Enjoyquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Zo! En nu heb ik wel een jointje verdiend
Uhuhuquote:
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
UhuhuSoms heb ik wel van die lach momenten ja
![]()
Vooral als ik stoned ben en ergens op FOK in bepaalde topics zit te lezen![]()
Paf ze!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Zo! En nu heb ik wel een jointje verdiend
Eetkicks heb ik af en toe door die druppels die ik neem.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicks
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vooral als ik een tijdje niet geblowd heb. Krijg dan ook altijd weer eet kicks
Eerst maar een zien te draaienquote:
Wat snack je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Eetkicks heb ik af en toe door die druppels die ik neem.
Nu heb ik ook weer zin om wat te snacken!
Zoetigheid ook idd als ik het in huis heb!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wat snack je dan?
Ik eet graag snoep maar ben vaak wel zo vertandig om het niet in huis te halen. Yoghurt met fruit doet het ook altijd goed
Ja meestal moet je ijsjes in vriezen he wel makkelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben al jaren verslaafd aan invries ijsjes
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja meestal moet je ijsjes in vriezen he wel makkelijk
Ja hequote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Zo zijn die kleine keffers best wel schattig
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he
Heb er anders ook niet zoveel mee.
Behalve met een pot nutella pindakaas erbij zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben meer een kattenmens
Ja ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben meer een kattenmens
Huhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Behalve met een pot nutella pindakaas erbij zeker
Awww ja!! Binnenkort komt mijn logeerkitten weer voor een aantal weken bij mijquote:
Ah lieffffffquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww ja!! Binnenkort komt mijn logeerkitten weer voor een aantal weken bij mij![]()
Verheug me er nu al op
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah lieffffff![]()
Ik mis de hont bij mijn ouders thuis wel nu bij ik er niet meer in de buurt woon.
Wij hadden altijd zo een grote knuffelbeest..bouvier met nog wat rassen..als ik dan thuis kwam van cafe 16-18 jaar uurtje of 5-6 sliep ik standaard bij de hontquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopen, ik heb ook wel logeerhonten gehad omdat ik het wandelen zo leuk vond
![]()
Ik ben sowieso wel gek met dieren
Onder de dekens?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij hadden altijd zo een grote knuffelbeest..bouvier met nog wat rassen..als ik dan thuis kwam van cafe 16-18 jaar uurtje of 5-6 sliep ik standaard bij de hont![]()
tot die het te warm kreeg en wegliep
Ik ben meer van honten omdat ik ermee ben opgegroeid. Mijn moeder heeft 2 honden gehad toen ik daar woonde, mijn grootouders die in hetzelfde dorp woonde hadden honten, dus vandaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk van een hont vind is om er mee te kunnen lopen, ik heb ook wel logeerhonten gehad omdat ik het wandelen zo leuk vond
![]()
Ik ben sowieso wel gek met dieren
Ik ben ook met honten opgegroeid , wij hadden vroeger een Deense dog en een poedelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van honten omdat ik ermee ben opgegroeid. Mijn moeder heeft 2 honden gehad toen ik daar woonde, mijn grootouders die in hetzelfde dorp woonde hadden honten, dus vandaar.
We hebben thuis een herder gehad en ik heb uren met dat beest gespeeld langs een rivier waar allemaal weien en bosjes langs liepen![]()
Katten zijn ook wel leuk, maar leuker om op je schoot te hebben en mee te knuffelen, maar daar heb begrepen ik tegenwoordig muis voor.
Poedels kunnen anders ook behoorlijk katten/diva gedrag vertonen als ze het op hun heupen krijfenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook met honten opgegroeid , wij hadden vroeger een Deense dog en een poedelDaarna nooit meer honden gehad.
Pas toen wij als kind verhuisden naar een boerderij begonnen we met katten![]()
Een hond is leuk , maar een kat is een acteur , en jij bent in dienst van de kat , en precies dat vind ik tof aan katten
Een buurvrouw van mij had een Rottweiler, joekel van een beest , was ook zo'n verwend 'prinsesje' Wat een reus van een beest was datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Poedels kunnen anders ook behoorlijk katten/diva gedrag vertonen als ze het op hun heupen krijfen![]()
Mijn moeder heeft een grote poedel en dat is ook wel een prinsesje met vlagen
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een buurvrouw van mij had een Rottweiler, joekel van een beest , was ook zo'n verwend 'prinsesje' Wat een reus van een beest was dat![]()
![]()
Ook met diva gedrag
Echt welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.
Wel schatten van beesten als ze je eenmaal kende.
Als kind ooit een keer meegemaakt dat er eentje woest blaffend en grommend op ons teckeltje af kwam stormen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rottweielers zijn wel mooie honden! Oud buurman van me had er ooit 3 waar hij pakwerk mee deed. Dat zijn inderdaad joekels van beesten en dan waren die best goed afgetraind.
Wel schatten van beesten als ze je eenmaal kende.
Paar keer gehad dat hij in de tuin bezig was als ik thuis kwam en als ik dan hoi zei kwam de oudste altijd even kijken. Die gooide zijn kont tegen je aan als je hem begon te aaien. Schat van een dier, maar wel meteen 40kg dat tegen je aan leuntquote:
Wel schattig dat je jullie teckeltje probeerde te beschermen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind ooit een keer meegemaakt dat er eentje woest blaffend en grommend op ons teckeltje af kwam stormen.
Om ons beestje te beschermen heb ik die rottweiler echt helemaal de tering zitten schelden waarop hij afdroop.
Wist ik toen veel wat voor merk het was en waar die bekend om stonden!
Zijn naam was "Uncle Flip van het Spaaiserhof" (stamboom, konden we verdomd weinig aan doenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel schattig dat je jullie teckeltje probeerde te beschermen!
Ze zeggen toch ook dat je wel binnen kan komen als de eigenaar er niet is maar dat zo'n beest je niet meer weg laat gaan (zoiets)quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar keer gehad dat hij in de tuin bezig was als ik thuis kwam en als ik dan hoi zei kwam de oudste altijd even kijken. Die gooide zijn kont tegen je aan als je hem begon te aaien. Schat van een dier, maar wel meteen 40kg dat tegen je aan leunt
quote:
Teckels zijn ook zo heerlijk eigenwijsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Zijn oma stond op de cover van een boekje waarin o.a. stond: "Teckels kunnen niet zwemmen. Probeer je hen dat toch te laten doen, dan zinken ze met een grote glimlach op de mond naar de bodem."
Arme Connastance van het Spaaiserhof!
Connastance was zijn oma die afgebeeld stond op een boekje waarin stond dat teckels niet kunnen zwemmen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teckels zijn ook zo heerlijk eigenwijs![]()
Dat laatste snap ik niet helemaal geloof ik
Ik wist heul niet dat teckels niet kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Connastance was zijn oma die afgebeeld stond op een boekje waarin stond dat teckels niet kunnen zwemmen!Ik trek zo mijn conclusies over wat er met haar gebeurd is!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |