Nee, er mochten alleen cijfers in, verder niets.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:53 schreef Greys het volgende:
Dit moet de 12 worden denk ik?
[ afbeelding ]
Great minds think alike.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Toevallig zeg, Mikolas moest ik ook net aan denken!
SPOILER: update van de nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik zie nu dat het filmpje hapert, de goeie gif volgt
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:57 schreef koffieleuk het volgende:
deze host-gif kan ook niet ontbreken
[ afbeelding ]Doet t niet.SPOILER: update van de nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
ik zie nu pas dat het filmpje haperde, dus de gif ook helaasquote:
Je brongifje is er wrsl eentje van mij.quote:
Ah, nee, dat niet, ik maak ze altijd van youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je brongifje is er wrsl eentje van mij.![]()
Echt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, nee, dat niet, ik maak ze altijd van youtube filmpjes.
Als het er een van het officiele kanaal is (Eurovision Song Contest), lijken de video's na 2016 ongeveer geblokkeerd te zijn. DRM of zo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wilde er een maken van de Nederlandse zwiepstok op 6:23, maar de video pakt hij niet
SPOILER: update van de nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Einde der tijden niet, maar ze gaan wel een tijdje mee. Desondanks zou ik het er niet op gokken dat ze alle honderd nog vier maanden online blijven staan, just to be surequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:33 schreef Dave het volgende:
Blijven die gifjes eigenlijk tot in einde der tijden beschikbaar op giphy.com en andere sites? Of zitten we over 75 dagen ineens zonder plaatjes?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |