op zondag 19 januari 2020 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De pads hiervan zijn fakking goed!
Ik heb ook de koffiebonen hiervan gehad, en natuurlijk zijn de pads wel wat minder van smaak, toch blijft het echt prima!
Ik had een Grind&Brew, maar de kleinste hoeveelheid koffie die je daar mee kan zetten is 2 grote mokken sterke koffie. Dat is vaak toch net wat te veel van het goede voor mij. 2 kleinere kopjes zijn wel voldoende zo op een ochtend.quote:
Okay okay okay je hebt er flink werk van gemaaktquote:Op zondag 19 januari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Maispuntje met vega worst erop en een kop thee (meestal op zondagen eet ik ei als ontbijt. Soms gepocheerd, soms met zalm, soms met kaas, spiegelei, roerei, gebakken ei etc).
Van pochen moet ik idd ook niks hebben!quote:Op zondag 19 januari 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay okay okay je hebt er flink werk van gemaakt![]()
Gepocheerd ei vind ik helemaal niks
Ik ken die koffie niet , maar de verpakking ziet er wel goed uitquote:Op zondag 19 januari 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Grind&Brew, maar de kleinste hoeveelheid koffie die je daar mee kan zetten is 2 grote mokken sterke koffie. Dat is vaak toch net wat te veel van het goede voor mij. 2 kleinere kopjes zijn wel voldoende zo op een ochtend.
Ouwe zwetsertquote:Op zondag 19 januari 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Van pochen moet ik idd ook niks hebben!
Van zwetsen wel!![]()
Is een eigen merk van een bepaalde website, maar soms zie je het ook in winkels liggen (Kruidvat, OP=OP enz.).quote:Op zondag 19 januari 2020 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken die koffie niet , maar de verpakking ziet er wel goed uit
Stiekem vind je het wel leukquote:
Hey marioquote:Op zondag 19 januari 2020 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]lief
[..]
zo ziet precies mijn katz uit
Loes moet gewoon een paar tikken op der muil krijgenquote:
Inderdaad. Wat denkt die snol wel nietquote:Op zondag 19 januari 2020 12:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Loes moet gewoon een paar tikken op der muil krijgen
Waarom smeer je het erop dan...quote:Op zondag 19 januari 2020 12:54 schreef puzziepie het volgende:
Netjes! Ik ga straks nog ff de beentjes strekken
Eerst nagellak van mijn nagels af zien te krijgen , vieze meuk
Oh okequote:Op zondag 19 januari 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja...omdat ik dat mooi vind staan
Wel zin in maar heb geen bootquote:
Dat gaat steeds makkelijkerquote:
Ja ik snap ik inmiddels hoe het een beetje werkt hierquote:
Ben straks al even naar buiten geweest. Denk dat ik het daarbij laat voor vandaagquote:Op zondag 19 januari 2020 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Had nog willen lopen![]()
Dan maar ff straks op de benenwagen naar mijn zoon
Mja ..ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook totaal geen zin heb om naar buiten te gaan ,maar jaquote:Op zondag 19 januari 2020 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ben straks al even naar buiten geweest. Denk dat ik het daarbij laat voor vandaag
Ik zal wel moeten zo..als ik nog vreten wil kunnen kopen ooitquote:Op zondag 19 januari 2020 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ..ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook totaal geen zin heb om naar buiten te gaan ,maar ja
Dat moet ik ook nog doenquote:Op zondag 19 januari 2020 15:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten zo..als ik nog vreten wil kunnen kopen ooit![]()
Same herequote:
Ja, ach een zondag hequote:Op zondag 19 januari 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay okay okay je hebt er flink werk van gemaakt![]()
Gepocheerd ei vind ik helemaal niks
Ik hou niet van gepocheerde eieren .quote:Op zondag 19 januari 2020 16:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ach een zondag he![]()
Gepocheerd ei doe ik eens in de zoveel tijd.
Hou je wel van paaseieren? Ik zag ze al in de schappen liggen bij de lokale grote supermarkten.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet van gepocheerde eieren .
Nog niet gezienquote:Op zondag 19 januari 2020 16:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je wel van paaseieren? Ik zag ze al in de schappen liggen bij de lokale grote supermarkten.
In de AH hadden ze hier met kerst zo een grote ferrero rocher van chocola en daarbinnen in allemaal kleine ferrero rochers. Ik dachtquote:Op zondag 19 januari 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog niet gezienIk ben snel snel door de supermarkt gesjeesd en zit weer lekker warm binnen
![]()
Geen paasei tegengekomen
Ook niet opgelet
Wehehequote:Op zondag 19 januari 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
In de AH hadden ze hier met kerst zo een grote ferrero rocher van chocola en daarbinnen in allemaal kleine ferrero rochers. Ik dacht![]()
![]()
![]()
Totdat ik na kerst dacht van dat zo een ferrero wel lekker is op zijn tijd. Was het op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |