SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Mooie akkoordenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:07 schreef peaceman het volgende:
Father John Misty - Ballad of the Dying Man
Ik kan daar wel wat meequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
Father John Misty maakt prachtige albums Symph
het nummer hierna... dat is bijzonder!quote:
Op de achtergrond is een sneltekenaar bezig.quote:
High Alice stond in mijn Top 100 van 2019, maar dit is me wat te soundscape-achtig. Klinkt als de soundtrack van een modern computerspel.quote:
Ik snap wel wat je zegt en toch.. ik geniet ervan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
High Alice stond in mijn Top 100 van 2019, maar dit is me wat te soundscape-achtig. Klinkt als de soundtrack van een modern computerspel.
Ik kreeg het idee dat ik naar een heel depressief iemand aan het luisteren was.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef peaceman het volgende:
ik krijg altijd een beetje koude rillingen van dit nummer.. en toch vind ik het heel bijzonder en mooi.
Wilco komt op DTRH dit jaarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Mooi liedje. Je hoort dit soort muziek veel te weinig op de radio.
Ik vond het ook heel aangenaam, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Mooi liedje. Je hoort dit soort muziek veel te weinig op de radio.
bijnaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Dit moet Radiohead zijn
Ah, Thom Yorke weer
Dan gaat Homijn toch gewoon 3 dagen naar een luxe vakantiepark?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Homijn ziet dat helemaal niet zitten, vernam ik.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Thom dacht: laat ik eens wat toegankelijks maken
Hij was afgelopen jaar op DTRH met zijn nieuwe plaat Anima, ook zo'n toegankelijk ding, maar wat een optreden! Was echt verbaasd hoe indrukwekkend het was. Optreden van het jaar!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Thom dacht: laat ik eens wat toegankelijks maken
Ik denk dat het muziek is waar je vaak naar moet luisteren en erg aan gewend moet zijn. Als je het dan live hoort, is het vast geweldig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was afgelopen jaar op DTRH met zijn nieuwe plaat Anima, ook zo'n toegankelijk ding, maar wat een optreden! Was echt verbaasd hoe indrukwekkend het was. Optreden van het jaar!![]()
Ik kende vooraf 1 nummer en toch was het geweldig. En de meeste mensen die er waren vonden dat ook, gezien de reacties na afloop.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat het muziek is waar je vaak naar moet luisteren en erg aan gewend moet zijn. Als je het dan live hoort, is het vast geweldig.
Bij dit soort muziek merk ik vaak dat als ik in een bepaalde stemming ben, ik er helemaal in zit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kende vooraf 1 nummer en toch was het geweldig. En de meeste mensen die er waren vonden dat ook, gezien de reacties na afloop.
Ik snap wat je zegt en zoals ik zei ik was vooraf sceptisch, maar na afloop was ik lyrisch. Ben echt ‘weggeblazen’.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij dit soort muziek merk ik vaak dat als ik in een bepaalde stemming ben, ik er helemaal in zit.
Alleen kan ik me niet goed voorstellen dat ik tijdens een live-concert in zo'n stemming zou zijn.
Het is bij mij meer als ik erg moe ben en ik zo half wakker, half slapend naar muziek luister ik dat soort nummers zoals net van Thom Yorke helemaal fijn vind.
weet ik... maar bewust niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Fijne afsluiter. Ik kende het niet, maar klinkt fijn zeg.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne afsluiter. Ik kende het niet, maar klinkt fijn zeg.
Alleen heb ik de hele tijd het idee dat ze me smeken om iets voor hen open te doen.
Doe Open! hoor ik steeds
Even the lyrics opgezocht. Ik mis het woordje you kennelijkquote:
en lekker veel onbekend werk, dat doe ik niet vaak zoveel.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:00 schreef DJ11 het volgende:
Mooie show weer, van East 17 naar Thom Yorke en van UB40 naar RY X
Bedankt
Trustenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb zelf ook genoten, dus fijn dat jullie dat ook gedaan hebben.![]()
Nu op de bank...
Alvast welterusten
Morgen ga ik t luisteren zoals beloofd!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Trusten
En niet dat nummer vergeten hè? Is echt heel erg in jouw straatje, verwacht ik.
quote:
Goedemorgen stelletje langslapers.quote:
Jij zou dat ook graag willenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen stelletje langslapers.
Morgen moet ik er weer vroeg uitquote:
Moet nog wel.quote:
afsluiting van mijn cursus golf...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet nog wel.
Dan ga je toch gewoon wat later golfen.
Onder het genot van een alcoholische versnapering zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
afsluiting van mijn cursus golf...
mental trainining
![]()
's morgens om 09.30 uur, lijkt me geen goed ideequote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Onder het genot van een alcoholische versnapering zeker?
OM 10.00 uur dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
's morgens om 09.30 uur, lijkt me geen goed idee
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
's morgens om 09.30 uur, lijkt me geen goed idee
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren tot 's nachts bezig geweest op het Whisky Weekend Amsterdam en over 3 kwartier mogen we daar weer aan de bak tot komende nacht. En tussendoor mag ik misschien ook nog wat werken...
We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan...
quote:
Vallen kun je beter overslaan dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren tot 's nachts bezig geweest op het Whisky Weekend Amsterdam en over 3 kwartier mogen we daar weer aan de bak tot komende nacht. En tussendoor mag ik misschien ook nog wat werken...
We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan...
Goedemorgen.quote:
Don't worry, het wordt 0,0 whisky drinken vandaag voor mij...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Vallen kun je beter overslaan dan.
[..]
Goedemorgen.
Jij kunt datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, het wordt 0,0 whisky drinken vandaag voor mij...
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, het wordt 0,0 whisky drinken vandaag voor mij...
Hé DDMquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het weekend beginnen met een nieuwe aflevering van Father Brown, heerlijk
Tnx. Bijna weg, ik hou me heel rustig vandaag, weinig lichamelijke inspanning, niet te veel tv met flitsende beelden en dan is het morgen helemaal weg en kan ik weer nadenken over boodschappen enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé DDM![]()
Nog gefeliciteerd! Is de migraine helemaal weggetrokken?
Lekker rustig aandoen dan maar, je hebt geen keusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tnx. Bijna weg, ik hou me heel rustig vandaag, weinig lichamelijke inspanning, niet te veel tv met flitsende beelden en dan is het morgen helemaal weg en kan ik weer nadenken over boodschappen enzo
Niet slecht. Want het is weekend.quote:
Haha, altijd fijn!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet slecht. Want het is weekend.
Als ik soms zie wat jij eet, dan snap ik dat misselijk zijn wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, altijd fijn!
Hier koud, spierpijn en wat misselijk dus ik heb me wel eens beter gevoeld.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik soms zie wat jij eet, dan snap ik dat misselijk zijn wel.
Ja.... hele rare dingen die ik niet zou durven eten.quote:
Haha, zoals wat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... hele rare dingen die ik niet zou durven eten.
Zoals dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat zelf aan de andijviestamppot! Maar af en toe eet ik ook wel eens dat soort dingen. (Of ik probeer er kleine hapjes van.)
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals dit:ik zie overal oogjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als eten me aankijkt...Juin uit Eigen Tuin!
Dan kijk jij de andere kant op?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie overal oogjes...
En als eten me aankijkt...
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie overal oogjes...
En als eten me aankijkt...
Ik dacht dat dat een klein uiltje wasquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
Vooral die opengesneden vis die je met beide ogen tegelijkertijd aankijkt is aardig fucked up!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een klein uiltje was![]()
![]()
Als vis zou ik het wel durven eten, geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een klein uiltje was![]()
![]()
Als vis zou ik het wel durven eten, geloof ik.
Rare jongen, die spijkerbroek.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Die vis zou ik zonder problemen eten.
Vandaag oppoetsen. Dan heb je er morgen geen last van.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Damn toch iets uitgeschoten met de sambal, voor nu geen probleem, maar morgen....
Ik draai om 21.00 uur weer zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
Maar geen DJ's?
Dan wil ik wel wat "bagger" de lucht in gooien.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Oh top dan doe ik even een korte pre-show.
20 minuten
Meer het kakken waar ik tegenop ziequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai om 21.00 uur weer zoals gewoonlijk.
Dat noem ik niet meer uitschieten. Dat noem ik gewoon dom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meer het kakken waar ik tegenop zie
Eetlepel sambal op 1 boterhammetje.
Qua eten krijg ik het makkelijk weg. Bij al het Oosterse eten gaat er minimaal een theelepel doorheen. Maar schoot een beetje uit vandaag. Eetlepel sambal op een enkele boterham kaas is wel wat veelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat noem ik niet meer uitschieten. Dat noem ik gewoon dom.
Als je een theelepel gebruikt, kun je er nooit een eetlepel op doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Qua eten krijg ik het makkelijk weg. Bij al het Oosterse eten gaat er minimaal een theelepel doorheen. Maar schoot een beetje uit vandaag. Eetlepel sambal op een enkele boterham kaas is wel wat veel
Moet je Thaise pittige dingen proberen, die zijn veel erger
Knijpfles, dan gaat het soms wat hard.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat noem ik niet meer uitschieten. Dat noem ik gewoon dom.
Hoe kun je daar nou mee uitschieten dan?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Knijpfles, dan gaat het soms wat hard.
Wij schakelen later in. Nu is er Duitsland - Kroatiëquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai om 21.00 uur weer zoals gewoonlijk.
Curling?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij schakelen later in. Nu is er Duitsland - Kroatië
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Na deze bent u, komt qua tijd redelijk uit.
Heb je je de rest van de dag verveeld dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Synchroonzwemmen.
Het heeft weer niet gevroren afgelopen nacht
Vooral op bed gelegenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je je de rest van de dag verveeld dan?
Volgens mij ben je gewoon toe aan een andere weegschaal.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral op bed gelegen![]()
Ben vaak echt debiel moe, maar gaat de goede kant op, ik kom weer wat aan.
Nog even doorzetten. En ik houd ook van pittig eten, dus het is ergens ook goed voor me.
Maar ben recent al weer een paar kilo aangekomen, dus ga de goede kant op.
Zit iig weer boven de 70 kilo. Dat wel een schokmoment zeg maar, toen ik daar onder kwam. (ben ergens tussen 1.85 en 1.90m)
Die heb ik sinds een week, haha.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon toe aan een andere weegschaal.
Zie je wel. Sinds deze week, en ineens zit je boven de 70.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik sinds een week, haha.
Alleen zonder gebruiksaanwijzing.
je kunt vast wel googelen op de handleidingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Kan buikvet meten, spiermassa, BMI, etc.
Maar hoe?!
Ook bij de oude analoge ben ik wat aangekomen gelukkig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je wel. Sinds deze week, en ineens zit je boven de 70.![]()
Staat voor morgen op de planning.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt vast wel googelen op de handleiding
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard - We don't talk anymore
stel niet uit tot morgen...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Staat voor morgen op de planning.
Hoi Symph.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Pauzemuziek![]()
![]()
Het is wel een heftig potje handbal.
Die Kroaten zijn lekker irritant.
krijg je zo'n droge mond vanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Tegenwoordig appen we en typen berichtjes op een forum. Praten is zo ouderwets.
Sturen elkaar thuis ook appjes en zo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Tegenwoordig appen we en typen berichtjes op een forum. Praten is zo ouderwets.
Die I love you zei? Dat vind ik ook niks voor Cliff eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit klinkt niet als Cliff himself
Cliff ging slapen in zijn klerenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Die I love you zei? Dat vind ik ook niks voor Cliff eigenlijk.
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Sturen elkaar thuis ook appjes en zo?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Mijn zoon maakt er sowieso geen gebruik van en ik ook nauwelijks. Ik heb er een beetje een hekel aan. Ik zit ook als enige niet in de app van ons werk. Als het belangrijk is hoor ik het toch wel.
En Symph je maar berichtjes sturen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen whatsapp, ik mis kennelijk alles wat familie en vrienden betreft, jammer dan
als het belangrijk is bellen ze maarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen whatsapp, ik mis kennelijk alles wat familie en vrienden betreft, jammer dan
Sinds black fridayquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel een smartphone toch?
Zijn telefoon ligt in de la, en daar kan geen whatsapp opquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En Symph je maar berichtjes sturen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds black friday![]()
Min of meer gedwongen door de ING. Maar eerlijk is eerlijjk, het gemak van even geld overmaken en tikkies sturen vind ik toch wel handig nu.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn telefoon ligt in de la, en daar kan geen whatsapp op
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En Symph je maar berichtjes sturen.
Ik zit ook als enige niet in onze familie-app, genaamd Planet Zeist (geniale naam wel). Ik heb echt zo'n hekel aan die groepsapps. Maar daardoor mis ik soms wel informatie, ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
ik zit in wat app groepjes maar die staan op "stil"quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo kort pas?
Kijk maar uit, straks wordt je nog verslaafd.
Ja, en bij voorkeur op de vaste lijn, maar dat schijnen mensen ook maar moeilijk te vinden. De mobiele telefoon is regelmatig niet opgeladen en ik heb ‘m sowieso nooit bij me, dat weet iedereen al honderd jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
als het belangrijk is bellen ze maar
Nee, ik heb er echt helemaal niks mee. Die kans is nul.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo kort pas?
Kijk maar uit, straks wordt je nog verslaafd.
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ‘m sowieso nooit bij me, dat weet iedereen al honderd jaar
Wat is het verschil tussen liggen en slapen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga maar even naar buiten roken en dan hoop ik max een uurtje te gaan liggen.
Tot morgen. Na dat uurtje wil ik slapen.
Welterusten Rafeiro. Ik hoop dat je goed slaaptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga maar even naar buiten roken en dan hoop ik max een uurtje te gaan liggen.
Tot morgen. Na dat uurtje wil ik slapen.
Heel groot.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen liggen en slapen?
En dan in het wit, die vind je makkelijker terug in een donkere la of tasquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er zo een in de la liggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Eerder thuis dan verwacht, de Mol gekeken en ik schakel zo nog even in...
Welkom thuis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Eerder thuis dan verwacht, de Mol gekeken en ik schakel zo nog even in...
Alweer een kans om uit te leggen hoe het zit. Maar of livelink het gaat onthouden...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer die ex-zanger van de Rubettes...
Vast nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alweer een kans om uit te leggen hoe het zit. Maar of livelink het gaat onthouden...
Tast toe, er is genoeg!quote:
Hoppa.... meteen maar 2 pullen.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
Ja, dan ga ik ook eens een wijntje inschenken. Ik heb alleen alcoholvrij bier, maar dat trekt me nu niet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik mik nog wat pillen in me mik en ga naar mijn mandje.
Helemaal geen zin in nog, maar soms moet je wat
anders moet ik steeds naar beneden lopenquote:
Het is gewoon zwaar kut als je niet goed kunt slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Stom gelul ook altijd dat niet goed slapen.
Ga gewoon naast de koelkast zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
anders moet ik steeds naar beneden lopen
Och doe maarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las pijlen in m'n mik. Ik dacht nog.... dat kan niet goed zijn.
gezellig op de keukenvloerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga gewoon naast de koelkast zitten.
En het heeft ook zo'n impact op de kwaliteit van je leven. Ik zie dat nu ook bij mijn zoon. Hij is soms zo moe en altijd kringen onder zijn ogen, maar slapen lukt bijna niet. Hij vraagt me nu al maanden of hij alsjeblieft een ochtendkrant mag gaan doen, zodat hij nog wat geld kan verdienen met zijn slapeloosheid. Maar dat vind ik niet goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut als je niet goed kunt slapen
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
En het heeft ook zo'n impact op de kwaliteit van je leven. Ik zie dat nu ook bij mijn zoon. Hij is soms zo moe en altijd kringen onder zijn ogen, maar slapen lukt bijna niet. Hij vraagt me nu al maanden of hij alsjeblieft een ochtendkrant mag gaan doen, zodat hij nog wat geld kan verdienen met zijn slapeloosheid. Maar dat vind ik niet goed.
Omdat ik dan het idee heb dat hij dan nog minder zal slapen en nog vermoeider zal zijn. Nu ligt hij wel in zijn bed, zelfs al slaapt hij niet.quote:
Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
En het heeft ook zo'n impact op de kwaliteit van je leven. Ik zie dat nu ook bij mijn zoon. Hij is soms zo moe en altijd kringen onder zijn ogen, maar slapen lukt bijna niet. Hij vraagt me nu al maanden of hij alsjeblieft een ochtendkrant mag gaan doen, zodat hij nog wat geld kan verdienen met zijn slapeloosheid. Maar dat vind ik niet goed.
Tja, daar valt ook iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik dan het idee heb dat hij dan nog minder zal slapen en nog vermoeider zal zijn. Nu ligt hij wel in zijn bed, zelfs al slaapt hij niet.
Maar omgekeerd kan het ook zo zijn dat hij 's avonds wel in slaap valt omdat hij vermoeider is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik dan het idee heb dat hij dan nog minder zal slapen en nog vermoeider zal zijn. Nu ligt hij wel in zijn bed, zelfs al slaapt hij niet.
Ja, ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar omgekeerd kan het ook zo zijn dat hij 's avonds wel in slaap valt omdat hij vermoeider is.
Is dit van Marvin Gaye?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Hier is een rechtzaak om geweest...
Waarom dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Hier is een rechtzaak om geweest...
Ah.... ik dacht dat je bedoelde toen de plaat uitkwam.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Blurred Lines hier bijna een kopie van is...
Valt wel tegen hoorquote:
Ik wel (ook al had ik de titel fout). Maar ik ken het in een live-uitvoering die echt heel mooi is (vind ik dan)quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Madchen aus Arkadia - Demiss Rousos
Goed zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:09 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Schade Deutschland, alles ist vorbei
Ik heb geen oranje jurkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dit zie, dan moet ik denken aan DDM met een opplakbaard...
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
verklaar je naderquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
een goede nacht gewenstquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Percy Sledge - When a man loves a woman
Wist jij ook dat het van Percy was?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Percy Sledge - When a man loves a woman
het was een oh ja-tjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist jij ook dat het van Percy was?
Als jij die nou had, had je die boven neer kunnen zetten. Hoefde je niet steeds voor het bier naar beneden.quote:
Ja, dit nummer draai ik zelf eigenlijk best wel vaakquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij die nou had, had je die boven neer kunnen zetten. Hoefde je niet steeds voor het bier naar beneden.
De broer van Sister Sledge...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist jij ook dat het van Percy was?
Hoe komt dat dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
![]()
En zit al de hele week in mijn hoofd ook nog. Dat is wel minder eigenlijk.
Ik zie je al lopen:quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
![]()
En zit al de hele week in mijn hoofd ook nog. Dat is wel minder eigenlijk.
Zo liep ik deze week ook wel om de plassen te ontwijken volgens mij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo liep ik deze week ook wel om de plassen te ontwijken volgens mij.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |