twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2020 om 18:51:13De verhouding tussen Casal en Pereiro oogt niet CAO-proof, zeg maar. Ondertussen zijn PSV en Pereiro de grote verliezers. Casal boorde PSV afgelopen zomer al 15 miljoen (20% van een jaarbegroting...) door de neus. Zelfs 2-3 miljoen (een fooi voor Pereiro) lijkt PSV niet gegund. reageer retweet
Madquote:Op zondag 19 januari 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2020 om 18:51:13De verhouding tussen Casal en Pereiro oogt niet CAO-proof, zeg maar. Ondertussen zijn PSV en Pereiro de grote verliezers. Casal boorde PSV afgelopen zomer al 15 miljoen (20% van een jaarbegroting...) door de neus. Zelfs 2-3 miljoen (een fooi voor Pereiro) lijkt PSV niet gegund. reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Denk dat ze wel onder de indruk zijn nu in Venlo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:43 schreef nickhguitar het volgende:
Morgen Venlo even laten zien hoe dit spelletje gespeeld wordt
Ik wel meer, vandaag zie je ook gewoon weer waarom Bergwijn nooit een grote speler gaat worden. Die heeft nog minder rendement dan mijn spaarrekening.quote:Op zondag 19 januari 2020 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk slecht hè. Ik kan er zo 8 opnoemen die niet het niveau hebben.
Heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:11 schreef RipCity het volgende:
Van Marwijk in de bres voor Van Bommel: ‘Hij is veel minder schuldig dan De Jong’
https://www.ad.nl/nederla(...)an-de-jong~a72e2325/
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat ze wel onder de indruk zijn nu in Venlo.
[..]
Ik wel meer, vandaag zie je ook gewoon weer waarom Bergwijn nooit een grote speler gaat worden. Die heeft nog minder rendement dan mijn spaarrekening.
Misschien kan je dit morgen nog een keer posten.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.
Denken dat zo'n jongen het gaat maken in het buitenland is echt een illusie. Die jongen mag al blij zijn als hij bij een middenmotor in de Bundesliga meedraait, die gaat echt niet het verschil maken in Bernabeu of op Old Trafford.
Prima plan.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je dit morgen nog een keer posten.
valt mee dat Mark nog een beetje schuld krijgt van hemquote:Op zondag 19 januari 2020 22:11 schreef RipCity het volgende:
Van Marwijk in de bres voor Van Bommel: ‘Hij is veel minder schuldig dan De Jong’
De Jong moet gewoon zo snel mogelijk weg. Gewogen en te licht bevonden. Maakt de club kapot.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:11 schreef RipCity het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Lozano komt niet eens uit de verf bij napoli. Waarom zou een bergwijn die nog paar keer slechter is wel ergens mee kunnen draaien. Hij zou bij een watford nog moeite hebben momenteel.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je dit morgen nog een keer posten.
wie komt er momenteel wel uit de verf bij Napoli? Bergwijn is wel een goeie voetballer alleen geen echte afmakerquote:Op zondag 19 januari 2020 23:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Lozano komt niet eens uit de verf bij napoli. Waarom zou een bergwijn die nog paar keer slechter is wel ergens mee kunnen draaien. Hij zou bij een watford nog moeite hebben momenteel.
Ik verbaas me dat niemand hem stopt. Niemand binnen de RVC. Toon topsport niet. John kan gewoon zijn gang gaan onverantwoord geld op te brassen.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Heb even gekeken wat die Rodriguez mag kosten.. en dat voor een huurspeler
De Jong wil PSV financieel naar de afgrond brengen voor dit seizoen lol
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.
Denken dat zo'n jongen het gaat maken in het buitenland is echt een illusie. Die jongen mag al blij zijn als hij bij een middenmotor in de Bundesliga meedraait, die gaat echt niet het verschil maken in Bernabeu of op Old Trafford.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:30 schreef Generationalpha het volgende:
Ik denk dat je vooral ook de vergelijking met AZ en PSV moet blijven maken. Beide clubs hebben spelers die ze misschien wel voor 40 tot 50 miljoen (Malen, Bergwijn, Ihattaren, Stengs, Boadu) kunnen verkopen.
Die kritiek was er maanden geleden misschien, maar nu is het haast normaal dat PSV een uitwedstrijd niet wint. Zelfs tegen GVVV hadden jullie het zwaar en als jullie in de laatste minuut gelijkspelen tegen VVV is dat al bijna een knappe prestatie tegenwoordig. Als ik jou was zou ik me niet teveel bezighouden met AZ, want Feyenoord is momenteel gewoon beter en een aardige kanshebber voor die tweede plek.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die gasten spelen zonder druk manAlles wat ze doen is leuk en als het een keer een dagje niet lukt dan is het ook dikke prima. Bij PSV is er na 2 wedstrijden verlies toch kritiek? (zowel intern als extern), bij AZ komen er dan teksten als 'tsjah, we zijn ook geen Ajax'.
Ik zei nergens per speler Hans. Lees eens verder in dat topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |