Volgens mij ookecht genieten als hij zo langzaam maar zeker groeitquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:48 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaalhet is een flinke klus maar het resultaat is het tot nu toe waard
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 1 week te gaan
En Harry is ook niet meer alleen:quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk kleurtje!
Harry heeft inmiddels ook een Hogwarts-outfit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Nog 1 stekeltje... rn dan maar eens koken.
Eens zien of ik straks nog zin heb om hrm in elkaar te zetten ook... daar komt de rest van de week ook niks meer van namelijk
Ik zie er altijd het meest tegenop.. ben er niet super handig in zegmaarquote:Op zondag 23 februari 2020 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]You can do it! in elkaar zetten is in vijftien minuten meestal wel gebeurd toch
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zie er altijd het meest tegenop.. ben er niet super handig in zegmaar
En ook niet snel tevreden
Dat is zo herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2020 17:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Het komt goed...
maar eerst even spag carbonara maken en eten.
Alle onderdelen zijn af.
Vind dat atijd eel grappig.. die laatste stukjes zijn toch echt wel het zwaarst.
En dat terwijl ik haken het leuke deel er van vind... is dat laatste stukje elke keer weer een wilskrachtdingetje
Hij is super geworden!quote:Op maandag 24 februari 2020 06:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Af!!
Vanavond even fatsoenlijke foto’s maken.
[ afbeelding ]
Deze gauw gemaakt omdat ex zo ongeveer op de stoep zou staan the minute dat hij af was.
Maar volgens mij heeft dochterlief hem niet meegenomen dus vanavond nog eens kijken.
Ik ben niet enorm enthousiast over de kleuren in combi met de manier waarop hij in elkaar gezet moest worden geloof ikquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet enorm enthousiast over de kleuren in combi met de manier waarop hij in elkaar gezet moest worden geloof ik
Maar ik heb dat op zich vaker als hij net klaar is... vanmiddag ben ik wel weer blijer denk ik
Hmm ik zweer bij cloverquote:Op maandag 24 februari 2020 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinds ik thuis zit zijn mijn haaknaalden wat versleten geworden... Welke naalden gebruiken jullie en zijn echt goed? Die met een "raar" handvat vind ik niet lekker in de hand liggen (addi swing handvatten)...
Oh daar heb ik er een van. Die ligt inderdaad lekker in de hand.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik zweer bij clover
Die zijn officieel ergonomisch.. maar geen idee wat er precies nou echt ergonomisch is want ze zijn hard en plat
Maar doordat ze plat zijn liggen ze wel meer ontspannen in de hand.
De gewone goudkleurige/metallic bruine dus.
Die clover amour... word ik niet warm van.
Hmm bij mij nietquote:Op maandag 24 februari 2020 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er een van. Die ligt inderdaad lekker in de hand.
De amour heb ik een aliexpresvariant van. Voelt fijn, alleen dat hoesje schuift telkens op...
Breken die gele niet snel?
Oke! Dan ga ik het erop wagen. Dank je welquote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm bij mij niet
En geen kramp meer in mn vingers van te hard knijpen.. dus ik vermoed dat ik sowieso niet zo hard knijp tegenwoordig
Ik kijk voor t eerst sinds eeuwen hier weer eens, en dit lijkt op een muts die ik eens heb gemaakt; de purely puffs van Sarah Arnold (op Ravelry).quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:36 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Op zicht een oude muts nagemaakt. Kan helaas het patroon niet meer vinden. Maar best tevreden mee
Die lijkt er inderdaad wel opquote:Op maandag 24 februari 2020 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk voor t eerst sinds eeuwen hier weer eens, en dit lijkt op een muts die ik eens heb gemaakt; de purely puffs van Sarah Arnold (op Ravelry).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |