quote:
Natuurlijk niet als die andere man hem met jou gebruikt had.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:54 schreef Manolo_Rojas het volgende:
[..]
Van mij natuurlijk, anders was ik toch degene die kwaad had moeten zijn?
Die reactie had ik al verwacht maar ik ben niet zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als die andere man hem met jou gebruikt had.
Dit moet een trol zijn. Toch. Toch?!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef zarGon het volgende:
Nog meer pareltjes van deze meneer:
- F&F / Hoeveel voelen kittens hiervan
- WGR / probleem met (kind van) buren
- WGR / Verzekeringsgeval?
- WGR / eigenaar hond achterhalen
- OUD / Wat nu?
quote:
Ik denk dat jouw vrouw beter af is zonder jou.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:45 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Ik hoop dat ik een paar snelle reacties kan krijgen. Ik ben namelijk radeloos. Het is namelijk zo dat mijn vrouw een gebruikte condoom in onze slaapkamer heeft gevonden. Stom natuurlijk van me om die niet op te ruimen. Ze is daar op zijn minst niet te spreken over en stelt dat ik tot morgenavond heb om alles op te biechten, anders trekt zij zelf haar conclusies.
Ik heb er over na zitten denken. Wellicht kan ik zeggen dat ik het eens leuk vond om met condoom te mastruberen? Is dat geloofwaardig? Wat denken jullie?
Ah dat maakt veel duidelijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef zarGon het volgende:
Nog meer pareltjes van deze meneer:
- F&F / Hoeveel voelen kittens hiervan
- WGR / probleem met (kind van) buren
- WGR / Verzekeringsgeval?
- WGR / eigenaar hond achterhalen
- OUD / Wat nu?
Dat sowieso, vreemdgaan maar het dan ook nog eens in jullie eigen huis doen? Dat is een extra grens te ver.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vrouw beter af is zonder jou.
Spreek de volgende keer gewoon een open relatie af. En leer eens wat het woord empathie inhoud. Als je dat niet hebt, moet je eens met een professional daar over gaan praten.
Dat moest haast wel ja. Of het is een ziek figuur als ik z'n andere topics zo door lees.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit moet een trol zijn. Toch. Toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |