Wat een faalhaas.quote:
HIJ ZEI 'MISSCHIEN'!!quote:Op maandag 20 januari 2020 07:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Nog erger om te zien hoe hij nu aan het spartelen is in een poging dit recht te lullen.
Nee hoor, die kritiek is er nog steedsquote:Op maandag 20 januari 2020 00:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die kritiek was er maanden geleden misschien, maar nu is het haast normaal dat PSV een uitwedstrijd niet wint. Zelfs tegen GVVV hadden jullie het zwaar en als jullie in de laatste minuut gelijkspelen tegen VVV is dat al bijna een knappe prestatie tegenwoordig. Als ik jou was zou ik me niet teveel bezighouden met AZ, want Feyenoord is momenteel gewoon beter en een aardige kanshebber voor die tweede plek.
Wat een clownquote:
Feyenoord is dick'dquote:Op maandag 20 januari 2020 00:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die kritiek was er maanden geleden misschien, maar nu is het haast normaal dat PSV een uitwedstrijd niet wint. Zelfs tegen GVVV hadden jullie het zwaar en als jullie in de laatste minuut gelijkspelen tegen VVV is dat al bijna een knappe prestatie tegenwoordig. Als ik jou was zou ik me niet teveel bezighouden met AZ, want Feyenoord is momenteel gewoon beter en een aardige kanshebber voor die tweede plek.
Zo dan. @Generationalpha hoeft zijn gezicht niet meer te laten zien hier komende weken, wat zeg ik, komende maanden...quote:
Lees eens goed mafkees. Ik zeg nergens dat Bergwijn 50 miljoen waard is.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo dan. @:Generationalpha hoeft zijn gezicht niet meer te laten zien hier komende weken, wat zeg ik, komende maanden...
quote:Op maandag 20 januari 2020 07:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Nog erger om te zien hoe hij nu aan het spartelen is in een poging dit recht te lullen.
Voor de mensen die daadwerkelijk nog zin hebben om zich ergens in te verdiepen: Lees vervolgens mijn vervolgpost in het topic. Ik zeg bij Bergwijn nergens dat hij 50 miljoen euro waard is.quote:
Als je hier niet serieus op in wilt en alleen maar gaat trollen ben je echt geen knip voor de neus waard.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wees nou eens even realistisch. Stel we gaan van het laagste uit en we rekenen de volgende bedragen:
Malen: 20 miljoen
Bergwijn: 25 miljoen
Ihattaren: 30 miljoen.
Dan kom je in totaal op 75 miljoen uit. Ook voor Stengs en Boadu (plus andere grote AZ-talenten) kun je zeker in totaal 50 miljoen vangen.
Feyenoord komt echt niet in de buurt van dat soort bedragen, ik hoop dat je dat realiseert.
Nee. En ik haal sowieso de mods erbij als dit zo doorgaat. De manier hoe iedereen hier op de man speelt zonder ook maar 1 seconde de moeite te nemen om argumenten te lezen is vrij treurig.quote:
Oké. Nou. Zeer benieuwd wat @GGMM en @onlogisch hiervan vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. En ik haal sowieso de mods erbij als dit zo doorgaat. De manier hoe iedereen hier op de man speelt zonder ook maar 1 seconde de moeite te nemen om argumenten te lezen is vrij treurig.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. En ik haal sowieso de mods erbij als dit zo doorgaat. De manier hoe iedereen hier op de man speelt zonder ook maar 1 seconde de moeite te nemen om argumenten te lezen is vrij treurig.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. En ik haal sowieso de mods erbij als dit zo doorgaat.
Thanks, want zo'n uitglijder had ik niet willen missenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]waarom ga je er nog op in? Gewoon slikken en doorschakelen, zelfs mijn vrouw kan dat.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2020 om 00:03:26Mark van Bommel verdient ook een onafhankelijkere adviseur dan Bert van Marwijk. Zie: https://t.co/352AM9gkCi reageer retweet
quote:PSV ziet na het ontslag van Van Bommel en dus de ontbinding van het sportieve huwelijk tussen De Jong en Van Bommel nog regelmatig de brokstukken door de lucht vliegen. Dat de twee geen goede zakelijke relatie meer onderhielden, bevestigde Bert van Marwijk zondagavond nog eens in Rondo. Al in augustus 2018 (twee maanden na het aantreden van Van Bommel) lagen De Jong, de scouting van PSV en Van Bommel overhoop over de komst van Aziz Behich en Trent Sainsbury.
Met name Behich bleek een miskoop van het ergste soort en ook Sainsbury is iedereen in Eindhoven alweer vergeten. Het waren spelers die van het kamp-Van Bommel per se moesten komen, maar ook aanwinsten waarover intern door anderen sterk werd getwijfeld.
Behich vertrok in mei 2019 gedesillusioneerd bij PSV en zijn zaakwaarnemer Mikkel Beck vroeg zich toen openlijk af waarom Van Bommel zich zo hard voor hem had gemaakt. Sainsbury ging een paar maanden later roemloos weg, zonder dat hij heel veel fout had gedaan overigens.
quote:Dat spelers Mark van Bommel nog dagelijks appen, zoals Van Marwijk aangaf? Ja, dat zal best. Maar er zijn ook heel veel spelers die Mark van Bommel helemaal nooit meer hoeven te zien, met bijvoorbeeld de kleine Toni Lato voorop. Deels is dat inherent aan het feit dat ze reserve waren, maar de kunst van coachen is om een hele selectie perspectief te kunnen bieden en de nummers 12 tot en met 20 bij je te houden. Daarin heeft Van Bommel gefaald.
quote:Dat PSV de wedstrijden tegen LASK Linz, Sporting Portugal, AZ en FC Utrecht met dikke cijfers verloor, dat PSV gelijkspeelde bij degradatiekandidaten als FC Emmen en Sparta en ook nog een aantal andere wedstrijden de mist inging, overleeft uiteindelijk geen enkele trainer. Ook een clubicoon niet. Daar kun je allerlei woorden aan vuil maken en iedereen (mede) de schuld van willen geven, maar het mechanisme is werkelijk overal hetzelfde.
@GGMM Is mijn enige hoop nog.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks, want zo'n uitglijder had ik niet willen missen![]()
Verder genoeg gelachen. Laten we het weer inhoudelijk over PSV hebben
Poppenspeler.rar niet kennen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
@:GGMM Is mijn enige hoop nog.
Dit is een beetje hetzelfde als in de laatste seconden het verliezende doelpunt incasseren terwijl je met 2-0 voorstond.quote:
En hij wordt dus nooit een grote speler als hij dat afmaken niet drastisch verbetert.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie komt er momenteel wel uit de verf bij Napoli? Bergwijn is wel een goeie voetballer alleen geen echte afmaker
absoluut, daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij onlangs met Romario werd vergelekenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hij wordt dus nooit een grote speler als hij dat afmaken niet drastisch verbetert.
quote:De nieuwe hoofdcoach van PSV ziet dat Bergwijn over veel eigenschappen beschikt die passen bij een goede spits. "Hij is een Romario-achtige spits", vertelt de trainer aan De Telegraaf. "Met Romario heb ik lang geleden nog getraind en daar doet hij me aan denken als ik hem bezig zie. Hij heeft een beetje dezelfde lengte, ook van die grote bovenbenen en is heel explosief."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |