SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Mooie akkoordenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:07 schreef peaceman het volgende:
Father John Misty - Ballad of the Dying Man
Ik kan daar wel wat meequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
Father John Misty maakt prachtige albums Symph
het nummer hierna... dat is bijzonder!quote:
Op de achtergrond is een sneltekenaar bezig.quote:
High Alice stond in mijn Top 100 van 2019, maar dit is me wat te soundscape-achtig. Klinkt als de soundtrack van een modern computerspel.quote:
Ik snap wel wat je zegt en toch.. ik geniet ervan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
High Alice stond in mijn Top 100 van 2019, maar dit is me wat te soundscape-achtig. Klinkt als de soundtrack van een modern computerspel.
Ik kreeg het idee dat ik naar een heel depressief iemand aan het luisteren was.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef peaceman het volgende:
ik krijg altijd een beetje koude rillingen van dit nummer.. en toch vind ik het heel bijzonder en mooi.
Wilco komt op DTRH dit jaarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Mooi liedje. Je hoort dit soort muziek veel te weinig op de radio.
Ik vond het ook heel aangenaam, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Mooi liedje. Je hoort dit soort muziek veel te weinig op de radio.
bijnaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Dit moet Radiohead zijn
Ah, Thom Yorke weer
Dan gaat Homijn toch gewoon 3 dagen naar een luxe vakantiepark?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Homijn ziet dat helemaal niet zitten, vernam ik.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Thom dacht: laat ik eens wat toegankelijks maken
Hij was afgelopen jaar op DTRH met zijn nieuwe plaat Anima, ook zo'n toegankelijk ding, maar wat een optreden! Was echt verbaasd hoe indrukwekkend het was. Optreden van het jaar!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Thom dacht: laat ik eens wat toegankelijks maken
Ik denk dat het muziek is waar je vaak naar moet luisteren en erg aan gewend moet zijn. Als je het dan live hoort, is het vast geweldig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was afgelopen jaar op DTRH met zijn nieuwe plaat Anima, ook zo'n toegankelijk ding, maar wat een optreden! Was echt verbaasd hoe indrukwekkend het was. Optreden van het jaar!![]()
Ik kende vooraf 1 nummer en toch was het geweldig. En de meeste mensen die er waren vonden dat ook, gezien de reacties na afloop.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat het muziek is waar je vaak naar moet luisteren en erg aan gewend moet zijn. Als je het dan live hoort, is het vast geweldig.
Bij dit soort muziek merk ik vaak dat als ik in een bepaalde stemming ben, ik er helemaal in zit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kende vooraf 1 nummer en toch was het geweldig. En de meeste mensen die er waren vonden dat ook, gezien de reacties na afloop.
Ik snap wat je zegt en zoals ik zei ik was vooraf sceptisch, maar na afloop was ik lyrisch. Ben echt ‘weggeblazen’.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij dit soort muziek merk ik vaak dat als ik in een bepaalde stemming ben, ik er helemaal in zit.
Alleen kan ik me niet goed voorstellen dat ik tijdens een live-concert in zo'n stemming zou zijn.
Het is bij mij meer als ik erg moe ben en ik zo half wakker, half slapend naar muziek luister ik dat soort nummers zoals net van Thom Yorke helemaal fijn vind.
weet ik... maar bewust niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Fijne afsluiter. Ik kende het niet, maar klinkt fijn zeg.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne afsluiter. Ik kende het niet, maar klinkt fijn zeg.
Alleen heb ik de hele tijd het idee dat ze me smeken om iets voor hen open te doen.
Doe Open! hoor ik steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |