Tevens dit.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:04 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een verschrikkelijk harteloos topic.
Dat valt wel mee.. het kont bijten komt pas als je je niet of heel laat meld.. Nu direct contact maken scheelt heel veel uitleggenquote:Op zondag 14 juli 2019 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
Doorrijden na een aanrijding. Je hebt jezelf in de kont gebeten.
quote:Op zondag 14 juli 2019 10:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
Hopelijk gaat je premie flink omhoog. Het lijkt me sterk dat je een grote hond over het hoofd ziet en dan niet remt. Dat houdt in dat je een gevaar op de weg bent want je let niet op.
TS heeft nog wat last van de overgang van winter- naar zomertijd. Neem het hem niet kwalijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
Hopelijk gaat je premie flink omhoog. Het lijkt me sterk dat je een grote hond over het hoofd ziet en dan niet remt. Dat houdt in dat je een gevaar op de weg bent want je let niet op.
Of dronken was.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
Geen woord over medelijden met dat beest. Gaat alleen over geld. Dure auto en dan gaan janken over no-claim. Ik heb er geen goed woord voor over.quote:
Nou, er is wel enig begrip voor als je in paniek de benen neemt, maar als je je niet binnen twaalf uur meldt, is het een misdrijf.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. het kont bijten komt pas als je je niet of heel laat meld.. Nu direct contact maken scheelt heel veel uitleggen
Wat is er met het hondenlijk gebeurd en heb je de politie voor info gebeld? Wellicht dat de eigenaar zich bij de dierenambulance heeft gemeld??quote:Op zondag 14 juli 2019 09:57 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Ik heb gisteren bij mij in de buurt een hond dood gereden. Het was een nogal grote en ik heb niet geremd waardoor de schade aan mijn auto nog best redelijk is. Er zit een aardige deuk aan de voorkant van mijn auto. Het is een vrij dure auto (Audi A6 avant -proline sport - 2018) en ik ben een beetje bang voor mijn noclaim. Nu wil ik graag de eigenaar aansprakelijk stellen maar ik heb geen idee wie dat is en hoe ik aan zijn email adres kom. Verder zou ik willen weten hoe je een aansprakelijkheids email/brief schrijft.
quote:Op zondag 14 juli 2019 10:04 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een verschrikkelijk harteloos trolltopic topic.
Op zich nemen ze het wel ruim.. Zolang je dan ook maar eerlijk en openhartig bent..quote:Op zondag 14 juli 2019 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, er is wel enig begrip voor als je in paniek de benen neemt, maar als je je niet binnen twaalf uur meldt, is het een misdrijf.
Want jongentjes zijn niet erg ;-)quote:Op zondag 14 juli 2019 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dronken was.
En dan is het te hopen dat het idd een hond (of hert) was, en geen 14-jarig meisje op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |