SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nesteldrangBij dit mutsje moet ook nog een paar eerste slofjes komen, iemand toevallig het ultieme patroon?
Hij is mooi gewordenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:36 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Op zicht een oude muts nagemaakt. Kan helaas het patroon niet meer vinden. Maar best tevreden mee
Leuk geworden! En eens over het pakket, maar de patronen zijn ook wat waard tochquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:29 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het toch niet laten
Ook al valt het pakket wat tegen, ik heb Harry toch gemaakt. Het hagen voor het haar week zo af, dat ik twee naalden kleiner ben gegaan om het passend te krijgen![]()
Morgen krijgt hij een mantel, maar ik heb daglicht nodig om met zwart te kunnen haken.
Wanneer ik de juiste kleuren katoen bij elkaar heb gescharreld, maak ik de hele serie (inclusief Harry nog een keertje).
De patronen zijn echt heel leukquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk geworden! En eens over het pakket, maar de patronen zijn ook wat waard toch
Thanks!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:33 schreef Ceviche het volgende:
wel een leukerd, Muck.
Ik vind de bijgeleverde haaknaald wel heel leuk voor de heb.
Leuk kleurtje!quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe onderzetters voor onszelf gehaakt.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk kleurtje!
Harry heeft inmiddels ook een Hogwarts-outfit:
[ afbeelding ]
Vond ik zo maar ineens een kadootje op tafelquote:Op zondag 26 januari 2020 14:05 schreef Ceviche het volgende:
Ik zag dat er ook een starwars versie is, en wat disneyversies. Maar daar ligt mijn interesse dan weer niet zo
Hij is leuk!quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk kleurtje!
Harry heeft inmiddels ook een Hogwarts-outfit:
[ afbeelding ]
WAUWquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef trui het volgende:
Mijn Rozeta gaat heel langzaam, maar allez. Nog steeds leuk om aan te werken.
[ afbeelding ]
Wat een werk meid en hij is zo ongelooflijk mooi! Echt heel knap en netjes van je gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 1 week te gaan
Tot nu toe... volgens mij kan het gewoon niet meer mis gaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:48 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaalhet is een flinke klus maar het resultaat is het tot nu toe waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |