SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit de foto's uit het vorige deel:
Sarabi![]()
De poes van Muck
Uhmmpie
ChildOfTheStars
[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 18-01-2020 19:38:00 ]
Ik kijk morgen even denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:41 schreef trui het volgende:
Ah, een nieuw deel!![]()
Vervang je nog wel even de foto's uit de OP door wat nieuwere? Deze zijn al van erg lang geleden...
Geen sorry nodig joh!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, het was midden in de nacht en de eerste keer. Die combo heeft ervoor gezorgd dat ik het fout heb gedaan!
Dank je welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen sorry nodig joh!
Het was een kleine moeite om het aan te passen
Maar wel prachtigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Persian Tiles... wat een werk
Jep en ik maak hem een keer zo groot (een deken van 1m10 vind ik echt te klein), dus eventjes geduldquote:
Vooral Muck hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:19 schreef trui het volgende:
Leuke Olaf!
En fijn dat de OP weer recente foto's bevat, tnx CotS & Muck.
Mooie kleurenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef trui het volgende:
Mijn Rozeta gaat heel langzaam, maar allez. Nog steeds leuk om aan te werken.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:46 schreef trui het volgende:
Mijn Rozeta gaat heel langzaam, maar allez. Nog steeds leuk om aan te werken.
[ afbeelding ]
Dat is zo tof, ik heb hem ook meteen besteldquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze heb ik voor mezelf gekocht om te haken
[ afbeelding ]
Hahahaha, ik was te nieuwsgierig, een verrassing is altijd leukquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:45 schreef Ceviche het volgende:
Wat lief![]()
Ik heb alleen de bol.com omschrijving gelezen (toverstokhaaknaald alleen al!), de rest moet nog even een verrassing blijven.
Ik had nog een cadeaukaart liggen dus hier is hij maar 3 euro![]()
Alleen lange levertijd
Ik plaagde jequote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed wat fout en moet het nu even goed doen
Awesomequote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze heb ik voor mezelf gekocht om te haken
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook weinig mee...quote:Op zondag 26 januari 2020 14:05 schreef Ceviche het volgende:
Ik zag dat er ook een starwars versie is, en wat disneyversies. Maar daar ligt mijn interesse dan weer niet zo
Mooi, Lutalo! Wat een gepruts en getel he, met die hoeken. Ik kwam niet overal even goed uit, heb 1 hoek zelfs helemaal uit moeten halen en opnieuw gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:29 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met de vierde hoek bezig. Mijn twee groen/blauwe tinten hadden iets verder uit elkaar moeten zijn.
Veel nieuwe dingen geleerd in deze Cal. De begeleidende filmpjes waren nodig!
De knuffels en allerlei andere klein priegelspul is niets voor mij, hoe leuk het er ook uit ziet.
Warme kleurenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:29 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met de vierde hoek bezig. Mijn twee groen/blauwe tinten hadden iets verder uit elkaar moeten zijn.
Veel nieuwe dingen geleerd in deze Cal. De begeleidende filmpjes waren nodig!
De knuffels en allerlei andere klein priegelspul is niets voor mij, hoe leuk het er ook uit ziet.
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:47 schreef twist02 het volgende:
Die Rozeta's zien er inderdaad uit als een hoop gepriegel, maar worden wel mooi al zeg!![]()
Ik ben toch maar overstag gegaan en bezig aan een "Unicorn knuffel kussen"
[ afbeelding ]
De kop is eraf
hahaquote:Op zondag 26 januari 2020 16:47 schreef twist02 het volgende:
Die Rozeta's zien er inderdaad uit als een hoop gepriegel, maar worden wel mooi al zeg!![]()
Ik ben toch maar overstag gegaan en bezig aan een "Unicorn knuffel kussen"
[ afbeelding ]
De kop is eraf
Oh dat is wel gaafquote:Op zondag 26 januari 2020 14:05 schreef Ceviche het volgende:
Ik zag dat er ook een starwars versie is, en wat disneyversies. Maar daar ligt mijn interesse dan weer niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |