Ik zou wel met AZ van middenveld willen ruilen.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:16 schreef nickhguitar het volgende:
Overigens echt heerlijk hoe opportunistisch de voetbalwereld is héAZ draait een paar leuke wedstrijden: 'echt bizar dat PSV Aboukhlal zo laat gaan'. AZ verliest 2 wedstrijden op rij: 'het is maar goed dat PSV Aboukhlal niet aan heeft gehouden'.
Ik denk overigens dat de hype nu echt wel voorbij is. Als Stengs en Boadu het niet hebben dan blijft er grijze middelmaat over. Iedere verdediger kent nu hun trucjes wel, met name Stengs heeft dan moeite om het nog te laten zien.
Die gasten spelen zonder druk manquote:Op zondag 19 januari 2020 10:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zou wel met AZ van middenveld willen ruilen.
3-3.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:24 schreef FL_Freak het volgende:
Met hoeveel gaan we vandaag verliezen of gelijkspelen?
Ik zie 2-1 wordenquote:Op zondag 19 januari 2020 11:24 schreef FL_Freak het volgende:
2-1 gelijk spelen of 3-3 verliezen denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:24 schreef FL_Freak het volgende:
Is die Ledezma zo goed dan? Madueke zie ik het ook wel in, maar Ledezma komt toch van praktisch alles wel wat tekort om nu al minuten in het 1ste te maken?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:43 schreef tja77 het volgende:
Wellicht zou het wat zijn om spelers als Madueke en Ledezma wat speeltijd te geven in het eerste in dit toch al verloren seizoen.
Talentvolle technische speler. Fysiek wat aan de lichte kant (understatement). Maar zie hem wel stappen maken bij jong PSV. Kampioen word je dit jaar echt niet meer. Speeltijd in het eerste zou zijn groei wat kunnen bespoedigen.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is die Ledezma zo goed dan? Madueke zie ik het ook wel in, maar Ledezma komt toch van praktisch alles wel wat tekort om nu al minuten in het 1ste te maken?
En Gakpo basisquote:Op zondag 19 januari 2020 11:07 schreef tja77 het volgende:
Ah leuk, Rosario terug in de basis.
Ik kijk vandaag niet
Waarschijnlijk niet neequote:Op zondag 19 januari 2020 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En Gakpo basisNee, dit wordt weer niks.
Zeg dat.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dat hielp ook niet mee natuurlijk.
Kan voor die gasten van VVV toch ook niet gezond zijn, om 17 wedstrijden op deze onzin te spelenquote:
True. Rotspul is het.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan voor die gasten van VVV toch ook niet gezond zijn, om 17 wedstrijden op deze onzin te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |